ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στοιχειώδης γεννήτρια συνεχούς ρεύματος
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Τα επτά συστήματα κρυστάλλωσης και κρυσταλλικές μορφές
Τμήμα Αισθητικής Δερματολογία Μάθημα 20
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Εργαστήριο του μαθήματος «Εισαγωγή στην Αστροφυσική»
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
Γραφικές παραστάσεις. t(min)h(cm) 05,2 17,1 28,7 310,6 413,0 514,7 Κατ’ αρχάς γράφουμε τα πειραματικά δεδομένα σε πίνακα. Η πρώτη γραμμή περιέχει τα μεγέθη.
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Στεγνη περιποιηση του χεριου
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
Σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού κομμωτικής
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΕΠΙΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ 28/04/2014.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Εκτιμητική ζώων: κεφαλή & τράχηλος Εργαστήριο Γενικής και Ειδικής Ζωοτεχνίας Γ.Π.Α. Τμήμα: Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής & Υδατοκαλλιεργειών Διδάσκουσες:
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΕΡΑΤΟΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙς ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΩΝ ΠΗΛΙΝΓΚ ΒΑΘΥ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ.
Διαδικασία σχεδίασης τομών
ΕΔΡΑΝΑ Επιλογή εδράνου - Σχεδίαση
ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΝΥΧΙΑ.
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
ΚΑΝΟΝΑΣ 1 Ο Αγωνιστικός Χώρος.
Διάφορες συσκευές. Συσκευή αυτόματης μέτρησης Τ.Κ.Ε. (ταχύτητα καθίζησης ερυθρών) Η μέτρηση της ΤΚΕ γίνεται με τη βοήθεια ηλεκτρονικού μηχανήματος, με.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ – ΧΡΩΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T Αποφεύγουμε το μακιγιάζ «μάσκα», τα πολύ παχιά F.d.t. που είναι αντιαισθητικά κι εμποδίζουν το δέρμα να αναπνεύσει, όπως επίσης και τα σκούρα χρώματα, που σκληραίνουν και τονίζουν τις γραμμές. Είναι λοιπόν βασικό για ένα ωραίο χρώμα να διαλέγουμε καλά τα f.d.t. μας. Ρευστά f.d.t. έχουν τη μεγαλύτερη χρήση και προσφέρονται συνήθως σε μπουκαλάκι. Περιέχουν περίπου 10% χρωστική. Δίνουν, γενικά μια φυσική όψη, στην επιδερμίδα, ανάλογα με την πυκνότητα τους. Ματ f.d.t. κυκλοφορούν σε σωληνάρια. Περιέχουν περισσότερη χρωστική, 15-18% περίπου.Πρέπει να τα προτιμούμε όταν θέλουμε να κρύψουμε ορισμένες ατέλειες του προσώπου ή όταν βάλουμε πούδρα. To F.d.t. σε cake, που απλώνεται με υγρό σφουγγάρι και είναι πολύ αποτελεσματικό στο λιπαρό δέρμα, καθώς του δίνει απαλή βελούδινη όψη. Και σχεδόν διαφανής ζελές με υδατοδιαλυτές χρωστικές αποτελεί την πιο σύγχρονη μορφή F.d.t.

Πώς θα διαλέξουμε ένα f.d.t. πρέπει να είναι ευκίνητο να είναι ελαφρό, για να μη φράζει τους πόρους του δέρματος Να περιέχει αρκετά υδατικά στοιχεία για να μην ξεραίνεται. Να έχει μία τέτοια σύνθεση, ώστε να μη «σπάει» Ο καλύτερος τρόπος για να το εγκρίνουμε, είναι να το χρησιμοποιήσουμε. Πρέπει να απλώνει εύκολα, να μην κάνει πλάκες, αλλά να κολλάει εύκολα στο δέρμα. Πρέπει να είμαστε απαιτητικοί στην ποιότητα του f.d.t. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για την «βιτρίνα» του προσώπου μας.

Χρήση του f.d.t. Αφού προηγηθεί καλό ντεμακιγιάζ περνάμε το πρόσωπο με μία λοσιόν. Στη συνέχεια απλώνουμε κρέμα υδατική βάση. Τοποθετούμε λίγο f.d.t. με την βοήθεια μιας σπάτουλας στην παλάμη μας, το αφήνομε μερικά δευτερόλεπτα για προθέρμανση και το τοποθετούμε έπειτα στο πρόσωπο με τον εξής τρόπο: στο λαιμό τρεις κηλίδες στο πηγούνι δύο κηλίδες στα μάγουλα τρεις κηλίδες σε σχήμα τριγώνου πάνω από το πάνω χείλος μία στα πλάγια της μύτης από μία κηλίδα στο μέτωπο τρεις κηλίδες.

