Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 1770-1821.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 1770-1821."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

2 ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ  ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.  ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.

3 ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ  ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  ΆΛΛΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ  >

4 Η εκμάθηση των γραμμάτων δεν γινόταν μόνο στο σχολείο που έφερε το όνομα αυτό αλλά υπήρχαν και άλλοι τρόποι για να μάθει ένα παιδί γραφή και ανάγνωση. Όπως ένα μέλος της οικογένειας, ένας συγγενής ή όποιος άλλος που να γνωρίζει στοιχειώδη έστω γραφή και ανάγνωση.Οι ευκατάστατες οικογένειες μπορούσαν να προσλάβουν έναν οικοδιδάσκαλο. ΔΟΜΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.  Ένας δάσκαλος με στοιχειώδης γνώσεις αναλάμβανε να διδάξει τα πρώτα γράμματα σε ένα μικρό αριθμό παιδιών  Η φοίτηση κοριτσιών στα σχολεία ήταν πολύ μικρή

5 Χρέη δασκάλου έκανε,συνήθως, ο αναγνώστης της εκκλησίας αλλά και οποιοσδήποτε άλλος είχε στοιχειώδεις γνώσεις γραφής και ανάγνωσης. Η διδασκαλία των κοινών γραμμάτων είναι σχεδόν ομοιόμορφη σε όλα τα σχολεία. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΗΤΑΝ Η ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ  Γραφή  Αριθμητική  Ανάγνωση

6 ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ  ΜΕΣΗ ΜΟΡΦΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.  ΑΛΛΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ  >

7 Από τον 17ο αιώνα, ένας νέος τύπος σχολείου αρχίζει να παγιώνεται. Πρόκειται για ένα σχολείου μέσης εκπαίδευσης, το οποίο στις επίσημες πηγές, ονομάζεται συνήθως > ή > των ελληνικών μαθημάτων>>. Στον τύπο αυτό ανήκουν η Πατριαρχική Σχολή της Κωνσταντινούπολης και άλλες που ιδρύονται από τα μέσα του 17ου αιώνα στα Άγραφα, τα Ιωάννινα, τη Χίο, το Βουκουρέστι, το Ιάσιο με την επιχορήγηση πλουσίων εμπόρων.

8 ΓΥΜΝΑΣΙΟΝ / ΛΥΚΕΙΟΝ Γυμνάσια ονομάζονται στις αρχές του 19ου αιώνα οι σχολές της Σμύρνης και της Χίου, που προσφέρουν εκτός από ελληνική παιδεία και άλλα υψηλού επιπέδου μαθήματα, ενώ Λύκειο ονομάζεται η ηγεμονική σχολή του Βουκουρεστίου που εκσυγχρονίζεται το 1810.

9 ΤΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΧΘΕΣ  Χρέη δασκάλου έκανε ο Ιερέας αλλά και όποιος γνώριζε ανάγνωση και γραφή.  Εξάρτηση της Εκπαίδευσης από την Εκκλησία.  Η φοίτηση κοριτσιών στα σχολεία ήταν πολύ μικρή. ΣΗΜΕΡΑ  Όλοι οι δάσκαλοι είναι του Πανεπιστημίου και με ειδικότητες.  Ανεξάρτητη η εκπαίδευση από την εκκλησία.  Κορίτσια και αγόρια έχουν τις ίδιες ευκαιρίες.

10 ΧΘΕΣ  Τα βιβλία σε μεγάλο βαθμό ήταν εκκλησιαστικού περιεχομένου.  Η παιδεία συνδεόταν με το όραμα της ελευθερίας, της αναγέννησης της Ελλάδας.  Δύο τύποι σχολείων, ένα κατώτερο >που οι μαθητές μαθαίνουνε ανάγνωση, γραφή και αριθμητική. Και ένα μέσου > που κύριος σκοπός του ήταν η άσκηση των μαθημάτων στην αρχαία Ελληνική γλώσσα. ΣΗΜΕΡΑ  Ένα από τα πολλά μαθήματα που διδάσκονται είναι τα Θρησκευτικά.  Η παιδεία στοχεύει στο να αποκτήσουν τα παιδιά γνώσεις, ήθος, να διαμορφώσουν χαρακτήρα κ.λ.π. προκειμένου να αντιμετωπίσουν τη ζωή.  Τρεις τύποι εκπαίδευσης α)Υποχρεωτική, ‘’Δημοτικό και Γυμνάσιο’’ β)Μέση, ‘’Λύκειο’’ γ)Ανώτατη, ‘’Πανεπιστήμιο, ΤΕΙ’’


Κατέβασμα ppt "Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 1770-1821."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google