1 Πως να κερδίσεις το παιχνίδι στο σχολείο ΣΥΝΤΑΞΗ ΥΛΙΚΟΥ : ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ,ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΕΠ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΥΛΙΚΟΥ: ΡΕΠΠΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΕΠ, ΚΕ.ΣΥ.Π.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Advertisements

ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Το Ταλέντο της Επιτυχίας
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΑΓΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΤΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Εβελίνα Κοκκίνη Σύμβουλος Καριέρας, Msc Ψυχοθεραπεύτρια Career In Progress Εγώ και ο Εαυτός μου.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Συντονίστρια Συμποσίου: Ι. Παπαβασιλείου- Αλεξίου.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πως να κερδίσεις το παιχνίδι στο σχολείο ΣΥΝΤΑΞΗ ΥΛΙΚΟΥ : ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ,ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΕΠ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΥΛΙΚΟΥ: ΡΕΠΠΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΕΠ, ΚΕ.ΣΥ.Π. ΑΛΙΜΟΥ Τηλ.: Ο36/

2 ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΕΜΕΝΑ Η εικόνα που έχουμε για μας, καθορίζει εν πολλοίς τη σχέση μας με τους ανθρώπους και με τα πράγματα γύρω μας. Τα πράγματα είναι ευκολότερα για όσους εκτιμούν τον εαυτόν τους. Η αυτοεκτίμηση κτίζεται, και από εμάς εξαρτάται να την αναπτύξουμε.

3 ΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ 1.Να έχεις σαν σύνθημα ότι είσαι μοναδικός και η ζωή σου είναι πολύτιμη 2.Εσύ έχεις την επιλογή για τις πράξεις, τα επιτεύγματα και την πραγματοποίηση των ονείρων σου 3.Είναι σημαντικό να ανακαλύψεις τι θέλεις και να βάζεις πραγματοποιήσιμους στόχους 4.Μην φοβάσαι την αποτυχία 5.Να πιστεύεις στις δυνατότητές σου και να τις εκτιμάς 6.Να δέχεσαι και να εγκρίνεις τον εαυτόν σου

4 7.Να είσαι ο καλύτερος φίλος και σύμμαχος του εαυτού σου 8.Δίνε ευκαιρίες στον εαυτό σου για προσωπική ανάπτυξη και βελτίωση (βρες καινούργια ενδιαφέροντα, μάθε καινούργια πράγματα) 9.Να ονειρεύεσαι, να οραματίζεσαι, να κάνεις σαφείς τις επιθυμίες σου 10.Να αντιδράς όταν κάποιος επεμβαίνει στη ζωή σου με τρόπο βάναυσο και σε υποτιμάει 11.Να θυμάσαι πάντα ότι η ζωή σου διαμορφώνεται από τις επιλογές που κάνεις, τις αποφάσεις που παίρνεις και τις ενέργειες στις οποίες προβαίνεις 12. Να εκφράζεις με θάρρος και ξεκάθαρα τις ανάγκες και τα συναισθήματα σου

5 ΑΓΧΟΣ ΑΓΧΟΣ Είναι μια συγκινησιακή κατάσταση φόβου, αγωνίας, ανασφάλειας, η οποία εμφανίζεται όταν αντιμετωπίζουμε γεγονότα απειλητικά για μας και δεν ξέρουμε αν θα μπορέσουμε να τα καταφέρουμε (ετυμ. < αρχ. άγχω «σφίγγω, πνίγω»). Οι σκέψεις διαμορφώνουν τα συναισθήματά μας και επηρεάζουν το σώμα μας και τη διάθεσή μας. Το λίγο άγχος είναι εποικοδομητικό, το πολύ αποδιοργανώνει.

