«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Advertisements

Δήμος Πύργου Ηλείας 04/11/2006 H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Εργασία με θέμα την..... «Μεθοδολογία Prototyping» Ομάδα εργασίας: Β.Γκάμας Α.Νταής Χρ.Παλάσκας Π. Σταυρόπουλος.
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Έρευνα έτους Συνοψίζοντας…. Έρευνα έτους Χρήση Internet στο 100% των επιχειρήσεων. Πολύ μεγάλη χρήση , LAN, Website, Intranet.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
Ι2: Διερεύνηση και Καταγραφή Χρήσης Ιnternet Έρευνα έτους I2: Διερεύνηση και καταγραφή χρήσης Internet.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)

ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
Είδη επιχειρήσεων.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΧΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

ΣΤΟΧΟΣ Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της διείσδυσης του Internet ως εργαλείου μίγματος επικοινωνίας σε μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις. Προσπαθήσαμε να ανιχνεύσουμε την υπάρχουσα κατάσταση στην ελληνική αγορά και συγκεκριμένα στο παραγωγικό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας και να δούμε το βαθμό υιοθέτησης της νέας τεχνολογίας στις πρακτικές μάρκετινγκ. Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της διείσδυσης του Internet ως εργαλείου μίγματος επικοινωνίας σε μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις. Προσπαθήσαμε να ανιχνεύσουμε την υπάρχουσα κατάσταση στην ελληνική αγορά και συγκεκριμένα στο παραγωγικό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας και να δούμε το βαθμό υιοθέτησης της νέας τεχνολογίας στις πρακτικές μάρκετινγκ.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Στην ενασχόληση με το ζήτημα αναλύσαμε το θέμα της ανάπτυξης και διάδοσης του Internet στις πολιτικές των επιχειρήσεων. Παραθέσαμε τα κυριότερα πλεονεκτήματά του και πως αυτά δύνανται να συμβάλλουν στη ριζική αναμόρφωση των εταιρικών στρατηγικών. Επιπλέον, αναφερθήκαμε σε έρευνες δημοσιευμένες, σε επιστημονικά περιοδικά διεθνούς κύρους που προσπαθούν να ανιχνεύσουν σε ποιο στάδιο εξέλιξης βρισκόμαστε, όσον αφορά τα οφέλη που απολαμβάνουν οι επιχειρήσεις από τη χρήση του νέου μέσου. Τα αποτελέσματα δεν ήταν πάντοτε ξεκάθαρα αλλά αναδεικνυόταν η τάση που έλεγε ότι το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου έχει συνειδητοποιήσει ότι το μέλλον ανήκει ολοκληρωτικά στα νέα δίκτυα τηλεπικοινωνιών. Στην πορεία πραγματοποιήθηκε έρευνα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις με τη μορφή συνεντεύξεων. Στην ενασχόληση με το ζήτημα αναλύσαμε το θέμα της ανάπτυξης και διάδοσης του Internet στις πολιτικές των επιχειρήσεων. Παραθέσαμε τα κυριότερα πλεονεκτήματά του και πως αυτά δύνανται να συμβάλλουν στη ριζική αναμόρφωση των εταιρικών στρατηγικών. Επιπλέον, αναφερθήκαμε σε έρευνες δημοσιευμένες, σε επιστημονικά περιοδικά διεθνούς κύρους που προσπαθούν να ανιχνεύσουν σε ποιο στάδιο εξέλιξης βρισκόμαστε, όσον αφορά τα οφέλη που απολαμβάνουν οι επιχειρήσεις από τη χρήση του νέου μέσου. Τα αποτελέσματα δεν ήταν πάντοτε ξεκάθαρα αλλά αναδεικνυόταν η τάση που έλεγε ότι το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου έχει συνειδητοποιήσει ότι το μέλλον ανήκει ολοκληρωτικά στα νέα δίκτυα τηλεπικοινωνιών. Στην πορεία πραγματοποιήθηκε έρευνα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις με τη μορφή συνεντεύξεων.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ Για τη δημιουργία του δείγματος χρησιμοποιήθηκε τόσο η on-line βάση δεδομένων του οδηγού επιχειρήσεων ICAP, όσο και η ιστοσελίδα της Forthnet (Directory : Επιχειρήσεις & Οικονομία). Για τη δημιουργία του δείγματος χρησιμοποιήθηκε τόσο η on-line βάση δεδομένων του οδηγού επιχειρήσεων ICAP, όσο και η ιστοσελίδα της Forthnet (Directory : Επιχειρήσεις & Οικονομία). Τη συγκεκριμένη έρευνα αφορούσαν μόνο βιομηχανικές επιχειρήσεις ανεξαρτήτως κλάδου που πραγματοποιούσαν βιομηχανικές πωλήσεις. Επιλέξαμε δείγμα μη πιθανότητας και ειδικότερα συμβατικό. Μετά την αρχική επιλογή του δείγματος, πραγματοποιήθηκε έρευνα στο Internet για να διαπιστωθεί η δικτυακή παρουσία της εταιρίας. Τη συγκεκριμένη έρευνα αφορούσαν μόνο βιομηχανικές επιχειρήσεις ανεξαρτήτως κλάδου που πραγματοποιούσαν βιομηχανικές πωλήσεις. Επιλέξαμε δείγμα μη πιθανότητας και ειδικότερα συμβατικό. Μετά την αρχική επιλογή του δείγματος, πραγματοποιήθηκε έρευνα στο Internet για να διαπιστωθεί η δικτυακή παρουσία της εταιρίας.

