Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ 2 ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ 2 ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ 2 ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ

3 ΜΑΘΗΤΕΣ ΒΙΚΤΩΡΑΣ ΡΟΥΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΤΣΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΥΡΟΓΑΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΝΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ ΠΑΡΗΣ ΤΣΟΥΤΣΗΣ ΦΩΤΗΣ ΜΑΓΝΗΣΑΛΗΣ ΒΙΚΤΩΡΑΣ ΡΟΥΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΤΣΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΥΡΟΓΑΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΝΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ ΠΑΡΗΣ ΤΣΟΥΤΣΗΣ ΦΩΤΗΣ ΜΑΓΝΗΣΑΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΕΒΑΣΤΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ ΠΙΠΕΡΙΓΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΕΝΕΣ ΝΙΚΟΣ ΧΑΣΑΠΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΡΜΑΝΤΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΚΙΚΑ ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΑΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΛΑΝΔΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΕΒΑΣΤΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ ΠΙΠΕΡΙΓΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΕΝΕΣ ΝΙΚΟΣ ΧΑΣΑΠΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΡΜΑΝΤΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΚΙΚΑ ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΑΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΛΑΝΔΡΑΚΗΣ

4 ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ 1.ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2.ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ 3.ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ 4.ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ 1.ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2.ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ 3.ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ 4.ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ

5 ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Το ποδήλατο είναι φιλικό προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Το ποδήλατο δεν ρυπαίνει το περιβάλλον, σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς. Το ποδήλατο είναι φιλικό προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Το ποδήλατο δεν ρυπαίνει το περιβάλλον, σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς.

6 ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η οικονομική κρίση υποχρέωσε πολλούς να αφήσουν στην άκρη το αυτοκίνητο και να χρησιμοποιήσουν για μέσο μετακίνησης το ποδήλατο. Επίσης η αγορά και συντήρηση ενός ποδηλάτου κοστίζει ελάχιστα. Το ποδήλατο κινείται με την ενέργεια που παίρνει ο άνθρωπος από την τροφή του. Δεν καταναλώνει λοιπόν καύσιμα και επιπλέον δεν έχει έξοδα λειτουργίας όπως παρκάρισμα, φόρους κλπ. Η οικονομική κρίση υποχρέωσε πολλούς να αφήσουν στην άκρη το αυτοκίνητο και να χρησιμοποιήσουν για μέσο μετακίνησης το ποδήλατο. Επίσης η αγορά και συντήρηση ενός ποδηλάτου κοστίζει ελάχιστα. Το ποδήλατο κινείται με την ενέργεια που παίρνει ο άνθρωπος από την τροφή του. Δεν καταναλώνει λοιπόν καύσιμα και επιπλέον δεν έχει έξοδα λειτουργίας όπως παρκάρισμα, φόρους κλπ.

7 ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Δεν υπάρχει συγκεκριμένη χρονολογία στην οποία να αποδίδεται η εφεύρεση του ποδηλάτου, επομένως ούτε συγκεκριμένος εφευρέτης αυτού. Πολύ πριν την εμφάνιση κάποιας κατασκευής παρόμοιας με ένα τυπικό σύγχρονο ποδήλατο, έχει καταγραφεί ένα ποικίλο φάσμα οχημάτων που εκμεταλλεύονταν μόνο τη μυϊκή δύναμη του αναβάτη τους. Μία από τις κατασκευές αυτές, που από πολλούς θεωρείται ο πρόγονος του ποδηλάτου, ήταν η ‘draisienne’. Η draisienne κατασκευάστηκε από τον Γερμανό βαρόνο Καρλ Φον Ντράις, το 1817.Η draisienne ήταν σχεδόν εξ’ολοκλήρου κατασκευασμένη από ξύλο. Μη διαθέτοντας πετάλια, ο αναβάτης την έθετε σε κίνηση σπρώχνοντας με τα πόδια του προς τα πίσω.Η κατασκευή του Φον Ντράις έγινε γνωστή και ως hobby-horse,αντανακλώντας την πεποίθηση των οπαδών της ότι θα αντικαθιστούσε το βασικό μεταφορικό μέσο του 19ου αιώνα, το άλογο. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη χρονολογία στην οποία να αποδίδεται η εφεύρεση του ποδηλάτου, επομένως ούτε συγκεκριμένος εφευρέτης αυτού. Πολύ πριν την εμφάνιση κάποιας κατασκευής παρόμοιας με ένα τυπικό σύγχρονο ποδήλατο, έχει καταγραφεί ένα ποικίλο φάσμα οχημάτων που εκμεταλλεύονταν μόνο τη μυϊκή δύναμη του αναβάτη τους. Μία από τις κατασκευές αυτές, που από πολλούς θεωρείται ο πρόγονος του ποδηλάτου, ήταν η ‘draisienne’. Η draisienne κατασκευάστηκε από τον Γερμανό βαρόνο Καρλ Φον Ντράις, το 1817.Η draisienne ήταν σχεδόν εξ’ολοκλήρου κατασκευασμένη από ξύλο. Μη διαθέτοντας πετάλια, ο αναβάτης την έθετε σε κίνηση σπρώχνοντας με τα πόδια του προς τα πίσω.Η κατασκευή του Φον Ντράις έγινε γνωστή και ως hobby-horse,αντανακλώντας την πεποίθηση των οπαδών της ότι θα αντικαθιστούσε το βασικό μεταφορικό μέσο του 19ου αιώνα, το άλογο.

