1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

Δήμος Πύργου Ηλείας 04/11/2006 H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας.
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. Το πρόγραμμα athenspotlighted στοχεύει στη προώθηση της Αθήνας προσφέροντας στους επισκέπτες της ένα συνολικό πακέτο εκπτώσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
Συμμετοχή σε διεθνή Εκθέσεις- στρατηγικό εργαλείο για Εξαγωγικό Μάρκετινγκ τουρισμού.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Εργασία με θέμα την..... «Μεθοδολογία Prototyping» Ομάδα εργασίας: Β.Γκάμας Α.Νταής Χρ.Παλάσκας Π. Σταυρόπουλος.
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
NATiVuS.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 6: Συστήματα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων και Διαδίκτυο Δρ. Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Στέλιος Σταματάκης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων 1.
Τουρισμός και Αερομεταφορές Ενότητα 6: Οι αεροπορικές εταιρίες και η εξέλιξη του Internet Δρ. Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Διοίκησης.
HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 5: Λειτουργίες, κριτήρια επιλογής και οικονομικές επιπτώσεις των GDSs Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
2ο ΕΠΑ. Λ ΣΕΡΡΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΡΤΖΙΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ ΚΑΘ. ΚΛ
Ματάι Ίριδα E-dreams.
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Samsung.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση

2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1)Η ιστορία της……………………………4 2)Περιγραφή συστήματος………………..5 3)Πλεονεκτήματα………………………….6 4)Προιόντα…………………………………7 5)Άλλα προιόντα και υπηρεσίες……….8-9 6)Γράφημα μεριδίου worldspan….……..10 7)Μειονεκτήματα…………………………11

3 8)Βραβεία……………………………….12 9)Σε ποιους απευθύνεται…………… )Επισκεψιμότητα………………… )Αύξηση επισκεψιμότητας……………16 12)Πιθανές βελτιώσεις………………… )Έσοδα επιχείρησεις………………….18 14)Αξιοπιστία…………………………… )Πηγές…………………………………..20

4 Η ιστορία της Ιδρύθηκε στις 7 Φεβρουαρίου του 1990 και ανήκει στις θυγατρικές Delta Air Lines, Inc, Northwest Airlines και την Trans World Airlines Inc. Το 1995 η worldspan κατατάσεται στον κόσμο του διαδικτύου,σε συνεργασία με την microsoft και δημιουργούν το σύστημα κρατήσεων Expedia. Το 1996 η worldspan έχει πλεόν το δικό της επίσημο site κρατήσεων Σε μόλις 4 χρόνια η worldspan καταφέρνει να ιδρύσει θυγατρικές σε χώρες όπως ο Καναδάς(1994),το Μεξικό(1997),η Ασία(1998) και η Νότια Αμερική(1999)ενώ αργότερα επεκτάθηκε και στην Ευρώπη. Ενώ το 1998,η Priceline υιοθετεί το σύστημα κρατήσεων της worldspan για τη δική της ιστοσελίδα. Το 2007 ολοκληρώθηκε η εξαγορά της worldspan από την travelport.

5 Περιγραφή συστήματος Παγκόσμια διανομή ηλεκτρονικών πληροφοριών,προιόντων τεχνολογίας αλλά και τεχνογνωσίας για τουριστικά πρακτορεία και ταξιδιωτικά γραφεία. Η worldspan καλύπτει και εξυπηρετεί  19,507 ταξιδιωτκά γραφεία σε 90 χώρες παγκοσμίως  421 αεροπορικές εταιρίες  Πάνω από 50,000 ξενοδοχειακές μονάδες και 210 μονάδες φιλοξενίας  39 tour Operators  40 γραφεία ενοικιάσεως οχημάτων  44 προμηθευτές ειδικών τουριστικών υπηρεσιών

6 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Πετυχαίνει συνεχόμενη εξέλιξη στον τομέα της Νέες εμπορικές συνεργασίες Συνεχής διαφήμιση Ευκολότερη πρόσβαση του εκάστοτε πελάτη σε υπηρεσίες και προιόντα Άμεση οργάνωση ταξιδιών και παρελκόμενων υπηρεσιών

7 ΠΡΟΙΟΝΤΑ Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο Οι υπηρεσίες παροχής ταξιδιών παγκοσμίως –533 αερογραμμές διαθέσιμες μέσω της worldspan –47,000 ιδιόκτητα θέρετρα και ξενοδοχεία –Πάνω από 16,000 εταιρίες ενοικίασεις αυτοκινήτων σε διάφορες τοποθεσίες –39 τουριστικά πρακτορεία παγκοσμίως –44 εταιρίες οργάνωσης ειδικών τουριστικών πακέτων Η παγκόσμια διανομή ταξιδιών

