Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Θέμα Ερευνητικής Εργασίας: Ηθοποιοί του 20ου αιώνα

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Θέμα Ερευνητικής Εργασίας: Ηθοποιοί του 20ου αιώνα"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Θέμα Ερευνητικής Εργασίας: Ηθοποιοί του 20ου αιώνα
Ένα ταξίδι στον κινηματογράφο.

2 ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Εξοικείωση με τον κινηματογράφο ως έβδομη τέχνη.
Κατανόηση της έννοιας του “star” και της ένταξής του στο “star system”. Εμβάθυνση στη σχέση κινηματογράφου και κοινωνίας: ο κινηματογράφος είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας ή η ιδανική έκφρασή της.

3 ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Παρακολούθηση της πορείας ενός ηθοποιού και των καλλιτεχνικών του επιλογών. Εξοικείωση με το είδος της βιογραφίας ως λογοτεχνικό είδος καθώς και ως κινηματογραφικό. Κατανόηση του όρου κριτική και εφαρμογή του ως ειδικό κειμενικό είδος και άσκηση συγγραφής.

4 Μεθοδολογία- Στάδια Εκπόνησης της Εργασίας
Μεθοδολογία- Στάδια Εκπόνησης της Εργασίας 1ο Στάδιο 2ο Στάδιο Καταμερισμός των ομάδων με βάση τα καλλιτεχνικά και κινηματογραφικά τους ενδιαφέροντα. Κατανομή επιμέρους εργασιών μεταξύ των ομάδων: βιογραφία εκάστου ηθοποιού, επιλογή ταινίας που αντιπροσωπεύουν τους μαθητές, κριτική ταινίας. Αναζήτηση Υλικού από ειδικές ιστοσελίδες του internet, επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πρέβεζας για αναζήτηση σχετικών βιβλίων, μελέτη ψηφοποιημένων περιοδικών. Σταχυολόγηση και επιλογή του υλικού του σχετικού με το αντίστοιχο θέμα.

5 Μεθοδολογία Στάδια Εκπόνησης Εργασίας
Μεθοδολογία Στάδια Εκπόνησης Εργασίας 3ο Στάδιο 4ο Στάδιο-Τελικό Συγκέντρωση και εκτίμηση του υλικού. Αξιολόγηση των παραθεμάτων και επιλογή των συναφών με το θέμα. Σύνθεση των σχετικών κειμένων με τη ζωή και την υποκριτική του ηθοποιών της κάθε ομάδας. Σύνθεση της εργασίας της κάθε ομάδας με κριτήριο τη ζωή και την ερμηνεία ενός ηθοποιού, όπως διαφαίνεται σε μια ταινία- σταθμό της καριέρας του. Τελική σύνθεση σε ένα ενιαίο σώμα με επιμέρους κεφάλαια- ενότητες.

6 ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟΛΜΑΣ

7 ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ
Η ΑΛΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΩΡ ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ

8 Θρ. Αντύπας Θ. Γεωργουσόπουλος Αλ. Δόνος Αιμ. Καρασαβόγλου Ν. Κρεμμύδα
1η ΟΜΑΔΑ ΜΕΛΗ Θρ. Αντύπας Θ. Γεωργουσόπουλος Αλ. Δόνος Αιμ. Καρασαβόγλου Ν. Κρεμμύδα Θ. Μέξης

9 ΣΤΟΧΟΙ 1ης ΟΜΑΔΑΣ Συγκέντρωση πληροφοριών για τη ζωή της επονομαζόμενης «εθνικής μας σταρ». Επιλογή για ενασχόληση μιας ταινίας της που αναδεικνύει διαφορετικές πτυχές του ταλέντου της. Διαπίστωση ότι μια ηθοποιός, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ήταν μια πολύπλευρη και ταλαντούχα ηθοποιός.

10 Η ΛΑΜΠΕΡΗ ΣΤΑΡ ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ

11 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014 – Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ:1ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ:1ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ» ΟΜΑΔΑ 1Η ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΔΟΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΑΣΑΒΟΓΛΟΥ ΑΙΜΙΛΙΑ ΚΡΕΜΜΥΔΑ ΝΙΚΗ ΜΕΞΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΟΧΟΙ : 1)Να αναγνωρίσουμε βιωματικά πτυχές του κινηματογράφου που αφορούν την Ελλάδα του 20ου αιώνα 2)Να αποκτήσουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ζωή και το έργο μιας ηθοποιού που χαρακτηρίστηκε εθνική σταρ 3)να κατανοήσουμε τι σημαίνει σταρ μέσα από στιγμιότυπα της κινηματογραφικής πορείας της Αλίκης Βουγιουκλάκη

