Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΟΔΗΛΑΤΟ 2/5/2012 Ποδήλατο  ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα , που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη μυϊκή δύναμη των ποδιών.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΟΔΗΛΑΤΟ 2/5/2012 Ποδήλατο  ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα , που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη μυϊκή δύναμη των ποδιών."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΟΔΗΛΑΤΟ 2/5/2012 Ποδήλατο  ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα , που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη μυϊκή δύναμη των ποδιών του. Το ποδήλατο αποτελεί ένα ιδιαίτερα διαδεδομένο μεταφορικό μέσο. Ο αριθμός των ποδηλάτων του πλανήτη στις μέρες μας υπολογίζεται ότι ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του ποδηλάτου αποτελεί η δυνατότητα του να ανταποκρίνεται σε αρκετά διαφορετικές απαιτήσεις, όπως είναι η μετακίνηση, η άθληση και η ψυχαγωγία. Τώρα λοιπόν θα παρουσιαστούν οι 10 χώρες που χρησιμοποιούν το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς αλλά θα δούμε και που βρίσκεται η Ελλάδα. 8/5/2012

2 ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ
ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ 10.Ινδία Τα ποδήλατα εξακολουθούν να αποτελούν βασικό μέσο μετακίνησης στην Ινδία. Εξερευνώντας τα μονοπάτια που υπάρχουν σε κάθε γωνιά της χώρας με το ποδήλατό σας, θα γνωρίσετε καλύτερα την παράδοση και τον τρόπο ζωής των ανθρώπων που ζουν εκεί. 8/5/2012

3 9.Νορβηγία Μπορεί η Νορβηγία τους περισσότερους μήνες του χρόνου να είναι μία κρύα χώρα, όμως είναι μία χώρα που διαθέτει εκπληκτικές υποδομές για τις μετακινήσεις με το ποδήλατό σας. Ειδικά οι περιοχές Sandnes και Trondheim θα σας ξετρελάνουν. 8/5/2012

4 8.Κολομβία Από τις χώρες της Λατινικής Αμερικής, η Κολομβία διαθέτει την καλύτερη υποδομή για να απολαμβάνετε βόλτες με ποδήλατα. Υπάρχουν μάλιστα πολλές εκδηλώσεις, κατά τις οποίες οι δρόμοι κλείνουν για τα αυτοκίνητα κι έτσι η κυκλοφορία των ποδηλάτων διευκολύνεται. 8/5/2012

5 7. Βέλγιο Το Βέλγιο, αναμφισβήτητα, είναι μία από τις καλύτερες πόλεις του κόσμου για ποδηλασία. Γι' αυτό και τελευταία, όλο και περισσότεροι Βέλγοι χρησιμοποιούν το ποδήλατό τους για να μετακινηθούν μέσα στην πόλη. 8/5/2012

6 6. Αυστραλία Όλες οι μεγάλες πόλεις της Αυστραλίας προσφέρονται για μετακινήσεις με ποδήλατο, όμως η πόλη Περθ στη Δυτική Αυστραλία, που διαθέτει ποδηλατικούς δρόμους 700χμ., είναι πραγματικός παράδεισος για τους ποδηλάτες. 8/5/2012

7 5. Δανία Στην Κοπεγχάγη μόνο, υπολογίζεται ότι το ένα τρίτο του εργατικού δυναμικού μετακινείται με ποδήλατο. 8/5/2012

8 4.Γαλλία Η Γαλλία διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα ενοικίασης ποδηλάτων. Όταν βρεθείτε εκεί, μην περιοριστείτε στο Παρίσι, αλλά απολαύστε τις βόλτες με το ποδήλατό σας και στη Γαλλική εξοχή. 8/5/2012

9 3.Κίνα Η ιδέα ότι οι δρόμοι του Πεκίνου είναι ασφυκτικά γεμάτοι από ποδήλατα, ίσως να μην αποτελεί κίνητρο για να ανακαλύψετε την πόλη χρησιμοποιώντας το ποδήλατό σας. Η Κίνα ωστόσο, ενδέχεται να συγκεντρώνει σε καθημερινή βάση τους περισσότερους ποδηλάτες από οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου, κάτι που απαιτεί μία αρκετά καλή υποδομή για να είναι εφικτό. 8/5/2012

10 2.Ισπανία Το μαζικό πρόγραμμα ποδηλασίας της Βαρκελώνης, Bicing, απέκτησε γρήγορα παγκόσμια φήμη, εξαιτίας της επιτυχίας και της αποδοχής που γνωρίζει. Στη Βαρκελώνη διοργανώνεται επίσης κάθε χρόνο, εβδομάδα ποδηλασίας, γύρω στα τέλη Μαΐου, για την ενθάρρυνση και την υποστήριξη των ποδηλατών 8/5/2012

11 1. Ολλανδία Τα ποδήλατα στο Άμστερνταμ είναι κυριολεκτικά το μόνο μέσο μετακίνησης. Δικαίως λοιπόν θα μπορούσε να θεωρηθεί, η ποδηλατική πρωτεύουσα του κόσμου 8/5/2012

12 Το Ποδήλατο στην Ελλάδα
Το ποσοστό χρήσης του ποδηλάτου στην Ελλάδα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με της υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η χώρα μας δεν διαθέτει ένα στρατηγικό πλάνο για την προώθηση του ποδηλάτου σε εθνικό επίπεδο. Εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν το κανόνα αποτελούν πόλεις μεσαίου μεγέθους όπως η Καρδίτσα, τα Τρίκαλα κ.ά., όπου το ποδήλατο χρησιμοποιείται από τους κατοίκους τους για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. 8/5/2012

13 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤE ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤE ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ

14 ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΤΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ
Η μετακίνηση με το ποδήλατο επιτρέπει πολύ μεγάλες ταχύτητες μετακίνησης στους δρόμους αλλά αυτό δεν είναι πάντα το σωστό. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που η ταχύτητα πρέπει να μετριάζεται σημαντικά, όπως οι διασταυρώσεις, οι στενοί δρόμοι.

15 ΜΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ
Πολλές φορές οι ποδηλάτες παραπονιούνται ότι οι οδηγοί δεν τους βλέπουν. Οι προτεραιότητες στο δρόμο και γενικά οι κανόνες του Κώδικα Οδικής κυκλοφορίας , ισχύουν είτε οδηγείτε αυτοκίνητο , είτε ποδήλατο. Τα σήματα της τροχαίας ισχύουν για το ποδήλατο , όπως και για το αυτοκίνητο.

16 ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟΤΟΜΑ
Το συχνότερο αίτιο ατυχημάτων με ποδήλατο είναι η απότομη αλλαγή πορείας . Ποδηλάτες που αλλάζουν ξαφνικά την πορεία τους , ακόμα και αν προειδοποιήσουν τους άλλους οδηγούς, μπορεί να βρεθούν προ δυσάρεστων εκπλήξεων.

17 ΠΑΡΤΕ ΚΑΘΡΕΦΤΗ Σπάνια οι ποδηλάτες έχουν καθρέφτη στο ποδήλατο ή στο κράνος τους . Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το κράνος και ο καθρέφτης είναι ένα αξεσουάρ μη απαραίτητο για την πόλη , αλλά αποδεικνύεται πολλές φορές άκρως χρήσιμο στις μετακινήσεις στις κατοικημένες περιοχές όπου οι κίνδυνοι παντός είδους σε περιτριγυρίζουν.

18 ΦΩΤΑ Το ποδήλατο πρέπει να είναι εξοπλισμένο με κατάλληλα φώτα εμπρός και πίσω που αναβοσβήνουν με ρυθμό και ανάλογη ένταση. Τα φώτα δε χρησιμεύουν για να βλέπουμε αλλά για να μας βλέπουν!!

19 ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ Προσοχή όταν περνάτε κοντά από πόρτες αυτοκινήτων! Αν για τα σταθμευμένα αυτοκίνητα , ο κίνδυνος είναι προφανέστερος, σκεφτείτε ότι ακόμα και στα πιο άσχετα σημεία μπορεί οποιοδήποτε αυτοκίνητο να σταματήσει και να ανοίξει κάποιος επιβάτης την πόρτα.

