Έρευνα, Καινοτομία, Τεχνολογική Ανάπτυξη & Έρευνα, Καινοτομία, Τεχνολογική Ανάπτυξη & Εξωστρέφεια στην Αγροδιατροφή Δρ. Κ. Γρηγοριάδου Γεωπόνος - Βιοτεχνολόγος, ΜΥΡΤΙΣ, Γεωπόνος - Βιοτεχνολόγος, ΜΥΡΤΙΣ, Πρόεδρος ΔΣ ΕΑΦΦΕ H αξιοποίηση της ελληνικής αρωματικής βιοποικιλότητας μέσω της έρευνας και της ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ : ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ : ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Σιάτιστα, 12/12/2015
Οργάνωση δομημένης διαβούλευσης στο πλαίσιο των Θεματικών Ομάδων ( ΓΓΕΤ ) Κείμενο Βάσης Ερωτηματολόγιο +
Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ 1. Κηπευτικά υπαίθριες και υπό κάλυψη Καλλιέργειες ( θερμοκήπια - δικτυοκήπια ). 2. Υδατοκαλλιέργειες 3. Ελιά - Λάδι 4. Φυτοπροστασία 5. Τρόφιμα Βιοτεχνολογία και Βιολειτουργικά τρόφιμα 6. Αρωματικά φυτά 7. Δενδροκομία 9. Κτηνοτροφία 10. Άμπελος - Οίνος 11. Γεωργία ( μεγάλες εκτατικά καλλιέργειες, τεχνολογία υποστήριξης ). 12. Ποτά - Αναψυκτικά 13. Νερά - Δάση 14. Αξιοποίηση αποβλήτων από την επεξεργασία αγροτικών προϊόντων 3
ΟΜΑΔΑ ΑΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΦΥΤΩΝ Πρώτη συνάντηση Θεσσαλονίκη Συμμετέχοντες εταιρείες και ερευνητές 4
Η κατάσταση στην Ελλάδα ( στοιχεία ΟΠΕΚΕΠΕ )
Σημαντικότερα καλλιεργούμενα είδη ΑΦΦ στην Ελλάδα
και ακολουθούν
Έρευνα στα ελληνικά ΑΦΦ Έρευνα Τεχνολογική ανά π τυξη Καινοτόμα π ροϊόντα
Anuga Καινοτομία
Λέξεις κλειδιά : φυσικό - ξεκάθαρη σήμανση - αειφορία Early Trends = Future Wins
Εκτός από υψηλή ποιότητα, σύνδεση με brands και την ιστορία πίσω από ένα προϊόν Επιστροφή στη σημασία των πραγμάτων Καινοτομία και πρωτοτυπία στη γεύση Καινοτόμες συσκευασίες που δίνουν προστιθέμενη αξία στο προϊόν Νο. 3 τάση : Target group καταναλωτών “Millennials” ετών 1/3 των καταναλω - τών Καλή σχέση με τεχνολογία Καλά πληροφο - ρημένοι Κοινωνικά ευαισθητο - ποιημένοι
Λέξεις κλειδιά : Αναγνωρίσιμα συστατικά, απουσία προσθέτων / συντηρητικών, ισχυρισμοί βιολογικής παραγωγής Νο. 1 τάση : Clear label
μπροστά στη νέα υπερτροφή από τη Λατινική Αμερική ………..
λάδι, κρασί... η ελληνική συμμετοχή είχε να παρουσιάσει …
You need a BRAND with a STORY to tell and products that can deliver HIGH ADDED VALUE to your customers and consumers αλλά και καινοτόμα προϊόντα ΑΦΦ …..
έρευνα, καινοτομία, υψηλή ποιότητα … Μίγματα ΑΦΦ για αφεψήματα ελληνικά για ειδικές χρήσεις ( επιστημονικά τεκμηριωμένες ) άριστες Α΄ ύλες νόστιμα το δυνατόν βιολογικά νόμιμα
Ελληνικά, βιολογικά, τεκμηριωμένα επιστημονικά ( καινοτόμα προϊόντα έρευνας ), άριστης ποιότητας Α ’ ύλες
Άριστο παράδειγμα εκμετάλλευσης αποτελεσμάτων έρευνας στην παραγωγής (Éclair, ΠΑΒΕΤ κ. α ……..) Στόχος : Millennials 5 βραβεία στον διεθνή διαγωνισμό Grate Taste Awards
και άλλα προϊόντα ΑΦΦ Ξηρή δρόγη για διάφορες χρήσειςΜίγματα
και ο ανταγωνισμός …
Σύνδεση έρευνας - παραγωγής Αρωματική βιο π οικιλότητα ελληνικής χλωρίδας Βασική έρευνα Εφαρμο - σμένη έρευνα Πειραματική ανά π τυξη μέσω συλλογικών οργάνων - Διάχυση Δημιουργία καινοτόμων π ροϊόντων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ : ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Σιάτιστα, 12/12/2015 Έρευνα, Καινοτομία, Τεχνολογική Ανάπτυξη & Εξωστρέφεια στην Αγροδιατροφή ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !