Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στοιχεία Επιχειρηματικότητας. Το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ Εσωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με το εσωτερικό του οργανισμού Εξωτερικό περιβάλλον:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στοιχεία Επιχειρηματικότητας. Το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ Εσωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με το εσωτερικό του οργανισμού Εξωτερικό περιβάλλον:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Στοιχεία Επιχειρηματικότητας

2 Το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ Εσωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με το εσωτερικό του οργανισμού Εξωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με δυνάμεις που περιβάλλουν τον οργανισμό και την κοινωνία

3 Εσωτερικό Περιβάλλον 1.Υπηρεσίες και Προϊόντα 2.Οργανωτική Δομή 3.Προσωπικό και Χαρακτηριστικά του 4.Απόδοση του Οργανισμού 5.Προμηθευτές 6.Κανάλια Διανομής 7.Οικονομικοί Ενδιάμεσοι 8.Ενδιάμεσοι του Μάρκετινγκ

4 Εξωτερικό Περιβάλλον 1.Ανταγωνισμός 2.Κοινωνικό / Δημογραφικό Περιβάλλον 3.Πολιτικό Περιβάλλον 4.Οικονομικό Περιβάλλον 5.Τεχνολογικό Περιβάλλον

5 SWOT Ανάλυση èΗ ανάλυση SWOT είναι μία έκθεση, με στόχο να εκτιμηθεί η Ανταγωνιστικότητα του Οργανισμού / Επιχείρησης èΒασίζεται στην Ανάλυση του Εσωτερικού κι Εξωτερικού Περιβάλλοντος èStrengths – Δυνατά Σημεία èWeaknesses – Αδύνατα Σημεία èOpportunities - Ευκαιρίες èThreats - Απειλές

6 Άσκηση Επιλέξτε έναν αθλητικό οργανισμό και συντάξτε μια SWOT ανάλυση

7 Ευχαριστώ για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "Στοιχεία Επιχειρηματικότητας. Το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ Εσωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με το εσωτερικό του οργανισμού Εξωτερικό περιβάλλον:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google