Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ετήσιο πλάνο και ετήσιος προγραμματισμός Θέματα προγραμματισμού στην Φυσική Αγωγή Δρ. Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Μεσσηνίας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ετήσιο πλάνο και ετήσιος προγραμματισμός Θέματα προγραμματισμού στην Φυσική Αγωγή Δρ. Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Μεσσηνίας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ετήσιο πλάνο και ετήσιος προγραμματισμός Θέματα προγραμματισμού στην Φυσική Αγωγή Δρ. Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Μεσσηνίας Σεπτέμβριος 2014

2 Μπορεί ο εκπαιδευτικός να αυτοσχεδιάζει στο μάθημα; Ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να αυτοσχεδιάζει στο μάθημα γιατί : 1.Δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια τις ενέργειες που θα πραγματοποιήσει σ’ ένα σχετικά μεγάλο χρονικό διάστημα, να τις καταχωρίσει στη μνήμη του και να τις ανακαλεί στην κατάλληλη χρονική στιγμή. 2.Ο αυτοσχεδιασμός ( ή το «βλέποντας και κάνοντας» ) μπορεί να έχει αποτέλεσμα στο πρώτο ή το πολύ στο δεύτερο μάθημα. 3.Στη συνέχεια, το μάθημα θα εφαρμόζεται εμπειρικά γιατί τα ωριαία μαθήματα θα είναι ασύνδετα μεταξύ τους. 4.Έτσι, πολύ σύντομα οι δυνατότητες αυτοσχεδιασμού θα εξαντληθούν

3 Τί είναι ο προγραμματισμός; Προγραμματισμός είναι η επιστημονική πρόβλεψη των διαδοχικών ενεργειών, που πρέπει να πραγματοποιηθούν, μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ούτως ώστε εκπληρωθούν προκαθορισμένοι στόχοι.

4 Τί περιλαμβάνει ο προγραμματισμός; Ο προγραμματισμός του διδακτικού έργου κάθε εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής περιλαμβάνει τον Ετήσιο Προγραμματισμό, τον Τριμηνιαίο ή Τετραμηνιαίο Προγραμματισμό και τον Προγραμματισμό Ημερήσιου μαθήματος

5 Πως υλοποιείται ο προγραμματισμός; Ο προγραμματισμός αυτός υλοποιείται μέσα από τα ημερήσια πλάνα μαθήματος, τα σχέδια εργασίας και τον σχεδιασμό των υπολοίπων δραστηριοτήτων.

6 Πως υλοποιείται ο προγραμματισμός; Ημερήσιο μάθημα Θεματικός κύκλος 6 μαθημάτων Ημερήσιο πλάνο φυσικής αγωγής ΤΑΞΗ :Β 1Αρ. μαθητών :24ΧΩΡΟΣ :Αυλή του σχολείου ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ :Χειροσφαίριση α/α μαθήματος : 1 / 6 ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ : Διδασκαλία των βασικών θέσεων και της απλής βασικής πάσας στην χειροσφαίριση ΥΛΙΚΟ :24 μπαλάκια τένις, 12 μπάλες μίνι handball και 4 μπάλες handball Ημερήσιο πλάνο φυσικής αγωγής ΤΑΞΗ :Β 1Αρ. μαθητών :24ΧΩΡΟΣ :Αυλή του σχολείου ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ :Χειροσφαίριση α/α μαθήματος : 2 / 6 ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ : Διδασκαλία των βασικών θέσεων και της απλής βασικής πάσας στην χειροσφαίριση ΥΛΙΚΟ :24 μπαλάκια τένις, 12 μπάλες μίνι handball και 4 μπάλες handball Ημερήσιο πλάνο φυσικής αγωγής ΤΑΞΗ :Β 1Αρ. μαθητών :24ΧΩΡΟΣ :Αυλή του σχολείου ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ :Χειροσφαίριση α/α μαθήματος : 3 / 6 ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ : Διδασκαλία των βασικών θέσεων και της απλής βασικής πάσας στην χειροσφαίριση ΥΛΙΚΟ :24 μπαλάκια τένις, 12 μπάλες μίνι handball και 4 μπάλες handball Ημερήσιο πλάνο φυσικής αγωγής ΤΑΞΗ :Β 1Αρ. μαθητών :24ΧΩΡΟΣ :Αυλή του σχολείου ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ :Χειροσφαίριση α/α μαθήματος : 4 / 6 ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ : Διδασκαλία των βασικών θέσεων και της απλής βασικής πάσας στην χειροσφαίριση ΥΛΙΚΟ :24 μπαλάκια τένις, 12 μπάλες μίνι handball και 4 μπάλες handball Ημερήσιο πλάνο φυσικής αγωγής ΤΑΞΗ :Β 1Αρ. μαθητών :24ΧΩΡΟΣ :Αυλή του σχολείου ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ :Χειροσφαίριση α/α μαθήματος : 5 / 6 ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ : Διδασκαλία των βασικών θέσεων και της απλής βασικής πάσας στην χειροσφαίριση ΥΛΙΚΟ :24 μπαλάκια τένις, 12 μπάλες μίνι handball και 4 μπάλες handball Ημερήσιο πλάνο φυσικής αγωγής ΤΑΞΗ :Β 1Αρ. μαθητών :24ΧΩΡΟΣ :Αυλή του σχολείου ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ :Χειροσφαίριση α/α μαθήματος : 6 / 6 ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ : Διδασκαλία των βασικών θέσεων και της απλής βασικής πάσας στην χειροσφαίριση ΥΛΙΚΟ :24 μπαλάκια τένις, 12 μπάλες μίνι handball και 4 μπάλες handball

7 Τι πρέπει να λάβουμε υπόψη στον ετήσιο προγραμματισμό 1.Την διάρκεια του σχολικού έτους. 2.Τις αθλητικές εγκαταστάσεις του σχολείου. 3.Το αθλητικό υλικό του σχολείου. 4.Τις καιρικές συνθήκες. 5.Τον αριθμό εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής στο σχολείο. 6.Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σχολείου. 7.Την συμμετοχή στους σχολικούς αγώνες. 8.Το επίπεδο των μαθητών. 9.Τους στόχους που θέλουμε να πετύχουμε.

8 Καθορισμός του Σχολικού έτους, του Ημερολογιακού έτους και του αριθμού των μαθημάτων

9 Δομή του σχολικού έτους 1 ο Τρίμηνο 11 / 9 – 30 / εβδομάδες 20 ώρες Δημοτικό Σχολείο 2 ο Τρίμηνο 01 / 12 – 28 / εβδομάδες 20 ώρες 3 ο Τρίμηνο 01 / 3 – 15 / εβδομάδες 24 ώρες Γυμνάσιο Γενικό Λύκειο 1 ο Τρίμηνο 11 / 9 – 30 / εβδομάδες 20 ώρες 2 ο Τρίμηνο 01 / 12 – 28 / εβδομάδες 20 ώρες 3 ο Τρίμηνο 01 / 03 – 15 / εβδομάδες 20 ώρες 1 ο Τετράμηνο 11 / 9 – 20 / εβδομάδες 30 ώρες ( 15 ώρες για την Β’ τάξη ) 2 ο Τετράμηνο 21 / 01 – 15 / εβδομάδες 28 ώρες ( 14 ώρες για την Β’ τάξη ) Δημοτικό Σχολείο με Ε.Α.Ε.Π. 1 ο Τρίμηνο 11 / 9 – 30 / εβδομάδες 40 ώρες ( 20 ώρες για την Ε’ και Στ’ ) 2 ο Τρίμηνο 01 / 12 – 28 / εβδομάδες 40 ώρες ( 20 ώρες για την Ε’ και Στ’ ) 3 ο Τρίμηνο 01 / 3 – 15 / εβδομάδες 48 ώρες ( 24 ώρες για την Ε’ και Στ’ )

10 Ημερολόγιο του σχολικού έτους ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΒΔΟ- ΜΑΔΕΣ ΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠ Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος ΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠ Δεκέμβριος Ιανουάριος Φεβρουάριος ΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠ Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος

11 Υπόδειγμα ετήσιου πλάνου Γυμνασίου ΕΤΗΣΙΟ ΠΛΑΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ Β' ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Α ' ΤΡΙΜΗΝΟ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟΣΟΚΤΩΒΡΙΟΣΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ 1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η ΩΡΕΣ1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η Εισαγωγικά μαθήματα1 Χ Καλαθοσφαίριση10 ΧΧ ΧΧ ΧΧ ΧΧΧΧ Στίβος - Δρόμοι5 Χ ΧΧ ΧΧ Ενόργανη γυμναστική2 Χ Χ Φυσική κατάσταση2 ΧΧ Εξέταση1 Χ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ20 Β ' ΤΡΙΜΗΝΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ 1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η ΩΡΕΣ1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η Πετοσφαίριση8 ΧΧ ΧΧ ΧΧ Χ Χ Χειροσφαίριση4 ΧΧ ΧΧ Στίβος - Άλματα4 ΧΧ ΧΧ Φυσική κατάσταση1 Χ Ελληνικοί Χοροί2 ΧΧ Εξέταση1 Χ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ20 Γ ' ΤΡΙΜΗΝΟ ΜΑΡΤΙΟΣΑΠΡΙΛΙΟΣΜΑΙΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ 1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η ΩΡΕΣ1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η Ποδόσφαιρο8 ΧΧ Χ ΧΧΧΧΧ Χειροσφαίριση4 ΧΧΧΧ Στίβος - Ρίψεις2 ΧΧ Ενόργανη γυμναστική1 Χ Ελληνικοί χοροί2 ΧΧ Φυσική κατάσταση1 Χ Εξέταση1 Χ Αθλητικές εκδηλώσεις1 Χ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ20

12 Υπόδειγμα ετήσιου πλάνου ΓΕΛ με εβδομάδες ΕΤΗΣΙΟ ΠΛΑΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ Γ' ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Α ' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟΣΟΚΤΩΒΡΙΟΣΝΟΕΜΒΡΙΟΣΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ 1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ1η1η 2η2η 3η3η 4η4η 5η5η 6η6η 7η7η 8η8η 9η9η 10 η 11 η 12 η 13 η 14 η 15 η ΩΡΕΣ1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η Εισαγωγικά μαθήματα1 Χ Αντικείμενο επιλογής16 ΧΧΧ ΧΧΧ Χ Χ ΧΧΧΧ Χ Χ Χ Χ Φυσική κατάσταση6 ΧΧ Χ Χ Χ Χ Χορός4 ΧΧ Χ Χ Εκδηλώσεις - Παρέλαση2 ΧΧ Εξέταση1 Χ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ29 Β ' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣΜΑΡΤΙΟΣΑΠΡΙΛΙΟΣΜΑΙΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ 1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ15 η 16 η 17 η 18 η 19 η 20 η 21 η 22 η 23 η 24 η 25 η 26 η 27 η 28 η ΩΡΕΣ1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η Αντικείμενο επιλογής17 ΧΧΧ ΧΧΧ ΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ ΧΧ Φυσική κατάσταση3 Χ Χ Χ Χορός2 ΧΧ Εκδηλώσεις - Παρέλαση4 ΧΧ ΧΧ Εξέταση1 Χ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ27 - Το Αντικείμενο επιλογής είναι το άθλημα ή η κινητική δραστηριότητα της αρεσκείας του μαθητή που επιλέγετε για το τετράμηνο και περιλαμβάνει τεχνική και τακτική του αθλήματος. Ο Κ. Φ. Α. επεμβαίνει διορθώνοντας λάθη στην τεχνική. - Σε κάθε ωριαίο μάθημα περιλαμβάνονται ασκήσεις φυσικής κατάστασης ( δρομικές, αλτικές, δυναμικές, διατατικές κ. α. ), διάρκειας περίπου 10 ', οι οποίες είναι έμμεσα συνδεδεμένες με το αντικείμενο επιλογής. Οι ασκήσεις αυτές μπορούν να συμπεριληφθούν στο ετήσιο πλάνο και σαν ξεχωριστά μαθήματα, ανάλογα με την κρίση του Κ. Φ. Α. - Οι ώρες που προγραμματίζονται για τις πρόβες των παρελάσεων μπορούν να συνδυαστούν με ελεύθερο παιχνίδι