12 Η ΑΛΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΩΡ

13 Η ΑΛΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΩΡ ΥΠΟΘΕΣΗ Μια νεαρή κοπέλα έρχεται στην Αθήνα με το σκύλο της μετά το θάνατο του πατέρα της, επικεφαλής ενός μπουλουκιού το οποίο όμως διαλύθηκε γιατί η τηλεόραση τους είχε κόψει την δουλειά . Εγκαθίσταται στο φτωχικό σπίτι μιας φίλης της, που είναι παντρεμένη με έναν τυφλό φοιτητή και αναπτύσσεται μεταξύ τους μια συμπάθεια που φτάνει μέχρι έρωτα.

14 ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ Η Αλίκη Σταματίνα Βουγιουκλάκη κόρη του Ιωάννη Βουγιουκλάκη και της Αιμιλίας Κουμουνδούρου, υπήρξε μια δημοφιλέστατη ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου. Γεννήθηκε στο Μαρούσι Αττικής, στην Αθήνα. Αδελφός της ο σκηνοθέτης Τάκης Βουγιουκλάκης. Το υποκριτικό της ταλέντο φάνηκε από τα μαθητικά της χρόνια. Το 1952 έδωσε εξετάσεις στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου από την οποία αποφοίτησε με Λίαν Καλώς. Προτού ακόμη αποφοιτήσει από τη Σχολή ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της από το θέατρο και από τα μέσα της δεκαετίας του 1950 άρχισε να εμφανίζεται στον κινηματογράφο σε πρωταγωνιστικούς ρόλους. Σύντομα καθιερώθηκε στο χώρο και λόγω της εξαιρετικής δημοτικότητας που απέκτησε στο ευρύ κοινό ονομάστηκε Εθνική Σταρ της Ελλάδας. Το 1960, της απονεμήθηκε το 1ο Βραβείο ερμηνείας Α' Γυναικείου ρόλου στο Α' Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για την ερμηνεία της στην κινηματογραφική ταινία Μανταλένα.

15 Ο Μάριος Πλωρίτης υπήρξε σύντροφος της
Ο Μάριος Πλωρίτης υπήρξε σύντροφος της. Στις 18 Ιανουαρίου παντρεύτηκε με το Δημήτρη Παπαμιχαήλ, συμφοιτητή της στη Δραματική Σχολή και στις 4 Ιουνίου 1969 γεννήθηκε ο γιος τους, Γιάννης. Στις 5 Ιουλίου 1975, οι δύο ηθοποιοί πήραν διαζύγιο (επισήμως λόγω ασυμφωνίας συμβιώσεως). Μαζί πρωταγωνίστησαν σε πολλά κινηματογραφικά και θεατρικά έργα, από τα πιο εμπορικά και πετυχημένα στην ιστορία του ελληνικού θεάματος. Η σημαντική εμπορική κάμψη που σημείωσε από τις αρχές της δεκαετίας του 1970 ο ελληνικός κινηματογράφος ώθησε τη Βουγιουκλάκη να ασχοληθεί σχεδόν αποκλειστικά με το θέατρο. Το 1975 έφερε στην Ελλάδα τα μιούζικαλ, με το έργο του Νιλ Σάιμον "Καμπίρια". Ανέβασε επίσης με μεγάλη επιτυχία και άλλα έργα του είδους, όπως το "Καμπαρέ", τη "Τζούλια" και την "Εβίτα" με τελευταίο το μιούζικαλ "Η μελωδία της ευτυχίας". Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έκανε ένα δεύτερο γάμο το με τον κύπριο επιχειρηματία Γιώργο Ηλιάδη. Τελευταίος σύντροφος της ζωής της ήταν ο ηθοποιός Κώστας Σπυρόπουλος. Πέθανε μετά από σύντομη μάχη με τον καρκίνο.

16 Συμπεραςματα

17 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤΑΡ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΝΤΟ ΤΗΣ, ΟΣΟ, ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΛΑΜΨΗ ΤΗΣ. ΗΤΑΝ ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΧΑΡΗΣ, ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ, ΤΗΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ. ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΗΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΙΤΛΟ «ΒΡΑΔΙΑ ΣΙΩΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΡΑΙΔΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ». Η ΑΛΙΚΗ ΗΤΑΝ Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ. ΑΥΤΌ ΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ.

18 δικτυογραφια http://www.sansimera.gr/biographies
.

19 ΘΕΜΑ: ΌΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: «ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ» 1ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΣΧ. ΈΤΟΣ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ: Α΄ ΤΜΗΜΑ: B΄2 ΟΜΑΔΑ: 2 ΘΕΜΑ: ΌΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ

20 ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΙΤΣΑΝΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΟΡΔΑ ΚΩΝ/ΝΑ ΛΑΧΑΝΑ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ
ΜΠΑΝΑΚΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

21 ΣΤΟΧΟΙ Η ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Η ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΤΑΛΕΝΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΕΊΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗ ΖΩΗ

22 Αλ Πατσίνο Ο Αλφρέντο Τζέημς "Αλ" Πατσίνο (γεννημένος στις 25 Απριλίου 1940) (αγγλικά:Alfredo James "Al" Pacino) είναι Αμερικανός ηθοποιός του κινηματογράφου και του θεάτρου, βραβευμένος με Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για την ταινία Άρωμα Γυναίκας (Scent of a Woman, 1992).

23 Θεωρείται ως ένας από τους καλύτερους ηθοποιούς της γενιάς του, καθώς ερμήνευσε μερικούς από τους πιο αξιομνημόνευτους ρόλους στην ιστορία του σύγχρονου κινηματογράφου.

24 Ο Νονός Ο Νονός είναι μία ταινία του 1972 και βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Μάριο Πούζο. Σκηνοθέτης ήταν ο Φράνσις Φορντ Κόπολα και πρωταγωνιστές τον Μάρλο Μπράντο και τον Αλ Πατσίνο.

25 H ταινία Άρωμα γυναίκας (Scent of a Woman, 1992)
ΥΠΟΘΕΣΗ Ο συνταγματάρχης Φρανκ έχει συνταξιοδοτηθεί από τον Αμερικανικό στρατό. Είναι τυφλός και δε μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνος του. Ο Τσάρλυ είναι μαθητής και ανυπομονεί να ξεκινήσει τις πανεπιστημιακές του σπουδές. Για να μπορέσει να βρει τα χρήματα να επιστρέψει σπίτι του για τα Χριστούγεννα, αναλαμβάνει να φροντίσει τον Φρανκ την ημέρα των Ευχαριστιών.

26 KΡΙΤΙΚΗ Η ταινία εξυμνεί την ακεραιότητα, το θάρρος και στην τελική σκηνή φτάνει στο σημείο της υπέρτατης ανθρωπιάς και συγκίνησης. Το θέμα αντιμετωπίζεται από τον σκηνοθέτη χωρίς υπερβολές και ακρότητες. Ο Al Pacino με πειστική και αβίαστη ερμηνεία προσεγγίζει με επιτυχία τον πολύπλευρο χαρακτήρα του ήρωα, σε μία από τις καλύτερες ερμηνείες της καριέρας του, απεικονίζεται με μοναδικότητα το βάθος της προσωπικότητας της περσόνας που καλείται να ενσαρκώσει.

27 ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ Ο ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΣΤΑΡ

28 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ο ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΤΙΣ ΠΙΟ ΛΕΠΤΕΣ ΙΝΕΣ ΕΝΟΣ ΒΑΘΥΤΕΡΟΥ ΨΥΧΙΣΜΟΥ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΥΦΕΡΟ ΑΝΤΡΑ ΕΩΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΥΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟΣ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ

29 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΒΙΚΤΩΡ ΒΙΚΤΟΡΙΑ

30 ΔΙΚΤΥΟΓΡΑΦΙΑ http://www.imdb.com.

31 ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ 1ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΤΑΞΗ Β΄ ΤΜΗΜΑ: 2 ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ: A΄
ΟΜΑΔΑ: 3 ΘΕΜΑ: «ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ»

32 ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΙΤΣΙΟΣ ΜΑΡΙΑ ΜΕΛΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

33 ΣΤΟΧΟΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ «ΩΡΑΙΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ»
ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ «ΩΡΑΙΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ» ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ 50, ΟΠΩΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΤΑΛΕΝΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ.

34 Η ΘΕΙΑ ΑΠ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ

35 Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΘΕΙΑ

36 Η «ΚΑΠΑΤΣΑ» ΘΕΙΑ

37 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η ΘΕΙΑ ΑΠ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΑ. Η ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΗ ΚΩΜΙΚΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ. Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΜΦΥΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΤΗΣ

38 Η ΘΕΙΑ ΑΠ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ Η ΘΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΑ ΗΘΗ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ

39 ΔΙΚΤΥΟΓΡΑΦΙΑ http://www.imdb.com.

