 ΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ  Οικονομικός Λόγος  Φιλοσοφικός Λόγος  Λόγος των ενδιάμεσων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

Παραγωγα δικαιωματα – κυπριακη πρακτικη υπο το φως των ευρωπαϊκων και διεθνων υποχρεωςεων Νικολέττα Χαραλαμπίδου – ΚΙΣΑ – Κίνηση για Ισότητα, Στήριξη,
Εδώ απαθανατίζεται η Ρήνη στην αγκαλιά του μέλλοντα συζύγου της Αντρέα !
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Διαφάνεια 1 Κοινωνιολογία Οι Βασικές Έννοιες Michael Hughes Carolyn J. Kroehler.
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
 Οικογενειακό Δίκαιο Οικογενειακό Δίκαιο είναι το σύνολο των κανόνων που ρυθμίζει τις οικογενειακές σχέσεις κυρίως μεταξύ συζύγων καθώς και γονέων και.
Γυναίκα στην Αρχαία Ελλάδα
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Εδώ απαθανατίζεται η Ρήνη στην αγκαλιά του μέλλοντα συζύγου της Αντρέα !
Κοινωνιολογία Οι Βασικές Έννοιες Michael Hughes Carolyn J. Kroehler.
Ιστορία 5η Ο καλύτερος τενίστας. 4 τενίστες: ο Παπαδόπουλος-πατέρας η αδερφή του ο γιος του η κόρη του (α) ο/η δίδυμος του καλύτερου τενίστα (Δ.Κ.Τ.)
Τι θα πει Δίκαιο; Δίκαιο είναι ένα σύστημα κανόνων που ρυθμίζουν με τρόπο δεσμευτικό την κοινωνική συμπεριφορά.
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Εργαστήρι – Στρατηγικές της Αριστεράς στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Ο θεσμός του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης ως εργαλείο προώθησης του σεβασμού.
Από τους μαθητές της Ε΄ τάξης Ζώη Αραδιπιώτη Άρη Αριστέιδου.
Ιστορική Αναδρομή Η Ευρωπαϊκή Ιδέα, δηλαδή η ιδέα μιας κοινής ανθρωπιστικής Ευρώπης, αποτέλεσε όραμα πολλών φιλοσόφων (π.χ. Καντ, Κομένιος, Ουγκώ). Οι.
ΚΑΣΣΑΒΕΤΗ ΜΑΡΙΑ ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
6.1. Δικαιώματα και υποχρεώσεις
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
ΕΛΕΝ ΚΕΛΕΡ Η Έλεν Άνταμς Κέλλερ ήταν Αμερικανίδα συγγραφέας, λέκτορας και ακτιβίστρια. Η Κέλερ δεν γεννήθηκε τυφλή και κουφή- αυτό έγινε μετά τους 19.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Ισότητα Φύλων Πανταζάκου Χριστίνα.
Δικαιώματα Χριστίνα Πανταζάκου.
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Νεοφιλελεύθερος μύθος κ παιδική ηλικία Αναπαραστάσεις της παιδικής ηλικίας: γνώση και εξουσία.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Οι Αθηναίοι πολίτες.
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Η θέση της γυναίκας ανά τους αιώνες
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Bertrand Russel Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική: Μαθαίνει να κατακρίνει. Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα: Μαθαίνει να καυγαδίζει. Αν ένα παιδί ζει.
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
ΟΙ 12 ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ. ΔΙΑΣ Ο πατέρας των Θεών και ο σπουδαιότερος από αυτούς. Θεός των καιρικών φαινομένων, προστάτης των ξένων, της οικογένειας.
Στην Αμερική από το 1940 – 1960 κυριαρχούσε το υπόδειγμα σύζυγος – μητέρα – νοικοκυρά. Στην Ελλάδα το υπόδειγμα αυτό εμφανίζεται μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
Η κορη στο Βυζαντιο «Γυναικός κολακεία ψιθύρισμα όφεως»
ΠΡΟΣΚΟΛΛΗΣΗ & ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Τζων Λοκ Λήδα Ευαγγελινού Β1.
Τα ανθρώπινα δικαιώματα του παιδιού στον κόσμο μας
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ Ά ΛΥΚΕΙΟΥ
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
Κοινωνική Οργάνωση και Κοινωνική Μεταβολή
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Ερευνητική εργασία Ερευνητική ομάδα: Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (2010/C 83/02)
«Οι Τρεις Ιεράρχες μιλούν για την ειρήνη και τον πόλεμο»
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
OI ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ Γρηγόρης, Φώτης ,Μαρία.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Η καθημερινή μέρα μιας γυναίκας και ενός άντρα
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Θεματική Ενότητα: Αξίες Τάξη: A’ Λυκείου
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
Η ισότητα των δυο φύλων Η θέση της γυναίκας ιστορικά
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Σιασιαμούτης Κωνσταντίνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 ΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