13 Ημερολόγιο του σχολικού έτους με ημέρες μαθήματος ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΗΝΕΣ ΕΒΔΟ- ΜΑΔΕΣ ΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠ Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιανουάριος ΩΡΕΣ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 32 ( 31 ) ΜΗΝΕΣ ΕΒΔΟ- ΜΑΔΕΣ ΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠΔΤΤΠΠ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος ΩΡΕΣ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 28 ( 27 )

14 Κατανομή των ωρών διδασκαλίας σε θεματικούς κύκλους και αντικείμενα διδακτέας ύλης

15 Θεματικοί κύκλοι 1.Αθλοπαιδιές 1.Πετοσφαίριση 2.Καλαθοσφαίριση 3.Ποδόσφαιρο 4.Χειροσφαίριση 2.Στίβος 1.Δρόμοι 2.Άλματα 3.Ρίψεις 3.Γυμναστική 4.Χορός 5.Φυσική κατάσταση 1.Δύναμη 2.Ταχύτητα 3.Ευλυγισία

16 Κατανομή των ωρών διδασκαλίας σε θεματικούς κύκλους και αντικείμενα διδακτέας ύλης

17 Διδακτική ενότητα Ώρες ανά σχολική χρονιά Τάξη ΑΤάξη ΒΤάξη Γ Εισαγωγικά μαθήματα1 ώρα Καλαθοσφαίριση9 ώρες10 ώρες Πετοσφαίριση9 ώρες8 ώρες Ποδόσφαιρο8 ώρες 5 ώρες Χειροσφαίριση3 ώρες8 ώρες7 ώρες Κλασικός αθλητισμός12 ώρες11 ώρες14 ώρες Φυσική κατάσταση8 ώρες4 ώρες Ενόργανη – ρυθμική γυμναστική2 ώρες3 ώρες4 ώρες Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί5 ώρες4 ώρες Αθλητικές εκδηλώσεις1 ώρα Εξέταση3 ώρες ΣΥΝΟΛΟ60 ώρες Κατανομή των ωρών Φυσικής Αγωγής Γυμνασίου ( σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα του Υ.ΠΑΙ.Θ. )

18 Κατανομή των ωρών Φυσικής Αγωγής Γυμνασίου ( σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα του Υ.ΠΑΙ.Θ. ) ΩΡΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΑΞΕΙΣΑΒΓ ΩΡΕΣ / ΕΒΔΟΜΑΔΑ222 ΤΡΙΜΗΝΟ1ο2ο3ο1ο2ο3ο1ο2ο3ο Ενόργανη Γυμναστική234 Κυβίστηση Ανακυβίστηση Τροχός 1 Κατακόρυφος στήριξη 1 1 Άλματα Ελληνικοί χοροί544 Καλαματιανός 1 Συρτός στα τρία 1 Τσάμικος 1 Καραγκούνα 2 Μενούσης 1 Τσακώνικος 1 Κοφτός 1 Τοπικός χορός 1 Τικ μονό 1 Πεντοζάλη 21 Αθλητικές εκδηλώσεις Εξέταση ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ60 ΩΡΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΑΞΕΙΣΑΒΓ ΩΡΕΣ / ΕΒΔΟΜΑΔΑ222 ΤΡΙΜΗΝΟ1ο2ο3ο1ο2ο3ο1ο2ο3ο Εισαγωγικά μαθήματα1 1 1 Αθλοπαιδιές Πετοσφαίριση9 8 8 Καλαθοσφαίριση 9 10 Ποδόσφαιρο Χειροσφαίριση Στίβος Άλμα σε ύψος 2 2 Άλμα σε μήκος 1 3 Άλμα τριπλούν 1 2 Σκυταλοδρομία2 3 Ακοντισμός 2 1 Σφαιροβολία 22 1 Δρόμοι ταχύτητας2 3 Δρόμοι αντοχής2 2 4 Φυσική κατάσταση844 Δύναμη Αντοχή Ευλυγισία - Ευκαμψία2111 1

19 Θεματοποίηση της διδακτέας ύλης και κατανομή των μαθημάτων στον ετήσιο προγραμματισμό

20 Προγραμματισμός Φυσικής Αγωγής Γυμνασίου ( σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα του Υ.ΠΑΙ.Θ. ) ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΛΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ Σχολική ΜονάδαΤάξηΤμήμαΜάθημαΔιδάσκων Καθηγητής …….. Γυμνάσιο Β Φυσική Αγωγή …………………… Α' ΤρίμηνοΒ΄ ΤρίμηνοΓ΄ Τρίμηνο Α/Α ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΩΡΕΣ Α/ΑΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΩΡΕΣ Α/ΑΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΩΡΕΣ 1.Εισαγωγικά μαθήματαΓνωριμία με τους μαθητές, στόχοι του μαθήματος 1 1.Πετοσφαίριση Σερβίς - πάσα - μπλοκ 8 1.Ποδόσφαιρο Τεχνική πάσας 8 Τεχνική σουτ Υποδοχή σερβίς Ατομικές τακτικές επίθεσης - άμυνας 2.Καλαθοσφαίριση Πάσα - ντρίμπλα - σουτ 10 Τεχνική της πάσας Τεχνική του μπλόκ 2.Χειροσφαίριση Τερματοφύλακας 4 ΠροσποιήσειςΤακτικές επίθεσηςΆλλα είδη σουτ ΣκρινΤακτικές άμυναςΆλλα είδη πάσας Ριμπάουντ 2.Χειροσφαίριση Βασικές στάσεις 4 Άμυνα Τακτικές άμυναςΜετακινήσειςΕπίθεση 3.Στίβος ( Δρόμοι ) Συσπειρωτική εκκίνηση 5 Βασική πάσα 3.Στίβος ( Ρίψη σφαίρας ) Ολοκλήρωση τεχνικής ρίψης2 Ντρίμπλα Τεχνική δρόμων ταχύτητας Βασικό σούτ 4.Ελληνικοί χοροί Κοφτός 2 ΚανονισμοίΤοπικός χορός Τεχνική δρόμων αντοχής 3.Στίβος ( Άλμα σε ύψος - Σφαιροβολία ) Τεχνική φλόπ 4 5.Ενόργανη Γυμναστική Βελτίωση τεχνικής τροχού - κατακόρυφου - άλματος 1 Τεχνική ρίψης σφαίρας 4.Ενόργανη Γυμναστική Βελτίωση τεχνικής κυβίστησης - ανακυβίστησης 2 4.Ελληνικοί χοροί Μενούσης 2 Τσακώνικος 6.Φυσική κατάσταση Αντοχή - Δύναμη - Ευλυγισία1 5.Φυσική κατάσταση Αντοχή - Δύναμη - Ευλυγισία2 5.Φυσική κατάσταση Αντοχή - Δύναμη - Ευλυγισία1 7.Αθλητικές εκδηλώσεις Ενδοσχολικοί αγώνες 1 6.Εξέταση 1 6.Εξέταση 1 8.Εξέταση 1 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 20 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 20 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 20 …... Διδάσκ…………. Διευθυντ…… ( ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ )

21 Κατανομή μαθημάτων ανά θεματική ενότητα Χειροσφαίριση Β’ Γυμνασίου – 8 ώρες  1 η ώρα – Επανάληψη αντικειμένων Α’ τάξης ( Βασικές στάσεις και μετακινήσεις )  2 η ώρα - Είδη πάσας, βασική πάσα, κανονισμοί πάσας  3 η ώρα – Ντρίμπλα, βασικό σουτ, κανονισμοί ντρίμπλας και σουτ  4 η ώρα – Τερματοφύλακας, κανονισμοί τερματοφύλακα  5 η ώρα – Άλλα είδη σουτ και πάσας  6 η ώρα – Είδη άμυνας, άμυνα 6:0  7 η ώρα – Είδη επίθεσης, επίθεση 6:1  8 η ώρα – Επανάληψη των αντικειμένων