20 ΠΑΤΑΤΕ ΤΗΝ ΚΟΡΝΑ Ή ΧΤΥΠΗΣΤΕ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΑΚΙ
Το αρνητικό είναι ότι οι διερχόμενοι πεζοί δεν ακούνε τους ποδηλάτες που πλησιάζουν και μπορεί να αλλάξουν απότομα πορεία πέφτοντας επάνω στο ποδήλατο με άσχημες συνέπειες. Χρησιμοποιείστε το κουδουνάκι όταν βλέπετε πεζούς στο δρόμο και όλα θα πάνε καλά.

21 ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ
Ο κίνδυνος είναι πολύ μεγάλος, καθώς το αυτοκίνητο μπορεί να στρίψει δεξιά και να χτυπήσει τον ποδηλάτη. Επίσης , πεζοί πολλές φορές κατεβαίνουν από τα πεζοδρόμια για να ελιχθούν από τα σταθμευμένα στα πεζοδρόμια μηχανάκια και αυτοκίνητα και υπάρχει κίνδυνος να παρασυρθούν από τον ποδηλάτη.

22 ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ
Η μετακίνηση πάνω στα πεζοδρόμια είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη αφού πεζοί μπορεί να πεταχτούν από παντού και να συγκρουσθείτε! Τα πεζοδρόμια είναι δρόμοι για τους πεζούς!

23 ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ
Το πιο επικίνδυνο πράγμα που μπορεί να κάνει ένας ποδηλάτης είναι να οδηγεί στο αντίθετο τμήμα του δρόμου. Είτε για μεγάλο μέρος της διαδρομής είτε για λίγα μέτρα, η πιθανότητα να συμβεί ατύχημα είναι πολύ μεγάλη και τέτοιου τύπου ατυχήματα συμβαίνουν συχνά.

24 ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΣΑΣ
Ιδανικά, το ποδήλατο δεν πρέπει να πηγαίνει ούτε στη δεξιά μεριά της λωρίδας, ούτε στην αριστερή. Θα πρέπει να πηγαίνει στο κέντρο. Η οδήγηση σε οποιαδήποτε άλλη θέση για πολύ ώρα θέτει τον ποδηλάτη σε σημαντικούς κινδύνους.

25 ΦΟΡΕΣΤΕ ΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΦΩΣΦΟΡΙΖΟΥΝ
Πάντα να οδηγείτε φορώντας εμφανή ρούχα με φωτεινά χρώματα τα οποία να μην είναι πολύ φαρδιά. Υπάρχει κίνδυνος τα φαρδιά ρούχα να εμπλακούν με τα μέρη του ποδηλάτου ή με αντικείμενα κατά τη διαδρομή σας.

26 ΚΡΑΝΟΣ Η χρήση του προστατευτικού ειδικού ποδηλατικού κράνους θεωρείται απαραίτητος εξοπλισμός μιας που οι χρήστες του ποδηλάτου νεαρών ηλικιών έχει αποδειχθεί ότι τραυματίζονται στο κεφάλι με ιδιαίτερα έλλειψης εμπειρίας οδήγησης και έλλειψης συνείδησης των κινδύνων που διατρέχουν.

27 Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας καθορίζει την συμπεριφορά όλων, όσοι χρησιμοποιούν οδούς και με αυτήν την έννοια αποτελεί θεμελιώδες κείμενο και διαμόρφωσης συνθηκών κυκλοφορίας. Ένα τέτοιο κείμενο οφείλει να είναι εύληπτο και κατανοητό από όλους, ενώ παράλληλα θα πρέπει να είναι πλήρως προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες.

