Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στόχευση - Τοποθέτηση. Επιλογή αγοράς στόχου Ευκαιρίες για κέρδος Μέγεθος τμήματος Δυνατότητα / ρυθμός ανάπτυξης Ένταση ανταγωνισμού Δυνάμεις ανταγωνιστών.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στόχευση - Τοποθέτηση. Επιλογή αγοράς στόχου Ευκαιρίες για κέρδος Μέγεθος τμήματος Δυνατότητα / ρυθμός ανάπτυξης Ένταση ανταγωνισμού Δυνάμεις ανταγωνιστών."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Στόχευση - Τοποθέτηση

2 Επιλογή αγοράς στόχου Ευκαιρίες για κέρδος Μέγεθος τμήματος Δυνατότητα / ρυθμός ανάπτυξης Ένταση ανταγωνισμού Δυνάμεις ανταγωνιστών Υποεξυπηρετούμενες ανάγκες Επιχείρηση Ταίριασμα με ικανότητες Ταίριασμα με βάση πελατών Ταίριασμα με πόρους Επιλογή Αγοράς στόχου

3 Στρατηγικές στόχευσης  Μη διαφοροποιημένο ΜΚΤ (undifferentiated)  Διαφοροποιημένο ΜΚΤ (differentiated)  Επικεντρωμένο ΜΚΤ (concentrated)  Niche MKT

4 Τοποθέτηση  Αναγνώριση -εντοπισμός ανταγωνιστών  Προσδιορισμός του πως ο καταναλωτής αντιλαμβάνεται τον ανταγωνισμό  Ανάλυση καταναλωτών-πελατών  Επιλογή θέσης προϊόντος  Παρακολούθηση θέσης

5 Προσεγγίσεις τοποθέτησης  Λειτουργική  Συμβολική  Εμπειρική

6 Επιτυχημένη τοποθέτηση;  Ορισμός – defining  Διαφοροποίηση – differentiating  Εμβάθυνση – deepening  Άμυνα - defending

7 Τοποθέτηση & Διαφοροποίηση Παραγωγός\ προϊόν Πελάτης Αντιλαμβάνεται μια αξία Προσδοκίες Ποιότητα Εξυπηρέτηση Τιμή Αγοραστική εμπειρία σύνδεσμος

8 Διαφοροποίηση προϊόντος Χ Ψ αβγ α’

9 Χ Ψ αβγ Διαφοροποίηση προϊόντος Ι1Ι1

10 Διαφοροποίηση προϊόντος βασισμένη σε τμήματα αγοράς Χ Ψ αβγ α’ Ι1Ι1 β’ γ’ Ι2Ι2 Ι3Ι3

11 Τροποποίηση ζήτησης Χ Ψ α β γ Ι1Ι1

12 Χ Ψ α β γ Ι1Ι1 Ι2Ι2 Ι3Ι3

13 Αντιληπτική χαρτογράφηση  Μέθοδος βαθμολόγησης χαρακτηριστικών Καταναλωτές καθορίζουν τα χαρακτηριστικά Αξιολογούν και τις ανταγωνιστικές στα χαρακτηριστικά Τοποθέτηση με βάση την συνολική και επιμέρους αξιολόγηση

14 Αντιληπτική χαρτογράφηση  Μέθοδος γενικής ομοιότητας Δεν προσδιορίζονται χαρακτηριστικά Αξιολόγηση γενικής ομοιότητας σε ζεύγη (πχ 1=περισσότερο όμοιο) Μάρκα 2Μάρκα 3Μάρκα 4 Μάρκα 1554 Μάρκα 2-13 Μάρκα 3-6 Μάρκα 4-

15 Αντιληπτικός χάρτης απαλό αποτελεσματικό Τμήμα 1 Τμήμα 2 ασπιρίνη Panadol Extra Lonarid Tylenol

16 Εναλλακτικές στρατηγικές τοποθέτησης  Σχέση τιμής –ποιότητας  Χρήση ή εφαρμογή του προϊόντος  Χρήστη του προϊόντος  Προϊοντική κατηγορία  Ανταγωνισμό

17 Λάθη τοποθέτησης  Όχι πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό του προϊόντος  Σε χώρο της αγοράς όπου υπάρχουν πολλά ανταγωνιστικά  Μυωπική τοποθέτηση


Κατέβασμα ppt "Στόχευση - Τοποθέτηση. Επιλογή αγοράς στόχου Ευκαιρίες για κέρδος Μέγεθος τμήματος Δυνατότητα / ρυθμός ανάπτυξης Ένταση ανταγωνισμού Δυνάμεις ανταγωνιστών."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google