Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης1 Βελτιωμένη Απόδοση vs Καινοτομίας Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης2 Καλύτερα, ή Διαφορετικά Η μοναδική ευκαιρία που έχει η Ευρώπη να διατηρήσει το βιοτικό της επίπεδο είναι να εργαστεί ευφυέστερα από τους ανταγωνιστές της και όχι σκληρότερα ή φθηνότερα.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης3 Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Total Quality Management ¨Συνεχής βελτίωση¨ Όλων των διαδικασιών – της ενεργειών της επιχείρησης μας προς όφελος του πελάτη
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης4 Καινοτομία ; Καινοτομία ορίζεται ως η χρήση νέας γνώσης προκειμένου να προσφερθεί ένα νέο προϊόν ή μια νέα υπηρεσία που θέλει η αγορά. Η καινοτομία δεν αφορά μόνο προϊόντα αλλά και υπηρεσίες, διότι κανένα προϊόν δεν διατίθεται στην αγορά χωρίς να συνοδεύεται από υπηρεσίες.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης5 Προϊόν ή Υπηρεσία ; Οι πελάτες δεν αγοράζουν το ¨προϊόν¨ αλλά τις υπηρεσίες που απολαμβάνουν ενώ καταναλώνουν το προϊόν. Μπιφτέκι (hamburger) ¨διεθνώς τυποποιημένο¨ (το ίδιο μπιφτέκι καταναλώνει ο κάτοικος της Νέας Υόρκης και το ίδιο της Μπανγκόγκ), σταθερής ποιότητας και κυρίως ¨φθηνό¨.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης6 Η καινοτομία της McDonald’s Εξαιρετικής ποιότητας εστιατόρια (στα καλύτερα σημεία), με διαθέσιμο parking, Τα προϊόντα είναι ¨άκρως τυποποιημένα¨ σταθερής ποιότητας, Η ταχύτητα της εξυπηρέτησης είναι εκπληκτική Το κόστος ¨πραγματικά χαμηλό¨. ¨πουλά¨ την ¨εμπειρία¨ του να βρεθείς στο χώρο McDonald’s.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης7 Federal Express Παράδοση της αλληλογραφίας ή του δέματος το άλλο πρωί. Για να το επιτύχει αυτό μια σειρά ¨επαναστατικών¨ προσεγγίσεων έλαβαν χώρα στη διαδικασία των ταχυδρομικών υπηρεσιών. Ανάπτυξη λογισμικού διαχείρισης και παρακολούθησης.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης8 Citicorp (Citibank) Πρωτοπόρος στην καθιέρωση της χρήσης των αυτόματων ταμιακών μηχανών (ATM, automated teller machines). Οι Τράπεζες έχουν μόνο ένα δρόμο για να μειώσουν τα λειτουργικά κόστη: Εκτεταμένη χρήση των αυτόματων ταμειακών μηχανών. Εκπαίδευση των πελατών στη χρήση των αυτόματων ταμειακών μηχανών. Η Citicorp ήταν επίσης πρωτοπόρα στην επιθετική πώληση των πιστωτικών καρτών.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης9 Πιστωτική κάρτα: Όχι ετήσια συνδρομή, Επιστροφή μετρητών, πχ. Βενζίνη, Supermarket Sύνδεση με συγκεκριμένες ¨άσχετες¨ υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα κινητή τηλεφωνία, ταξίδια κλπ.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης10 Συμπέρασμα : Μην προσπαθείς να κάνεις τα πράγματα καλύτερα! Σκέψου διαφορετικά! Η καινοτομία σε καθιερώνει και φέρνει κέρδη!