Εισάγοντας συνοχή στην τουριστική εκπαίδευση νέων «Επιταγή Εισόδου για Νέους έως 29 ετών σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις στον Κλάδο του Τουρισμού για Απόκτηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Advertisements

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ταύτισε το μέλλον σου με την μεγαλύτερη βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Οι τομείς παραγωγής της ευρωπαϊκής οικονομίας
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
5ο πεδίο Το πέμπτο επιστημονικό πεδίο περιλαμβάνει τις Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης. Μπορούν να το δηλώσουν όλοι οι υποψήφιοι αρκεί να επιλέξουν.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Υπηρεσίες Υποδοχής του Ξενοδοχείου Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Πολιτική Παιδεία Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου Γεωργία Καζάκου, ΠΕ09 Οικονομολόγος 1.
ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: ΠΑΡΑΓΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ.
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Γίνε μέρος της λύσης Τι; Πώς; Πότε;.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Το μαρκετινγκ του alia palace
«Προοπτικές Απασχόλησης στον κλάδο του Τουρισμού»
Διεύθυνση Έρευνας και Προγραμματισμού
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισάγοντας συνοχή στην τουριστική εκπαίδευση νέων «Επιταγή Εισόδου για Νέους έως 29 ετών σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις στον Κλάδο του Τουρισμού για Απόκτηση Εργασιακής Εμπειρίας» MIS , ,

Η Φιλοσοφία μας… Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική Κάθε ωφελούμενος είναι διαφορετικός Η πρακτική γνώση της καθημερινής εργασίας μπορεί να έρθει μόνο από την εκπαίδευση πάνω στην εργασία Με την κοινή θεωρητική κατάρτιση προσφέρουμε: Γενικές γνώσεις του αντικειμένου, καλύπτοντας ουσιαστικά μέρη Καλλιεργούμε την επίγνωση για τα θέματα που θα συναντήσουν στην εργασία τους Τους προετοιμάζουμε για την εισαγωγή τους στην επιχείρηση και αυξάνουμε τις πιθανότητες της γρήγορης ένταξης τους, της καλύτερης απόδοσης και της απόλαυσης της πρακτικής τους

Στόχοι Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Υλικού Καθορισμός και δυνατότητα ελέγχου του τι διδάσκεται και με ποια πρότυπα Υλικό ενημερωμένο και απόλυτα συνδεδεμένο με τους επιμέρους κλάδους Κοινές πληροφορίες και γνώσεις από το σύνολο των παρόχων Δημιουργία ομοιογενούς κουλτούρας εξυπηρέτησης και αντιπροσώπευσης του κλάδου Επιβεβαιωμένη ποιότητα θεματολογίας και μορφών εκπαίδευσης

Ειδικότητες 1.Υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου/ κρατήσεων Υπάλληλος τουριστικού πρακτορείου, υπάλληλος έκδοσης εισιτηρίων, υπάλληλος κρατήσεων, υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου κ.α. 2.Υπάλληλος Επισιτιστικού Τομέα (Υπάλληλος Εστιατορίου/Μπαρ/Συνεδρίων) Βοηθός σερβιτόρου/ σερβιτόρος (A la carte/ Buffet/ Banqueting), βοηθός μπαρ/ μπουφέ (barman/ barista), υπάλληλος καθαρισμού κουζίνας 3.E-Commerce & Hospitality Sales & Marketing Υπάλληλος τμήματος μάρκετινγκ & πωλήσεων (online & offline), υπάλληλος τμήματος συνεδρίων και εκδηλώσεων, κ.α 4.Υπάλληλος Ψυχαγωγίας & Χώρων Ευεξίας και Αθλητισμού Υπάλληλος σπα & κέντρου θαλασσοθεραπείας (φροντιστής, υποδοχή κ.α.), υπάλληλος γυμναστηρίου, φροντιστής πισίνας, υπάλληλος αθλητικών εγκαταστάσεων 5.Υπάλληλος Υποδοχής/ Εξυπηρέτησης πελατών Υπάλληλος υποδοχής, αχθοφόρος, υπάλληλος δημοσίων σχέσεων, υπάλληλος θυρωρείου, κ.α. 6.Υπάλληλος Τμήματος Ορόφων & Λινοθήκης Καμαριέρα, βαλές (Houseman), υπάλληλος τμήματος λινοθήκης κ.α. 7.Τουριστικός Αντιπρόσωπος Αντιπρόσωποι σε θέρετρο / Resort Representatives, αντιπρόσωποι υπεύθυνοι για τις μεταφορές /Transfer Representatives, αντιπρόσωποι υπεύθυνοι για παιδιά / Children Representatives, κ.α.

Κοινό Μέρος και για τις 7 ειδικότητες 1.Εισαγωγή στον τουρισμό 2.Κανόνες συμπεριφοράς & εμφάνισης 3.Εξυπηρέτηση πελατών 4.Διαχείριση παραπόνων Μέρος Εξειδίκευσης ξεχωριστό για κάθε ειδικότητα Συνδυάστηκαν σε 7 Syllabus των δύο ενοτήτων 16 επιμέρους θεματολογίες 1.Εισαγωγή στον τουρισμό 2.Κανόνες συμπεριφοράς και εμφάνισης 3.Εξυπηρέτηση πελατών 4.Διαχείριση παραπόνων 5.Τηλεφωνική επικοινωνία 6.Κρατήσεις 7.Τεχνικές αύξησης πωλήσεων 8.Έκδοση εισιτηρίων 9.Λειτουργίες επισιτισμού 10.Ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουρισμό 11.Οργάνωση συνεδρίων & εκθέσεων 12.Αθλητισμός & ψυχαγωγία στον τουρισμό 13.Κέντρα αναζωογόνησης & υγείας 14.Εκπαίδευση υποδοχής 15.Εκπαίδευση οροφοκομίας 16.Ασφάλεια και υγεία σε τμήματα καθαριότητας Δημιουργία Syllabus

Τελικό Υλικό  Πρότυπο πακέτο κατάρτισης που περιλαμβάνει:  Οδηγίες χρήσης του υλικού  Παρουσίαση Power Point  Εγχειρίδιο εκπαιδευόμενου, έτοιμο προς εκτύπωση  Εγχειρίδιο εκπαιδευτή ή οδηγίες μέσα στην παρουσίαση  Βίντεο εκπαίδευσης, διαδραστικά παιχνίδια και ασκήσεις

Στην πράξη ο εισηγητής…

Τι ονομάζουμε τουρισμό Γιατί ταξιδεύουμε Παγκόσμια μεγέθη τουρισμού Βασικά μεγέθη του ελληνικού τουρισμού Φορείς του Τουρισμού ΑΤΖΕΝΤΑ Εισαγωγ ή στον Τουρισμ ό ΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑ

ΑΤΖΕΝΤΑ Εισαγωγ ή στον Τουρισμ ό ΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑ Τι ονομάζουμε τουρισμό Γιατί ταξιδεύουμε Παγκόσμια μεγέθη τουρισμού Βασικά μεγέθη του ελληνικού τουρισμού Φορείς του Τουρισμού

Ορίζοντας τον «Τουρισμό» ▸ Πρόσκαιρη διακίνηση ατόμων από το γεωγραφικό περιβάλλον της μόνιμης διαμονής σε άλλο, με σκοπό την ψυχική ευχαρίστηση ▸ Μετακίνηση των ατόμων που δημιουργεί κατανάλωση τουριστικών προϊόντων ▸ Μία δραστηριότητα ευκαιρίας η οποία συνίσταται στο να μείνει κάποιος μακριά από τον τόπο της μόνιμης διαμονής του για διασκέδαση, για ανάπαυση, για πλουτισμό της πείρας του, για ανύψωση του μορφωτικού του επιπέδου, από την παρουσία μορφών ανθρώπινης δράσης και από εικόνες μιας άγνωστης φύσης ▸ Οι δραστηριότητες ατόμων που ταξιδεύουν και παραμένουν σε ένα μέρος διαφορετικό από το σύνηθες περιβάλλον τους για διάστημα όχι μεγαλύτερο από ένα συνεχόμενο έτος για ψυχαγωγικούς, επαγγελματικούς και άλλους λόγους ▸ Ο τουρισμός είναι μια μεγάλη βιομηχανία που ασχολείται με την παροχή υπηρεσιών σε ταξιδιώτες και τουρίστες

Γιατί ταξιδεύουμε; ▸ Ξεκούραση/ Αναψύχη ▸ Επίσκεψη φίλων/ συγγενών ▸ Υγεία ▸ Διαφωτισμός / εκπαίδευση ▸ Θρησκεία ▸ Αθλητισμός ▸ Ομορφιά / φύση / εθνικά πάρκα ▸ Φεστιβάλ/ Τέχνη ▸ Ψώνια ▸ Απλά για την χαρά του ταξιδιού ▸ Τζόγο ▸ Εθνική Κληρονομία/ Αξιοθέατα ▸ Οικοτουρισμός ▸ Εργασία/ Συνέδρια/ Συναντήσεις/ Ταξίδια κινήτρων (Incentives)