8 Άλλα προιόντα και υπηρεσίες  Worldspan Structured Message Interface.  Worldspan Travel Assist  Worldspan Commercial WorldNet  Worldspan Universal Messaging  Worldspan ScriptPro Plus  Worldspan FerrySource για Microsoft Windows  Worldspan Go!Res via the Internet  Worldspan World STP

9  Worldspan Προϊόντα Ισχύος  Worldspan Solutions  Worldspan Hotel Select  Worldspan Trip Manager  Worldspan Gateway Plus  Worldspan Wave  Worldspan ATB2

10 Το μερίδιο της worldspan παγκοσμίως σε σύγκριση με άλλες εταιρίες

11 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Οι εταιρίες GDS όπως είναι η worldspan ενώ ενισχύουν την τουριστική οικονομία παράλληλα αποδυναμώνουν εταιρίες που αδυνατούν να καλύψουν το κόστος. Δημιουργούνται εμπόδια για την εισαγωγή νέων επιχειρήσεων. Η δημιουργία μικρότερων εταιριών που κλήθηκαν να καλύψουν λιγότερο οικίες σε μεγάλες εταιρίες περιοχές,τελικά απορροφούνται από αυτές. Σημαντικό επίσης είναι η περιορισμένη γεωγραφική διασπορά του διαδικτύου όπως συναίβει με κάποιες αεροπορικές εταιρίες της Ασίας που έμειναν εκτός GDS. Οι προτιμήσεις των GDS για συνεργασία με εταιρίες υψηλού οικονομικού κύρους αλλά και ευρέως γνωστών εταιριών αποτελεί επίσης μειονέκτημα για μικρότερης εμβέλιας εταιρίες.

12 ΒΡΑΒΕΙΑ Travel trade για την καλύτερη provider τεχνολογία (2005) Παγκόσμια οργάνωση προιόν της χρονιάς worldspan solutions Best technology provider(βρετανικά ετήσια βραβεία για 2 η συνεχή χρονιά)

13 Σε ποιους απευθύνεται: Σε επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον τομέα του τουρισμού(ταξιδιωτικά γραφεία,γραφεία ενοικίασεις αυτοκινήτων) Σε απλούς πελάτες που λατρεύουν τα ταξίδια Σε αεροπορικές εταιρίες(που επιθυμούν συνεργασία)

14 ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

15 Βάσει των στοιχείων επισκεψιμότητας η worldspan λαμβάνει 1,531 επισκέπτες ημερησίως και 4,593 προβολές σελίδας την ημέρα. Η κάθε προβολή σελίδας κερδίζει 5,10$ ημερησίως από τις διαφημίσεις.

16 ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ Τους τελευταίους μήνες η αύξηση της επισκεψιμότητας του site της worldspan είναι φανερή. Οι έρευνες δείχνουν πως το κοινό ανακτά το ενδιαφέρον του για αποδράσεις. Όπως και οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις ενδιαφέρονται για νέες επενδύσεις.

17 ΠΙΘΑΝΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ Εισαγωγή μικρότερων εταιριών στο δυναμικό της worldspan Δυνατότητα σύγκρισης τιμών με άλλα site Εισαγωγή του Timesharing σε περισσότερες απ΄τις επιχειρήσεις Γνωστοποίηση των οικονομικών στοιχείων Απλούστευση της χρήσης του site

18 ΕΣΟΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Προμήθειες από ξενοδοχειακές μονάδες,ταξιδιωτικά γραφεία και αεροπορικές εταιρίες Ημερήσια έσοδα από τις διαφημίσεις Έσοδα από την επισκεψιμότητα του site Κέρδη από τις μετοχές σε άλλες εταιρίες

19 ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ Τα προσωπικά στοιχεία κάθε πελάτη- επιχειρηματία προστατεύονται από την worldspan και δεν είναι εκτεθημένα σε κάθε χρήστη-επισκέπτη Ενώ για τις επιχειρήσεις που συνεργάζονται είναι εμφανής μόνο τα απαραίτητα για τον πελάτη στοιχεία(τηλ.επικοινωνίας,υπηρεσίες,κ.ά.)

20 ΠΗΓΕΣ  Wikipedia.com  Hypestat.com  eureka.lib.teithe.gr eureka.lib.teithe.gr  thefreelibrary.com  stevieawards.com