Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΡΑΜΑ ΕΡΜΟΝΕΛΑ A.M.:11117 ΜΠΡΑΤΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Α.Μ.:11115 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΡΑΜΑ ΕΡΜΟΝΕΛΑ A.M.:11117 ΜΠΡΑΤΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Α.Μ.:11115 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΡΑΜΑ ΕΡΜΟΝΕΛΑ A.M.:11117 ΜΠΡΑΤΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Α.Μ.:11115 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

2

3 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι η εικονική αναπαράσταση αίθουσας κινηματογράφου. Η εικονική πραγματικότητα γίνεται με ταχείς ρυθμούς ένα από τα απαραίτητα εργαλεία σε πολλούς τομείς της ζωής μας. Παρακάτω περιγράφεται η εξέλιξη της Εικονικής Πραγματικότητας Virtual Reality(VR). Αναφέρονται συσκευές υποστήριξης της σε πολλούς τομείς της ζωής μας στους οποίους χρησιμοποιούνται και κάποια προγράμματα τα οποία έχουν υλοποιηθεί βάση αυτών. Θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι η εικονική αναπαράσταση αίθουσας κινηματογράφου. Η εικονική πραγματικότητα γίνεται με ταχείς ρυθμούς ένα από τα απαραίτητα εργαλεία σε πολλούς τομείς της ζωής μας. Παρακάτω περιγράφεται η εξέλιξη της Εικονικής Πραγματικότητας Virtual Reality(VR). Αναφέρονται συσκευές υποστήριξης της σε πολλούς τομείς της ζωής μας στους οποίους χρησιμοποιούνται και κάποια προγράμματα τα οποία έχουν υλοποιηθεί βάση αυτών.

4 ΟΡΙΣΜΟΣ: Η Εικονική Πραγματικότητα είναι τα αλληλεπιδραστικά γραφικά πραγματικού χρόνου(real time) με τρισδιάστατα μοντέλα, συνδυασμένα με μια τεχνολογία απεικόνισης η οποία δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη για εμβύθιση στον μοντελοποιημένο κόσμο και τη δυνατότητα για απευθείας χειρισμό. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ο Εικονική πραγματικότητα ή Virtual Reality Εικονική πραγματικότητα ή Virtual Reality

5 ΣΤΟΧΟΣ : Να παρουσιάσει στο χρήστη ρεαλιστικά και με αληθοφάνεια, τρισδιάστατα πραγματικά ή φανταστικά περιβάλλοντα, έτσι ώστε εκείνος να τα αντιλαμβάνεται και να αλληλεπιδρά μαζί τους με όσο το δυνατόν πιο φυσικό τρόπο, και για το σκοπό αυτό χρησιμοποιεί τις ανθρώπινες αισθήσεις, προσομοιώνοντας τις φυσικές δράσεις και τους χειρισμούς των αντικειμένων του πραγματικού κόσμο. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ο ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

6 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ο ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ιστορία της ΕΠ Ιστορία της ΕΠ Στην ΕλλάδαΣτην Ελλάδα Στην επιστημονική φαντασίαΣτην επιστημονική φαντασία Στο internetΣτο internet

7 ΟΡΙΣΜΟΣ: ΟΡΙΣΜΟΣ: H VRML είναι ένας τύπος αρχείου για την περιγραφή αλληλεπιδραστικών 3D αντικειμένων και κόσμων.Είναι σχεδιασμένη για χρήση στο Internet, σε intranets και σε τοπικά συστήματα. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ο VRML γλώσσα

8  Στα συνεργατικά εικονικά περιβάλλοντα Τα ΣΕΠ είναι δικτυακά συστήματα εικονικής Τα ΣΕΠ είναι δικτυακά συστήματα εικονικής πραγματικότητας, που έχουν σχεδιαστεί για την πραγματικότητας, που έχουν σχεδιαστεί για την υποστήριξη της συνεργατικότητας μεταξύ των υποστήριξη της συνεργατικότητας μεταξύ των χρηστών. χρηστών.  Στην δημιουργία εικονικού κόσμου ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ο VRML γλώσσα εφαρμόζεται :

9 ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ  Cyber glove  Γιλέκο αλληλεπίδρασης εικονικής πραγματικότητας (interactor vr vest) πραγματικότητας (interactor vr vest)  Καρεκλά εικονικής πραγματικότητας (intensor vr chair) (intensor vr chair) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο ΥΛΙΚΟ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

10 ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΞΟΔΟΥ  Οθόνη - κράνος (head-mounted display, hmd)  Πανκατευθυντικη διοπτρική οθόνη (binocular omni-directional monitor - boom) omni-directional monitor - boom)  Το σύστημα αυτόματου εικονικού περιβάλλοντος σπηλαίου (cave automatic virtual environment – σπηλαίου (cave automatic virtual environment – cave ) cave )  Τρισδιάστατα γυαλιά (lcd shutter glasses) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο ΥΛΙΚΟ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

11 ΟΡΙΣΜΟΣ: Tρισδιάστατα Γραφικά εννοείται η ψηφιακή οπτική απόδοση τρισδιάστατων αντικειμένων και χώρων καθώς και της κίνησής τους. Ουσιαστικά πρόκειται για μία προσομοίωση της πραγματικής εικόνας και των κινήσεων της στο φυσικό περιβάλλον. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

12 Κατηγόριες εικονικού περιβάλλοντος 1. Περιβάλλοντα εμβυθισης Όχι δεδομένα από το περιβάλλον του φυσικού κόσμου Όχι δεδομένα από το περιβάλλον του φυσικού κόσμου Οθόνη προσαρμοσμένη στο κεφάλι Οθόνη προσαρμοσμένη στο κεφάλι 2. Περιβάλλοντα οθόνης 2. Περιβάλλοντα οθόνης Αναπαράσταση σε οθόνη υπολογιστή Αναπαράσταση σε οθόνη υπολογιστή 3. Περιβάλλοντα προβολής 3. Περιβάλλοντα προβολής Το εικονικό περιβάλλον προβάλλεται σε έναν Το εικονικό περιβάλλον προβάλλεται σε έναν φυσικό χώρο φυσικό χώρο 4. Ενισχυμένα περιβάλλοντα 4. Ενισχυμένα περιβάλλοντα Τα εικονικά αντικείμενα προβάλλονται πάνω στον Τα εικονικά αντικείμενα προβάλλονται πάνω στον πραγματικό κόσμο πραγματικό κόσμο ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο

13 Λογισμικό εικονικής πραγματικότητας  Λογισμικό ανάπτυξης Πρόγραμμα τρισδιάστατης μοντελοποίησης Πρόγραμμα τρισδιάστατης μοντελοποίησης Εργαλεία βελτιστοποίησης γεωμετρίας Εργαλεία βελτιστοποίησης γεωμετρίας Εργαλεία επεξεργασίας εικόνας Εργαλεία επεξεργασίας εικόνας Γλώσσα προγραμματισμού ή γλώσσα για εικονικά Γλώσσα προγραμματισμού ή γλώσσα για εικονικά περιβάλλοντα περιβάλλοντα  Λογισμικό εκτέλεσης Μηχανή τρισδιάστατης οπτικοποιήσης και παραγωγής ήχου Μηχανή τρισδιάστατης οπτικοποιήσης και παραγωγής ήχου Διαδικασία χειρισμού εισόδου / εξόδου Διαδικασία χειρισμού εισόδου / εξόδου Διαδικασία προσομοίωσης Διαδικασία προσομοίωσης Βάση δεδομένων γεωμετρίας Βάση δεδομένων γεωμετρίας

14  Στη Χημεία  Στην Ιατρική  Στην Αρχαιολογία  Σε στρατιωτικές εφαρμογές  Στην βιομηχανία  Στην αρχιτεκτονική  Στην εκπαίδευση ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ο ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

15 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Τα προγράμματα που χρησιμοποιήσαμε για την κατασκευή του κτηρίου είναι: Internet Space Builder Internet Scene Assembler

16 περιλαμβάνει χαρακτηριστικά γνωρίσματα που βοηθούν: Το Internet Space Builder περιλαμβάνει χαρακτηριστικά γνωρίσματα που βοηθούν: Στην δημιουργία τρισδιάστατων σκηνών και αντικειμένων πέρα των πρωτότυπων (σφαίρες, πυραμίδες, κώνοι κλπ.) με την διαδικασία της προσθήκης και αφαίρεσης Στην εισαγωγή τρισδιάστατων σκηνών (3D Studio) Στην επιλογή οπτικής γωνίας με τη βοήθεια κάμερας τοποθετημένης από το χρήστη Στην καλύτερη κατανόηση του περιβάλλοντος των γραφικών από τον χρήστη με τα πολλαπλά σχεδιαγράμματα Στη δυνατότητα να βλέπει ο χρήστης άμεσα τις όποιες αλλαγές ή επεξεργασίες κάνει στο παράθυρο προοπτικής ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ο

17 περιλαμβάνει χαρακτηριστικά γνωρίσματα που βοηθούν Το Internet Scene Assembler περιλαμβάνει χαρακτηριστικά γνωρίσματα που βοηθούν ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ο Στην κίνηση των αντικειμένων Στην συγκέντρωση των τρισδιάστατων σκηνών από στατικά και κινούμενα αντικείμενα Στις σχέσεις ανάμεσα στα γεγονότα, έτσι ώστε να δημιουργούνται σύνθετες συμπεριφορές στα αντικείμενα(άνοιγμα πόρτας, περιστροφή καρέκλας κλπ.) Στην αλληλεπίδραση σκηνών και χρήστη Στην δημιουργία οργανωμένων περιηγήσεων στις τρισδιάστατες σκηνές

18 Όπως κάθε τεχνολογικό επίτευγμα, έτσι και τα συστήματα εικονικής πραγματικότητας έχουν θετικές αλλά και αρνητικές εφαρμογές. Εξαρτάται από το πώς επιλέγουν οι ειδικοί να κάνουν χρήση.Παρ' όλα αυτά οι ερευνητές θεωρούν ότι είναι πολύ νωρίς ακόμη για να αξιολογήσει κανείς εμπεριστατωμένα τις αρνητικές ή θετικές επιπτώσεις. Πρόκειται πάντως για μια τεχνολογία που παίζει με τη φαντασία και την ουτοπία και έτσι δίνει κυρίως στους ερευνητές την αίσθηση, που ίσως είναι ουτοπική, ότι μπορούν να γίνουν πάρα πολλά ακόμη στον τομέα της εικονικής πραγματικότητας.Έτσι θα λέγαμε ότι δεν θα αργήσει η μέρα που η Εικονική Πραγματικότητα θα βρεθεί σε κάθε σπίτι, ιδιαίτερα αν υποστηριχθεί από τον τομέα της ψυχαγωγίας και των παιχνιδιών. Σύνοψη – Επίλογος

19 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ: ΤΟΝ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ: Κ. ΣΠΥΡΟ ΣΥΡΜΑΚΕΣΗ Κ. ΣΠΥΡΟ ΣΥΡΜΑΚΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥΣ.


Κατέβασμα ppt "ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΡΑΜΑ ΕΡΜΟΝΕΛΑ A.M.:11117 ΜΠΡΑΤΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Α.Μ.:11115 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google