¨Το ταξίδι του Αριάδνη συνεχίζεται…¨ 3 η Ημερίδα Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης για την ορθή χρήση τεχνολογιών από τα παιδιά & τους εφήβους Τρίτη 9 Φεβρουαρίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Advertisements

Όταν χρειαζόμαστε βοήθεια,
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
"Ο ΠΥΞΙΔΟΥΛΗΣ και η ΠΥΞΙΔΟΥΛΑ στο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ"
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
Διαταραχη εθισμου στο διαδικτυο και εφηβεια
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εθισμός στο διαδίκτυο.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
….για πολλές ώρες…..
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
18 χρόνια δράσης του Κέντρου Πρόληψης στο Νομό Αχαΐας:
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Εθισμός στην Τεχνολογία
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
ΘΕΜΑ: ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

¨Το ταξίδι του Αριάδνη συνεχίζεται…¨ 3 η Ημερίδα Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης για την ορθή χρήση τεχνολογιών από τα παιδιά & τους εφήβους Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016 ¨Σ υ νδέσου με την Πρόληψη¨ και ¨Πλοηγήσου με Ασφάλεια¨: Καθολικές παρεμβάσεις πρόληψης της προβληματικής χρήσης του διαδικτύου σε μαθητές Ε΄- ΣΤ ΄ Δημοτικού και Α΄ Γυμνασίου. Αλεξάκη Βασιλική: Κοινωνική Λειτουργός – Ψυχοθεραπεύτρια - Επιστημονικό Στέλεχος Πρόληψης Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Κηφισιάς –ΟΚΑΝΑ «ΠΡΟΝΟΗ»

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΕΝΤΡΟΥ Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «ΠΡΟΝΟΗ» ξεκίνησε τη λειτουργία του στην Κηφισιά από το Μάιο του 2002 σαν μια συνεργασία ανάμεσα στον Οργανισμό Κατά Των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ) και τον Δήμο Κηφισιάς. Σήμερα, διανύει τον 14 ο χρόνο λειτουργίας του.

Αντικείμενο Παρεμβάσεων ΚΠ «Προνόη» ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Δράσεις Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων «Προνόη» ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΔΙΚΤΥΟ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΕ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΟΥΣΙΩΝ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΚΤΥΑ ΦΟΡΕΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ (ΔΙΑΥΛΟΣ, ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΔΦΠ) Οι υπηρεσίες μας παρέχονται δωρεάν

Δράσεις στην σχολική κοινότητα για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ « ΠΛΟΗΓΗΣΟΥ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ» ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ « ΣΥΝΔΕΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ» ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΠΙΛΟΤΙΚΟ )

«ΠΛΟΗΓΗΣΟΥ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ» Ενημερωτικές βραχείες παρεμβάσεις μαθητών Γυμνασίου για την πρόληψη και κατανόηση της έννοιας της προβληματικής χρήσης του Διαδικτύου και την ενημέρωσή για θέματα ασφαλούς πλοήγησης στο Διαδίκτυο. (σε συνεργασία με την Μονάδα Εφηβικής Υγείας (ΜΕΥ) της Β’ Παιδιατρικής κλινικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών) Υλοποιείται σε διδακτικές ώρες στο χώρο του Κ.Π. ή στο χώρο του σχολείου ανά τμήμα (20-25 μαθητές) Το πρόγραμμα τρέχει από τις αρχές του 2012 Με έγκριση του Γραφείου Αγωγής Υγείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπ. Παιδείας. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

«ΠΛΟΗΓΗΣΟΥ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ» Διάρκεια: η παρέμβαση υλοποιείται μέσα σε δυο συνεχόμενες διδακτικές ώρες Ομάδα-στόχος: η παρέμβαση απευθύνεται καθολικά σε όλους τους μαθητές της Α΄ Τάξης Γυμνασίου Σκοπός: η έγκαιρη και αξιόπιστη ενημέρωση των μαθητών, προκειμένου να ενταχθούν στην πρώτη γενιά εφήβων που θα έχει εκπαιδευτεί να πλοηγείται με ασφάλεια στο διαδίκτυο και σε όλες τις χρήσεις αυτού. Επιμέρους στόχοι: Τρόπος Υλοποίησης: οι μαθητές συμμετέχουν βιωματικά στη παρέμβαση μέσω συζήτησης. Αξιοποιούνται οπτικοακουστικά μέσα (Η/Υ,projector) και τους δίνεται η δυνατότητα προσομοιώσεων σε ιστοσελίδες και κοινωνικά δίκτυα. Στο τέλος, τους μοιράζεται ανώνυμο ερωτηματολόγια αξιολόγησης. Να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια της εξάρτησης από το διαδίκτυο Να εκπαιδευτούν σε καλούς τρόπους συμπεριφοράς στο διαδίκτυο Να μάθουν να αξιοποιούν τις υπηρεσίες έγκαιρης παρέμβασης για θέματα τεχνικής ασφάλειας και παρενόχλησης