Τουρισμός - Το κλειδί στην Ανάπτυξη & την Ευημερία Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται η ανάπτυξη ενός ολοένα αυξανόμενου αριθμού τουριστικών προορισμών παγκοσμίως. Οι επενδύσεις στην βιομηχανία του τουρισμού τον έχουν μετατρέψει σε μια βασική κινητήρια δύναμη της κοινωνικο- οικονομικής προόδου, μέσω της δημιουργίας θέσεων εργασίας και επιχειρήσεων, των εσόδων από εξαγωγές και την ανάπτυξη των υποδομών. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων εξήντα χρόνων, ο τουρισμός επεκτάθηκε και διαφοροποιήθηκε με αποτέλεσμα να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους και ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Στα πλαίσια αυτής της ανάπτυξης, έχουν αναδειχθεί νέοι προορισμοί, πέραν των παραδοσιακών και αγαπημένων της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής. Παρά τις περιστασιακές κρίσεις, ο τουρισμός έχει δείξει σχεδόν αδιάκοπη ανάπτυξη. Οι διεθνείς αφίξεις τουριστών αυξήθηκαν από 25 εκατομμύρια παγκοσμίως το 1950, σε 278 εκατομμύρια το 1980, 527 εκατομμύρια το 1995 και εκατομμύρια το Αντίστοιχα, οι διεθνείς τουριστικές εισπράξεις σε όλο τον κόσμο έχουν αυξηθεί από 2$ δις το 1950 σε 104$ δις το 1980, 415$ δις το 1995 και 1245$ δις το 2014.

Τι είναι το ΑΕΠ; ΑΕΠ είναι τα αρχικά των λέξεων Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν. Ουσιαστικά το ΑΕΠ είναι το χρηματικό σύνολο όλων των προϊόντων και υπηρεσιών που παράχθηκαν σε μία χώρα. ▸ Όλες οι υπηρεσίες και τα προϊόντα μιας χώρας που παράχθηκαν, αντιστοιχούν σε κάποιο χρηματικό ποσό. Το σύνολο των χρημάτων αυτών, αποτελούν το ΑΕΠ. ▸ Αντίστοιχα σε αυτό συνυπολογίζεται και η υπηρεσία, η τεχνογνωσία και η εργασία που προσφέρθηκε από τους ανθρώπους, στο να κατασκευαστούν τα προϊόντα και να υποστηριχθούν οι υπηρεσίες αυτές. ▸ Το ΑΕΠ μετριέται ανά έτος και ουσιαστικά δηλώνει τη συνολική παραγωγική δύναμη μιας χώρας και το άθροισμα της αξίας όλων των προϊόντων και υπηρεσιών που η χώρα παρήγαγε σε ένα έτος. Όσο μεγαλύτερο, τόσο καλύτερα.

Πηγή: UNWTO Tourism Highlights, 2015 Edition Μεγέθη του Παγκόσμιου Τουρισμού-Μέρος 1 ο 9% του Παγκόσμιου Α.Ε.Π 1 στις 11 θέσεις εργασίας 1.5 Τρισεκατομμύρια δολάρια σε εξαγωγές Το 6% των παγκόσμιων εξαγωγών Το 30% των εξαγωγών σε Υπηρεσίες

Άμεση & Έμμεση οικονομική συμβολή του τουρισμού

Άμεση Συνεισφορά του τουρισμού στο Παγκόσμιο Α.Ε.Π. ▸ Η άμεση συνεισφορά του τουρισμού στο ΑΕΠ το 2013 ήταν 2,155.5 δισ. δολάρια (2,9% του ΑΕΠ). Το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί το 2014 κατά 4.3% στα 2,248.2δισ. Αυτό αντικατοπτρίζει αρχικά την οικονομική δραστηριότητα επιχειρήσεων όπως ξενοδοχεία, τουριστικά πρακτορεία, αεροπορικές εταιρίες κ.α. καθώς επίσης συμπεριλαμβάνει τις δραστηριότητες π.χ. εστιατορίων και επιχειρήσεων ψυχαγωγίας που υποστηρίζονται απευθείας από τους τουρίστες. ▸ Η άμεση συνεισφορά του τουριστικού Α.Ε.Π. αναμένεται να αυξηθεί κατά 4.2% ετησίως στα 3,379.3 δισ. δολάρια ετησίως (φτάνοντας το 3.1% του Α.Ε.Π.) μέχρι το Πηγή: WTTC Travel & Tourism Economic Impact 2014

Πηγή: UNWTO Tourism Highlights, 2015 Edition Μεγέθη του Παγκόσμιου Τουρισμού- Μέρος 2 ο

Στην πράξη ο εκπαιδευόμενος…

«Επιταγή Εισόδου για Νέους έως 29 ετών σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις στον Κλάδο του Τουρισμού για Απόκτηση Εργασιακής Εμπειρίας» MIS , ,