Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ 99406981 Σεμινάριο Προγραμματιστών Γυμνασίων Σεμινάριο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ 99406981 Σεμινάριο Προγραμματιστών Γυμνασίων Σεμινάριο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Σεμινάριο Προγραμματιστών Γυμνασίων Σεμινάριο Προγραμματιστών Γυμνασίων Ιούνιος 2013

2 Θέματα συζήτησης Αλφαβητισμός Στήριξη (Απόφαση ΕΕΕΑΕ) Αλλόγλωσσοι Μονάδες

3 Οργάνωση Τμημάτων Τα παιδιά του Αλφαβητισμού τοποθετούνται συνήθως σε 2 τμήματα. Παιδιά με προβλήματα ακοής, όρασης, … που έχουν ατομική στήριξη (πολλές περιόδους) τοποθετούνται σε ξεχωριστά τμήματα. Τα υπόλοιπα παιδιά της στήριξης ομαδοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες τους και κατανέμονται στα υπόλοιπα τμήματα Μονάδα, αλλόγλωσσοι;

4 Αλφαβητισμός ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (Α, Β, Γ) 5 περιόδους ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Α, Γ) 4 περιόδους ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Β) 3 περιόδους

5 Αλφαβητισμός - Κατανομές Προτεραιότητα στους καθηγητές με πλήρη απασχόληση στο σχολείο ΤΜΗΜΑ 1 ΤΜΗΜΑ 2 ΤΜΗΜΑ ΑΛΦ ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ 1ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ 2ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ 35 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ 1ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ 2ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ 33 ή 4

6 Στήριξη - Κατανομές Να μην αναλάβει όλα τα τμήματα με απαλλαγές ο ίδιος καθηγητής Αν είναι δυνατόν να είναι καθηγητές με πλήρη απασχόληση στο σχολείο

7 Προβλήματα Αποφάσεις Επιτροπής μετά τη δημιουργία τμημάτων ή και κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς Αλλαγές στον κατάλογο των μαθητών του Αλφαβητισμού Δημιουργία πολύ αδύνατων τμημάτων

8 Προγράμματα Μονάδων Γυμνασίων Εμπλοκή διαφόρων ειδικοτήτων με ένα υπεύθυνο: ΜάθημαΠερίοδοι Φιλολογικά 6  8 Μαθηματικά2  4 Οικιακή Οικονομία4 Σχεδιασμός Τεχνολογία 4 Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές 2 Τέχνη 2  4 Μουσική2  4 Γυμναστική2 Σύνολο 24  υπευθυνότητα

9 Μαθήματα Ένταξης Στην Τάξη 13 ή 5 περίοδοι Γυμναστική Οικιακή Οικονομία Σχεδιασμός και τεχνολογία Μουσική Τέχνη Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές Θρησκευτικά Γεωγραφία

10 Μαθήματα Απόσυρσης από την Τάξη Μαθηματικά Φυσική / Φυσιογνωστικά Χημεία Αγγλικά Γαλλικά Αρχαία Γλώσσα Ιστορία Νέα Ελληνικά

11 Θέματα που προκύπτουν Το Πρόγραμμα κάποιου παιδιού μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις ικανότητές του. Κοινή κενή διδασκόντων της Μονάδας για συντονισμό με Σύμβουλο, Συνδετικό Λειτουργό, Εκπαιδευτικό Ψυχολόγο, γονείς κ.ά. Οι καθηγητές της Μονάδας να είναι και οι διδάσκοντες του αντίστοιχου μαθήματος στο τμήμα του μαθητή. Οι καθηγητές που δεν είναι εξολοκλήρου σε ένα σχολείο να μην παίρνουν ώρες για Μονάδα. Συνεχόμενες περίοδοι διδασκαλίας για οργάνωση εκπαιδευτικών επισκέψεων. Εργαστηριακά Μαθήματα να γίνονται στα εργαστήρια Τις ώρες κάθε μαθήματος να τις αναλαμβάνει μόνο ένας καθηγητής. Οι μαθητές που ανήκουν στην ίδια τάξη μπαίνουν στο ίδιο τμήμα (<4)

12 Το πρόγραμμα πρέπει να εξυπηρετεί τις ανάγκες του παιδιού και όχι το παιδί τις ανάγκες του προγράμματος!!!


Κατέβασμα ppt "ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ 99406981 Σεμινάριο Προγραμματιστών Γυμνασίων Σεμινάριο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google