Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Υπεύθυνη εργασίας: Παπαδοπούλου Χάιδω Επιβλέπων καθηγητής: Επίκ. Καθ. Γιοβάνης Νικόλαος Επιβλέπων καθηγητής: Επίκ. Καθ. Γιοβάνης Νικόλαος

2 ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη παρούσα εργασία με θέμα «Ο ρόλος της διαφήμισης στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων» θα γίνει αναφορά στην εννοιολογική διάσταση του όρου και στη συνέχεια στα μέσα προβολής της διαφήμισης, που τα τελευταία χρόνια με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο από τις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια, αναφορά θα γίνει και στους στόχους-σκοπούς για τους οποίους οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα τους, καθώς επίσης και στη συνδεσή της με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στη παρούσα εργασία με θέμα «Ο ρόλος της διαφήμισης στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων» θα γίνει αναφορά στην εννοιολογική διάσταση του όρου και στη συνέχεια στα μέσα προβολής της διαφήμισης, που τα τελευταία χρόνια με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο από τις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια, αναφορά θα γίνει και στους στόχους-σκοπούς για τους οποίους οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα τους, καθώς επίσης και στη συνδεσή της με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

3 ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ, ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ. ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ, ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ. Διαφήμιση είναι:  κάθε απρόσωπη μορφή παρουσίασης και προώθησης ιδεών, αγαθών ή υπηρεσιών με πληρωμή από αναγνωρισμένο εγγυητή ή ανάδοχο στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.  η συναισθηματική ή λογική επικοινωνία, που μεθοδικά διαμορφώνει μια συγκεκριμένη θέση σ’ ένα συγκεκριμένο κοινό για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία.  η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή.

4 ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ  Διαφήμιση πρωτογενούς ή πρωταρχικής ζήτησης  Διαφήμιση που εστιάζει το ενδιαφέρον της στη ζήτηση του επώνυμου προϊόντος  Διαφήμιση εμπιστοσύνης-προσήλωσης στο προϊόν  Διαφήμιση προώθησης των πωλήσεων  Διαφήμιση προβολής του προϊόντος  Διαφήμιση από επιχείρηση σε επιχείρηση  Διαφήμιση λιανοπωλητή  Συνδεδεμένη ή συνεργατική διαφήμιση

5 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΣΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ  Εφημερίδες  Περιοδικά  Ραδιόφωνο  Τηλεόραση  Διαφήμιση σε εξωτερικούς χώρους  Διαδίκτυο

6 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Από τη στιγμή που μπήκε το διαδίκτυο στη ζωή του ανθρώπου οι διαφημίσεις πλέον είναι «ζωντανές» με περιεχόμενο πραγματικά χρήσιμο για το καταναλωτικό κοινό και αυτό οφείλεται στα εξής χαρακτηριστικά του: μαζικό μέσο με δυνατότητα προσωπικής/εξατομικευμένης σχέσης μαζικό μέσο με δυνατότητα προσωπικής/εξατομικευμένης σχέσης δυνατότητα μετάδοσης πολλών πληροφοριών με τη χρήση του υπερκειμένου δυνατότητα μετάδοσης πολλών πληροφοριών με τη χρήση του υπερκειμένου χαμηλό κόστος μετάδοσης διαφημιστικού μηνύματος και αυξημένη αποτελεσματικότητα χαμηλό κόστος μετάδοσης διαφημιστικού μηνύματος και αυξημένη αποτελεσματικότητα ανάδραση και αλληλεπίδραση ανάδραση και αλληλεπίδραση

7 ΣΤΟΧΟΙ-ΣΚΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΟΧΟΙ-ΣΚΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ  Αναγνώριση μάρκας προϊόντος/υπηρεσίας (brand awarness).  Γνώση μάρκας προϊόντος/υπηρεσίας (brand knowledge).  Εικόνα μάρκας προϊόντος/υπηρεσίας (brand image).  Πίστη στην μάρκα του προϊόντος (brand loyalty).  Επέκταση της αγοράς σε καινούριους πελάτες.

8  Ενημέρωση καταναλωτή για προϊοντικούς νεωτερισμούς και βελτιώσεις.  Εκπαίδευση των καταναλωτών.  Συντήρηση των πωλήσεων και υπόμνηση-υπενθύμιση μάρκας.  Ηγετική θέση στην αγορά (market leader).  Ικανοποίηση του δικτύου διανομής και ευκολότερη προώθηση των προϊόντων από τους πωλητές.

9 Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Υπάρχουν δύο είδη διαφήμισης στις επιχειρήσεις αυτές α) η διαφήμιση προϊόντος και β) η διαφήμιση επιχείρησης. Σημαντικό ζήτημα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελεί: Πόσο συχνά πρέπει να διαφημίσει Πόσο συχνά πρέπει να διαφημίσει Που πρέπει να διαφημίσει Που πρέπει να διαφημίσει Τι πρέπει να διαφημίσει Τι πρέπει να διαφημίσει Ποιο μέσο θα χρησιμοποιήσει για να διαφημίσει Ποιο μέσο θα χρησιμοποιήσει για να διαφημίσει

10 Οι σημαντικότεροι μέθοδοι για το προγραμματισμό αυτό μιας διαφημιστικής εκστρατείας των Μ.μ.Επ είναι: Προϋπολογισμός των διαφημιστικών δαπανών Προϋπολογισμός των διαφημιστικών δαπανών Προετοιμασία του διαφημιστικού μηνύματος Προετοιμασία του διαφημιστικού μηνύματος Επιλογή των μέσων διαφήμισης Επιλογή των μέσων διαφήμισης

11 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ

12 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)..

13

14

15

16

17

18 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί αρκετά ο κλάδος της διαφήμισης, με αποτέλεσμα να αυξηθούν αισθητά τα κέρδη των επιχειρήσεων.  Σημαντικό μέρος του κόστους των εφημερίδων και των περιοδικών καλύπτεται απ’ τις διαφημίσεις.  Η διαδικτυακή διαφήμιση στη χώρα μας χαρακτηρίζεται από εσπευσμένες πρόχειρες κινήσεις, πλήρη έλλειψη δεοντολογικών κανόνων και έντονη δυσπιστία απ’ όλες τις πλευρές.  Τα μέσα που βοηθούν στην υλοποίηση μιας διαφημιστικής εκστρατείας είναι κυρίως το διαδίκτυο και τα διαφημιστικά φυλλάδια.

19 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ.


Κατέβασμα ppt "ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google