Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΦΑΤΗ 4 Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΦΑΤΗ 4 Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΦΑΤΗ 4 Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

2 ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ… ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ. Συγγραφέας: Κάθριν Χάντερ Εικονογράφηση: Μάρκος Χατζηπατέρας Η ιστορία... Μια μαμά που είναι σβούρα,ένας μπαμπάς που χορεύει καντρίλιες, ο πηδηχτούλης που πηδάει και ξαναπηδάει,τα δίδυμα που δεν σταματούν να φταρνίζονται,το σκυλί που κουβαλάει το σπίτι του και κουνάει την ουρά του...Όλοι μαζί ψάχνουν να βρούν κάτι. Τί; Ψάχνουν να βρουν …Μάλλον να ακούσουν το τραγούδι των αγγέλων. Κάνουν όμως τόσο θόρυβο που δεν ακούνε τίποτα!! Στο τέλος θα το βρούν με τι να μοιάζει άραγε? ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ. Συγγραφέας: Κάθριν Χάντερ Εικονογράφηση: Μάρκος Χατζηπατέρας Η ιστορία... Μια μαμά που είναι σβούρα,ένας μπαμπάς που χορεύει καντρίλιες, ο πηδηχτούλης που πηδάει και ξαναπηδάει,τα δίδυμα που δεν σταματούν να φταρνίζονται,το σκυλί που κουβαλάει το σπίτι του και κουνάει την ουρά του...Όλοι μαζί ψάχνουν να βρούν κάτι. Τί; Ψάχνουν να βρουν …Μάλλον να ακούσουν το τραγούδι των αγγέλων. Κάνουν όμως τόσο θόρυβο που δεν ακούνε τίποτα!! Στο τέλος θα το βρούν με τι να μοιάζει άραγε?

3 ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ Διαβάζω το βιβλίο στην ολομέλεια και στη συνέχεια εστιάζω στην σελίδα στην οποία η διάταξη των γραμμάτων φανερώνει κίνηση Το στοιχείο λοιπόν που δουλεύω με τα παιδιά είναι η κίνηση στον γραπτό λόγο!

4 Ο Π Η Δ Η Χ Τ Ο Υ Λ Η Σ Κ ουβεντιάζω με τα παιδιά τον τρόπο γραφής του « πηδηχτούλη ». Ενδεικτικός διάλογος: -Εδώ γράφει πηδηχτούλης! Τι παρατηρείτε στα γράμματα? -Τα γράμματα πηδάνε Τα παροτρύνω να μου δείξουν π ώ ς θα έκαναν τα ίδια αν ήταν οι πηδηχτούληδες και έτσι αρχίζουν να χοροπηδούν κάνοντας παράλληλα και τον αντίστοιχο ήχο ντόινγκ ντόινγκ!

5

6 Ψάχνουμε να βρούμε τους φίλους του πηδηχτούλη και στην συνέχεια κινούμαστε στον χώρο όπως θα έκαναν αντίστοιχα και αυτοί. Νέοι ήρωες προστίθενται στην παρέα.

7 - Χαχα! Πολύ ωραία! Και πώς θα κάναμε αν ήμασταν οι «στριμωχτούληδες»; -Θα στριμωχνόμασταν... Ψάχνουμε να βρούμε τους φίλους του πηδηχτούλη και στην συνέχεια κινούμαστε στον χώρο όπως θα έκαναν αντίστοιχα και αυτοί. Τα παιδιά στριμώχνονται, όπως και ο «ΣΤΡΙΜΩΧΤΟΥΛΗΣ»...

8 ΜΑΓΝΗΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ Κάθε φορά που ανακαλύπτουν έναν καινούργιο ήρωα, τον γράφουμε στον μαγνητικό πίνακα σε ευθεία γραμμή.

9 Τα γράμματα σε ευθεία διάταξη και κάθε παιδί πειραματίζεται και φτιάχνει τον δικό του ήρωα κίνησης

10 Τα παιδιά μιμούνται κάποιον ήρωα κίνησης και γράφουν το όνομά τους σε καρτελάκι με τρόπο ανάλογο με την κίνησή του ______ __ ___ ______ ___ ____ ___ _________ __ ______ ______ __ _______ __ _____ ____ __________ ___ _________ ______ Αναστασία ως Σκαρφαλούλα Γιώργος ως Γλυστρούλης


Κατέβασμα ppt "ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΦΑΤΗ 4 Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google