Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γιάννης Διαμαντόπουλος Marketing & PR Director, ΕΛΙΝΟΙΛ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γιάννης Διαμαντόπουλος Marketing & PR Director, ΕΛΙΝΟΙΛ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γιάννης Διαμαντόπουλος Marketing & PR Director, ΕΛΙΝΟΙΛ

2 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Φαινόμενα νοθείας αλλά και γενικότερα καυσίμων κακής ποιότητας Τεράστια η έκταση του προβλήματος στην Ελληνική αγορά!

3 Α. ΒΕΝΖΙΝΕΣ : ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΟΘΕΙΑΣ 8% αρνήσεις + 7% αντ/κα ΕΜΠ (ΣΕΕΠΕ) [ΑΤΤΙΚΗ, 02] ΕΜΠ (Υπ.Αν.) [ΑΤΤΙΚΗ, 03-04] ΕΜΠ (ΥΠΕΧΩΔΕ) [ΕΛΛΑΔΑ, 98-00] 8,2 7,1 9,7 4,2 5,4 ΓΧΚ [ΕΛΛΑΔΑ, '99] ΓΧΚ [ΕΛΛΑΔΑ, ‘00] INSPECTORATE [ΑΤΤΙΚΗ, ΘΕΣ/ΚΗ 05] ΠΕΡΙΟΧΗ % ΝΟΘΕΙΑΣ 15,0

4 Β. ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ : ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΟΘΕΙΑΣ (%) ΕΜΠ (ΣΕΕΠΕ) [ΑΤΤΙΚΗ, 02] ΕΜΠ (Υπ.Αν.) [ΑΤΤΙΚΗ, 03-04] ΕΜΠ (ΥΠΕΧΩΔΕ) [ΕΛΛΑΔΑ, 98-00] 15,9 11,7 28,0 28,4 16,8 ΓΧΚ [ΕΛΛΑΔΑ, '99] ΓΧΚ [ΕΛΛΑΔΑ, ‘00] INSPECTORATE [ΑΤΤΙΚΗ, ΘΕΣ/ΚΗ 05] ΠΕΡΙΟΧΗ % ΝΟΘΕΙΑΣ 18,2 8,6% αρνήσεις + 8,2% αντ/κα 15,9 11,7 28,0 28,4 16,8

5 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΤΗΣ ΝΟΘΕΙΑΣ Ή ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Πετρέλαιο Κίνησης ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ 15,9% Πετρέλαιο Κίνησης ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ 28,6% Μήπως δεν είναι 40%; Μήπως είναι 30%; Η μήπως 20%; Πάντως σίγουρα δεν είναι 15,9%, όπως συνηθίζεται να λέγεται! Κανείς δεν ξέρει ακριβώς, αλλά δεν έχει σημασία... Πετρέλαιο Κίνησης ΑΤΤΙΚΗ ΕΜΠ για ΣΕΕΠΕ, 2002 ΔΕΙΓΜΑΤΑ 15,9% = * Εκτιμήσεις 28,6% Χ 1,8* = 40% Χ 1,4* Παράδειγμα: Πετρέλαιο Κίνησης

6 ΠΟΛΛΕΣ & ΠΟΙΚΙΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΘΕΙΑΣ Για την Οικονομία Στον καταναλωτή, καθώς πληρώνει άλλο από αυτό που αγοράζει και επιβαρύνεται με το κόστος επισκευής του οχήματός του. Στο κράτος, αφού προκύπτει φοροδιαφυγή Για το Περιβάλλον Eπιβαρύνει το περιβάλλον με επιβλαβείς ρύπους Συνεισφέρει επικίνδυνα στο φαινόμενο του θερμοκηπίου Για τον Κινητήρα Στην αντλία καυσίμου Στις βαλβίδες Στον καταλύτη Στον θάλαμο καύσης

7 Το απόστημα της νοθείας δεν μπορεί να καταπολεμηθεί & Το παράδειγμα της

8 ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δέσμευση στην Ολική Ποιότητα ΣΗΜΕΙΑ ΦΟΡΤΩΣΗΣ ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ - ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΤΚΛ - ΕΜΠ BSI INSPECTORATE ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ - ΔΕΙΚΤΕΣ

9 ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΤΕΙ Η ΝΟΘΕΙΑ Πρόγραμμα Πρωτοποριακή συνεργασία της ελίν απόο το 1998 με το Ε.Τ.Κ.Λ. του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Το εργαστήριο επισκέπτεται απροειδοποίητα όλα τα πρατήρια ελίν στην Ελλάδα, παίρνει δείγματα όλων των καυσίμων και τα αναλύει. Άμεση αναφορά από το εργαστήριο στην ελίν σε κάθε περίπτωση προβλήματος Έχουν αναλυθεί πάνω από δείγματα καυσίμων Σε κάθε πρατήριο ελίν έχουν γίνει κατά μέσο όρο περίπου 70 αναλύσεις Συνεργάτες Υποχρεωτικός όρος στο συμβόλαιο να δέχονται τους ελέγχους του Εργαστηρίου. Επιβράβευση με πιστοποιητικό από το ΕΜΠ Dealers που χαίρονται να ελέγχονται!

10 Ανθρωποώρες των εργαζόμενων στο πρόγραμμα, στο ΕΜΠ και στην ελίν. Πρατήρια που διακόπτουμε τη συνεργασία Πρατήρια που δεν έρχονται στο δίκτυο, λόγω των όρων των συμφωνητικών Ανάληψη Κόστους Αποτέλεσμα Πρακτικά μηδενικά ποσοστά νοθείας στο δίκτυο της ελίν. Η μόνη εταιρία που ανακοινώνει τα αποτελέσματα των ελέγχων της Πράξεις Άμεσοι επαναληπτικοί έλεγχοι σε περίπτωση προβλήματος Διευκρίνηση & εξακρίβωση συμβάντος Διακοπή συνεργασίας με πρατήρια ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΤΕΙ Η ΝΟΘΕΙΑ

11 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ελίν * Έρευνα του ΕΤΚΛ του ΕΜΠ σε δείγμα 269 πρατηρίων όλων των εταιριών στην Αττική, το Μάρτιο του αγορά* ΒΕΝΖΙΝΕΣ (%) ,2 0,3 0,6 1,4 1,9 1,4 0,7 8,2*

12 αγορά* ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ (%) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ελίν * Έρευνα του ΕΤΚΛ του ΕΜΠ σε δείγμα 269 πρατηρίων όλων των εταιριών στην Αττική, το Μάρτιο του ,6 0,4 1,0 0,50,8 1,6 1,4 15,9*

13 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ Υπάρχουν ευτυχώς και άλλες εταιρίες που έχουν αρχίσει να κάνουν ελέγχους Κάποιες σε ένα μέρος τους δικτύου τους, κάποιες μόνες τους, κάποιες σε επιλεγμένα προϊόντα Αλλά δυστυχώς αυτό δεν είναι αρκετό Γιατί πρέπει να ακολουθήσουν όλες οι εταιρίες πετρελαιοειδών Γιατί πρέπει οι έλεγχοι να γίνονται σε όλο το δίκτυο, σε όλα τα προϊόντα, από ανεξάρτητο φορέα, και με συνέπεια για πολλά χρόνια Να παίρνονται γενναίες αποφάσεις, όπως διακοπή συνεργασιών με πρατήρια όσο μεγάλα και αν είναι Και φυσικά να δημοσιοποιούνται τα αποτελέσματα των ελέγχων Αλλά δυστυχώς ούτε αυτό θα ήταν αρκετό

14


Κατέβασμα ppt "Γιάννης Διαμαντόπουλος Marketing & PR Director, ΕΛΙΝΟΙΛ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google