Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελαστικότητα 4η Διάλεξη.
Advertisements

H Καινοτομία στο Εταιρικό Δίκαιο
Στρατηγική Προώθησης.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΜSc Αντωνία Μανιάτη.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Διαφημιστικός Προϋπολογισμός
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 3 η Συμπεριφορά Καταναλωτή: Προσέγγιση κατά Lancaster.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 17 : ΠΡΟΒΟΛΗ II Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 7 η : Έλεγχος Αποτελεσματικότητας της Διαφήμισης «Είμαι σίγουρος τι τα μισά λεφτά που ξοδεύω για τη διαφήμιση.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
1 Βασικές Έννοιες της Οικονομικής Επιστήμης (Επανάληψη ή Εισαγωγή) Τι είναι Οικονομικό Υπόδειγμα; Όφελος Κόστος Αγορές Ελαστικότητα Εξωτερικότητες Οικονομικά.
Μικροοικονομία Διάλεξη 2.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Στρατηγική Προώθησης.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης

Στόχοι του Μαθήματος Εμπόδια που αντιμετωπίζει κάθε τουριστική διαφήμιση εκστρατεία και επιδρούν αρνητικά στην αποτελεσματικότητα της Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της τουριστικής διαφήμισης Ύπαρξη προϋποθέσεων για την διαμόρφωση αποτελεσματικής διαφήμισης

Έννοιες Δύσκολο να ορίσεις η να περιγράψεις μια αποτελεσματική διαφήμιση –Μονό κατά προσέγγιση μπορεί κανείς να διατυπώσει ιδέες για την πετυχημένη / αποδοτική διαφήμιση «Μια αποτελεσματική διαφημιστική εκστρατεία, πρέπει να συντονιστεί με τα συναισθήματα των καταναλωτών/τουριστών, να λύνει ένα πρόβλημα τους και να μεταδίδει το μήνυμα με πειστικό τρόπο.»

Εμπόδια που Επιδρούν Αρνητικά Η προσοχή των αποδεκτών –Οι τουρίστες δεν είναι προσεκτικοί –Προσπαθούν ηθελημένα να αποφύγουν τις διαφημίσεις –Οι καταναλωτές δέχονται πολλά ερεθίσματα παράλληλα άρα δύσκολο να τα αφομοιώσουν όλα (  επιλεκτικότητα) –Ρόλος της διαφήμισης (ποιος από τους 3 και γιατί) Ανταγωνισμός μεταξύ εταιριών –Ο φόβος της απώλειας μεριδίου οδηγεί σε αναποτελεσματική διαφήμιση –Οι εταιρίες δεν εστιάζουν την προσοχή τους στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης

Εμπόδια που Επιδρούν Αρνητικά Η άποψη της τουριστικής επιχείρησης για την διαφήμιση –Περιορισμένοι πόροι για περισσότερες τουριστικές «ανάγκες» –Εξαρτάται από την φιλοσοφία της επιχείρησης πως θα τα διαθέσει –Προσωπικές φιλοδοξίες –Η λογική αυτή μπορεί να οδηγήσει σε σπατάλη και ανορθολογική προσέγγιση Δυνατότητα της επιχείρησης να στοχεύσει μια συγκεκριμένη ομάδα καταναλωτών –Ετερογενής ζήτηση –Πληροφορίες σχετικά με την ζήτηση

Παράγοντες Επηρεασμού Αποτελεσματικότητας Η Διαφημιστική ένταση –Ποσότητα διαφ. μηνυμάτων σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα –Αριθμός επαναλήψεων –Το συνολικό ποσό που δαπανάται –Την διαφημιστική δαπάνη της επιχείρησης σε μια διαχειριστική χρήση ως ποσοστό της συνολικής δαπάνης Το μεταφερόμενο διαφημιστικό αποτέλεσμα –αλλά: πως μετράμε / υπολογίζουμε το μέγεθος και την διάρκεια του μεταφερομένου αποτελέσματος Εμφανιζόμενο διαφημιστικό αποτέλεσμα

Παράγοντες Επηρεασμού Αποτελεσματικότητας Φθίνον διαφημιστικό αποτέλεσμα –Οι πετυχημένες διαφημίσεις απαιτούν μικρότερο αριθμό επαναλήψεων για να παρουσιάσουν αποτέλεσμα και έχουν μικρότερο βαθμό «φθίνοντος αποτελέσματος» –Γιατί??? –Οι 2 αυτοί παράγοντες δείχνουν την αποτελεσματικότητα της τουριστικής διαφήμισης –Εντελώς αναποτελεσματικές διαφημίσεις δεν εμφανίζουν κανένα από τους 2 παράγοντες

Παράγοντες Επηρεασμού Αποτελεσματικότητας Επιλογή του διαφημιστικού μέσου –Ανάλογα με τη φύση του προϊόντος –Ανάλογα με τη φύση της αγοράς/καταναλωτών Προσέγγιση κοινού –3 εξακριβωμένες «εκθέσεις» για κάθε μονάδα μέτρησης σε ένα μέσο διαφήμισης κατά μια χρονική περίοδο –Πόσο καλά έχει στοχεύσει η επιχείρηση την ομάδα του πληθυσμού –Στοχε υ μ έ νη ομάδα – τουριστική ζήτηση (μπορεί να διαφέρουν) –ΑΛΛΑ: Αλλαγή στο μέλλον

Προϋποθέσεις για Αποτελεσματική Διαφ. Σύνδεση του διαφ μηνύματος με το όνομα του προϊόντος –Παραδείγματα (Hilton hotels) Η (συχνή) επανάληψη του μηνύματος Η ζωντάνια των ερεθισμάτων Η ποικιλία παρουσίασης της διαφήμισης –Τα εσωτερικά και εξωτερικά χαρακτηριστικά μιας διαφήμισης Η φύση ενός μέσου, τα χαρακτηριστικά του καταναλωτή

Αποτελέσματα Έρευνας Πεδίου Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης: «Ελάχιστες επιχειρήσεις θεωρούν ως ειδικό στόχο μιας διαφήμισης την αντίδραση σε ανταγωνιστή…» –Δεν επιδιώκει την σπασμωδική αντίδραση σε κάποιον ανταγωνιστή, αλλά διατηρεί την πορεία / στόχο της επιχείρησης Η διαφημίσεις βασίζονται στην κατανόηση των αναγκών των πελατών Σημαντικό ρόλο στην αποδοτικότητα της διαφήμισης παίζει η επιλογή του μέσου (διαδικτυακή διαφήμιση)

Βιβλιογραφία Βαντα Β., Φωτίου Π., Παπαδόπουλος Ι., Τριγκας Μ., και Σταμου Ν., (2007), «Έρευνα Χρήσης και Αποτελεσματικότητας της Διαφήμισης στις Ελληνικές Επιχειρήσεις Ξύλου», Πρακτικά 13 ου Δασολογικού Συνεδρίου της Ελληνικής Δασολογικής Εταιρίας, Δράμα 1-10 Οκτωβρίου 2007 Μηναδάκη Ε., (2004), «Η Διαφορά μεταξύ Δημιουργικής & Αποτελεσματικής Διαφήμισης. Οι Οικονομικές τους Προεκτάσεις», Investment Research & Analysis Journal