Προσέχουμε πάντοτε να είναι μικρή η ποσότητα που τοποθετούμε, στη συνέχεια με τις άκρες των δακτύλων πιέζουμε το δέρμα συνεχώς μέχρι ότου απλωθεί καλά και απορροφηθεί. Απλώνουμε όχι μόνο με σύστημα αλλά με απαλότητα και φροντίδα για να μην ερεθιστεί το δέρμα και για να κρατήσει το μακιγιάζ. Στη συνέχεια τοποθετούμε ένα απορροφητικό χαρτί για να απορροφηθούν τα τελευταία υπολείμματα χωρίς να τρίβομε το δέρμα. Έτσι το πρόσωπο γίνεται ματ. Σωστά τοποθετημένο και καλά απορροφημένο το F.d.t. θα δώσει την ψευδαίσθηση ενός αφανούς δεύτερου δέρματος. Πριν και μετά το f.d.t. βάζουμε αντισέρν (κονσίλερ) για να καλύψουμε τους μαύρους κύκλους των ματιών, τις τυχόν ουλές ή άλλα ελαττώματα του προσώπου.

Μορφολογια προσωπου Στη μορφολογία πρέπει αρχικά να εξετάσουμε το γενικό σχήμα του προσώπου. Διακρίνουμε τα εξής σχήματα Οβάλ Οβάλ μακρύ Ορθογωνικό Στρογγυλό Τετραγωνικό Τριγωνικό Εξαγωνικό Τραπεζοειδές

Εξετάζοντας το γενικό σχήμα του προσώπου, πρέπει να μελετήσουμε τις τρεις νοητές οριζόντιες ζώνες του, την πάνω, μεσαία και κάτω ζώνη. Οι τρεις αυτές ζώνες πρέπει να έχουν το ίδιο ύψος.. (α) Η πάνω ζώνη αρχίζει από τις ρίζες των μαλλιών και καταλήγει κάτω από τη γραμμή των φρυδιών. (β) Η μεσαία ζώνη βρίσκεται μεταξύ της γραμμής των φρυδιών και μιας οριζόντιας που περνάει από το κάτω μέρος της μύτης. (γ) Η κάτω ζώνη βρίσκεται μεταξύ της γραμμής που περνάει από το κάτω μέρος της μύτης και μιας οριζόντιας που περνάει από το κάτω μέρος του πηγουνιού. Η μελέτη της μορφολογίας του προσώπου είναι από τα σημαντικότερα στάδια προετοιμασίας του μακιγιάζ. Με αυτή γίνεται προσδιορισμός της σχέσης ύψους-πλάτους, της ασυμμετρίας, των ζωνών και του όγκου του προσώπου. Ακόμα γίνεται και παρατήρηση των χαρακτηριστικών.

ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Μελέτες στην ανθρώπινη μορφολογία παρατήρησαν την ασυμμετρία, που φαίνεται ελάχιστα και όμως υπάρχει, μεταξύ αριστερής και δεξιάς πλευράς του ανθρώπινου σώματος. Το ίδιο ισχύει και για το πρόσωπο. Είναι εύκολο να το διαπιστώσουμε αν χωρίσουμε το πρόσωπο με μια κάθετη γραμμή η οποία θα αρχίζει από το μέτωπο και θα διασχίζει τη μύτη και τα χείλη στη μέση και θα καταλήγει στο πηγούνι. Με το πρόσωπο έτσι χωρισμένο διαπιστώνουμε ότι η αριστερή πλευρά δεν είναι όμοια με τη δεξιά, ότι η εκφράσεις των δύο πλευρών διαφέρουν μεταξύ τους και ότι η αριστερή πλευρά είναι περισσότερο λεπτή από τη δεξιά. Ο διαχωρισμός αυτός είναι απαραίτητος για να γίνει εύκολη η αναγνώριση του προσώπου. Η αισθητικός πρέπει να αντιληφθεί την αξία της ασυμμετρίας αυτής όταν θα κάνει μακιγιάζ. Έτσι θα φτιάξει μία αρμονική ισορροπία μετριάζοντας ή κάνοντας ανάγλυφα τα μέρη που επιδιώκει να καλύψει ή να τονίσει.

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Η γραμμή που αρχίζει από τις ρίζες των μαλλιών και ακολουθεί τα εξωτερικά όρια του προσώπου για να καταλήξει και πάλι στο σημείο απ’ όπου ξεκίνησε, λέγεται περίγραμμα. Το περίγραμμα φαίνεται κυρίως όταν βλέπομε το πρόσωπο αμφάς (κατά μέτωπο).

ΖΩΝΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Για πιο λεπτομερή παρατήρηση το πρόσωπο χωρίζεται σε τρεις οριζόντιες ζώνες. (α) Πάνω ζώνη ή ζώνη μετώπου. Αρχίζει από το πάνω μέρος του μετώπου και καταλήγει σε μια νοητή οριζόντια γραμμή, που περνά από το κατώτερο σημείο των φρυδιών. (β) Μεσαία ζώνη ή ζώνη της μύτης. Αρχίζει από τη νοητή οριζόντια γραμμή που περνά από το κατώτερο σημείο των φρυδιών και καταλήγει στη νοητή οριζόντια γραμμή που περνά από τη βάση στο κάτω μέρος της μύτης. (γ) Κάτω ζώνη ή ζώνη του στόματος. Αρχίζει από τη νοητή οριζόντια γραμμή που περνά από τη βάση της μύτης και καταλήγει στην άκρη του πιγουνιού.

Ύψος της κάθε ζώνης ορίζεται, σε επίπεδη παρατήρηση, η απόσταση από το ανώτερο μέχρι το κατώτερο σημείο της Πλάτος της κάθε ζώνης ορίζεται πάλι σε επίπεδη παρατήρηση: για την πάνω ζώνη, η απόσταση από τον ένα κρόταφο στον άλλο. για τη μεσαία ζώνη, η απόσταση από την άκρη του ενός ζυγωματικού στην άκρη του άλλου (συμπίπτει με το πλάτος του προσώπου). για την κάτω ζώνη, η απόσταση από τη μια άκρη της κάτω σιαγόνας στην άλλη.

ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Το πρόσωπο χωρίζεται με μια νοητή κάθετη γραμμή που περνά από τον άξονα της μύτης σε δύο πλευρές, τη δεξιά και την αριστερή. Αυτές οι δύο πλευρές είναι πάντα, λίγο ως πολύ ασύμμετρες και ως προς το περίγραμμά τους και ως προς τα χαρακτηριστικά τους. Η ασυμμετρία αυτή μπορεί να οφείλεται: σε διαφορετική κατασκευή των οστών ή σε παραμόρφωσή τους. σε διαφορετική ανάπτυξη των μυών π.χ. των μασητήρων, επειδή η μάσηση των τροφών γίνεται από τη μία πλευρά. Σε διαφορετική εκφραστικότητα π.χ. λοξό χαμόγελο, μικρότερο άνοιγμα του ματιού. Εξετάζοντας την ασυμμετρία του προσώπου στόχος μας είναι να εντοπιστούν οι διαφορές και να διορθωθούν στη συνέχεια.

Γωνιεσ προσωπου Όταν σχηματίζονται έντονες μεταπτώσεις και προεξοχές στο περίγραμμα του προσώπου, τότε αυτό χαρακτηρίζεται σαν πρόσωπο με γωνίες. Οι γωνίες μπορεί να βρίσκονται: Στο πάνω μέρος του μετώπου δεξιά και αριστερά Στις πλάγιες άκρες των ζυγωματικών Στις άκρες της κάτω σιαγόνας

Ογκοσ προσωπου Ο προσδιορισμός του όγκου του προσώπου γίνεται με παρατήρηση από πλάγια θέση (προφίλ). Εντοπίζεται αν κάποια ζώνη προεξέχει ή υποχωρεί σε σχέση με τις άλλες. Είναι φυσιολογικό να προεξέχει η μεσαία ζώνη, αφού η μύτη που είναι το κεντρικό της χαρακτηριστικό είναι πάντα πιο προτεταμένη. Ακόμα η πάνω ζώνη και η κάτω ζώνη πρέπει να υποχωρούν ομαλά προς τα πίσω. Μερικές φορές αυτές οι δύο ζώνες, πάνω και κάτω, υποχωρούν απότομα προς τα πίσω δίνοντας κυρτή πλάγια εμφάνιση και το πρόσωπο ονομάζεται κυρτό. Άλλες φορές φαίνεται να εξέχουν, χωρίς όμως να ξεπερνάνε τον όγκο της μεσαίας ζώνης και τότε δίνουν κοίλη πλάγια εμφάνιση στο πρόσωπο, που ονομάζεται κοίλο. Συναντώνται και οι περιπτώσεις που η μία ζώνη από τις πάνω και κάτω προεξέχει και η άλλη υποχωρεί.