Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ»

2 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (Ε.Β.Ε.Π.) ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΣΧΙΣΤΟΥ ΑΕ (ΒΙ.ΠΑ.Σ. ΑΕ)

3 Η μελέτη διενεργήθηκε από την ερευνητική ομάδα του Ερευνητικού Εργαστηρίου Ναυτιλιακής Οικονομίας Διοίκησης και Ναυτικών Ατυχημάτων. • Επιστημονικός Υπεύθυνος: Καθηγητής κος Κων/νος Γκιζιάκης Μέλη της επιστημονικής ομάδας: • κα Ερνεστίνη Γκιζιάκη, Διδάκτωρ Στατιστικής, • κος Αθανάσιος Καρλής, Διδάκτωρ Ναυτιλιακός Οικονομολόγος, • κα Αναστασία Χριστοδούλου, Υποψήφια Ph.D και • κα Γεωργία Παπαδοπούλου, Μ.Β.Α.

4 Μεθοδολογία  Για την επιλογή του δείγματος ακολουθήθηκε η μέθοδος της απλής τυχαίας δειγματοληψίας  Η μέθοδος αυτή εξασφαλίζει ότι κάθε μονάδα του πληθυσμού (από τον κατάλογο επιχειρήσεων) έχει ίση πιθανότητα να συμπεριληφθεί στο δείγμα.

5 Δειγματοληψία - Δεδομένα.  Χρησιμοποιήθηκε κατάλογος των ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακών εταιριών του 2005 στον οποίο καταγράφονται κατά αλφαβητική σειρά 835 επιχειρήσεις (owners/operators) από τις οποίες λειτουργούσαν το 2010, 730 επιχειρήσεις.  Επελέγη τυχαίο δείγμα 70 εταιριών - 10% περίπου του πληθυσμού - με τη μέθοδο των τυχαίων αριθμών.  Το Ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει 10 ερωτήσεις, δύο από αυτές είναι ανοικτές.  Συμπληρώθηκαν 58 ερωτηματολόγια.

6 ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

7 ΕΧΕΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗ ΝΕΖ;

8 ΠΟΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΤΗ ΝΕΖ;

9 ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

10 ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ

11 ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗ ΝΕΖ;

12 ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗ ΝΕΖ;

13 ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗ ΝΕΖ;

14 ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ; Προσφερόμενη ποιότητα εντός Ελλάδος Προσφερόμενη ποιότητα εκτός Ελλάδος

15 ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΘΕΙΣΑ ΤΙΜΗ; Προσφερθείσα τιμή εντός Ελλάδος Προσφερθείσα τιμή εκτός Ελλάδος

16 ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ; Χρόνος παράδοσης εντός Ελλάδος Χρόνος παράδοσης εκτός Ελλάδος

17 ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ; Συμπεριφορά Αρχών εντός Ελλάδος Συμπεριφορά Αρχών εκτός Ελλάδος

18 ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ; Συμπεριφορά του εργολάβου εντός Ελλάδος Συμπεριφορά του εργολάβου εκτός Ελλάδος

19 ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ; Συμπεριφορά εργαζομένων εντός Ελλάδος Συμπεριφορά εργαζομένων εκτός Ελλάδος

20 ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ; Συμπεριφορά εργατικών συνδικάτων εντός Ελλάδος Συμπεριφορά εργατικών συνδικάτων εκτός Ελλάδος

21 ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗ ΝΕΖ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ;

22 ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗ ΝΕΖ ΓΙΑ ΜΕΤΑΣΚΕΥΕΣ;

23 ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗ ΝΕΖ ΓΙΑ ΝΕΑ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗ;

24 ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗ ΝΕΖ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ;

25 ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ Η ΝΕΖ ΛΟΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ

26 ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ Η ΝΕΖ ΛΟΓΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΡΙΤΩΝ

27 ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗ ΝΕΖ ΛΟΓΩ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ;

28 ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗ ΝΕΖ ΛΟΓΩ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ;

29 ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗ ΝΕΖ ΛΟΓΩ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ;

