Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΚΕΠ) 18/6/2007 (Α) Έρευνα για το βαθμό αναγνωρισιμότητας των ΚΕΠ από τους πολίτες γενικά (Β) Έρευνα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΚΕΠ) 18/6/2007 (Α) Έρευνα για το βαθμό αναγνωρισιμότητας των ΚΕΠ από τους πολίτες γενικά (Β) Έρευνα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΚΕΠ) 18/6/2007 (Α) Έρευνα για το βαθμό αναγνωρισιμότητας των ΚΕΠ από τους πολίτες γενικά (Β) Έρευνα για την ποιότητα της εξυπηρέτησης που παρέχουν τα ΚΕΠ

2 ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΚΕΠ)  3 ΚΕΠ λειτουργούν μέχρι στιγμής:  1 στη Λευκωσία, από 12/12/2005  1 στη Λεμεσό, από 30/10/2006  1 στην Πόλη Χρυσοχούς, από 22/1/2007

3

4 ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΚΕΠ) (Α) Έρευνα για το βαθμό αναγνωρισιμότητας των ΚΕΠ από τους πολίτες γενικά (Β) Έρευνα για την ποιότητα της εξυπηρέτησης που παρέχουν τα ΚΕΠ Περίοδος: Περίοδος: Απριλίου, 2007

5 (Α) Έρευνα για το βαθμό αναγνωρισιμότητας των ΚΕΠ από τους πολίτες γενικά  Τηλεφωνικές συνεντεύξεις  867 άτομα, ετών σε όλες τις Επαρχίες

6 (Β) Έρευνα για την ποιότητα εξυπηρέτησης των ΚΕΠ  Περίοδος: Απριλίου, 2007  Προσωπικές συνεντεύξεις με πολίτες στα 3 ΚΕΠ, καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας τους  ερωτηματολόγια

7 Έρευνες για τα ΚΕΠ  Αποτελέσματα

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20


Κατέβασμα ppt "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΚΕΠ) 18/6/2007 (Α) Έρευνα για το βαθμό αναγνωρισιμότητας των ΚΕΠ από τους πολίτες γενικά (Β) Έρευνα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google