Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Κωνσταντίνος Χρίστου Αρετή Παναούρα Δήμητρα Πίττα-Πανταζή Μάριος Πιττάλης Σεπτέμβριος 2014.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Κωνσταντίνος Χρίστου Αρετή Παναούρα Δήμητρα Πίττα-Πανταζή Μάριος Πιττάλης Σεπτέμβριος 2014."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Κωνσταντίνος Χρίστου Αρετή Παναούρα Δήμητρα Πίττα-Πανταζή Μάριος Πιττάλης Σεπτέμβριος 2014

2 Συγγραφική ομάδα: Δεληγιάννη Ελένη Μάκη-Παναούρα Γεωργία Παντζιαρά Μαριλένα Παπαριστοδήμου Έφη Σιακαλλή Μύρια Χειμωνή Μαρία Συντονιστές: Παναούρα Ρίτα, Πανεπιστήμιο Frederick Πίττα-Πανταζή Δήμητρα, Πανεπιστήμιο Κύπρου Χρίστου Κωνσταντίνος, Πανεπιστήμιο Κύπρου Επιστημονικός Συνεργάτης: Πιττάλης Μάριος, Πανεπιστήμιο Κύπρου Σύνδεσμος Επιθεωρητής: Χαμπιαούρης Κώστας Επιθεωρητές Ενδοτμηματικής Επιτροπής Μαθηματικών : Χαμπιαούρης Κώστας, Πρόεδρος Χαριδήμου Κυριάκος, ΕΔΕ, Αντιπρόεδρος Σιημητρά - Κωνσταντίνου Ανδρούλα, Γραμματέας Χρίστου Ανδρούλα, Μέλος Όθωνος - Ζαχαρίου Ανδρούλα, Μέλος Σύμβουλοι Μαθηματικών:Αθανασίου Χρύσω Μάρκου Άντρη Μιχαηλίδου Ελένη Σεργίου Σέργιος Στεφάνου Λάμπρος

3 Ολοκληρωμένος σχεδιασμός...  αντιμετωπίζει ενιαία το πλαίσιο σπουδών (Προδημοτική, Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο),  αντιμετωπίζει τη διαφορετικότητα,  είναι συνέχεια υπό διαμόρφωση και αλλαγή, για να αντιμετωπίζει την εξέλιξη,  σχετίζεται με την καθημερινότητα και την ζωή,  στηρίζεται στην Τεχνολογία.  αντιμετωπίζει ενιαία το πλαίσιο σπουδών (Προδημοτική, Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο),  αντιμετωπίζει τη διαφορετικότητα,  είναι συνέχεια υπό διαμόρφωση και αλλαγή, για να αντιμετωπίζει την εξέλιξη,  σχετίζεται με την καθημερινότητα και την ζωή,  στηρίζεται στην Τεχνολογία.

4  Το αναλυτικό περιγράφει τι αναμένεται από τους εκπαιδευτικούς να διδάξουν και τι αναμένεται από τους μαθητές να μάθουν.  Το αναλυτικό αναγνωρίζει ότι σε κάθε τάξη υπάρχουν πολλά επίπεδα μαθητών.  Το αναλυτικό είναι γραμμένο με τρόπο που να βοηθά τους εκπαιδευτικούς να ανταποκριθούν στα επίπεδα των μαθητών κάθε τάξης.

5 Τα Μαθηματικά είναι πολύ περισσότερο από την εκμάθηση διαδικασιών ρουτίνας. Είναι σκέψη. Adding It Up (Kilpatrick, Swafford and Findell, 2001) 1: ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

6 Εννοιολογική κατανόηση – έννοιες, πράξεις, σχέσεις Διαδικαστική επάρκεια- χρήση γνώσης με ευελιξία, ακρίβεια, αποτελεσματικότητα Στρατηγικές επίλυσης προβλήματος- κατασκευή, αναπαράσταση, επιλογή, επίλυση Συλλογισμός-Προσαρμογή- λογική σκέψη, αναστοχασμός, επεξήγηση και αιτιολόγηση Στάσεις - Αυτοπεποίθηση 1: ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

7 2: ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ Αριθμοί Άλγεβρα Γεωμετρία Μέτρηση Στατιστική - Πιθανότητες Διασύνδεση των θεμάτων και του περιεχομένου

8 3: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Παραγωγική σκέψη Υπόθεση Μοτίβα Κατασκευή αλγορίθμων Αναλογίες Επιλογή μεθόδου Αναπαραστάσεις Μοντελοποίηση Γενίκευση Δεδομένα Επεξήγηση ειδικών Περιπτώσεων Διερεύνηση Αφηρημένες ιδιότητες Κατασκευή προβλήματος Επαγωγική σκέψη Εφαρμογή αλγορίθμων Εξερεύνηση Έμπνευση Δημιουργικότητα Φαντασία Μαθηματικός Συλλογισμός