Όλες οι επιχειρήσεις πληρούσαν κάποια συγκεκριμένα κριτήρια : Το προσωπικό τους κυμαινόταν μεταξύ 20 και 200 ατόμων Είχαν έδρα τους το νομό Αττικής Οι συνολικές πωλήσεις τους κατά το προηγούμενο έτος δεν υπερέβαιναν τα 12 εκατομμύρια ευρώ

Το καθοδηγητικό νήμα της συνέντευξης Στη συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε τα στελέχη των επιχειρήσεων κλήθηκαν να απαντήσουν σε ορισμένα ερωτήματα : Στη συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε τα στελέχη των επιχειρήσεων κλήθηκαν να απαντήσουν σε ορισμένα ερωτήματα : Περιγραφή της επιχείρησης (τι παράγει, αριθμός προσωπικού). Δομή της επιχείρησης. Σε πόσα και ποια σημεία υπάρχουν Η/Υ. Πως διαχωρίζονται οι υπολογιστές σύμφωνα με τα εργαζόμενα μέλη. Λόγοι για τους οποίους ορισμένα μέλη δεν χρησιμοποιούν Η/Υ και σε τι μέτρα έχει προβεί η επιχείρηση για αυτό.

Ενδεχόμενη ύπαρξη τοπικού δικτύου. Σε ποιον έχει ανατεθεί η μέριμνα των συστημάτων ασφαλείας καθώς και του τοπικού δικτύου. Τι είδους σύνδεση χρησιμοποιείται στο Internet – Σημαντικότητα ταχύτητας. Πόσο συχνά και για ποιους σκοπούς χρησιμοποιείται το Internet (πληροφόρηση, επικοινωνία, συνεργασία με το Δημόσιο π.χ. υποβολή ΦΠΑ)

Ο ρόλος της ιστοσελίδας στην πολιτική του μάρκετινγκ της επιχείρησης. Οι λόγοι που οδήγησαν στη δημιουργία ιστοσελίδας. Το χρονικό διάστημα διατήρησης της ιστοσελίδας. Ποιος ανέλαβε την πρωτοβουλία για τη δημιουργία της και σε ποιον ανατέθηκε η σχεδίασή της. Συχνότητα ανανέωσης. Περιεχόμενο ιστοσελίδας.

Εικόνα της επιχείρησης απέναντι στους πελάτες και συνεργάτες μετά τη χρήση της ιστοσελίδας. Αποτελέσματα για την επιχείρηση (διεύρυνση πελατολογίου, πιθανή αύξηση αναγνωρισιμότητας ή κερδών)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Όσον αφορά την υπολογιστική δομή, κάθε θέση εργασίας, ανεξαρτήτως αρμοδιοτήτων, διαθέτει το δικό της υπολογιστή, του οποίου οι κυριότερες χρήσεις αφορούν εφαρμογές λογιστηρίου, προγράμματα αυτοματισμών γραφείου, χρήσης Internet, και ηλεκτρονική αλληλογραφία. Όλες οι επιχειρήσεις έχουν σύνδεση με το Internet, οι περισσότερες μέσω γραμμής ISDN. Η τεχνολογία ADSLπαρουσιάζει χαμηλή διείσδυση λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος για τις μεγάλες ταχύτητες. Χρησιμοποιούνται στο έπακρο οι δυνατότητες που δίνονται για ηλεκτρονικές συναλλαγές με το Δημόσιο και τις τράπεζες. Παρατηρήθηκε η ανάγκη εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του προσωπικού (κυρίως ηλικιωμένοι) που δεν είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση υπολογιστών.

Όλες οι εταιρείες διαθέτουν ιστοσελίδα. Ο ρυθμός ανανέωσης είναι σχετικά μικρός. Σε όλες τις περιπτώσεις το website περιέχει το εταιρικό προφίλ, μια παρουσίαση προϊόντων και υπηρεσιών και μια φόρμα επικοινωνίας, χωρίς να υπάρχουν on-line υπηρεσίες πώλησης. Η αρμοδιότητα για τον καθορισμό των πληροφοριών και της δομής ανατίθεται σε στέλεχος της εταιρίας, το οποίο συνεργάζεται με τον εξωτερικό συνεργάτη που έχει αναλάβει την τεχνική υλοποίησή της. Τα κυριότερα πλεονεκτήματα της χρήσης της είναι η επιτάχυνση της επικοινωνίας με πελάτες και προμηθευτές (αντικατάσταση του fax, τηλεφώνου και κλασσικού ταχυδρομείου).

Μετά τη χρήση της ιστοσελίδας παρατηρήθηκε βελτίωση της εταιρικής εικόνας καθώς και της αναγνωρισιμότητας της εταιρίας. Αντίθετα δεν παρατηρήθηκε αύξηση των πωλήσεων ή μείωση του κόστους.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η έρευνα έδειξε ότι η διείσδυση του Internet αποδεικνύεται εξαιρετικά περιορισμένη ως εργαλείου επικοινωνίας στις μικρές και μεσαίες βιομηχανικές επιχειρήσεις. Ουσιαστικά χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο ως ένα ηλεκτρονικό διαφημιστικό φυλλάδιο. Η έρευνα έδειξε ότι η διείσδυση του Internet αποδεικνύεται εξαιρετικά περιορισμένη ως εργαλείου επικοινωνίας στις μικρές και μεσαίες βιομηχανικές επιχειρήσεις. Ουσιαστικά χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο ως ένα ηλεκτρονικό διαφημιστικό φυλλάδιο. Υπάρχει η πεποίθηση ότι η αγορά είναι ανώριμη να δεχτεί τη νέα τεχνολογία. Υπήρχαν επιχειρήσεις όπου στα έντυπα φυλλάδιά τους δεν ανέφεραν τη δικτυακή διεύθυνση της εταιρικής ιστοσελίδας. Υπάρχει η πεποίθηση ότι η αγορά είναι ανώριμη να δεχτεί τη νέα τεχνολογία. Υπήρχαν επιχειρήσεις όπου στα έντυπα φυλλάδιά τους δεν ανέφεραν τη δικτυακή διεύθυνση της εταιρικής ιστοσελίδας. Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα στη χώρα μας έχει ακόμη μεγάλο δρόμο να διανύσει. Κρίνεται πλέον αναγκαίο να επικεντρώσουμε τις ενέργειές μας στην προσπάθεια να ακολουθήσουμε τις τεχνολογικές εξελίξεις και να αποδεχθούμε τις προκλήσεις της νέας τεχνολογίας. Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα στη χώρα μας έχει ακόμη μεγάλο δρόμο να διανύσει. Κρίνεται πλέον αναγκαίο να επικεντρώσουμε τις ενέργειές μας στην προσπάθεια να ακολουθήσουμε τις τεχνολογικές εξελίξεις και να αποδεχθούμε τις προκλήσεις της νέας τεχνολογίας.