Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οργάνωση της Διδασκαλίας για Άτομα με Αυτισμό σύμφωνα με την Προσέγγιση TEACCH.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οργάνωση της Διδασκαλίας για Άτομα με Αυτισμό σύμφωνα με την Προσέγγιση TEACCH."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Οργάνωση της Διδασκαλίας για Άτομα με Αυτισμό σύμφωνα με την Προσέγγιση TEACCH

2 Θεωρητικό Υπόβαθρο Αυτισμός: πρόοδος σε δομημένα πλαίσια Δομημένη διδασκαλία Ολιστική προσέγγιση

3 Συνεχής αξιολόγηση των ικανοτήτων και αναγκών Ικανότητες Ενδιαφέροντα Αναδυόμενες δεξιότητες Τρόποι εργασίας Γνωστική και συμπεριφορική Θεραπεία

4 Συνεργασία με γονείς Εκπαίδευση γονιών ως συν-θεραπευτών Διδασκαλία σε όλο το φάσμα του αυτισμού

5 Στόχοι  Η κατανόηση του περιβάλλοντος από το άτομο με αυτισμό  Η ανεξαρτησία του ατόμου με αυτισμό

6 Η αναγκαιότητα της δομής Προσαρμόζει το περιβάλλον ώστε να είναι προβλέψιμο Αξιοποιεί τις οπτικές ικανότητες Ενσωματώνει ρουτίνες => εξοικείωση Δίνει έμφαση στην ολοκλήρωση της δραστηριότητας Δίνει έμφαση στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων ανεξαρτησίας

7 Τεχνικές  ("'Αλλαξε το περιβάλλον του παιδιού ώστε να γίνει πιο κατανοητό")  Σαφής οργάνωση και οριοθέτηση χώρου  Φυσικά και οπτικά όρια  Ελάχιστα οπτικά και ακουστικά ερεθίσματα  Διαμόρφωση βασικών περιοχών διδασκαλίας Φαγητό, παιγνίδι, μετάβαση, εργασία (ατομική - ανεξάρτητη)

8 Ημερήσιο πρόγραμμα δραστηριοτήτων Δομημένο Εξατομικευμένο (για να έχει νόημα) «Πρώτα δουλειά, μετά παιγνίδι»

9 Μορφές παρουσίασης του προγράμματος  Αντικείμενα  Αντικείμενα + Φωτογραφίες/ Εικόνες  Εικόνες + Λέξεις  Λέξεις

10 Εξατομικευμένο σύστημα εργασίας 3 Τι είδους δουλειά θα κάνω ; 3 Πόση δουλειά θα κάνω ; 3 Πως γνωρίζω ότι τελείωσα ; 3 Τι θα κάνω μετά ;

11 Μορφές παρουσίασης του συστήματος εργασίας 1.Από τα αριστερά προς τα δεξιά 2.Από πάνω προς τα κάτω 3.Με ταύτιση (χρωμάτων, σχημάτων, γραμμάτων, αριθμών) 4.Με λέξεις

12 Οπτική σαφήνεια για την εκτέλεση της δραστηριότητας  Οπτική Οργάνωση  Οπτικές οδηγίες (λέξεις, εικόνες, υλικά)

13 Κριτική  Άκαμπτη δομή αυθορμητισμός και ατομικότητα  Περιορισμένες έρευνες για τα μακρόχρονα αποτελέσματα  Μακρόχρονη διδακτική εμπειρία


Κατέβασμα ppt "Οργάνωση της Διδασκαλίας για Άτομα με Αυτισμό σύμφωνα με την Προσέγγιση TEACCH."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google