9 4: ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ Κατανόηση: Οικοδόμηση εννοιών με τρόπο που: να μπορούν να μεταφερθούν σε διαφορετικό περιεχόμενο, να μπορούν να αλληλοσυνδεθούν, να συμβάλλουν στην ανάπτυξη νέων ιδεών και εννοιών, να απαντούν στο «Γιατί» και το «Πώς». Επάρκεια: επιλογή κατάλληλης διαδικασίας, εκτέλεση διαδικασιών με ακρίβεια και ευελιξία, εκμάθηση βασικών και πυρηνικών γνώσεων.

10 Λύση προβλήματος: Η ικανότητα: επιλογής, ερμηνείας, κατασκευής, μοντελοποίησης, μαθηματικοποίησης, διερεύνησης καταστάσεων, παρουσίασης λύσης. Συλλογισμός: Η ικανότητα: λογικής σκέψης, ανάλυσης, απόδειξης, αξιολόγησης, επεξήγησης και γενίκευσης. 4: ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

11 5 : ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Όχι μόνο γιατί μπορούμε να κάνουμε με καλύτερο τρόπο κάποια πράγματα, αλλά γιατί μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά πράγματα

12 5 : ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

13 Αξιολόγηση Καταγραφή π.χ. Εννοιολογικοί χάρτες Εκθέσεις Αναστοχασμός π.χ. Πορτφόλιο Δείγμα εργασιών Αυτοαξιολόγηση Ερώτηση π.χ. Διαγνωστικές Ανοικτές, Κλειστές 6: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Έμφαση στη διαμορφωτική αξιολόγηση

14 Τι είναι η Διαμορφωτική αξιολόγηση; … είναι όλες οι δραστηριότητες των δασκάλων και των μαθητών που έχουν ως στόχο την αξιολόγηση δασκάλων και μαθητών, παρέχοντας πληροφορίες για ανατροφοδότησή τους (Black & Wiliam, 1998)

15 Διαδικασία Βήμα 1: Δείκτες αναλυτικού προγράμματοςΒήμα 1: Βήμα 2: Επιλογή δραστηριότηταςΒήμα 2: Βήμα 3: Αναγνώριση επιπέδωνΒήμα 3: Βήμα 4: Δημιουργία κριτηρίων αξιολόγησηςΒήμα 4:

16 7: ΔΟΜΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ 1.Αριθμοί 2.Μέτρηση 3. Γεωμετρία 4. Άλγεβρα 5. Στατιστική - Πιθανότητες Κάθε ενότητα περιγράφεται σε 8 κλίμακες Κάθε κλίμακα καλύπτεται σε περισσότερες από μια τάξεις Διαδικασίες – Ικανότητες

17 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΛΙΜΑΚΩΝ 7: ΔΟΜΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ

18 Οι κλίμακες περιλαμβάνουν: 1.Δείκτες επιτυχίας 2.Ενδεικτικές δραστηριότητες 3.Ενδεικτικές δραστηριότητες αξιολόγησης 4.Δραστηριότητες εμπλουτισμού

19 Δείκτες – KλίμακεςΜΕΤΡΗΣΗ Προδημ.Α΄ Δημ.Β΄ Δημ.Γ΄ Δημ.Δ΄ Δημ. Κλίμακα 1 Κλίμακα 2 Κλίμακα 3 ΑΡΙΘΜΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ Προδημ.Α΄ Δημ.Β΄ Δημ.Γ΄ Δημ.Δ΄ Δημ. Κλίμακα 1 Κλίμακα 2 Κλίμακα 3

20 Οι δείκτες επιτυχίας στηρίζονται και περιλαμβάνουν τις ικανότητες και τις διαστάσεις της μαθηματικής εκπαίδευσης. Μαθηματική Διάσταση Γλωσσική Διάσταση Πρακτική χρήση και εφαρμογές Δομή Μεθοδολογική Διάσταση Δυναμική Διάσταση Στάση απέναντι στα Μαθηματικά Διαστάσεις της μαθηματικής εκπαίδευσης

21 7: ΔΟΜΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ Κάθε δείκτης επιτυχίας περιλαμβάνει περισσότερες από μια διαδικασίες και ικανότητες. Οι δείκτες αποτελούν τη βάση: Για ανάπτυξη του αναλυτικού προγράμματος των τάξεων Διδασκαλίας Ανάπτυξης υλικού Αξιολόγησης

22 Κλίμακες και Δείκτες Επιτυχίας Μ 1.2 Αναφέρεται στην ενότητα περιεχομένου (Μέτρηση) ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Αριθμοί (Αρ) Άλγεβρα (Α) Γεωμετρία (Γ) Μέτρηση (Μ) Στατιστική - Πιθανότητες (ΣΠ) ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ Αναφέρεται στην Κλίμακα (1) Αναφέρεται στο Δείκτη (2) ΑΡΙΘΜΗΣΗ ΔΕΙΚΤΩΝ Αρ 2.12 Α 1.4 Γ 3.12 Μ1.2 ΣΠ 3.8

23 Περιγράφουν το μοτίβο που επαναλαμβάνεται στο πιο κάτω περιδέραιο: Πιο κάτω παρουσιάζεται ένα τμήμα του πίνακα του 100. (Α) Ποιος αριθμός υπάρχει στο τετράγωνο Α; (Β) Ποια σχέση υπάρχει μεταξύ των αριθμών που βρίσκονται στα τετράγωνα Β και Γ; Α Β Γ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ A1.2 Αναγνωρίζουν και περιγράφουν μοτίβα που βασίζονται σε κοινά χαρακτηριστικά A2.3 Χρησιμοποιούν λεκτικές και αλγεβρικές εκφράσεις, για να αναπαραστήσουν αθροιστικές και πολλαπλασιαστικές σχέσεις

24 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Βρίσκουν τους επόμενους όρους στα πιο κάτω μοτίβα: 1ος 2ος 3ος 4ος 5ος Διακρίνουν και επεξηγούν τον κανόνα υπολογισμού του επόμενου όρου σε αριθμητικές προόδους, όπως: 35, 29, 23, 17, … Α3.1 Περιγράφουν, συμπληρώνουν, επεκτείνουν, κατασκευάζουν, επεξηγούν τον κανόνα και βρίσκουν με επαγωγικό τρόπο το γενικό όρο αριθμητικών και γεωμετρικών μοτίβων Α4.3 Κατανοούν τις ιδιότητες αριθμητικών και γεωμετρικών προόδων και διερευνούν τον τρόπο υπολογισμού του γενικού όρου

25 ΑΛΓEΒΡΑΜΟΤΙΒΑΑΛΓEΒΡΑΜΟΤΙΒΑ

26 Κατανομή Δεικτών Επιτυχίας Μέτρηση / Μέτρηση και εκτίμηση περιμέτρου, περιφέρειας και εμβαδού Α Δημοτικού Β Δημοτικού Γ Δημοτικού Δ Δημοτικού Ε Δημοτικού Στ Δημοτικού Α Γυμνασίου Μ1.1 Μ1.2 Μ1.3 Μ1.4 Μ1.1 Μ1.2 Μ1.3 Μ1.4 Μ2.2 Μ3.3 Μ3.4 Μ3.9 Μ3.3 Μ3.4 Μ3.9 Μ4.3 M4.4 Μ4.5 Μ4.3 Μ4.4 M4.5 Μ4.7 Μ4.8 Μ4.10 Μ5.1 M5.2 Μ5.3 Μ5.5 Μ5.9 Μ4.10 M5.1 M5.2 M5.3 M5.4 M5.5 M5.8 M5.9

27 10: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 1.Εξερεύνηση -Περιέργεια-Πρόκληση - μέσω καταστάσεων που ενδιαφέρουν τους μαθητές. 2.Διερεύνηση. Επέκταση - Εφαρμογή Δημιουργικότητα - Χρόνος για εργασία μαθητών. Παρέμβαση εκπαιδευτικού. 3.Αναστοχασμός μαθητή για το τι έχει μάθει. Εξερεύνηση-Συζήτηση τρόπων εργασίας μαθητών. 4.Αξιολόγηση για το τι έχει μάθει ο μαθητής, ευκαιρίες για αυτοαξιολόγηση

28 Εξερεύνηση (Mathematical exploration) Δραστηριότητες στις οποίες οι μαθητές εξερευνούν ελεύθερα μαθηματικές έννοιες. Οι δραστηριότητες αυτές συμβάλλουν: στη διαφοροποίηση και εξατομίκευση της διδασκαλίας, στην παροχή κινήτρων και στη χαρά της μάθησης, στην εννοιολογική διασύνδεση εννοιών, στην ανάπτυξη του μαθηματικού συλλογισμού, της δημιουργικότητας και της φαντασίας στα μαθηματικά.

