ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Γ. Γκοτζαμάνης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
Advertisements

4-3 ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
ΣΧ.ΕΤΟΣ ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ.
Ισορροπία υλικού σημείου
Πειραιάς, Πλοία, Πλεύση, Ναυτιλία.
4.6 ΠΛΕΥΣΗ.
ΕΡΓΟ Work ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Test PEYSTA.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
Πολεμικό μέσο μεταφοράς: τα υποβρύχια
Βαρυτική Δυναμική Ενέργεια
6.5 ΘΕΡΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΟΛΗ & ΣΥΣΤΟΛΗ
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΕΡΕΗ ΥΓΡΗ ΑΕΡΙΑ ΡΕΥΣΤΑ
Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους
ΑΝΩΣΗ.
Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
Τεστ ρευστά.
2.6. ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ
ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ Υδροστατική είναι το κεφάλαιο της Υδραυλικής που μελετά τους νόμους που διέπουν τα ρευστά όταν βρίσκονται σε ηρεμία.
Ευτυχώς που υπαρχει και η ανωση
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Διατμητικές τάσεις
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Ορθές τάσεις λόγω κάμψης
Πειραματικός Υπολογισμός της Άνωσης
ΠΑΝΤΑΖΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΗΛΙΑΝΑ ΠΑΤΣΟΥΡΑ
Πόση είναι η μετατόπιση του καθενός;
Το Πηδάλιο με την επιφάνειά του καθορίζεται από την επιθυμητή ευελιξία κάθε τύπου πλοίου. Η επιφάνεια του πηδαλίου προσδιορίζεται από τον λόγο της προς.
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 11: Μορφές Πλώρης Μορφές Πρύμνης Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός.
Πτυχιακή εργασία Σπουδαστής: ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΕΝΗ (1771) Επιβλέπων: Δρ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΠΛΟΙΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ. ΧΡΗΣΙΜΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΑΠΛΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΩΝ.
  ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
1 Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 10: Γραμμή Φορτώσεως (Ύψος εξάλων) Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΠΛΟΙΟΥ. E1E1 E2E2 E3E3 E4E4 E5E5.
ΒΑΡΟΣ – ΑΝΤΩΣΗ - ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ. Κάθε σώμα που βυθίζεται σε υγρό χάνει τόσο από το βάρος του, όσο είναι το βάρος του υγρού που εκτοπίζει. Αρχή του Αρχιμήδους.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΛΟΙΟΥ Γ. Γκοτζαμάνης Η κατασκευή χαλύβδινων πλοίων καθορίζεται από την λειτουργία του, την ασφάλεια του φορτίου και των ανθρώπων και από τις.
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 12: Λόγοι Κύριων Διαστάσεων και Συντελεστές Μορφής Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός.
ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΠΛΟΙΟΥ Ευστάθεια καλείται η ιδιότητα του πλοίου, κάτω από την επίδραση μιας εξωτερικής δύναμης, να ανθίσταται να κλίνει καθώς και, αφού κλίνει.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Γ. Γκοτζαμάνης. ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΣΑΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (ΠΑΡΙΣΑΛΟΙ) ΔΙΑΜΗΚΗ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΑΜΗΚΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΝΑΥΠΗΓΙΑ ΙΙ 01/ ΣΤΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ
Ναυπηγια ιι 06/ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΠΛΟΙΟΥ
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Γενικά (1 από 4) Το πλοίο , ως κοίλο σώμα που επιπλέει στην επιφάνεια του νερού , αποτελείται από ένα τμήμα μέσα στο νερό και ένα τμήμα έξω από το νερό.
Ναυπηγια ιι 04/ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΡΑΚΤΩΝ 05/ ΥΔΑΤΟΣΤΕΓΕΙΣ ΘΥΡΕΣ
Άνωση Αρχή του Αρχιμήδη
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΠΛΟΙΟΥ
Φυσική Β’ Γυμνασίου Ασκήσεις.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ – ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ.
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
Πίεση Ρ Από ποιους παράγοντες εξαρτάται η ατμοσφαιρική πίεση,
Πυκνότητα Προσοχή στις μονάδες έκφρασης της πυκνότητας
Γενική Φυσική 1ο Εξάμηνο
Ανάλυση Αβεβαιότητας Ν.Μ. 40_Νεκρό Σημείο.
Ο Αρχιμήδης και η αρχή της Άνωσης. Ο Αρχιμήδης  Ο Αρχιμήδης γεννήθηκε το 287π.Χ και πέθανε το 212 π.Χ. στις Συρακούσες της Σικελίας. Ασχολήθηκε με την.
Ισορροπία υλικού σημείου
Αδράνεια : μια ιδιότητα της ύλης
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα 1 : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΝΩΣΗ.
Δυνάμεις μεταξύ ηλεκτρικών φορτίων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Γ. Γκοτζαμάνης

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΣΑΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (ΠΑΡΙΣΑΛΟΙ) ΔΙΑΜΗΚΗ ΕΠΙΠΕΔΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΣΑΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (ΠΑΡΙΣΑΛΟΙ) ΔΙΑΜΗΚΗ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΑΜΗΚΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ ΕΓΚΑΡΣΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟΜΗ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΙ ΝΟΜΕΙΣ) Γ. Γκοτζαμάνης

Γ. Γκοτζαμάνης

Γ. Γκοτζαμάνης

Γ. Γκοτζαμάνης

ΣΧΕΔΙΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ Γ. Γκοτζαμάνης

ΒΑΡΟΣ – ΑΝΤΩΣΗ - ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ

Κάθε σώμα που βυθίζεται σε υγρό χάνει τόσο από το βάρος του, όσο είναι το βάρος του υγρού που εκτοπίζει. Αρχή του Αρχιμήδους V1 V1

Κάθε σώμα που βυθίζεται σε υγρό δέχεται την ενέργεια κατακόρυφης δύναμης, η οποία είναι συνισταμένη των υδροστατικών πιέσεων του υγρού, που είναι ίση και αντίθετη προς το βάρος του υγρού, που εκτοπίζεται από το σώμα. Β = ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΤΩΣΗΣ Το γεωμετρικό κέντρο του βυθισμένου όγκου Β Α = ΑΝΤΩΣΗ Το γινόμενο του βυθισμένου όγκου Χ το ειδικό βάρος του υγρού A = V Χ ρ

ΠΛΕΥΣΤΟΤΗΤΑ ΠΛΕΥΣΤΟΤΗΤΑ Με τον όρο πλευστότητα περιγράφουμε την συμπεριφορά ενός σώματος μέσα σε ένα υγρό Θετική : όταν το σώμα επιπλέει Μηδενική : όταν το σώμα αιωρείται Αρνητική : όταν το σώμα βυθίζεται

ΠΛΕΥΣΤΟΤΗΤΑ ρσ < ρυ ΠΛΕΥΣΤΟΤΗΤΑ W = Vo X ρσ Α = V1 Χ ρυ Θετική : όταν το σώμα επιπλέει Φυσική : όταν το σώμα επιπλέει λόγω του ειδικού του βάρους Βάρος = Άντωση (τμήματος) V0 Επίκτητη : όταν το σώμα επιπλέει λόγω σχήματος V1 ρσ < ρυ V1 < Vo

ΠΛΕΥΣΤΟΤΗΤΑ ρσ = ρυ ΠΛΕΥΣΤΟΤΗΤΑ W = Vo X ρσ Α = V1 Χ ρυ V1 =Vo Μηδενική : όταν το σώμα αιωρείται Βάρος = Άντωση (όλου) ρσ = ρυ V1 =Vo V1

ΠΛΕΥΣΤΟΤΗΤΑ ρσ > ρυ ΠΛΕΥΣΤΟΤΗΤΑ W = Vo X ρσ Α = V1 Χ ρυ V1 = Vo Αρνητική : όταν το σώμα βυθίζεται Βάρος > Άντωση (όλου) ρσ > ρυ V1 = Vo V1=V0

ΠΛΕΥΣΤΟΤΗΤΑ ΠΛΕΥΣΤΟΤΗΤΑ Εφεδρική άντωση ή πλευστότητα : ο εκτός νερού στεγανός όγκος των υφάλων

ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ ΑΝΤΩΣΗ = ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ = V1 X ρ νερού Είναι το ΒΑΡΟΣ του νερού που εκτοπίζεται από το πλοίο ΑΝΤΩΣΗ = ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ = V1 X ρ νερού Για Θάλασσα ρ νερού = 1,025 t / m3 Για Γλυκά νερά ρ νερού = 1,000 t / m3