8 ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Στην Ελλάδα το πρώτο ποδήλατο εμφανίζεται το Το 1890 ιδρύεται η Διεθνής Ποδηλατική Ομοσπονδία και γίνονται οι πρώτοι ποδηλατικοί αγώνες. Το πρώτο ποδηλατοδρόμιο της χώρας κατασκευάζεται στην Αθήνα για τις ανάγκες των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων, πρόκειται για το μετέπειτα ποδοσφαιρικό Γήπεδο Καραϊσκάκη. Στους Αγώνες του 1896 οι ποδηλάτες Κωνσταντινίδης και Παρασκευόπουλος αναδεικνύονται Ολυμπιονίκες στα δύο αγωνίσματα ποδηλασίας. Στην Ελλάδα το πρώτο ποδήλατο εμφανίζεται το Το 1890 ιδρύεται η Διεθνής Ποδηλατική Ομοσπονδία και γίνονται οι πρώτοι ποδηλατικοί αγώνες. Το πρώτο ποδηλατοδρόμιο της χώρας κατασκευάζεται στην Αθήνα για τις ανάγκες των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων, πρόκειται για το μετέπειτα ποδοσφαιρικό Γήπεδο Καραϊσκάκη. Στους Αγώνες του 1896 οι ποδηλάτες Κωνσταντινίδης και Παρασκευόπουλος αναδεικνύονται Ολυμπιονίκες στα δύο αγωνίσματα ποδηλασίας.

9 ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 1.Επικίνδυνη συµπεριφορά από οδηγούς αυτοκινήτων Επικίνδυνη στροφή Επικίνδυνη προσπέραση Αδιαφορία για τους ποδηλατοδρόµους Ανοιχτές πόρτες αυτοκινήτου Υπερεκτίµηση της ικανότητας φρεναρίσµατος των ποδηλάτων Μη σωστή εκτίµηση της ταχύτητας του ποδηλάτου

10 ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 2. Επικίνδυνη συµπεριφορά από ποδηλάτες Αγνοώντας τη φωτεινή σηματοδότηση Περνώντας μια σειρά από σταματημένα αυτοκίνητα Οδηγώντας με υψηλή ταχύτητα 3. Φτωχός σχεδιασµός των ποδηλατοδρόµων Συχνά τα παιδιά χρησιμοποιούν «πειραγμένα» ή κατεστραμμένα ποδήλατα και επίσης δεν πειθαρχούν προς τον Κ.Ο.Κ. ΑΙΤΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 2. Επικίνδυνη συµπεριφορά από ποδηλάτες Αγνοώντας τη φωτεινή σηματοδότηση Περνώντας μια σειρά από σταματημένα αυτοκίνητα Οδηγώντας με υψηλή ταχύτητα 3. Φτωχός σχεδιασµός των ποδηλατοδρόµων Συχνά τα παιδιά χρησιμοποιούν «πειραγμένα» ή κατεστραμμένα ποδήλατα και επίσης δεν πειθαρχούν προς τον Κ.Ο.Κ.

