ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Advertisements

Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Ο ΗΧΟΣ.
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Βίας Αντωνιάδης Α΄Έγκωμης Κ.Β
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
7.1 Η εξέλιξη και οι μαρτυρίες της
Στεγνη περιποιηση του χεριου
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Εργασία με παράθυρα.
Επιμέλεια: Δούρου Μαρίνα ΠΕ04-04
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
Λόγος εμβαδών Όμοια τρίγωνα Όμοια πολύγωνα Τρίγωνα με Α = Α΄
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΣΩΜΑΤΟΜΕΤΡΙΑ Χατζηιερεμία Μαρία Κλωστοϋφαντουργός Τμήμα Α’
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Άσκηση 3 Το ορθογώνιο τρίγωνο ΑΒΓ με υποτείνουσα ΒΓ=10m και το τετράγωνο με πλευρά 5m, έχουν ίσα εμβαδά. Να υπολογίσετε την απόσταση του Α από την ΒΓ.
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
Τ Ο ΤΡΊΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ένα κορίτσι η Ειρήνη και δίπλα της παρουσιάζει το τρίγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Είμαι η Ειρήνη.
Ανθρώπινα Χαρακτηριστικά Χρώματα
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΦΟΡΕΣΙΕΣ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΑΝΑΤΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
Σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού κομμωτικής
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΕΠΙΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ 28/04/2014.
ΤΑΞΗ HEMIPTERA ΥΠΟΤΑΞΗ HOMOPTERA. Ο ΙΚΟΓΕΝΕΙΑ DIASPIDIDAE Aonidiella aurantii κόκκινη ψώρα των εσπεριδοειδών.
Εκτιμητική ζώων: κεφαλή & τράχηλος Εργαστήριο Γενικής και Ειδικής Ζωοτεχνίας Γ.Π.Α. Τμήμα: Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής & Υδατοκαλλιεργειών Διδάσκουσες:
Το πορτραίτο μας. Χάρις στην δυνατότητα των σημερινών υπολογιστών μπορούμε σχετικά εύκολα να δημιουργήσουμε ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ. ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΩΣ ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΘΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΡΙΧΕΣ, Η ΜΟΝΙΜΗ.
ΚΡΑΝΙΟ Το πιο πολύπλοκο οστέινο μόρφωμα Περικλείει τον εγκέφαλο
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ.
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
ΤΡΙΓΩΝΑ.
Δεύτερος γομφίος άνω γνάθου
Βρίσκω το εμβαδό τριγώνου
Ζώα και μαθηματικά.
Δεύτερος γομφίος κάτω γνάθου 1/2
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΟΛΥΓΩΝΑ 02/17 Καραγιάννη Φωτεινή Β1.
Ας φτιάξουμε ένα ελέφαντα!
Οι αριθμοί Φιμπονάτσι - το αριθμητικό σύστημα της φύσης
ΚΑΝΟΝΑΣ 1 Ο Αγωνιστικός Χώρος.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΑΝΑΤΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΑΝΑΤΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ

ΣΧΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΒΑΛ Ή ΩΟΕΙΔΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΟΜΑΛΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ. ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΟ ΣΧΗΜΑ, ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΥΨΟΣ, Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΗ.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΒΑΛ ΜΑΚΡΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΛΛΕΙΨΟΕΙΔΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΠΛΑΤΟΣ, ΕΝΩ ΤΟ ΥΨΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, ΧΩΡΙΣ ΩΣΤΟΣΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΩΝΙΕΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΣΤΕΝΟΜΑΚΡΕΣ ΖΩΝΕΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ, ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ, ΤΙΣ ΠΑΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΤΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΜΙΣΟΦΕΓΓΑΡΟΥ.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΓΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ, ΥΨΟΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΣ ΜΙΚΡΟ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗΣ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΖΩΝΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ, ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΡΟΥΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΜΙΣΟΦΕΓΓΑΡΟΥ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΣΕ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΠΗΓΟΥΝΙ.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΛΛΕΙΨΟΕΙΔΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΜΟΙΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ. Η ΠΑΝΩ ΚΑΙ Η ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΣΕ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΑΙΑ, ΟΠΟΥ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΚΡΥΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ, ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΓΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ. Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ, ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΥΨΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΦΑΡΔΥ. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΔΥΟ ΣΤΕΝΟΜΑΚΡΕΣ ΖΩΝΕΣ ΣΚΟΥΡΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ Α’ ΤΥΠΟΣ: Η ΠΑΝΩ ΚΑΙ Η ΜΕΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ, ΕΝΩ Η ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΜΙΚΡΟ ΦΑΡΔΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΜΥΤΕΡΟ ΠΗΓΟΥΝΙ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ, ΕΝΩ ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΤΕΡΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ Β’ ΤΥΠΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ Β’ ΤΥΠΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ. ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΣΤΕΝΟΤΕΡΗ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΞΑΓΩΝΙΚΟ Α’ ΤΥΠΟΣ: ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΓΝΑΘΟ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΖΩΝΗ ΔΥΟ ΕΛΑΦΡΙΕΣ ΓΩΝΙΕΣ. ΟΙ ΖΩΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΥΨΟΣ ΑΛΛΑ Η ΜΕΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΩΣ ΦΑΡΔΥΤΕΡΗ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΙΑ ΓΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΛΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΓΝΑΘΟ.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΞΑΓΩΝΙΚΟ Β’ ΤΥΠΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ Α’ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ Η ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΣΕ ΥΨΟΣ. ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΙΔΙΕΣ. ΑΛΛΑ ΦΩΤΙΖΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣ.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΞΑΓΩΝΙΚΟ Γ’ ΤΥΠΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ Β’, ΔΗΛΑΔΗ Η ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΥΨΟΣ. ΦΩΤΟΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ Α’ ΤΥΠΟ ΑΛΛΑ ΣΚΟΥΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΡΑΠΕΖΟΕΙΔΕΣ Α’ ΤΥΠΟΣ: ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΜΙΚΡΟ ΥΨΟΣ, Η ΠΑΝΩ ΚΑΙ Η ΜΕΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΔΥΤΕΡΕΣ ΕΝΩ Η ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ, ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΡΑΠΕΖΟΕΙΔΕΣ Β’ ΤΥΠΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΤΟΥ Α’ ΤΥΠΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ Η ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΦΑΡΔΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΩ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗΣ.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΓΓΟΛΙΚΟ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΤΩΝ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΩΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ, ΑΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΙΧΜΗΡΟ.