Σεμινάριο Εισερχομένων Αξιωματούχων ΠΘ 117 - 2015/16.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Σεμιναριακός Κύκλος με τίτλο «Αναμόρφωση Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών ΤΕΠΑΕΣ Εμπόδια, Οράματα, Προοπτικές» έγινε στο πλαίσιο του Προγράμματος «Αναμόρφωση.
Advertisements

Το σημαντικότερο χάρισμα ενός αποτελεσματικού ηγέτη είναι η επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με.
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Προσωπικές δεξιότητες
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (1).
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Λήψη Αποφάσεων Δράμα Νοέμβριος Ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι παγίδες που πρέπει να γνωρίζουμε κατά τη λήψη των αποφάσεων; Πώς ανακαλύπτουμε.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
O ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Ηγεσία βασισμένη στην Αξία Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Επίκουρος Καθηγητής Κέντρο Επιχείρησης & Καινοτομίας Σερρών Γενικός Διευθυντής.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μιχάλης Μιχαλόπουλος Οικονομολόγος
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
1 Τα καθήκοντα του manager Προγραμματισμός: Είναι η απαραίτητη προϋπόθεση πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε ενέργειας. Τα συστατικά που πρέπει να προσαρμοσθούν.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
1.4 Ο πολιτικός - Οι ιδιότητες του πολιτικού
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΑΡΧΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΗΓΕΣΙΑ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο.
Ενισχύοντας την ικανότητα των νοσηλευτών και των άλλων επαγγελματιών υγείας να παρέχουν πολιτισμικά επαρκή και συμπονετική φροντίδα υγείας. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
Ηγεσία είναι η διαδικασία με την οποία ένα άτομο επηρεάζει άλλα άτομα για την επίτευξη επιθυμητών στόχων. Επίσημος ηγέτης είναι ο προϊστάμενος ο οποίος.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΚΑΖΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ 1.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.. ΟΡΙΣΜΟΣ (Hogan, Curphy, Hogan, 1994) «το να πείσεις άλλα άτομα να αφήσουν στην άκρη τις ατομικές τους επιδιώξεις και να.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II – CHAPTER 9
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 15 ΙΣΧΥΣ – ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ΤΡΌΠΟΙ ΗΓΕΣΊΑΣ - ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc. Λάρισα 2016.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Βιολογία Γυμνασίου.
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ηγεσία και καθοδήγηση στις επιχειρήσεις και τα έργα
Σχεδιασμός – Προγραμματισμός
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Διδάσκοντας ομάδες ενηλίκων Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ.
Η έννοια της επιχείρησης
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σεμινάριο Εισερχομένων Αξιωματούχων ΠΘ /16

Σύμφωνα με την παλαιότερη αντίληψη: Η ηγεσία και ο ηγέτης ταυτίζεται με την κορυφή της διοικητικής πυραμίδας της επιχείρησης ή του οργανισμού.

 Σύμφωνα με τη νεότερη αντίληψη:  Η ηγεσία και ο ηγέτης δεν έχει καμία σχέση με την έννοια της «κορυφής».  Αφορά όλους τους Lions του οργανισμού.

 Η διαδικασία επηρεασμού της σκέψης, των συναισθημάτων, των στάσεων και των συμπεριφορών μιας μικρής ή μεγάλης, τυπικής ή άτυπης ομάδας ανθρώπων, από ένα άτομο (ηγέτη), με τέτοιο τρόπο ώστε εθελοντικά και πρόθυμα και με την κατάλληλη συνεργασία να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να υλοποιούν τους στόχους αποτελεσματικά, οι οποίοι στόχοι απορρέουν από την αποστολή της ομάδας και τη φιλοδοξία της για πρόοδο ή ένα καλύτερο μέλλον.

 Ηγέτης είναι εκείνο το άτομο, μα οποιοδήποτε άτομο, το οποίο ασκεί επιρροή πάνω σε άλλα άτομα και τα κάνει να τον «ακολουθούν εθελοντικά και πρόθυμα».