11 ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 1. Κρατική πρόληψη Υποδομές για την κυκλοφορία Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις Καλύτερη εκπαίδευση για τη σωστή οδική συμπεριφορά 2. Ατομική πρόληψη Χρήση κατάλληλου εξοπλισμού Οδήγηση με διαύγεια 3. Διασφάλιση ορατότητας κατά την νυχτερινή οδήγηση 4. Ιδιαίτερη προσοχή στις διασταυρώσεις με δρόμους 5. Τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας 6. Συντήρηση ποδηλάτου ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 1. Κρατική πρόληψη Υποδομές για την κυκλοφορία Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις Καλύτερη εκπαίδευση για τη σωστή οδική συμπεριφορά 2. Ατομική πρόληψη Χρήση κατάλληλου εξοπλισμού Οδήγηση με διαύγεια 3. Διασφάλιση ορατότητας κατά την νυχτερινή οδήγηση 4. Ιδιαίτερη προσοχή στις διασταυρώσεις με δρόμους 5. Τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας 6. Συντήρηση ποδηλάτου

12 ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Εξοπλισμός Αναβάτη: Γυαλιά - Μάσκες Κράνος Επιγονατίδες – Επιαγκωνίδες Ανακλαστικό γιλέκο Παπούτσια Εξοπλισμός Ποδηλάτου: Θήκες – Τσαντάκια/ Σακίδια σχάρας Παιδικό καθισματάκι Ρόδες Χιονιού Καροτσάκι

13 Ειδη ποδηλατων Τύποι ποδηλάτων Το αγωνιστικό ποδήλατο Το ποδήλατο πόλης Το ποδήλατο βουνού (mountain bike) Το ποδήλατο BMX (πρόκειται για συντομογραφία του αγγλικού όρου 'bicycle motocross') Το ποδήλατο ταξιδιού Το ποδήλατο πίστας

14 1. Είστε προσεκτικοί όταν οδηγείτε με ποδήλατο? Στους άνδρες άνω των 30,παρατηρούμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό οδηγεί προσεκτικά (67%) Περίπου οι μισές από τις γυναίκες που ερωτήθηκαν δηλώνουν ότι πολλές φορές είναι απρόσεκτες.

15 5. Ξέρεις πότε φτιάχτηκε το πρώτο ποδήλατο; Περισσότερες γυναίκες γνωρίζουν πότε φτιάχτηκε το πρώτο ποδήλατο απ‘ ότι οι άντρες.

16 7. Είναι το ποδήλατο βολικό σαν μέσο μεταφοράς; Τα κορίτσια ηλικίας 5-15 ετών θεωρούν το ποδήλατο βολικό μέσο μεταφοράς σε αντίθεση με τα αγόρια της ίδιας ηλικίας.

17 1.ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5-15 ΕΤΩΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΠΑΡΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. 2.ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5-15 ΕΤΩΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΡΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ.

18 12.Ποιo είδος ποδηλάτου προτιμάς; 1.Οι γυναίκες προτιμούν περισσότερο από τους άνδρες το ποδήλατο πόλης και τα ΒΜΧ 2.Αντιθέτως οι άνδρες προσελκύοντα περισσότερο από τα ποδήλατα βουνού και από τα αγωνιστικά τύπου ποδήλατα σε σχέση με τις γυναίκες

19 13. Προτιμάς το ποδήλατο ως μέσο μετακίνησης για τις κοντινές αποστάσεις? Το μεγαλύτερο ποσοστό των ανδρών(67%) δεν χρησιμοποιεί το ποδήλατο ως μέσο μετακίνησης, ούτε για τις κοντινές αποστάσεις Ένα μικρό ποσοστό δηλώνει ότι κάνει χρήση του σε ορισμένες περιπτώσεις. Η πλειοψηφία των γυναικών προτιμάει το ποδήλατο για να μετακινείται στις μικρές αποστάσεις

20 14. Πόσο συχνά κάνεις ποδήλατο; Οι άντρες χρησιμοποιούν πιο πολύ το ποδήλατο από τις γυναίκες.

21 ΤΕΛΟΣ


Κατέβασμα ppt "ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ 2 ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google