ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Επιτραπέζια Αντισφαίριση Θεσσαλονίκη 6 Σεπτεμβρίου 2013.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Γνώση και κατανόηση της Παιδαγωγικής. Επεξεργασία της Εκπαιδευτικής Στρατηγικής. Επιλογή Εκπαιδευτικών μέσων και εργαλείων. Ψαθάκη.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.1 Πρότυπα για τον καθορισμό του περιεχομένου της κατάρτισης.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM Διάλεξη 9 προετοιμασία και τεχνικές για το σχεδιασμό της εξάσκησης Ελιζάνα Πολλάτου, επικ.καθ.ΤΕΦΑΑ-ΠΘ.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘AΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ’ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
 Παιδιά 8-10 ετών με 3 χρόνια εμπειρία,γνωρίζουν τα βασικά χτυπήματα (Forehand και backhand) και το σέρβις χωρίς αιώρηση της ρακέτας  Οι αντιληπτικές.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 4: Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
∆ηλώσεις Η Chris Evert (σπουδαία αθλήτρια του τένις) “Πριν από κάθε αγώνα προσπαθώ να προβάρω στο µυαλό µου τι θα συμβεί και πως θα αντιδράσω σε συγκεκριμένες.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Σεμινάριο εκπαιδευτικών Φ.Α Ροδόπης επιτραπέζιας αντισφαίρισης Μαυρίδης Γεώργιος Χατζόπουλος Γεώργιος Κομοτηνή – Μάρτιος 2015.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Προπονητική ποδοσφαίρου
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Κινητική Μάθηση Ενότητα 2: Διαδικασία πληροφόρησης και λήψης αποφάσεων
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ

 Η Μαρία είναι φοιτήτρια του ΤΕΦΑΑ και έχει πρόσφατα ξεκινήσει να παίζει tennis. Για να μπορέσει να επιλεγεί για την ειδικότητα του tennis πρέπει να περάσει τις αντίστοιχες εξετάσεις. Γι’ αυτό πρέπει να βελτιώσει το forehand και το backhand. Πώς θα το επιτύχει μέχρι το επόμενο εξάμηνο που είναι οι εξετάσεις;

 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΣΚΟΥΜΕΝΗΣ  ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ  ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΧΟΥ  ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ

 Ηλικία: 23 ετών, φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ  Προηγούμενη εμπειρία : Μικρή  Παρακίνηση: Υψηλή  Στάδια Μάθησης: Κινητικό στάδιο (τελειοποίηση δεξιότητας & βελτίωση λεπτομεριών)  Ικανότητες: συντονισμός μελών, κινητικός & αντιληπτικός συγχρονισμός, ταχύτητα αντίδρασης, έλεγχος δύναμης

 Μάθηση Προγράμματος : Forehand & Backhand  Μάθηση Παραμέτρων (κοντά- μακριά)  Βελτίωση της Δομής της κίνησης  Ανίχνευση και διόρθωση του λάθους

 Διακριτή  Κινητική, Ανοικτή  Ελέγχεται από το Ανοικτό κύκλωμα ελέγχου  Ανταλλαγές ταχύτητας ακρίβειας  Χειρισμός αντικειμένου – ρακέτα  Μικρός κίνδυνος τραυματισμού

 Εξετάσεις στο ΤΕΦΑΑ προκειμένου να επιλεγεί στην ειδικότητα tennis  Παρουσία καθηγητών, άλλων συμφοιτητών  Άγχος αξιολόγησης, φόβος αποτυχίας, πιθανός ανταγωνισμός

 Προετοιμασία της Εξάσκησης  Μέθοδοι Εξάσκησης  Παρουσίαση της εξάσκησης  Ανατροφοδότηση της Εξάσκησης

 Καθορισμός Στόχων α)Στόχος αποτελέσματος: Το 90% των χτυπημάτων να είναι μέσα στο αντίπαλο γήπεδο β)Στόχος δομής: Το βάρος του σώματος στο ΑΡ πόδι για το forehand τη στιγμή του χτυπήματος και αντίστοιχα στο ΔΞ για το backhand, ταχύτητα στην κίνηση, κεφαλή της ρακέτας κάθετη με το έδαφος τη στιγή της επαφής.

 Ανάπτυξη σχήματος : Σταθερή εξάσκηση, μεταβαλλόμενη εξάσκηση  Ομαδοποιημένη εξάσκηση (Το μισό χρόνο εξάσκηση στο Forehand και τον άλλο μισό στο Backhand)  Κατανομή εξάσκησης: Μαζική Εξάσκηση

 Παροχή αναλυτικών πληροφοριών  Παροχή επίδειξης – μοντελοποίηση  Συγκέντρωση της προσοχής σε σημεία κλειδιά: Βλέπε τη μπάλα, το βάρος του σώματός σου τη στιγμή του χτυπήματος να πέφτει στο ΑΡ (ΔΞ) πόδι, η ΔΞ ωμοπλάτη δείχνει το δίχτυ  Παροχή φυσικής εξάσκησης: Ολική εξάσκηση

 Εξωτερική ανατροφοδότηση α)Τύπος ανατροφοδότησης:Καθοδηγητική, λεκτική & κινητική β)Ποσότητα: Μέσου όρου γ)Συχνότητα:Αρχικά μετά από κάθε προσπάθεια, στη συνέχεια κάθε 5 χτυπήματα και τέλος όποτε ζητηθεί (φθίνουσα)  Εσωτερική ανατροφοδότηση:Oπτική (βλέπει τη μπάλα και το αποτέλεσμα της κίνησης της)

 Μετρήσεις Aποτελέσματος: Πόσες μπαλιές από τις 10 πέρασαν στο αντίπαλο γήπεδο.  Μετρήσεις Διαδικασίας: Πόσα από τα παρακάτω στοιχεία της μορφής των δεξιοτήτων εκτελούνται στα 10 χτυπήματα.  Λαβή  Τοποθέτηση ποδιών  Γρήγορη πίσω αιώρηση  Η κεφαλή της ρακέτας κάθετη με το έδαφος κατά τη στιγμή της επαφής  Follow through  Ταχύτητα στην κίνηση.