 Φροντίζει να γίνονται τα σωστά πράγματα  Εμπνέει  Περνάει όραμα  Ενθουσιασμό  Έχει επιρροή  Στελεχώνει

 Διορίζεται  Χρησιμοποιεί νόμιμη- «δοτή» δύναμη  Δίνει οδηγίες, εντολές, ανταμοιβές, τιμωρίες  Ελέγχει  Δίνει έμφαση στις διαδικασίες και τη λογική  Κινείται σε προκαθορισμένα- τυπικά πλαίσια  Κάνει τα πράγματα σωστά

 Αναδεικνύεται  Χρησιμοποιεί προσωπική δύναμη  Περνά όραμα, εμπνέει, πείθει, κινητοποιεί με αξίες  Κερδίζει εμπιστοσύνη  Δίνει έμφαση στα συναισθήματα και την καρδιά  Ανοίγει ορίζοντες, διευρύνει τα πλαίσια

1. Προκαλέστε τους- Challenge the process  Πάρτε πρωτοβουλία να ψάξουν και να αποδεxτούν νέες προκλήσεις και ευκαιρίες  Να ρισκάρουν σε νέες και προοδευτικές ιδέες  Διασφαλίστε ανταγωνιστικούς αλλά κατορθωτούς στόχους που θα οδηγούν κάποιους στη επιτυχία. How can Lions leaders “challenge the process ”?

 Παίρνω πρωτοβουλίες για να βρώ ευκαιρίες που θα προκαλέσω τις δυνατότητες και ικανότητές μου.  Να πείσω να λάβουν υπόψη νέες και δημιουργικές προσεγγίσεις στην εργασία.  Ψάχνω για ευκαιρίες εκτός Λαϊονισμού για δημιουργικούς τρόπους να βελτιώσουμε ότι κάνουμε.  Παίρνουμε ρίσκα, αν και δεν είμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα.  Αν δεν πάνε όλα όπως τα θέλουμε διερωτόμαστε «τι έχουμε κερδίσει».

2. Εμπνεύστε και μοιραστείτε το όραμά σας- Inspire a Share vision  Φανταστείτε μελλοντικές πιθανότητες και εμπνεύστε τους άλλους με το όραμά σας.  Πιστέψτε στην επίτευξη τους οράματός σας  Κατανοήστε τις ανάγκες και τα όνειρα των άλλων How can Lions Leaders “inspire a shared vision”

(α) Συζητούμε πιθανότητες που επηρεάζουν τους σκοπούς μας και τους στόχους μας. (β) Προσβλέπουμε στο μέλλον. (γ) Επικοινωνούμε με τους υπόλοιπους ότι η έμπνευσή μας μπορεί να μας βοηθήσει να πετύχουμε τους στόχους μας στο μέλλον. (δ) Είμαι πεπεισμένος και αισιόδοξος για τις μελλοντικές πιθανότητες. (ε) Πιστεύω στην αυθεντικότητα του σκοπού μας για το μέλλον.

3. Βοηθήστε τους άλλους να δράσουν-Enable others to act  Η ηγεσία είναι το αποτέλεσμα της εργασίας της ομάδος και όχι μεμονωμένη προσπάθεια.  Διασφαλίστε την εμπιστοσύνη στη ομαδική σχέση για να βοηθείται τα μέλη της ομάδας να είναι επιτυχημένα

(α) Καλλιεργώ τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων και των ομάδων που εργάζομαι. (β) Σέβομαι τους άλλους. (γ) Ακούω με προσοχή τις απόψεις των άλλων. (δ) Αν κάποιος αποφασίσει από μόνος του σέβομαι την απόφασή του. (ε) Ενθαρρύνω τους προσοντούχους να προωθήσουν τις προσωπικές τους ιδέες.

4. Δείξτε το δρόμο-Model the way  Δείξτε εσείς το παράδειγμα και θα σας ακολουθήσουν  Ενδυναμώστε τους για να προχωρήσουν

 (α) Βλέπω τα χαρακτηριστικά, τις αξίες, τις συμπεριφορές και αναμένω.  (β) Σιγουρεύομαι ότι οι άνθρωποι που δουλεύω μαζί τους ακολουθούν αυτά που έχουμε συμφωνήσει.  (γ) Εκτελώ τις υπευθυνότητες μου και εκπληρώνω τις υποχρεώσεις μου.  (δ) Προχωρώ βήμα -βήμα στο να πετύχω τους στόχους μου.  (ε) Βεβαιώνομαι ότι οι ρεαλιστικοί στόχοι και τα σχέδιά μου εκπληρώνουν τα προγράμματα και τα έργα μας.

5. Ενδυναμώστε τους-Encourage the heart  Αναγνωρίστε τις προσπάθειες τους και επιβραβεύστε τις επιτυχίες τους  Δείξτε πραγματική ευγνωμοσύνη και στοργή απέναντι στην ομάδα. How can Lions leaders “encourage the heart”?

(α) Αναγνωρίζω και επικροτώ όσους πετυχαίνουν τους στόχους τους και τα έργα τους. (β) Βρίσκω τρόπους να εκφράσω την εμπιστοσύνη μου στις ικανότητες των άλλων. (γ) Επικροτώ όσους πετυχαίνουν τους στόχους τους. (δ) Εκτιμώ και υποστηρίζω τα μέλη της ομάδας μου για τη συνεισφορά τους. (ε) Αναγνωρίζω αυτούς που καταδεικνύουν και μοιράζονται αξίες και ιδανικά.

Ως κριτήριο χρησιμοποιείται ο τρόπος λήψης αποφάσεων: Αυταρχικό Δημοκρατικό Εξουσιοδοτικό

 Ο ηγέτης παίρνει μόνος τους τις αποφάσεις και τις μεταβιβάζει στην ομάδα του για εκτέλεση (ΔΙΑΤΑΣΣΕΙ).

Ο ηγέτης:  Στηρίζεται και αντλεί τη δύναμη από τη θέση που κατέχει  Δεν χαίρει εμπιστοσύνη από τα μέλη της ομάδας  Πιστεύει ότι το χρήμα είναι η μόνη αμοιβή της εργασίας και κατά συνέπεια μόνο αυτό παρακινεί τους εργαζόμενους

Τα μέλη της ομάδας:  Δεν αναλαμβάνουν ευθύνη για την αποτελεσματικότητα, απλά εκτελούν διαταγές  Το αποτέλεσμα είναι καλό, μόνο όταν ο ηγέτης είναι παρών.  Όταν αυτός απουσιάζει, η απόδοση είναι χαμηλή.

Ο ηγέτης σε κάθε του απόφαση λαμβάνει σοβαρά υπόψη του τις απόψεις, τις προτάσεις, τις ανάγκες και τις επιθυμίες των μελών της ομάδας ή ζητά και τη συμμετοχή τους στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων.

Ο ηγέτης:  Όταν αναγκάζεται να πάει μία απόφαση μόνος του, εξηγεί  τους λόγους στην ομάδα. Τα μέλη της ομάδας:  Δέχονται νέες ιδέες και αλλαγές.  Έχουν αναπτυγμένο το αίσθημα της ευθύνης.  Η ποιότητα της εργασίας και η παραγωγικότητα είναι υψηλή.  Η ομάδα συνήθως αισθάνεται επιτυχημένη.

Ο ρόλος του ηγέτη παρουσιάζεται πολύ περιορισμένος. Η ομάδα παίρνει τις αποφάσεις μόνη της, χωρίς τον επηρεασμό του ηγέτη.

Ο ηγέτης:  Ο ηγέτης δεν έχει εμπιστοσύνη στην ηγετική του ικανότητα.  Δεν θέτει στόχους για την ομάδα. Τα μέλη της ομάδας:  Δείχνουν μικρό ενδιαφέρον για τη δουλειά.  Οι αποφάσεις παίρνονται από κάθε μέλος σύμφωνα με τις  επιθυμίες του.  Η παραγωγικότητα είναι περιορισμένη.  Το ηθικό και το αίσθημα της ομάδας είναι πολύ χαλαρό

Το ιδανικό στιλ ηγεσίας είναι αυτό το οποίο ενεργοποιεί και αξιοποιεί το σύνολο της δυναμικότητας όλων των μελών της ομάδας και το οποίο ταυτόχρονα αναπτύσσει και αυξάνει την ίδια τη δυναμικότητα