22 Συμπλήρωση ετήσιου πλάνου διδασκαλίας

23 Υπόδειγμα ετήσιου πλάνου Γ΄ Γυμνασίου ΕΤΗΣΙΟ ΠΛΑΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ Γ' ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Α ' ΤΡΙΜΗΝΟ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟΣΟΚΤΩΒΡΙΟΣΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΗΝΑ1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ1η1η 2η2η 3η3η 4η4η 5η5η 6η6η 7η7η 6η6η 9η9η 10 η ΩΡΕΣ1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η Εισαγωγικά μαθήματα1 Χ Πετοσφαίρηση8 ΧΧ ΧΧ Χ ΧΧ Χ Στίβος - Δρόμοι7 Χ ΧΧ ΧΧ ΧΧ Ενόργανη γυμναστική2 Χ Χ Φυσική κατάσταση2 ΧΧ Εξέταση1 Χ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ20 Β ' ΤΡΙΜΗΝΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΗΝΑ1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ1η1η 2η2η 3η3η 4η4η 5η5η 6η6η 7η7η 6η6η 9η9η 10 η ΩΡΕΣ1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η Καλαθοσφαίριση10 ΧΧ ΧΧΧ ΧΧ Χ Χ Χ Στίβος - Άλματα5 Χ ΧΧ ΧΧ Φυσική κατάσταση1 Χ Ελληνικοί Χοροί3 ΧΧ Χ Εξέταση1 Χ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ20 Γ ' ΤΡΙΜΗΝΟ ΜΑΡΤΙΟΣΑΠΡΙΛΙΟΣΜΑΙΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΗΝΑ1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ1η1η 2η2η 3η3η 4η4η 5η5η 6η6η 7η7η 6η6η 9η9η 10 η ΩΡΕΣ1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η Ποδόσφαιρο5 ΧΧΧΧΧ Χειροσφαίριση7 ΧΧΧ ΧΧΧΧ Στίβος - Ρίψεις2 ΧΧ Ενόργανη γυμναστική2 ΧΧ Ελληνικοί χοροί1 Χ Φυσική κατάσταση1 Χ Εξέταση1 Χ Αθλητικές εκδηλώσεις1 Χ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ20

24 Υπόδειγμα ετήσιου πλάνου Α’ Γενικού Λυκείου ΕΤΗΣΙΟ ΠΛΑΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ Γ' ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Α ' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟΣΟΚΤΩΒΡΙΟΣΝΟΕΜΒΡΙΟΣΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ 1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η ΩΡΕΣ1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η Εισαγωγικά μαθήματα1 Χ Αντικείμενο επιλογής16 ΧΧΧ ΧΧΧ Χ Χ ΧΧΧΧ Χ Χ Χ Χ Φυσική κατάσταση6 ΧΧ Χ Χ Χ Χ Χορός4 ΧΧ Χ Χ Εκδηλώσεις - Παρέλαση2 ΧΧ Εξέταση1 Χ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ29 Β ' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣΜΑΡΤΙΟΣΑΠΡΙΛΙΟΣΜΑΙΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ 1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η4η1η2η3η ΩΡΕΣ1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η2η1η Αντικείμενο επιλογής17 ΧΧΧ ΧΧΧ ΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ ΧΧ Φυσική κατάσταση3 Χ Χ Χ Χορός2 ΧΧ Εκδηλώσεις - Παρέλαση4 ΧΧ ΧΧ Εξέταση1 Χ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ27 - Το Αντικείμενο επιλογής είναι το άθλημα ή η κινητική δραστηριότητα της αρεσκείας του μαθητή που επιλέγετε για το τετράμηνο και περιλαμβάνει τεχνική και τακτική του αθλήματος. Ο Κ. Φ. Α. επεμβαίνει διορθώνοντας λάθη στην τεχνική. - Σε κάθε ωριαίο μάθημα περιλαμβάνονται ασκήσεις φυσικής κατάστασης ( δρομικές, αλτικές, δυναμικές, διατατικές κ. α. ), διάρκειας περίπου 10 ', οι οποίες είναι έμμεσα συνδεδεμένες με το αντικείμενο επιλογής. Οι ασκήσεις αυτές μπορούν να συμπεριληφθούν στο ετήσιο πλάνο και σαν ξεχωριστά μαθήματα, ανάλογα με την κρίση του Κ. Φ. Α. - Οι ώρες που προγραμματίζονται για τις πρόβες των παρελάσεων μπορούν να συνδυαστούν με ελεύθερο παιχνίδι

25 Συμπλήρωση ημερήσιου μαθήματος

26 Ημερήσιο πλάνο φυσικής αγωγής ΤΑΞΗ :Β 1Αρ. μαθητών :24ΧΩΡΟΣ :Αυλή του σχολείου ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ :Χειροσφαίρισηα/α μαθήματος :1 / 6 ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ :Διδασκαλία των βασικών θέσεων και της απλής βασικής πάσας στην χειροσφαίριση ΥΛΙΚΟ :24 μπαλάκια τένις, 12 μπάλες μίνι handball και 4 μπάλες handball Μέρος μαθήματοςΠεριγραφή ασκήσεων Διάρκεια Οργανωτικές και μεθοδικές οδηγίες (λεπτά) Εισαγωγικό Συγκέντρωση μαθητών, απουσίες, ανακοίνωση αντικημένου του μαθήματος 3Οι μαθητές στις γραμμές τους Προθέρμανση Χαλαρό τρέξιμο 4 Οι μαθητές ο ένας πίσω από τον άλλο τρέχουν κυκλικά στον χώρο Περιφορές των χεριών και μπρος και πίσω ενώ τρέχουν Τρέξιμο με ψηλά τα γόνατα Τρέξιμο με τα πόδια πίσω Περπάτημα Περπάτημα με στροφές του κορμού δεξιά και αριστερα Κάμψεις του κεφαλιού δεξια και αριστερα 3Οι μαθητές αραιώνουν στον χώρο Περιφορές των χεριών μπροστά από το σώμα Μπλέξιμο των δαχτύλων και περιστροφικές κινήσεις των καρπών Τα χέρια στο ύψος των ώμων, περιστροφές του κορμού με έκταση του χεριού Διατάσεις για καρπούς, αγκώνες, προσαγωγούς Παιχνίδι ( Γερμανικό ) 5Χωρίζονται σε 2 ομάδες Κυρίως μέρος Επίδειξη της λαβής, των βασικών θέσεων και της βασικής απλής πάσας 25 Οι μαθητές είναι στον χώρο αραιωμένοι Χωρίς μπάλες, οι μαθητές εκτελούν την βασική θέση άμυνας και την βασική θέση επίθεσης Χωρίς μπάλες οι μαθητές εκτελούν την κίνηση της βασικής πάσας Οι μαθητές παίρνουν από ένα μπαλάκι τένις. Το πετούν ψηλά και το πιάνουν Σε ζεύγαρια, με μια μπάλα μίνι handball ανα ζευγάρι. Χωρίς κίνηση δίνουν πάσα ο ένας στον άλλο Οι μαθητές σε ζευγάρια Σε ζεύγαρια, με μια μπάλα μίνι handball ανα ζευγάρι. Δίνουν πάσα ο ένας στον άλλο με κίνηση των ποδιών Σε ομάδες των 6 ατόμων. Οι ομάδες στέκουν απέναντι. Δίνουν πάσα απέναντι και πηγαίνουν στο τέλος της ομάδας τους Οι μαθητές σε 4 ομάδες των 6 ατόμων Το ίδιο αλλά μετά την πάσα πηγαίνουν στο τέλος της απέναντι ομάδας Σε δύο σειρές. Δίνουν και υποδέχονται πάσα μέχρι κάποιο καθορισμένο σημείο με περπάτημα Το ίδιο αλλά με χαλαρό τρέξιμο ΑποθεραπείαΔιατατικές ασκήσεις χαλαρώματος 5Οι μαθητές αραιώνουν στον χώρο


Κατέβασμα ppt "Ετήσιο πλάνο και ετήσιος προγραμματισμός Θέματα προγραμματισμού στην Φυσική Αγωγή Δρ. Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Μεσσηνίας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google