6 ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ 1.Να εντοπίσουμε τι μας αγχώνει 2.Να συνειδητοποιήσουμε την πηγή του άγχους μας (έχει να κάνει με δικές μας επιλογές ή έχει σχέση με εξωτερικούς παράγοντες;) 3.Να έλθουμε αντιμέτωποι με αυτό που μας φοβίζει, γιατί μόνον έτσι θα μπορέσουμε να το λύσουμε 4.Εάν ο τρόπος που αντιδρούμε δεν μας βοηθά, να τον αλλάξουμε

7 ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ 1.Φτιάξτε ένα πλάνο δράσης και αρχίστε να το υλοποιείτε σταδιακά 2.Όταν νιώθετε πανικό, κάντε μια παύση και έπειτα συνεχίστε 3.Κάντε εκ νέου αξιολόγηση των πραγμάτων στα οποία διοχετεύετε την ενεργητικότητά σας και προσπαθήστε να τα δείτε με νέο μάτι 4.Εξασκηθείτε στη συνειδητή απόρριψη των δυσάρεστων σκέψεων 5.Να βρίσκετε χρόνο για σας και να χαλαρώνετε 6.Να ζητάτε τη βοήθεια δικών σας ανθρώπων, που μπορούν να σας ακούσουν 7.Να επιβραβεύετε τον εαυτό σας ακόμα και στις πιο «ασήμαντες» καθημερινές επιτυχίες

8 ΑΥΤΟΕΚΠΛΗΡΟΥΜΕΝΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΑΥΤΟΕΚΠΛΗΡΟΥΜΕΝΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ Είναι μια αρνητική πρόβλεψη που κάνουμε εμείς οι ίδιοι για τον εαυτόν μας. Αυθυποβαλλόμαστε ότι θα υπάρξουν αρνητικές εξελίξεις σε κάτι και του προετοιμάζουμε τον δρόμο ενεργώντας υποσυνείδητα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε αυτό να πραγματοποιηθεί. Είναι μια αρνητική πρόβλεψη που κάνουμε εμείς οι ίδιοι για τον εαυτόν μας. Αυθυποβαλλόμαστε ότι θα υπάρξουν αρνητικές εξελίξεις σε κάτι και του προετοιμάζουμε τον δρόμο ενεργώντας υποσυνείδητα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε αυτό να πραγματοποιηθεί.

9 ΠΟΤΕ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ Όταν έχουμε χαμηλή αυτοεκτίμηση Όταν έχουμε χαμηλή αυτοεκτίμηση Όταν γενικεύουμε τις καταστάσεις εξ αιτίας φόβου Όταν γενικεύουμε τις καταστάσεις εξ αιτίας φόβου Όταν θέλουμε να γλιτώσουμε από το άγχος της αποτυχίας και χρειαζόμαστε άλλοθι Όταν θέλουμε να γλιτώσουμε από το άγχος της αποτυχίας και χρειαζόμαστε άλλοθι

10 ΌΤΑΝ ΣΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΌΤΑΝ ΣΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ Εξοστρακίστε τη λέξη ποτέΕξοστρακίστε τη λέξη ποτέ Μείνετε στο «εδώ και τώρα»Μείνετε στο «εδώ και τώρα» Σκεφθείτε τρόπους που θα σας βοηθήσουν να κατακτήσετε τους φόβους σας και να αποκτήσετε πίστη στις δυνατότητές σαςΣκεφθείτε τρόπους που θα σας βοηθήσουν να κατακτήσετε τους φόβους σας και να αποκτήσετε πίστη στις δυνατότητές σας Αναλάβετε δράσηΑναλάβετε δράση Η πράξη είναι τελικά η δικαίωση της θεωρίας. Η πράξη είναι τελικά η δικαίωση της θεωρίας. Το θάρρος είναι μια αυτοτροφοδοτούμενη προοπτική, διαθέσιμη σε όλους μας, και μας παρέχει τη δύναμη να πράξουμε οτιδήποτε επιθυμούμε.