 Οικονομικός Λόγος  Φιλοσοφικός Λόγος  Λόγος των ενδιάμεσων

 Σημασία πληθυσμού για ένα κράτος  Δυνητικά οικονομικός πλούτος  Εγγυητής της στρατιωτικής ισχύος  Τρόποι αντιμετώπισης της υπερθνησιμότητας των παιδιών  Gilιbert αναφορά σε Λουδοβίκο ΙΕ’  Ακαδημία της Ολλανδίας  Bertin  Πρωτοβουλία για τις άπορες μητέρες

 Διαφωτισμός  Ανάπτυξη αγάπης  Ισότητα  Ατομικής ευτυχίας

 Μεταβολή των ρόλων μέσα στην οικογένεια  Μεγαλύτερη ομοιογένεια ανάμεσα στα μέλη της  Η αλλαγή αποδεικνύεται μέσα απο δύο κείμενα  Εγκυκλοπαίδεια  Κοινωνικό Συμβόλαιο

 Παλιά θεωρία: Οι γονείς έχουν εξουσία και δικαίωμα σωφρονισμού πανω στα παιδια τους  Νέα θεωρία: Τα δικαιώματα των γονέων καθορίζονται με βάση τις ανάγκες του παιδιού

 Πρώιμη ηλικία: Δεν έχει την ικανότητα να εξασφαλίσει την προστασία και την υπεράσπιση του  Εφηβεία Ακόμα ασταθής, ανάγκη καθοδήγησης  Ενήλικος  Ανεξάρτητος ως προς τις ανάγκες του αλλά όχι ως προς τους γονείς του

 «Ο άνθρωπος γεννιέται ελεύθερος» › Το παιδί είναι εν δυνάμει ελεύθερο ον › Ο ρόλος του πατέρα είναι σημαντικός για την ολοκλήρωση της ελευθερίας του  Σύμφωνα με τον Rousseau, η ισότητα καθορίζεται ανάλογα με το φύλο  Ο γιος ίσος προς τον πατέρα, η κόρη ίση προς τη μητέρα

Δύο λόγοι:  Η νέα μόδα του γάμου απο έρωτα  Σημαντικότερος ρόλος της γυναίκας μέσα στην οικογένεια

 Δεν είναι ατομική υπόθεση  Είναι δυνατή μέσα στην οικογένεια  Για να είναι οι σχέσεις ανάμεσα σε συζύγους και παιδιά ευτυχισμένες πρέπει να είναι θεμελιωμένες πάνω στην αγάπη- φιλία  Δεν αρκούσε για να επιλύσει το ζήτημα της θνησιμότητας των παιδιών

 Οι γυναίκες είναι «υπεύθυνες του έθνους»  Rousseau : «Από τη φροντίδα των γυναικών εξαρτάται η πρωταρχική εκπαίδευση των αντρών· από τις γυναίκες εξαρτώνται και τα ήθη τους... Ιδού τα καθήκοντα των γυναικών σε όλους τους καιρούς.»  Buchan : «... Μέσα απο αυτές οι άντρες είναι χρήσιμοι μέσα στον κόσμο ή γίνονται πανούκλες μέσα στην κοινωνία»

«Κυρίες μου, αν ακούσετε τη φωνή της φύσης, θα ανταμειφθείτε, αλλά αν την περιφρονήσετε, αυτή θα εκδικηθεί κι εσείς θα τιμωρηθείτε.»