28 Οι για τη σήμανση των οδών τοποθετούμενες πινακίδες είναι κατά κατηγορίες οι εξής:
Με απόφαση Υπουργείου Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και βάσει των σχετικών ειδικών προδιαγραφούν είναι δυνατόν: α) Οι πινακίδες σήμανσης οδών να τοποθετούνται υπό κατάλληλο υποβάθρου μεγαλύτερου μεγέθους από την πινακίδα, του ίδιου ή και άλλου σχήματος από αυτήν, προκειμένου η πινακίδα να διακρίνεται ευκρινέστερα. Για το σκοπό αυτόν το υπόβαθρο επιτρέπεται να έχει χρώμα διαφορετικό από την πινακίδα, αλλά πάντως διαφορετικό και από τα χρώματα που χρησιμοποιούνται για τις κατηγορίες πινακίδων του άρθρου αυτού, καθώς και να φέρει ειδικά, ιδίως φωσφορίζοντα, υλικά και αντανακλαστικά στοιχεία β) Να τοποθετούνται πινακίδες με μορφή με μορφή φωτεινών πινάκων με μεταβλητά μηνύματα. Η απόφαση του Υπουργού αποφασίζει των τρόπο λειτουργίας των πινακίδων της μορφής αυτής, τις κατηγορίες τους, τη θέση τους, τα μηνύματα που μπορούν να προβάλλονται στην πινακίδα, τη σημασία κάθε μηνύματος και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια γ) Να τροποποιούνται τα χρώματα, η μορφή και οι αναγραφές των πινακίδων σήμανσης. Οι πινακίδες σήμανσης αφορούν τους οδηγούς οι οποίοι κυκλοφορούν σε ολόκληρο το πλάτος του ανοικτού στην κυκλοφορία οδοστρώματος, εκτός αν, με κατάλληλη τοποθέτησή τους, απευθύνονται αποκλειστικά σε μία ή σε περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας που χωρίζονται με κατά μήκος διαγραμμίσεις ή κατάλληλα διαχωριστικά μέσα α)Αναγγελίας κινδύνου, δηλωτικές. α)Επικίνδυνων θέσεων . β)Προσβάσεων οδικών κόμβων. γ)Πρόσβαση ισόπεδων σιδηροδρομικών διαβάσεων ή διαβάσεων τροχιοδρόμου. β)Ρυθμιστικές της κυκλοφορίας, δηλωτικές α)Προτεραιότητας β)Απαγορεύσεων ή περιορισμών. γ)Υποχρεώσεων γ)Πληροφοριακές, δηλωτικές α)Προειδοποιήσεως κατευθύνσεων β)Κατευθύνσεων γ)Αριθμήσεις οδών και χιλιομετρήσεων. δ)Τοπωνυμιών. ε)Επιβεβαιώσεων. στ)Χρήσιμων Πληροφοριών για τους οδηγούς οχημάτων και εγκαταστάσεων.

29 Διαγράμμιση του οδοστρώματος
Οι σημάνσεις των οδοστρωμάτων με διαγραμμίσεις ή σύμβολα χρησιμοποιούνται για την ρύθμιση της κυκλοφορίας ή για την προειδοποίηση ή καθοδήγηση αυτών που χρησιμοποιούν τους οδούς είτε μόνες σε συνδυασμό με τις πινακίδες σήμανσης ή σηματοδότες, για να τονιστεί ή να διευκρινιστεί η σημασία αυτών. Όταν χρησιμοποιούνται για ρύθμιση στάθμευσης, σε συνδυασμό με τις ανάλογες πινακίδες, υπερισχύουν των πινακίδων στάθμευσης.

30 Πινακίδες

31 Διαγράμμιση του οδοστρώματος
Για επιστροφή πατήστε εδώ.

32 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλείται κυρίως από τρεις ανθρώπινες δραστηριότητες, τη βιομηχανία, τις μεταφορές και τα νοικοκυριά Η ρύπανση της ατμόσφαιρας είναι σοβαρή, γιατί τα αέρια που τη ρυπαίνουν, όπως το διοξείδιο του άνθρακα έχουν σοβαρές συνέπειες, όπως την υπερθέρμανση της γης, αναπνευστικά προβλήματα Δισεκατομμύρια τόνοι ρύπων εκπέμπονται κάθε χρόνο στην ατμόσφαιρα. Όλοι αυτοί οι ρύποι δεν χάνονται στον ουρανό, αλλά αφού προκαλέσουν ασφυξία στις πόλεις και επιδεινώσουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, ξαναπέφτουν στη Γη με τη μορφή της όξινης βροχής.

33 Η ατμοσφαιρική ρύπανση αντιμετωπίζεται μέχρι τώρα με διάφορες πολιτικές αποφάσεις.
Μία απόπειρα έγινε με το Πρωτόκολλο του Κιότο σε διεθνές επίπεδο και άλλες δραστηριότητες του ΟΗΕ. Τα οικολογικά προβλήματα άρχισαν να εμφανίζονται κυρίως μετά τη βιομηχανική επανάσταση, ενώ υπάρχουν διαφορετικές αντιλήψεις σχετικά με τα αίτια και τους τρόπους αντιμετώπισής τους.

34 Ρύπανση υδάτινων πόρων
Πλέον χαρακτηρίζεται αρκετά κρίσιμη η κατάσταση των θαλασσών. Η γεωργία με τα λιπάσματα, η βιομηχανία με τα απόβλητα και οι κατοικίες με τα λύματα, τα φυτοφάρμακα και τα ζιζανιοκτόνα έχουν μολύνει τα υπόγεια υδροφόρα κοιτάσματα, με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί η ποσότητα του πόσιμου νερού και να καθίστανται οι θάλασσες λιγότερο κατάλληλες για την υδρόβια ζωή. Το πρόβλημα επιδεινώνεται από την υπερεντατική αλιεία. Απορρίμματα Λέγεται πως ο όγκος των παραγόμενων στις ανθρώπινες κοινωνίες αποβλήτων θα μπορούσε να γεμίσει σήμερα 28 εκατομμύρια βαγόνια· ο αριθμός αυτός ολοένα και αυξάνεται. Τριακόσιες περιοχές στην Ευρώπη και την Αμερική, όπου απορρίπτονται τοξικά και πυρηνικά απόβλητα εμφανίζουν δείκτες υψηλής επικινδυνότητας. Στις περισσότερες χωματερές δεν τηρούνται ούτε οι στοιχειώδεις προδιαγραφές υγειονομικής ταφής. Τα απόβλητα επομένως συνιστούν έναν πολύ σημαντικό παράγοντα της περιβαλλοντικής ρύπανσης. Αποδάσωση Κάθε δευτερόλεπτο καταστρέφεται και ένα κομμάτι του «πνεύμονα» της Γης, του παρθένου αμαζονιακού δάσους το οποίο παρέχει στην ατμόσφαιρα μεγάλες ποσότητες οξυγόνου ετησίως. Το πρόβλημα επιδεινώνεται από τις συνεχείς πυρκαγιές σε Ευρώπη και Αμερική.

35 Πώς ονειρεύομαι την πόλη μου?...

36 Ποδηλατόδρομος Θα ήθελα να είχαμε ένα ποδηλατόδρομο έτσι ώστε να μπορούν οι ποδηλάτες να κυκλοφορούν στο δρόμο με ασφάλεια. Στη συνέχεια, οι οδηγοί να τηρούν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.).

37 Αθλητικά Κέντρα Να φτιαχτούν αθλητικά κέντρα έτσι ώστε να έχουν την δυνατότητα οι νέοι να γυμνάζονται και να ψυχαγωγούνται με σκοπό να ξεφεύγουν από την καθημερινή ρουτίνα και να ασχολούνται με κάτι διαφορετικό από τα βιβλία!

38 Σχολεία Η λειτουργία του σχολείου να βελτιωθεί προς το καλύτερο
έτσι ώστε τα παιδιά να γνωρίσουν τις κλήσεις και τα ταλέντα τους σε κάποιο μάθημα. Επίσης, οι καθηγητές θα πρέπει να κατανοούν τις ανάγκες των παιδιών έτσι ώστε με τον τρόπο τους να κάνουν τα παιδιά να «αγαπήσουν» όλα τα μαθήματα και όχι να τα μισήσουν. Ακόμα, να μη βασίζονται στη διδακτέα ύλη αλλά να εμπλουτίζουν τα παιδιά με γνώσεις με σκοπό να κάνουν το μάθημά τους πιο ενδιαφέρον προς το μαθητή. Επιπλέον, οι καθηγητές καλό θα ήταν να κάνουν διάλογο μέσα στην τάξη με τους μαθητές και να συζητούν τα προβλήματά τους.

