Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ηλίας Λεοντιάδης Δεκέμβριος 2002. Η εργασία Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ηλίας Λεοντιάδης Δεκέμβριος 2002. Η εργασία Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ηλίας Λεοντιάδης Δεκέμβριος 2002

2 Η εργασία Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο και θα αλληλεπιδρά με το πληκτρολόγιο ή το ποντίκι. Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο και θα αλληλεπιδρά με το πληκτρολόγιο ή το ποντίκι. Κάμερα που θα μπορεί να μετακινείται στον χώρο. Κάμερα που θα μπορεί να μετακινείται στον χώρο.

3 Φάσεις project Σχεδίαση γηπέδου (milkshape 3d) Σχεδίαση γηπέδου (milkshape 3d) –Σχεδίαση στατικών αντικειμένων (χώρου) Ανάπτυξη εφαρμογής στο visual studio Ανάπτυξη εφαρμογής στο visual studio –Χερισμός κάμερας –Κίνηση μη-στατικών αντικειμένων –Αλληλεπίδραση με πληκτρολόγιο-ποντίκι –Εμφάνιση-φωτισμός αντικειμένων

4 Milkshape Είναι ένας modeler με τον οποίο κάποιος μπορεί να σχεδιάσει αντικείμενα (μοντέλα) στις τρεις διαστάσεις Είναι ένας modeler με τον οποίο κάποιος μπορεί να σχεδιάσει αντικείμενα (μοντέλα) στις τρεις διαστάσεις Τα αντικείμενα χωρίζονται σε τρίγωνα Τα αντικείμενα χωρίζονται σε τρίγωνα Υποστηρίζει textures Υποστηρίζει textures Επιλογή είδους του υλικού που τοποθετείται Επιλογή είδους του υλικού που τοποθετείται Αυτόματη τοποθέτηση απλών αντικειμένων όπως σφαίρα, παραλληλόγραμμα, κύλινδροι κτλ... Αυτόματη τοποθέτηση απλών αντικειμένων όπως σφαίρα, παραλληλόγραμμα, κύλινδροι κτλ...

5 Milkshape 3d

6

7 Milkshape 3d (ball)

8 Σχεδιασμός στο visual studio εμφάνιση αντικειμένων εμφάνιση αντικειμένων –Άνοιγμα παραθύρου –Διάβασμα αρχείου του μοντέλου –Σχεδιασμός αντικειμένων φωτισμός φωτισμός κινήσεις κάμερας κινήσεις κάμερας animation μπάλας animation μπάλας διαχείριση Textures διαχείριση Textures αλληλεπίδραση με το πληκτρολόγιο ή το ποντίκι αλληλεπίδραση με το πληκτρολόγιο ή το ποντίκι

9 Διάβασμα αρχείου του milkshape 3d. Υλοποίηση ενός parsenr ο οποίος : Διαβάζει ένα-ένα τα τρίγωνα από το αρχείο του milkshape Διαβάζει ένα-ένα τα τρίγωνα από το αρχείο του milkshape Διαβάζει τα textures (.bmb) και τις συντεταγμένες των σημείων στα οποία εφάπτεται το κάθε texture Διαβάζει τα textures (.bmb) και τις συντεταγμένες των σημείων στα οποία εφάπτεται το κάθε texture Διαβάζει του τύπους των υλικών (ambient, defuse, color…) Διαβάζει του τύπους των υλικών (ambient, defuse, color…)

10 Εμφάνιση αντικειμένων Με την βιβλιοθήκη glut ανοίγουμε ένα παράθυρο δεδομένης ανάλυσης (ή Full screen) Με την βιβλιοθήκη glut ανοίγουμε ένα παράθυρο δεδομένης ανάλυσης (ή Full screen) Εμφανίζουμε τα τρίγωνα που διαβάσαμε Εμφανίζουμε τα τρίγωνα που διαβάσαμε Ορίζουμε της φωτεινές πηγές Ορίζουμε της φωτεινές πηγές Διαβάζουμε από τα.bmp αρχεία τα textures και τα εφαρμόζουμε πάνω στα κατάλληλα τρίγωνα Διαβάζουμε από τα.bmp αρχεία τα textures και τα εφαρμόζουμε πάνω στα κατάλληλα τρίγωνα

11 Χειρισμός κάμερας Μετακίνηση Μετακίνηση –Αριστερά, δεξιά(a,d) –Μπροστά, πίσω(w,s) –Επάνω, κάτω(q,z) Περιστροφή Περιστροφή –Αριστερά, δεξιά(j,l) –Πάνω, κάτω(i,k)

12 Μπάλα Δημιουργία συναρτήσεων για την «φυσική» κίνηση της μπάλας (πτώση, αναπήδηση, κίνηση) Δημιουργία συναρτήσεων για την «φυσική» κίνηση της μπάλας (πτώση, αναπήδηση, κίνηση) Αλληλεπίδραση με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο Αλληλεπίδραση με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο Περιστροφή της μπάλας γύρω από το κέντρο της Περιστροφή της μπάλας γύρω από το κέντρο της

13 Visual C++

14 Τι έχει γίνει ως τώρα Πρόχειρη δημιουργία γηπέδου (milkshape 3d) Πρόχειρη δημιουργία γηπέδου (milkshape 3d) Διάβασμα του γηπέδου από την visual c++ Διάβασμα του γηπέδου από την visual c++ Δημιουργία μπάλας που απλώς αναπηδάει Δημιουργία μπάλας που απλώς αναπηδάει Πλήρης υλοποίηση της κίνησης της κάμερας στον χώρο Πλήρης υλοποίηση της κίνησης της κάμερας στον χώρο Απλός (ambient) φωτισμός Απλός (ambient) φωτισμός

15 Τι μένει Αλληλεπίδραση της μπάλας με το ποντίκι-πληκτρολόγιο Αλληλεπίδραση της μπάλας με το ποντίκι-πληκτρολόγιο Σχεδίαση ενός καλύτερου γηπέδου (αισθητικά). Σχεδίαση ενός καλύτερου γηπέδου (αισθητικά). Πιθανές αντανακλάσεις στο παρκέ... Πιθανές αντανακλάσεις στο παρκέ... Επιλογή-εύρεση καλύτερων textures Επιλογή-εύρεση καλύτερων textures Καλύτερος φωτισμός (σκιάσεις, αντανακλάσεις...) Καλύτερος φωτισμός (σκιάσεις, αντανακλάσεις...)


Κατέβασμα ppt "Ηλίας Λεοντιάδης Δεκέμβριος 2002. Η εργασία Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google