30 Προσδιοριστικοί παράγοντες που συντελούν στην διόγκωση των προβλημάτων και αποτελούν τις αδυναμίες των μονάδων της ΝΕΖ Περάματος  Το ανεπαρκές χρηματοοικονομικό υπόβαθρο  H έλλειψη μακροχρόνιας σταθερής στρατηγικής πολιτικής και προγραμματισμού για τον κλάδο  Η έλλειψη μακροχρόνιας σχεδιαζόμενης υποδομής, λόγω της ανέφικτης μέχρι σήμερα επιστημονικής και στατιστικής τεκμηρίωσης  Οι ανορθολογικές διοικητικές δομές των ίδιων των μονάδων  Οι οφειλές σε Ασφαλιστικούς Οργανισμούς – Διόγκωση Χρεών

31 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Κύρια προβλήματα που αναφέρουν οι πελάτες της ΝΕΖ  Η συμπεριφορά των συνδικάτων  Η προσφερόμενη τιμή προς τους πελάτες είναι μη ανταγωνιστική  Η προσφερόμενη ποιότητα των εργασιών της ΝΕΖ είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα από τις απαντήσεις των πελατών της  Ο χρόνος παράδοσης είναι μη ανταγωνιστικός

32 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ  Η συμπεριφορά των εργολάβων φαίνεται να είναι ανταγωνιστική με τους εργολάβους εκτός Ελλάδος  Η συμπεριφορά των εργαζομένων φαίνεται να είναι οριακά ανταγωνιστική  Τα μεγαλύτερα προβλήματα που εντοπίζουν οι ερωτηθέντες που δεν χρησιμοποιούν τη ΝΕΖ αφορούν στο «χρόνο παράδοσης και το κόστος»-ποσοστό 83%.

33  Οι προοπτικές της ΝΕΖ δεν φαίνονται να είναι θετικές (το 63% των πελατών της δηλώνουν ότι δεν προτίθενται να την χρησιμοποιήσουν.  Η ισχυρή θέση της ΝΕΖ είναι οι «επισκευές» όπου το 56% των ερωτηθέντων απαντάει ότι την προτιμά.  Για τις μετασκευές και νέες ναυπηγήσεις στη χρησιμοποίηση της ΝΕΖ οι αρνητικές απαντήσεις ήταν 75% και 92%. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

34  Υπάρχει πρόβλημα με την φήμη της ΝΕΖ δεδομένου ότι το 68% που δεν τη χρησιμοποιούν δηλώνει ότι δεν τη προτιμά από πληροφορίες που έχει από τρίτους.  Τέλος, η συνέπεια αποτελεί άλλο ένα θετικό στοιχείο κατά την γνώμη των ερωτηθέντων.

35 Προτάσεις ανάκαμψης Ενδογενή μέτρα Εκμετάλλευση των «οικονομιών κλίμακος» με οργανωτικά σχήματα που να μειώνουν το κόστος όπως :  Κοινό μάρκετινγκ  Κοινές προμήθειες  Κοινή έρευνα (όπως η παρούσα)  Κοινή διαπραγμάτευση αγοράς πρώτων υλών.

36 Προτάσεις ανάκαμψης Εξωγενή μέτρα  Περιορισμός ασφαλιστικών εισφορών στα επίπεδα των ανταγωνιστών της ΝΕΖ.  Δημιουργία υποδομών με συμμετοχή του φορέα εποπτείας της ζώνης, της ΟΛΠ ΑΕ και των επιχειρηματιών της ζώνης.  Εκσυγχρονισμός των παραγωγικών μονάδων με ένταξή τους στο ΕΣΠΑ

37  Δημιουργία εγγυοδοτικού μηχανισμού για τη συμμετοχή των μονάδων σε μεγάλα έργα.  Ενθάρρυνση επιχειρήσεων για την υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον υλικών και πρώτων υλών.  Συμμετοχή της ΝΕΖ στην αμυντική βιομηχανία. Προτάσεις ανάκαμψης Εξωγενή μέτρα


Κατέβασμα ppt "«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google