39 Αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία
Αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία μέσα απ’ τα οποία θα βλέπεις πως ήταν η ζωή στα αρχαία χρόνια και έτσι θα μαθαίνεις την ιστορία του πολιτισμού αυτού!

40 A.M.E.A.

41 ειδικές ανάγκες είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού.
ΜΜΕ Προβάλλουν αυτά τα άτομα ως πρόσωπα που χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης και δημιουργούν την εντύπωση ότι είναι ανίκανα να κάνουν οτιδήποτε αξιόλογο. Μέσα από διάφορα σίριαλ ενσταλάζετε στους πολίτες η αντίληψη ότι τα άτομα με ειδικές ανάγκες είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού.

42 Άτομο Να αποβάλουμε κάθε προκατάληψη για τα άτομα με ειδικές ανάγκες,
να κατανοούμε τα προβλήματά τους και να είμαστε αρωγοί τους κάθε φορά που παρίσταται ανάγκη. Να αγκαλιάζουμε με αγάπη τις πρωτοβουλίες τους, να τους συμπαραστεκόμαστε και να ενθαρρύνουμε τις δραστηριότητές τους, ώστε με τον τρόπο αυτό να τονώνεται η ψυχολογία τους και να αποκτούν αυτοπεποίθηση και σιγουριά Να δημιουργηθούν ομάδες εθελοντών για βοήθεια και συμπαράσταση στα άτομα με ειδικές ανάγκες. Να διοργανώνουμε μαζί τους διάφορες εκδηλώσεις, ώστε να τους δίνουμε την ευκαιρία, με ίσους όρους, να εκδηλώνουν την ικανότητά τους και να αποκαλύπτουν το ταλέντο τους.

43 Συνέπειες της κοινωνικής ένταξης των ατόμων με ειδικές ανάγκες:
Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των ατόμων και απαλλαγή από αισθήματα κατωτερότητας 2. Απαλλαγή από φοβίες, εντονότερη δραστηριοποίηση και δημιουργική διάθεση 3. Τόνωση της αισιοδοξίας, απομάκρυνση από το περιθώριο 4. Βοήθεια να ξεπεράσουν ψυχολογικά την αναπηρία τους, αποδεικνύοντας τη χρησιμότητα για τον εαυτό τους και για τους άλλους 5. Ελάφρυνση της οικογένειας από το ψυχολογικό, κοινωνικό και οικονομικό βάρος

44 Πολιτεία Να αγκαλιάσει με στοργή τα άτομα αυτά,
να είναι απλόχερη σε χρηματοδοτήσεις και να εκλάβει ως πρωταρχικό της χρέος τη συμπαράστασή της προς τους συνανθρώπους μας που έχουν ειδικές ανάγκες.

45 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ
Από τους: Μάριο Μουσελέ & Σταύρο Μυλωνάκο Σπάρτη 7/5/2012

46 ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΦ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

47 ΚΥΡΙΑ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ
Παραβίαση προτεραιότητας Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα Απόσπαση προσοχής οδηγού Οδήγηση σε κατάσταση μέθης Μη τήρηση απόστασης ασφαλείας

48 ΤΡΟΧΑΙΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

49 ΣΥΝΟΛΑ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ

50 ΣΥΝΟΛΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ
Σύνολο ατυχημάτων Σύγκριση αριθμού θυμάτων Θανατηφόρα 2011 ανά αιτία Θανατηφόρα 2011, ανά είδος


Κατέβασμα ppt "ΠΟΔΗΛΑΤΟ 2/5/2012 Ποδήλατο  ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα , που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη μυϊκή δύναμη των ποδιών."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google