11 ΣΤΟΧΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Οι στόχοι που βάζουμε είναι πρωταρχικός παράγοντας για να είμαστε οι πρωταγωνιστές στη ζωή μας. Μια σωστή οριοθέτηση στόχων μας βοηθά να συνειδητοποιήσουμε προς τα πού θέλουμε να βαδίσουμε, να επικεντρώσουμε την προσοχή μας προς τον προορισμό μας και να επιστρατεύσουμε τις δυνάμεις μας για την υλοποίηση των στόχων μέσα από υπεύθυνη και στρατηγική δράση. Χρειάζεται επιμονή, υπομονή και ψυχραιμία.

12 Για να πραγματοποιηθούν όμως οι στόχοι θα πρέπει να: Για να πραγματοποιηθούν όμως οι στόχοι θα πρέπει να: είναι ρεαλιστικοίείναι ρεαλιστικοί είναι σαφείς και συγκεκριμένοιείναι σαφείς και συγκεκριμένοι εκφράζουν τις αξίες μαςεκφράζουν τις αξίες μας εκφράζουν τα θέλω μας και να έχουν νόημα για μαςεκφράζουν τα θέλω μας και να έχουν νόημα για μας είναι λογικοί και πραγματοποιήσιμοιείναι λογικοί και πραγματοποιήσιμοι μην μας οδηγούν σε μια ατέλειωτη αλυσίδα δράσεων αποσκοπώντας στη δράση για τη δράσημην μας οδηγούν σε μια ατέλειωτη αλυσίδα δράσεων αποσκοπώντας στη δράση για τη δράση είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να υλοποιούνται σταδιακάείναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να υλοποιούνται σταδιακά

13 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ Ξεκινήστε το διάβασμα από τα δύσκολα μαθήματαΞεκινήστε το διάβασμα από τα δύσκολα μαθήματα Να μελετάτε εναλλάξ τα μαθήματα που σας αρέσουν και τα μαθήματα που δεν σας αρέσουνΝα μελετάτε εναλλάξ τα μαθήματα που σας αρέσουν και τα μαθήματα που δεν σας αρέσουν Υπογραμμίστε τα βασικά σημεία ή τις λέξεις – κλειδιά της παραγράφουΥπογραμμίστε τα βασικά σημεία ή τις λέξεις – κλειδιά της παραγράφου Κρατάτε σημειώσεις στο περιθώριο του βιβλίουΚρατάτε σημειώσεις στο περιθώριο του βιβλίου Ζωγραφίστε μια εικόνα ή κάντε ένα γράφημα που παρουσιάζει την έννοια με άλλο τρόποΖωγραφίστε μια εικόνα ή κάντε ένα γράφημα που παρουσιάζει την έννοια με άλλο τρόπο Συνδυάστε τη νέα έννοια ή πληροφορία με αυτά που ήδη ξέρετεΣυνδυάστε τη νέα έννοια ή πληροφορία με αυτά που ήδη ξέρετε Κάντε διαλείμματαΚάντε διαλείμματα

14 ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ 1.Να καταγράψεις πέντε στοιχεία τα οποία σε χαρακτηρίζουν σαν άνθρωπο 2.Ποια είναι τα κυριότερα ενδιαφέροντά σου; 3.Έχεις διαπιστώσει κάποια ταλέντα που διαθέτεις; 4.Κατάγραψε πέντε εργασιακές αξίες που θεωρείς σημαντικές 5.Ποιες είναι οι σημαντικότερες ικανότητες που νομίζεις πως κατέχεις; 6.Υπάρχουν κάποια μαθήματα τα οποία εσύ ξεχωρίζεις και στα οποία έχεις καλύτερη απόδοση;

15 ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ 1.Γράψε τέσσερα επαγγέλματα που ονειρεύεσαι να εξασκήσεις 2.Γράψε τέσσερα επαγγέλματα που πιστεύεις ότι είσαι ικανός να κάνεις 3.Γνωρίζεις τις σχολές οι οποίες θα μπορούσαν να σε οδηγήσουν πιο κοντά σ’ αυτά τα επαγγέλματα; 4.Έχεις έλθει σε επαφή με ανθρώπους που ασχολούνται με αυτά;