29 1.Σύνδεση με άλλα αντικείμενα του αναλυτικού προγράμματος 2.Διασύνδεση μαθηματικών εννοιών 3.Λύση προβλήματος για εισαγωγή στην έννοια ή επέκταση και ολοκλήρωση της έννοιας 4.Ιστορικά στοιχεία 5.Εφαρμογές μαθηματικών εννοιών Εξερεύνηση (Mathematical exploration)

30 Διερεύνηση (Mathematical investigation) Δραστηριότητες στις οποίες οι μαθητές διερευνούν μαθηματικές ιδέες σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο και στις οποίες έχουν τη δυνατότητα: να διατυπώσουν υποθέσεις (Τι μπορεί να συμβαίνει; Συμβαίνει και σε άλλες περιπτώσεις;) να ελέγξουν την εγκυρότητα των υποθέσεών τους και να αιτιολογήσουν τις απαντήσεις τους.

31 1.Με παραδείγματα 2.Με εποπτικά μέσα ή και ψηφιακά εποπτικά μέσα. 3.Με προβλήματα Υπόθεση Επαλήθευση Συμπέρασμα Διερεύνηση (Mathematical investigation)

32 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ - ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ

33 Μαθηματική Διάσταση-Σύμβολα, αντιστοίχηση Γλωσσική Διάσταση Δυναμική Διάσταση Στάση απέναντι στα μαθηματικά Α΄ τάξη

34 Β΄ τάξη Μαθηματική Διάσταση-Άρτιοι και περιττοί και αριθμοί Γλωσσική Διάσταση Πρακτική Εφαρμογή Στάση απέναντι στα μαθηματικά

35 Γ΄ τάξη Μαθηματική Διάσταση-Νοερή εκτέλεση υπολογισμών, μοτίβα πολλαπλασιασμού Γλωσσική Διάσταση Στάση απέναντι στα μαθηματικά

36 Δ΄ τάξη Μαθηματική Διάσταση-Νοερή εκτέλεση υπολογισμών Γλωσσική Διάσταση Στάση απέναντι στα μαθηματικά

37 Α΄ Γυμνασίου Μαθηματική Διάσταση-Διερεύνηση δυνάμεων Γλωσσική Διάσταση Πρακτική εφαρμογή Δυναμική Διάσταση Στάση απέναντι στα μαθηματικά

38 Β΄ Γυμνασίου Μαθηματική Διάσταση-Έννοια κλίσης Γλωσσική Διάσταση Πρακτική εφαρμογή Στάση απέναντι στα μαθηματικά

39 Εισαγωγή σε έννοια Α’ τάξηΒ’ τάξη

40 Εισαγωγή σε έννοια Γ’ τάξηΔ’ τάξη

41 Εισαγωγή σε έννοια Α’ ΓυμνασίουΒ’ Γυμνασίου

42 Υπόθεση - Επαλήθευση Β’ τάξη Γ’ τάξη

43 Χρήση στρατηγικών Α΄ τάξη Β΄ τάξη

44 Γ΄ τάξηΔ΄ τάξη

45 Διερεύνηση μαθηματικής ιδιότητας Β΄ τάξη Γ΄ τάξη

46 Ενδεικτική Δόμηση Μαθήματος Γ’ Δημοτικού, Εισαγωγή στα μη εναδικά κλάσματα 1 Ομαδική εργασία, Συζήτηση, Παρουσίαση

47 Γ’ Δημοτικού, Εισαγωγή στα μη εναδικά κλάσματα 2 Εξάσκηση

48 Ολοκλήρωση- Αναστοχασμός 3

49 Ενδεικτική Δόμηση Μαθήματος Γ’ Δημοτικού 1 Ομαδική εργασία, Συζήτηση, Παρουσίαση

50 2 Εξάσκηση

51 Ολοκλήρωση- Αναστοχασμός 3

52 Ενδεικτική Δόμηση Μαθήματος Γ’ Δημοτικού 1 Ομαδική εργασία, Συζήτηση, Παρουσίαση

53 2

54 Εξάσκηση 3

55 Ολοκλήρωση- Αναστοχασμός 3

56 Ιστοσελίδα:  Πρόγραμμα Σπουδών Μαθηματικών (εκτεταμένο και συνοπτικό)  Οδηγοί Εκπαιδευτικού Δημοτικής Εκπαίδευσης (τάξεις Ε΄-Στ΄)  Ενδεικτική οργάνωση της ύλης (τάξεις Α΄- Δ΄)  Οδηγοί ενοτήτων (τάξεις Α΄- Δ΄)  Εκπαιδευτικό υλικό (τάξεις Α΄- Δ΄) ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ Α΄, Β΄, Γ΄ & Δ΄

57

58

59 ΔΟΜΗΣΗ ΟΔΗΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Δείκτες Ενδεικτική οργάνωση μαθημάτων Σημεία προσοχής Τεχνολογία *Υπάρχει μόνο σε ηλεκτρονική μορφή

60 1.Εξερεύνηση 2.Διερεύνηση 3.Δραστηριότητες 4.Δραστηριότητες Εμπλουτισμού: Υπάρχουν στο τέλος κάθε ενότητας - Διαβαθμισμένες με βάση την έννοια που διδάσκεται ΔΟΜΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ

61 Παραδείγματα ενδεικτικoύ σχεδιασμού μαθήματος, χρησιμοποιώντας το υφιστάμενο υλικό της Ε΄και Στ΄ τάξης, με βάση το μοντέλο διδασκαλίας του ΝΑΠ

62 Ε΄ Δημοτικού, Ισοδυναμία Κλασμάτων 1 Πρόκληση ενδιαφέροντος, Εξερεύνηση Ομαδική εργασία, Συζήτηση, Παρουσίαση Δώδεκα φίλοι πήγαν για δείπνο σε μια πιτσαρία. Παράγγειλαν επτά πίτσες. Κάποιες τις έκοψαν σε τρίτα και κάποιες σε τέταρτα. Έφαγαν όλοι την ίδια ποσότητα πίτσας. Πώς είναι αυτό δυνατό;

63 Ε΄ Δημοτικού, Ισοδυναμία Κλασμάτων 2 Διερεύνηση, δημιουργικότητα Ομαδική εργασία, Συζήτηση, Παρουσίαση Να βρείτε όσο το δυνατόν περισσότερα ισοδύναμα κλάσματα με το ½, το 1/3 και το ¼.

64 Ε΄ Δημοτικού, Ισοδυναμία Κλασμάτων 3 Εξάσκηση

65 Ολοκλήρωση- Αναστοχασμός 4

66 Στ΄ Δημοτικού, Αναλογίες Πρόκληση ενδιαφέροντος, Εξερεύνηση Ατομική εργασία, Συζήτηση, Παρουσίαση Ο διευθυντής τροφοδοσίας σε ένα εστιατόριο μελετά τις προσφορές για την προμήθεια αραβόσιτου σε κονσέρβα. Οι προσφορές των δύο εταιρειών αφορούσαν κονσέρβες ίδιας ποσότητας και ποιότητας. Να εισηγηθείς ποια προσφορά πρέπει να επιλέξει με βάση τα πιο κάτω: Αραβόσιτος Α 7 κονσέρβες προς €3 Αραβόσιτος Β 5 κονσέρβες προς €2 1

67 2 Διερεύνηση, Ομαδική εργασία, Συζήτηση, Παρουσίαση Επέκταση: Μπορείς με βάση τις γραφικές παραστάσεις να προτείνεις πώς μπορεί το γαλακτοκομείο να αξιοποιήσει L γάλα;

68 Στ΄ Δημοτικού, Αναλογίες 3 Εξάσκηση

69 Στ΄ Δημοτικού, Αναλογίες 1 Αξιολόγηση – Αναστοχασμός Αραβόσιτος Α 7 κονσέρβες προς €3 Αραβόσιτος Β 5 κονσέρβες προς €2 Ο διευθυντής μιας τρίτης εταιρείας θέλει να καθορίσει την τιμή του δικού τους προϊόντος μεταξύ της τιμής των δύο προηγούμενων εταιρειών. Με ποιο τρόπο μπορεί να το κάνει αυτό, χρησιμοποιώντας μόνο ακέραιους αριθμούς. Να συμπληρώσετε την πιο κάτω πινακίδα. 4 ___ κονσέρβες προς €___

70 Συζήτηση 1 Να εισηγηθείτε κατάλληλες δραστηριότητες Εξερεύνησης/Πρόκλησης ενδιαφέροντος για τα πιο κάτω μαθήματα.

71 Ε΄

72 Στ΄

73 Συζήτηση 2 Να προτείνετε μια ενδεικτική οργάνωση των πιο κάτω μαθημάτων με βάση το μοντέλο διδασκαλίας του ΝΑΠ.

74 Ε΄

75

76 Στ΄

77

78


Κατέβασμα ppt "Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Κωνσταντίνος Χρίστου Αρετή Παναούρα Δήμητρα Πίττα-Πανταζή Μάριος Πιττάλης Σεπτέμβριος 2014."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google