Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 6 η Προσωπικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Σχέσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Slide 2.1 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011.
Η εικόνα των Ελλήνων διεθνολόγων για την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας Επιστημονικός υπεύθυνος: Κυριάκος Πάχος Επιστημονικός υπεύθυνος:
Θεματικό Εργαστήριο για τον Τουρισμό Περιφέρεια Ιονίων Νήσων Ιούνιος 2016 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Επιστημονικός Διευθυντής Ινστιτούτο ΣΕΤΕ Νέες Τάσεις στον.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης ΤΕΙ Λάρισας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
Το πρόβλημα της παχυσαρκίας και ο ρόλος του σχολείου Ανδρέας Γ. Αυγερινός Τ.Ε.Φ.Α.Α. – Δ.Π. ΘΡΑΚΗΣ
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
ΒΕΛΓΙΟ ΘΕΟΔΩΡΑ.
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Το Marketing Β΄.
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Εργαστήριο 5 «Παραγωγή φυταρίων - Φυτώρια»
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Δομημένος Προγραμματισμός
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Ενεργός Πολίτης Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Τοπικής Δημοκρατίας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΛΙΠΙΔΙΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΜΒΡΑΝΕΣ
Τα μαθηματικά στους δρόμους και στα σχολεία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Οικοδομώντας την αυτοεκτίμηση του παιδιού
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 2 (άσκηση 8, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Project: Εθισμός στο Internet
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
« به نام خدا» 1-جايگاه ايران در توزيع جهاني درآمد
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Κεφάλαιο 1ο Το άτομο Το άτομο είναι το πιο μικρό κομμάτι ενός στοιχείου. Στο κέντρο βρίσκεται ο πυρήνας με τα πρωτόνια p+, που είναι θετικά φορτισμένα.
ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΑ ΝΕΥΡΑ 2.
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Εργαστήριο Από την απλή παρατήρηση στην αξιοποίηση των στοιχείων της
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
РАДИОАКТИВТІК.
6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 6 η Προσωπικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Σχέσεων

Στόχοι Μαθήματος Τι είναι το προσωπικό μάρκετινγκ Τι είναι το μάρκετινγκ σχέσεων Σύγκριση προσωπικού και μαζικού μάρκετινγκ Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του προσωπικού μάρκετινγκ

Τι Είναι το Προσωπικό (Άμεσο) Μάρκετινγκ «Μια στρατηγική που χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει και να διατηρήσει μια προσωπική σχέση και τον ελεύθερο διάλογο με τους πελάτες, δυνητικούς πελάτες και άλλους σημαντικούς ενδιαφερόμενους φορείς. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό είναι ένα μέσο που βασίζεται στην δράση και προσφέρει μεγάλες δυνατότητες για τη συλλογή και τη χρησιμοποίηση των συναφών και μετρήσιμων δεδομένων» Ένα διαδραστικό σύστημα μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί ένα ή περισσότερα διαφημιστικά μέσα για να πραγματοποιήσει μια μετρήσιμη ανταπόκριση ή / και συναλλαγής Για να δημιουργήσετε μια απάντηση, μια συμπεριφορά δράση στο πλαίσιο του κοινού-στόχου... για την κίνηση ή τη διατήρηση ενός διαλόγου

Τι Κάνει το Προσωπικό Μάρκετινγκ Το άμεσο μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για να παράγει και να συνεχίσει μια σχέση Αυτό συνεπάγεται δύο πτυχές –Απόκτηση των πελατών –Διατήρηση των πελατών Αυτά συμβαίνουν συχνά την ίδια στιγμή, και απαιτούνται διαφορετικές δραστηριότητες

Μαζικό vs. Προσωπικό Μάρκετινγκ Επιχείρηση Αγορά 1 Αγορά 2 Αγορά 3 Αγορά 4 Επιχείρηση Αγορά 1 / Συγκεκριμένος Πελάτης Πηγή : Τζωρτζακης και Τζωρτζακη, (2002: 402)

Άμεσο Marketing (Direct Marketing) Ως Άμεσο Marketing ορίζεται η 1-1 προσέγγιση πελατών ή δυνητικών πελατών από μία επιχείρηση Η επικοινωνία μέσω του Άμεσου Marketing επιτυγχάνεται με διαφορετικά μέσα όπως: –Ταχυδρομείο –Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο –Τηλεφωνική επικοινωνία –Telemarketing –Άμεση πώληση –Ηλεκτρονικό Marketing (π.χ. Teletext ή άλλες μέθοδοι μέσω καλωδιακής τηλεόρασης) Το άμεσο Marketing προϋποθέτει τη διατήρηση Βάσης Δεδομένων με ακριβή στοιχεία για πελάτες -στόχους

Πηγές Πληροφορικών Άμεσου Marketing

Καταλληλότητα Χρησιμοποίησης Άμεσου Marketing Οι πελάτες αποδέχονται το Άμεσο Marketing στις ακόλουθες περιπτώσεις: –Όταν έχουν προηγηθεί αγορές από τη συγκεκριμένη εταιρεία στο παρελθόν –Όταν τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες είναι σχετικά με τις ανάγκες τους –Όταν είναι ξεκάθαρος ο στόχος τους –Όταν γνωρίζουν πώς θα χρησιμοποιηθούν οι πληροφορίες που τους ζητείται να παρέχουν –Όταν ελέγχουν αυτά που λαμβάνουν Δεν το αποδέχονται στις ακόλουθες περιπτώσεις: –Όταν δεν υπάρχει πραγματική προσωποποίηση (personalisation) –Όταν δεν υπάρχουν ξεκάθαρα μηνύματα –Όταν απειλούνται –Όταν εμπλέκονται σε χρονοβόρες και κοστοβόρες δραστηριότητες

Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα Πλεονεκτήματα: Απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Εντοπίζονται οι λιγότερο αποδοτικοί πελάτες Δημιουργούνται μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες Επικέντρωση του μάρκετινγκ σε άτομα με μεγάλες πιθανότητες να ενδιαφερθούν για το μήνυμα Υπάρχει περισσότερη πληροφόρηση στους πραγματικούς και πιθανούς πελάτες Μειονεκτήματα: Δημιουργία βάσης δεδομένων μπορεί να είναι δαπανηρή Υψηλό ποσοστό αποτυχίας Ανησυχία προσωπικών δεδομένων

Πλεονεκτήματα Άμεσου Μάρκετινγκ ΠΕΛΑΤΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ –Ευκολία –Αυξημένη εμπιστοσύνη / Μειωμένη αντίληψη του κινδύνου –Εξοικονόμηση χρόνου (διαδραστική και άμεση) –Καλύτερες και πιο αξιόπιστες πληροφορίες ΠΩΛΗΤΕΣ –Ισχυρό εργαλείο για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες –Μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές –Προσαρμογή των δεδομένων και προσφορών (μείωση ευαισθησίας των τιμών) –Μια χαμηλού κόστους, αποτελεσματικό και γρήγορο τρόπο για την επίτευξη των αγορών

Τι Είναι το Μάρκετινγκ Σχέσεων «Η καθιέρωση, ενίσχυση και εμπορευματοποίηση σχέσεων με τον πελάτη μέσω της εκπλήρωσης μιας υπόσχεσης» Οι επιχειρήσεις οικοδομούν αποδοτικές και μακροπρόθεσμες σχέσεις. Συνεπάγεται τη ‘διατήρηση και ενίσχυση’ των μακροπρόθεσμων σχέσεων με τον πελάτη. «Μερίδιο μυαλού και όχι μερίδιο αγοράς»

Μαζικό Μάρκετινγκ vs. Μάρκετινγκ Σχέσεων Μαζικό Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ Σχέσεων Βραχυχρόνια προσπάθεια Μακροχρόνια προσπάθεια Μονόδρομη επικοινωνία Αμφίδρομη επικοινωνία/συνεργασία Απόκτηση πελατών Διατήρηση Σχέσεων Μερίδιο Αγοράς Μερίδιο Μυαλού Διαφοροποίηση Προϊόντων Επιλογή Πελατών

Απόκτηση Πελατών Η απόκτηση των πελατών ήταν παραδοσιακά το κύριο στοιχείο του μάρκετινγκ Η έμφαση έχει πλέον μετακινηθεί προς τη διατήρηση, αλλά και η απόκτηση πελατών είναι ακόμα σημαντική Μπορεί ή δεν μπορεί να έχει ήδη πληροφορίες για τους πελάτες Ως εκ τούτου, η πρώτη επαφή μπορεί να μην είναι μεμονωμένα στοχευόμενη, αλλά θα είναι σχεδιασμένη για να ξεκινήσει μια άμεση απάντηση

Διατήρηση των πελατών Αναφέρεται σε δραστηριότητες που αποσκοπούν στην αξιοποίηση της αρχικής πώλησης, να αναπτύξει μια σχέση με τους πελάτες Οι επικοινωνίες με στόχο την διατήρηση των πελατών θα είναι πάντα ξεχωριστά στοχευόμενες Ωστόσο..., –Βαθμός προσαρμογής της επικοινωνίας θα εξαρτηθεί από την ποιότητα των δεδομένων που τηρούνται –Η στοχευόμενη επικοινωνία μπορεί να τρέξει παράλληλα με μαζική επικοινωνιακή καμπάνια πληροφόρησης, ανάλογα με τους στόχους του οργανισμού

Άμεσες Πωλήσεις Πρόκειται ίσως για το πιο πολύτιμο όπλο της προώθησης των προϊόντων σε αρκετές περιπτώσεις επιχειρήσεων Χρειάζεται εμπειρία ετών ώστε να αναπτυχθεί η αποτελεσματικότητα των πωλήσεων Η διαδικασία των πωλήσεων ποικίλει ανά περίπτωση και ανά κλάδο δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων Απαιτεί τον προσεκτικό καθορισμό στόχων (και περαιτέρω, δεικτών απόδοσης) ώστε η πώληση να εξυπηρετεί τους γενικότερους στόχους της επιχείρησης

Βιβλιογραφία Τζωρτζάκης Κ., & Τζωρτζάκη Α., (2002), Κεφ. 9, ‘Το Προσωπικό Μάρκετινγκ’, (σελ. 400 – 424) Kotler et al., (2006, 4th Edition), Chap. 17, ‘Electronic marketing: Internet Marketing, Database marketing, and Direct Marketing’, (pp. 707 – 715) Besana A., (2010), “Internet Marketing in Cultural Industries: from Movies to Arts”, Munich Personal REPEC Archive (MPRA), Paper No