Foodservice Business Γεώργιος Απλαδάς 2 ο Μάθημα
Στόχοι μαθήματος Να κατανοήσουν τις μοναδικές πτυχές των επιχειρήσεων του foodservice, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών και των ξεχωριστών τμημάτων των. Τις τρέχουσες τάσεις foodservice εργασίες" εξέλιξη σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής των επιχειρήσεων. Να αναγνωρίζουν τη σημασία της επιλογής της τοποθεσίας και της αξίας των περιβαλλοντικών όροων του foodservice marketplace. Να Περιγράφουν την αξία, όπως αυτή γίνεται αντιληπτή από τους επισκέπτες, ενσωματώνοντας τα διάφορα εξαρτήματα του συνόλου γευστική εμπειρία. Να συζητούν για την αξία των οδηγών, μαζί με το ρόλο της δυναμικότητας και τη σημασία της κατανόησης της αλυσίδας αξίας.
Τι κάνει το Foodservice Business μοναδικό; Βασικά χαρακτηριστικά Τάσεις Ο κύκλος της επιχειρηματικής ζωής της επιχείρησης Κατανόησης του Marketplace Η σχέση Αξίας τιμής από τους πελάτες" Προοπτική
Τι κάνει το Foodservice Business μοναδικό Συνήθως λέγεται : η βιομηχανία foodservice είναι αλεξίσφαιρο-ή τουλάχιστον ύφεση απόδειξη-"όλοι να φας." Η Βιομηχανία του Foodservice business και το επιχειρηματικό τοπίο είναι εξαιρετικά πολύπλοκο. Μοναδικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν διακόσμηση, φωτισμός, ατμόσφαιρα, χώρος στάθμευσης (με επιπλέον χρέωση), καθιστικό, εργαζόμενος στολές, κατάρτισης, καθώς και την προσέγγιση της διαχείρισης.
Βασικά χαρακτηριστικά Αστάθεια των πωλήσεων Η οικονομία Η εποχικότητα Οι μέρα-μέρα πωλήσεις Η εντός της ημέρας αστάθεια Συντήρηση προϊόντων Ένταση εργασίας Η ευκολία με την οποία σε μία επιχείρηση μπορούν να αναπαράγουν τις προσφορές τροφίμων.
Τάσεις Είναι σημαντικό να αναγνωρίζετε ότι μπορεί τώρα να μην είστε γνωστός αλλά αργότερα θα γίνεται μια τάση. Ένας γνώστης foodservice επαγγελματιών πρέπει να διακρίνει το σύντομα άγνωστο από τη διαρκή τάση. Να εξυπηρετούν περισσότερο το μέγεθος μερίδων, συμπεριλαμβανομένων των μικρών πιάτων. Η εξέλιξη της παιδικό μενού
Ο κύκλος της επιχειρηματικής ζωής της επιχείρησης
Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης της Εισαγωγής Η είσοδος στον κλάδο και αναζητηση ευκαιρίων Προσδιορισμός μιας εγκαταστάσεως της σχέσης τιμής-αξίας Για να διεισδύσουν στην αγορά χρειάζονται Ισχυρές επενδύσεις στη διαφήμιση Να εστιάσουν στη διαχείριση των πόρων, την απειρία που συχνά οδηγεί σε απώλειες ή ακόμη την αποτυχία μιας επιχείρησης
Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης της Ανάπτυξης Βελτίωση των εργασιών. Να γίνεται κριτική στην Τυποποίηση. Έμφαση στις ξένες αγορές Ιδιαιτερότητα του μενού τονίζοντας Ισορροπίας μεταξύ της συνέπειας στην παράδοση των τροφίμων και των υπηρεσιών. Ανταγωνιστές θα προσπαθήσουν να μας μιμηθούν προκειμένου να αξιοποιήσουν την επιτυχία τους.
Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης Ωριμότητας Οι πωλήσεις σταθεροποιούνται και γίνεται επανακατάταξη της των επώνυμων επιχειρήσεων. Συνεχίζει να κερδίζει μερίδιο αγοράς, σταθερά, αλλά πιο αργά δημιουργία υποκαταστημάτων. Αξιοποίηση της πείρας και ενίοτε την έναρξη νέων σημάτων Συχνά επιχειρηματίες εστίασης εστιάζουν περισσότερο στα κέρδη από τα πρότυπα. Ανταγωνιστές προσπαθήσουν να κερδίσουν και να κλέψουν μερίδιο αγοράς
Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης της Παρακμής Η επιχείρηση είτε να ξαναβρεί τον εαυτό της ή να πεθάνει. Το να διαθέτουμε ένα πλάνο διαχείρισης κρίσεων είναι η αρχή του παγόβουνου δεν πρέπει να εφησυχάζουμε αλλά θα πρέπει να προσαρμοζόμασται σε μια μεταβαλλόμενη αγορά. Οι πελάτες αρχίζουν την αλλαγή στις προτιμήσεις του foodservice (πράξεις που βρίσκονται σε προηγούμενα στάδια). Οι εργαζόμενοι, επίσης, μερικές φορές θέλουν να συνδέονται με νέες ιδέες και νέα διοίκηση. Η Έλλειψη ανάπτυξης και τα μειωμένα έσοδα μπορούν να οδηγήσουν σε οικονομικά προβλήματα, τα οποία με τη σειρά τους επηρεάζουν αρνητικά τις εργασίες.
Ζούμε σα να μην πρόκειται να πεθάνουμε ποτέ. Και έτσι πρέπει να κάνουμε. Δουλεύουμε όμως σα να είμαστε αναντικατάστατοι. Και αυτό δυστυχώς δεν ισχύει. Οι δύσκολες εποχές και οι κρίσεις, όσο κι αν νομίζουμε ότι αφορούν μόνο τους άλλους ή είναι μιντιακά φαινόμενα, δυστυχώς κάποτε έρχονται και πιθανότατα μας αγγίζουν. Το να διαθέτουμε ένα πλάνο διαχείρισης κρίσεων είναι απλά η μύτη του παγόβουνου και ένα εκ των ουκ άνευ εργαλείο διοίκησης. Η διαχείριση κρίσεων όμως είναι πολύ περισσότερο απ΄αυτό. Δεν είναι τυφλοσούρτης αλλά μέθοδος, επικοινωνία, συμπεριφορά, είναι δηλαδή εργασιακή καθημερινότητα. Η ανθρωποκεντρική κουλτούρα πρόληψης κρίσεων εξασφαλίζει στις επιχειρήσεις μακρόχρονη βιωσιμότητα. Πολλές εταιρίες διαθέτουν την υπεροψία του δυνατού τους ονόματος, αλλά αργά ή γρήγορα αυτό ανατρέπεται και το είδαμε πρόσφατα να συμβαίνει κατά κόρον. Έχουμε ανάγκη από διαρκή βελτίωση, αναβάθμιση, και μεθόδους ενδυνάμωσης και υποστήριξης προκειμένου να παραδώσουμε περισσότερα στις επόμενες γενιές. Ας δούμε πώς μπορούμε να μετατρέψουμε κάθε ενδεχόμενη κρίση σε εργαλείο διάκρισης.
Στρατηγικές που εφαρμόζονται από την Διοίκηση στην φάση της παρακμής Δεν πρέπει να περιμένει για πράγματα που πρέπει να αλλάξουν, είναι απίθανο ότι θα αλλάξουν προς το καλύτερο. Πρέπει να ανανεώσει τις γνώσεις της με βάση την αγορά και τις προτιμήσεις των πελατών. Ταυτόχρονα, διατηρήστε τη μονάδα διαχείρισης με φρέσκιες ιδέες και κίνητρα. Πρέπει να αναλάβει μια νέα προοπτική και να εξετάσει: Ίδρυση νέων σημάτων στην Είσοδο σε νέες αγορές Να Αξιοποιήσει τις τελευταίες επιτυχίες με μια νέα προοπτική
Κατανόησης του Marketplace και Ανίχνευση περιβάλλοντος Το πιο χρήσιμο πρώτο βήμα είναι η κατανόηση μιας αγοράς που αποτελείται από διάφορες επιχειρήσεις foodservice Συνήθως μας παρέχετε μια εντύπωση για μια δεδομένη αγορά που δυνητικά προσφέρει ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση που επιθυμεί να εισέλθει στην αγορά. Περιοχή οικονομικής κατάστασης (π.χ., δημογραφικά στοιχεία, τον κύκλος εργασιών, ο αριθμός των αποτυχημένων επιχειρήσεων). Το μέγεθος της αγοράς. Οι πόροι που διατίθενται για την επιχείρηση που αναζητά την είσοδο.
Η Έννοια της χαρτογράφησης του περιβάλλοντος της επιχείρησης Είναι μια τεχνική που παρέχει την πληρέστερη κατανόηση των σχέσεων μεταξύ ιδεών, εννοιών, ακόμη και επιχειρήσεων (όπως περιγράφονται στην διεθνή βιβλιογραφία της διαχείριση της φιλοξενίας). Μας βοηθά να προσδιορίσουμε τις δυνατότητες και να εκμεταλλευτούμε τις ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες. Τα τρία βασικά βήματα
Η Έννοια της χαρτογράφησης Βήμα 1 Πληροφορίες για την κουζίνα, το στυλ και την μέση τιμή εισόδου, ενώ εξετάζει επίσης το μέγεθος κάθε εστιατόριου στην ανάλυση της. Η συλλογή δεδομένων περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με κουζίνα στυλ και μέση τιμή εισόδου, ενώ εξετάζει επίσης το μέγεθος κάθε εστιατόριο στην ανάλυση. Quality of Food Served vs. Average Check
Η Έννοια της χαρτογράφησης Βήμα 2 Εκτός από την ποσότητα της τροφής που επιτρέπουν την ανάλυση με βάση όλα τα χαρακτηριστικά της υπό εξέταση: κατά μέσο όρο, η ποιότητα των τροφίμων, την ποσότητα των τροφίμων, του τύπου κουζίνα, το εστιατόριο και το μέγεθος.
Η Έννοια της χαρτογράφησης Βήμα 3 Εξερευνήστε την ανταγωνιστική αγορά από επιμέρους τύπου κουζίνες (π.χ., διαχωρίζοντας τα δεδομένα των μεξικανικών εστιατορίων Identifying Gaps in the Mexican Restaurant Marketplace
Η σημαίνει την τάση των επιχειρήσεων στην αγορά για να γίνει πιο όμοια. Προέκυψε από την ιδέα της χαρτογράφησης πραγματοποιούνται συστηματικά με την πάροδο του χρόνου στην ίδια αγορά, π.χ.: το 99% ανά στοιχείο μενού που διαδόθηκαν μέσω ταχείας εξυπηρέτησης αλυσίδες στις αρχές του 2000S
Τιμή από τους πελάτες" Προοπτική Αξιολόγηση των υφισταμένων επιχειρήσεων από άποψη αξίας τους προτάσεις σε μια σαφή δήλωση από τα απτά αποτελέσματα επισκέπτης παραλαμβάνει από την εμπλοκή των υπηρεσιών της επιχείρησης. Αρχικά, η τιμή είχε εκληφθεί ως απλή λειτουργία της τιμής. Αργότερα μια πιο ολιστική ανάλυση εξελίχθηκε ενσωματώνει τις προσδοκίες του πελάτη, την εξυπηρέτηση και την ατμόσφαιρα.
Τα συστατικά της ποιότητας Ποιότητ α Οι προσδοκίες των πελατών Το σέρβις Η ατμόσφαιρα της επιχείρησης Το προϊόν Η τιμή πώλησης
Οργανωτικές ικανότητες μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να ενισχύσουν την αξία τους. Προσφέρουν διαφορετικές λειτουργικές επιπτώσεις της τιμής, την τοποθεσία και την προσωπική εξυπηρέτηση είναι η τιμή κλειδιού οδηγούς που επηρεάζουν την επιλογή του πελάτη, αλλά αντιπροσωπεύουν μόνο περίπου το 70% της αγοραστικής απόφασης
Internal Service Quality Employee Satisfactio n Employee Productivit y Employee Retention External Service Value Customer Satisfaction Customer Equity Revenue Growth Profitability
Η Υπηρεσία-αλυσίδα αξίας: Πελάτης μετοχικό κεφάλαιο Πελάτης αποτελεί το μετοχικό κεφάλαιο της επιχείρησης και είναι η ισχύς (και αξία) της σχέσης μεταξύ του πελάτη και της οργάνωσης ή της μάρκας. Πελάτης έχει τρεις οδηγούς: Αξία μετοχικού κεφαλαίου. Brand μετοχικού κεφαλαίου. Παραμονή στο μετοχικό κεφάλαιο. Μια μελέτη έδειξε ότι οι πελάτες με υψηλά επίπεδα που αναφέρθηκαν στο μετοχικό κεφάλαιο σε μια δεδομένη αλυσίδα, είχαν 60% περισσότερες πιθανότητες να προωθήσω την ίδια μάρκα ξανά.
Περιορισμοί της μεταφοράς της επιχείρησης Διαχείριση και επίλυση σύνθετων και πολύπλοκων θεμάτων με συστημικούς όρους (όπως ο εξοπλισμός, οι άνθρωποι, ή άλλους πόρους), Η αγορά πρέπει να αξιολογηθεί από την άποψη της ζήτησης. Ο πιο προφανής περιορισμός της δυναμικότητας στο εστιατόριο business είναι ο αριθμός των τραπεζιών. Ο αριθμός των πιθανών πελατών: τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων έναντι του αριθμού των δυνητικών επισκεπτών σε μια συγκεκριμένη υπο-κατηγορία Το προσφερόμενο προϊόν. Τη διαθεσιμότητα εργατικού δυναμικού Τους χώρους στάθμευσης
Συστημική Επιστήμη Η συστημική επιστήμη είναι η κατάλληλη επιστήμη για τη διαχείριση και επίλυση σύνθετων και πολύπλοκων θεμάτων όπως τα περισσότερα κοινωνικά, διαχειριστικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά προβλήματα. Η συστημική επιστήμη επικεντρώνει στο «όλον», στο σύνολο δηλαδή ενός προβλήματος και μελετά τις αλληλεπιδράσεις των μερών που το αποτελούν. Είναι συνολική και συνθετική, άρα και διεπιστημονική: Αποτελεί τη βάση για τις περισσότερες από τις σύγχρονες επιστήμες όπως η πληροφορική, η θεωρία των δικτύων και η κυβερνητική. Επίσης, αποτελεί βάση για τη μελέτη και προώθηση της Βιωσιμότητας.συστημική επιστήμηΒιωσιμότητας Τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουμε προβλήματα τα οποία είναι εξαιρετικά σύνθετα και πολύπλοκα, είτε πρόκειται για την απλή υλοποίηση ενεργειών, έργων και πολιτικών, είτε πρόκειται για τη συνολική επιβίωση – τη βιωσιμότητα – ενός οργανισμού ή μιας εταιρείας σε μια παγκοσμιοποιημένη και ανταγωνιστική αγορά. Η πολυπλοκότητα αυτή οφείλεται συνήθως στην αλληλεπίδραση πολλών παραγόντων από το φυσικό, κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.