ΑΦΟΡΤΟ ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ Αντιστοιχεί στο μόνιμο βάρος του πλοίου ΕΜΦΟΡΤΟ ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ Αντιστοιχεί στο μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα πλοίου

ΜΟΝΙΜΟ Η ΙΔΙΟ ΒΑΡΟΣ ΠΛΟΙΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΒΑΡΟΣ ΠΛΟΙΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΡΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΒΛΗΘΟΥΝ ΑΠΌ ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΡΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΒΛΗΘΟΥΝ ΑΠΌ ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ

ΜΟΝΙΜΟ Η ΙΔΙΟ ΒΑΡΟΣ ΠΛΟΙΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΒΑΡΟΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ

ΜΟΝΙΜΟ Η ΙΔΙΟ ΒΑΡΟΣ ΠΛΟΙΟΥ Το βάρος των μηχανών προώσεως με όλα τα προσαρτημένα σ΄ αυτές καθώς και νερά - λιπαντικά στη στάθμη λειτουργίας . Μηχανήματα πηδαλίων, εργάτης αγκυρών, ψυκτικά και δίκτυα Φορτωτήρες, λέμβοι, αλυσίδες, άγκυρες κλπ ΜΟΝΙΜΟ Η ΙΔΙΟ ΒΑΡΟΣ ΠΛΟΙΟΥ ΟΠΛΙΣΜΟΥ (ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ) ΜΟΝΙΜΟΥ ΣΤΕΡΕΟΥ ΕΡΜΑΤΟΣ ΕΞΑΡΤΙΣΜΟΥ ΕΝΔΙΑΙΤΗΣΕΩΣ & ΕΠΙΠΛΩΣΕΩΣ ΠΡΟΩΣΤΗΡΙΟ ΣΚΕΥΟΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΒΑΡΟΣ ΣΚΑΦΟΥΣ ( ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ )

ΣΥΝΑΝΤΙΕΤΑΙ ΩΣ ΝΕΚΡΟ ΒΑΡΟΣ DEADWEIGTH [ tdw ] ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΒΑΡΟΣ ΠΛΟΙΟΥ ΦΟΡΤΙΟ ΠΛΟΙΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΡΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΤΟΙΜΟ ΠΛΟΙΟ ΣΥΝΑΝΤΙΕΤΑΙ ΩΣ ΝΕΚΡΟ ΒΑΡΟΣ DEADWEIGTH [ tdw ] ΣΥΝΑΝΤΙΕΤΑΙ ΩΣ ΝΕΚΡΟ ΒΑΡΟΣ DEADWEIGTH [ tdw ] ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ

ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ & ΠΟΣΙΜΟ ΝΕΡΟ DEADWEIGHT ΠΛΗΡΩΜΑ & ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΦΟΡΤΙΟ & ΕΠΙΒΑΤΕΣ CARGO DEADWEIGHT ΥΛΙΚΑ & ΕΦΟΔΙΑ ΩΦΕΛΙΜΟ ΦΟΡΤΙΟ ΥΓΡΟ ΕΡΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ & ΠΟΣΙΜΟ ΝΕΡΟ ΚΑΥΣΙΜΑ & ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ

ΠΛΗΡΕΣ / ΕΜΦΟΡΤΟ ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ ΜΟΝΙΜΟ ΒΑΡΟΣ ΠΛΗΡΕΣ / ΕΜΦΟΡΤΟ ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ = + ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΒΑΡΟΣ DEADWEIHGT / ΠΛΗΡΕΣ ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ ΓΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ = 0,75 ΓΙΑ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΟΦΟΡΑ = 0,78 - 0,86 ΓΙΑ ΠΛΟΙΑ ΣΚΟΡΠΙΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ = 0,80 ΓΙΑ ΠΛΟΙΑ ΨΥΓΕΙΑ = 0,58 ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ = 0,35

G G κέντρο βάρους W βάρος πλοίου ΚG Κ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΣ ΠΛΟΙΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΤΟ G ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΒΑΡΩΝ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟ G ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΟΝΟΝ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΑΛΕΤΑΙ ΣΕ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΛΟΓΩ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΤΟ G ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ. Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚG ΕΧΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ G κέντρο βάρους W βάρος πλοίου ΚG Κ

ΤΕΛΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