Ενδεικτική θεματολογία προγράμματος:  Συμβόλαιο ομάδας –ανάγκη ύπαρξης κανόνων στις διαπροσωπικές σχέσεις  Χαρακτηριστικά – περιγραφή φαινόμενου της εξάρτησης από το διαδίκτυο  Αναγνώριση ατομικών χαρακτηριστικών υψηλού κινδύνου  Κοινωνικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες υψηλού κινδύνου  Διαφορές πραγματικότητας και εικονικής πραγματικότητας  Γνώσεις και στάσεις απέναντι στο cyberbullying  Ασφάλεια στο διαδίκτυο  Εξάσκηση στην επικοινωνία  Στρατηγικές αντίστασης στον ηλεκτρονικό εκφοβισμό,κ.α

Τεχνικές που χρησιμοποιούμε στην εφαρμογή του προγράμματος:  Συζήτηση σε υπο-ομάδες και ολομέλεια  Μουσική  Εικαστικά μέσα  Παρουσίαση σε power point  Παιχνίδια ρόλων  Βιωματικές ασκήσεις  Προσομοίωση αναζήτησης πληροφοριών, προστασίας προσωπικών δεδομένων, βοήθειας από ειδικούς ψυχικής υγείας, κλπ  Ερωτηματολόγια αξιολόγησης  Έντυπα ενημέρωσης,κ.α

Παίζουμε και μαθαίνουμε με : Challenge game Καρτέλες γνώσεων Παιχνίδια γνωριμίας Παιχνίδια ρόλων Προσομοίωση πλοήγησης Αξιολόγηση συνάντησης/ έντυπα

Απολογισμός- Αξιολόγηση προγράμματος μαθητές 135 εκπαιδευτικοί 21 σχολεία γονείς 2012-εως σήμερα

Ποσοτική αξιολόγηση:

Ποσοτική Αξιολόγηση: Με το να τα μοιράζομαι μόνο με τους φίλους μου Με το να τα κοινοποιώ σε όλους Με το να τα στέλνω σε όποιον μου τα ζητάει Με τα να τα ¨ανεβάζω¨ σε διαδικτυακά παιχνίδια Δεν ξέρω 77% 2,2%1,1%0,6%19,1% Πώς πιστεύετε ότι προστατεύονται τα προσωπικά μας δεδομένα στο διαδίκτυο; Τι θα κάνατε αν κάποιος σας έστελνε ένα μήνυμα στο facebook, στο κινητό σας ή γενικά στο διαδίκτυο ότι θέλει να αυτοκτονήσει; ΤίποταΘα το έπαιρνα για πλάκα Θα του πρότεινα να απευθυνθεί σε ειδικό επιστήμονα Θα ενημέρωνα την αστυνομία Θα το συζητούσα μαζί του Δεν ξέρω 10,5%11,6% 34,8%42,8% 29,3%6,7%

Ποσοτική Αξιολόγηση: Πληκτρολογώντας την σε μια μηχανή αναζήτησης και επιλέγοντας τα πρώτα αποτελέσματα Πληκτρολογώντας την σε μια μηχανή αναζήτησης και επιλέγοντας την με κριτική αξιολόγηση 22,8% 77,2% Με ποιους τρόπους μπορώ να βρω μια αξιόπιστη πληροφορία στο διαδίκτυο; Τι δυσάρεστες συνέπειες μπορεί να έχει κάποιος που έχει εξαρτηθεί από το διαδίκτυο; Mείωση σχολικής επίδοσης Συναισθήματα θλίψης Διαταραχή των σχέσεων με φίλους & οικογένεια Μείωση της φυσικής δραστηριότητας Σωματικά συμπτώματα (όπως διατροφικές διαταραχές, προβλήματα στα μάτια, ημικρανίες, μυοσκελετικά προβλήματα) Παραμέληση της προσωπικής υγιεινής 72,3% 46,2%58,4%54,3%55,5%50,9%