40 ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ 1ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΤΑΞΗ: Β΄ ΤΜΗΜΑ: 2΄
ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ: Α΄ ΟΜΑΔΑ:4 ΘΕΜΑ: «ΤΖΙΜ ΚΑΡΕΥ»

41 ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΝΙΚΗ ΑΔΑΜΗ ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΖΑΡΒΑΛΙΑΣ ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΖΗΣΗ
ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΚΩΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΠΥΡΑΚΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΣΤΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΣΑΤΣΟΥ

42 ΣΤΟΧΟΙ Η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΟΣ ΔΙΑΣΗΜΟΥ ΚΩΜΙΚΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ. Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΠΤΥΧΩΝ ΤΟΥ ΤΑΛΕΝΤΟΥ ΤΟΥ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΛΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.

43 THE NUMBER 23 ΥΠΟΘΕΣΗ Ο Γουόλτερ Σπάροου μόλις έλαβε ένα δώρο από τη σύζυγό του Άγκαθα. Πρόκειται για μια νουβέλα αστυνομικού μυστηρίου όπου ένας σκληροτράχηλος ιδιωτικός ντετέκτιβ με το όνομα Φίνγκερλινγκ, διεξάγει έρευνες για μια υπόθεση. Όμως όλες οι κινήσεις του φαίνονται να καθορίζονται από τον αινιγματικό αριθμό 23, που συναντά συνέχεια μπροστά του.

44 THE NUMBER 23 Επηρεασμένος από την ανάγνωση του βιβλίου, ο Γουόλτερ δεν αργεί να μπει στο «πετσί» του ρόλου του ντετέκτιβ. Έτσι μέσα στον... κόσμο της φαντασίας του, ο Γουόλτερ είναι ο Φίνγκερλινγκ, που στην εξέλιξη της πλοκής δολοφονεί την Φαμπρίτσια και ενοχοποιεί τον σύντροφό της Μάιλς Φίνιξ.

45 THE NUMBER 23 Πίσω στον... αληθινό κόσμο, η φαντασία μπλέκεται με την πραγματικότητα καθώς ο Άιζακ, κοινός φίλος του ζευγαριού, εισβάλλει στη ζωή τους με πονηρές για τον Γουόλτερ προθέσεις, ενώ παράλληλα ο τελευταίος βλέπει οράματα πως δολοφονεί την Άγκαθα. Σύντομα το μυαλό του αρχίζει να καταδύεται στον σκοτεινό κόσμο της παράνοιας. Είναι η στιγμή που ο Γουόλτερ αποφασίζει να ανακαλύψει τον συγγραφέα της νουβέλας και να ρίξει φως στο αίνιγμα του αριθμού

46 THE NUMBER 23

47 THE NUMBER 23 Ο ΤΡΟΜΟΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ

48 ΚΡΙΤΙΚΗ Ο Κάρεΐ καθηλώνει με το μυστηριώδες και σκοτεινό ύφος του.
Ο Κάρεΐ καθηλώνει με το μυστηριώδες και σκοτεινό ύφος του. Η ταινία αναδεικνύει τη σοβαρή όψη του ευτράπελου καλλιτεχνικού του ταλέντου. Ακροβατεί ερμηνευτικά μεταξύ ψευδαίσθησης και πραγματικότητας, αφήνοντας τελικά το θεατή να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα για την πραγματική ταυτότητα του πρωταγωνιστή.

49 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ο ΚΑΡΕΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΑΣ ΕΞΟΧΟΣ ΚΩΜΙΚΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΣ. ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΡΟΛΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ. ΤΟΛΜΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.

50 ΔΙΚΤΥΟΓΡΑΦΙΑ http://www.ishow.gr. http://www.tovima.gr.
mber23/3.jpg.

51 ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

52 ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΞΙΔΑΝΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. (Andre Bazin) Ο ΚΑΘΕ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ, ΈΝΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ.

53 ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΌΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΣΤΑΤΙΚΗ- Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΡΟΛΟΥ. ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙΣ ΩΣ ΣΤΑΡ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ. ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟ ΝΑ ΠΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΣΦΥΓΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.

54 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Γιαννης Σολδάτος, Οι μεγάλοι κωμικοί του κινηματογράφου, Νεφέλη 1979. Γιάννης Σολαδάτος, Ιστορία του Ελληνικού Κινηματογράφου, Αιγόκερως, Αθήνα 2000. Βασίλης Ραφαηλίδης, Λεξικό Ταινιών, Αιγόκερως, Αθήνα 1982. Βασίλης Ραφαηλίδης, Πέρα από τον κινηματογράφο, Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου Αιώνα, Αθήνα 1999.

55

56 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ
ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ


Κατέβασμα ppt "Θέμα Ερευνητικής Εργασίας: Ηθοποιοί του 20ου αιώνα"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google