Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής Γυμνάσιο-Λύκειο Αντιμάχειας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής Γυμνάσιο-Λύκειο Αντιμάχειας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής Γυμνάσιο-Λύκειο Αντιμάχειας Κω

2 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Θέματα παρουσίασης 1.Τρόποι εισαγωγής του Scratch σε ένα περιβάλλον μάθησης. 2.Ξεκινώντας από ένα ψάρι και φτάνοντας σε ένα ενυδρείο. 3.Έλεγχος αποτελεσματικότητας του project. 4.Συμπεράσματα-Παρατηρήσεις- Ερωτήσεις.

3 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Θέματα παρουσίασης 1.Τρόποι εισαγωγής του Scratch σε ένα περιβάλλον μάθησης. 2.Ξεκινώντας από ένα ψάρι και φτάνοντας σε ένα ενυδρείο. 3.Έλεγχος αποτελεσματικότητας του project. 4.Συμπεράσματα-Παρατηρήσεις- Ερωτήσεις.

4 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Τρόποι εισαγωγής του Scratch σε ένα περιβάλλον μάθησης. Εισαγωγή στον προγραμματισμό. –Λόγοι ύπαρξης της πληροφορικής. –Παραδείγματα σύγχρονων εφαρμογών. Η έννοια του αλγόριθμου. –Πρόβλημα. –Λύσεις. Προγραμματιστικά περιβάλλοντα. –Γλώσσες προγραμματισμού.

5 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Θέματα παρουσίασης 1.Τρόποι εισαγωγής του Scratch σε ένα περιβάλλον μάθησης. 2.Ξεκινώντας από ένα ψάρι και φτάνοντας σε ένα ενυδρείο. 3.Έλεγχος αποτελεσματικότητας του project. 4.Συμπεράσματα-Παρατηρήσεις- Ερωτήσεις.

6 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Ξεκινώντας από ένα ψάρι και φτάνοντας σε ένα ενυδρείο. Ποιος είναι ο στόχος. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί. Πως θα γίνει το μάθημα. (ομάδες;). Βήμα- βήμα. Ανακεφαλαίωση & Λάθη! Τι υλικά- προετοιμασία θα χρειαστεί ο εκπαιδευτής;

7 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Δημιουργία πρώτου προγράμματος Εξήγηση λειτουργιών και δυνατοτήτων. Δημιουργία φακέλων (USB Stick;).

8 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Δημιουργία πρώτου προγράμματος Χρήση φιγούρας. Εισάγοντας τουβλάκια. Μετακίνηση στον χώρο. Δομή επανάληψης Ενδυμασίες.

9 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Δημιουργία δεύτερου προγράμματος Δομή επιλογής. Εμφάνιση μηνυμάτων. Αλλαγή κατεύθυνσης.

10 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Δημιουργία τρίτου προγράμματος Εισαγωγή φόντου. Τοποθέτηση στον άξονα Χ,Υ. Χρησιμοποιώντας δύο φιγούρες. Μετατόπιση φιγούρας με βάση την κίνηση του ποντικιού.

11 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Δημιουργία τέταρτου προγράμματος Μετάδοση πληροφορίας από μια φιγούρα σε μια άλλη.

12 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Περισσότερες ενέργειες Περισσότερες φιγούρες. Σκορ. Αύξηση, ή μείωση μεγέθους. Αλλαγή φιγούρας ψαριών. Διαφορετικά παιχνίδια (Arkanoid, Space Invaders κ.α.).

13 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Θέματα παρουσίασης 1.Τρόποι εισαγωγής του Scratch σε ένα περιβάλλον μάθησης. 2.Ξεκινώντας από ένα ψάρι και φτάνοντας σε ένα ενυδρείο. 3.Έλεγχος αποτελεσματικότητας του project. 4.Συμπεράσματα-Παρατηρήσεις- Ερωτήσεις.

14 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Έλεγχος αποτελεσματικότητας του project. Μάθημα αφιερωμένο στην επανάληψη. Εξέταση του Scratch σε παρόμοιο πρόγραμμα του ενυδρείου.

15 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Θέματα παρουσίασης 1.Τρόποι εισαγωγής του Scratch σε ένα περιβάλλον μάθησης. 2.Ξεκινώντας από ένα ψάρι και φτάνοντας σε ένα ενυδρείο. 3.Έλεγχος αποτελεσματικότητας του project. 4.Συμπεράσματα-Παρατηρήσεις- Ερωτήσεις.

16 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Συμπεράσματα Μεγάλη ανταπόκριση. Σύγχρονο περιβάλλον. Δύσκολες έννοιες-απλά δοσμένες. Προώθηση συνεργασίας. Κίνητρο ενασχόλησης στο σπίτι. Διαφορετικές ταχύτητες (γνώσεις- αντίληψη). Περιορισμένος χρόνος. Χρειάζεται υπομονή! Προετοιμασία & γνώσεις.

17 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Παρατηρήσεις Καλό θα ήταν να προηγηθεί όλων των διαθεματικών. Τεράστια πηγή πληροφορίας στο διαδίκτυο. Χρειάζονται έντυπες οδηγίες σε κάθε μάθημα. ++Καλό εργαστήριο & πρόσβαση στο διαδίκτυο

18 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Ερωτήσεις;

19 Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Θέματα παρουσίασης 1.Τρόποι εισαγωγής του Scratch σε ένα περιβάλλον μάθησης. 2.Ξεκινώντας από ένα ψάρι και φτάνοντας σε ένα ενυδρείο. 3.Έλεγχος αποτελεσματικότητας του project. 4.Συμπεράσματα-Παρατηρήσεις- Ερωτήσεις.


Κατέβασμα ppt "Scratch Day Βαμβακάς Δημήτρης Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής Γυμνάσιο-Λύκειο Αντιμάχειας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google