Ποσοτική Αξιολόγηση: Έχοντας καθημερινό πρόγραμμα των υποχρεώσεων μου Με το να είμαι στο διαδίκτυο όσες ώρες μπορώ Όταν επιστρέφω σπίτι να σερφάρω Όταν επιστρέφω σπίτι πρώτα να ξεκουράζομαι, μετά να διαβάζω και εάν έχω χρόνο να σερφάρω Δεν ξέρω 62,9% 6,9%5,1%53,1%6,3% Πώς μπορώ να προλάβω να μην εξαρτηθώ από το διαδίκτυο; Γνωρίζετε πόση ώρα την ημέρα μπορώ να είμαι μπροστά σε μια οθόνη; 5-6 ώρες8-10 ώρες2 ώρες12 ώρεςΌσο μπορώ Δεν ξέρω 3,3%2,2% 82,6% 3%6%1,8%

Ποιοτική Αξιολόγηση:

«Συνδέσου με την Πρόληψη» Ενημερωτικές βραχείες παρεμβάσεις μαθητών Ε΄& Στ’ Δημοτικού για την πρόληψη και κατανόηση της έννοιας της προβληματικής χρήσης του Διαδικτύου και την ενημέρωσή για θέματα ασφαλούς πλοήγησης στο Διαδίκτυο. (σε συνεργασία με την Μονάδα Εφηβικής Υγείας (ΜΕΥ) της Β’ Παιδιατρικής κλινικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών) Υλοποιείται σε διδακτικές ώρες στο χώρο του Κ.Π. ή στο χώρο του σχολείου ανά τμήμα ( μαθητές) Το πρόγραμμα υλοποιείται πιλοτικά από το σχολικό έτος Με έγκριση του Γραφείου Αγωγής Υγείας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπ. Παιδείας. ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

«ΣΥΝΔΕΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ» Διάρκεια: η παρέμβαση υλοποιείται μέσα σε δυο συνεχόμενες διδακτικές ώρες Ομάδα-στόχος: η παρέμβαση απευθύνεται σε όλους τους μαθητές της Ε΄ & ΣΤ΄ Τάξης Δημοτικού Σκοπός: ευαισθητοποίηση – ενημέρωση αναφορικά με τους κινδύνους του Διαδικτύου και η παροχή εναλλακτικών τεχνικών διαχείρισης των δυσκολιών αλλά και της διασκέδασης. Επιμέρους στόχοι: Τρόπος Υλοποίησης: οι μαθητές συμμετέχουν βιωματικά στη παρέμβαση μέσω συζήτησης. Αξιοποιούνται οπτικοακουστικά μέσα (Η/Υ,projector) και τους δίνεται η δυνατότητα προσομοιώσεων σε ιστοσελίδες και κοινωνικά δίκτυα. Στο τέλος, τους μοιράζεται ανώνυμο ερωτηματολόγια αξιολόγησης. Να κατανοήσουν την έννοια της υπερβολικής ενασχόλησης με το Διαδίκτυο Να κατανοήσουν οι μαθητές τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης του διαδίκτυο Να κατανοήσουν ότι οι παραβάσεις στον διαδικτυακό κόσμο έχουν τις ίδιες συνέπειες με τον πραγματικό κόσμο Να κατανοήσουν ότι μέσω της σωστής δικής του διαχείρισης και συνεργασίας με γονείς και εκπαιδευτικούς, θα μπορούν να αντιμετωπίσουν προβληματικές συμπεριφορές και φαινόμενα στο διαδίκτυο

Προβληματισμοί - προτάσεις για το μέλλον:  Δημιουργία αξιόπιστων μεθοδολογικών εργαλείων για μακροπρόθεσμες & βραχυπρόθεσμες παρεμβάσεις στους μαθητές  Υλοποίηση μακροπρόθεσμων προγραμμάτων Αγωγής Υγείας στους μαθητές  Παράλληλη εκπαίδευση εκπαιδευτικών & γονέων  Επίσημη επιστημονική αποσαφήνιση του θέματος εάν είναι χρήσιμο να υλοποιούνται εγκαίρως παρεμβάσεις πρόληψης  Δημιουργία πλατφόρμας με πιστοποιημένους φορείς ενασχόλησης με το αντικείμενο και συντονισμός τους

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ! Καλή συνέχεια! Site: Τηλ: Οι εθελοντές μας : -Λοΐζου Δωροθέα -Παπάζογλου Ελίζα -Παπακωνσταντίνου Κάτια & Οι συντονίστριες των παρεμβάσεων: -Αλεξάκη Βασιλική: Κοινωνική Λειτουργός – Ψυχοθεραπεύτρια - Επιστημονικό Στέλεχος Πρόληψης - Αλεξάκη – Αναστασοπούλου Αρχοντούλα: Κοινωνική Λειτουργός – Ψυχοθεραπεύτρια- Οικογενειακή Σύμβουλος, Επιστημονικό Στέλεχος Πρόληψης - Σωτηρία Μακαρώνη: Ψυχολόγος Υγείας Msc - Ψυχοθεραπεύτρια, Υπ. Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης