Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris GfK. Growth from Knowledge GfK-WSJ Investment Barometer Αποτελέσματα Άνοιξης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris GfK. Growth from Knowledge GfK-WSJ Investment Barometer Αποτελέσματα Άνοιξης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris GfK. Growth from Knowledge GfK-WSJ Investment Barometer Αποτελέσματα Άνοιξης 2006 Σπύρος Καμηλέρης Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος GfK Market Analysis ΕΠΕ

2 30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Η ταυτότητα της έρευνας 1

3 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Η μεθοδολογία της έρευνας ΠαγκόσμιαΕλλάδα Χώρες διεξαγωγής 12 χώρες E.U. – Ελβετία - Η.Π.Α. – Ρωσία- Τουρκία Μέθοδος συνεντεύξεων Τηλεφωνικές συνεντεύξεις μέσω CATI Μέγεθος δείγματος καταναλωτές 1250 καταναλωτές Πανελλαδικά Μέθοδος δειγματοληψίας Τυχαία επιλογή τηλεφωνικών αριθμών / ποσοστώσεις (quotas) δημογραφικών Χρόνος συνεντεύξεων 1η φάση Μάρτης- Απρίλης Απρίλης 3-11 Κατάλληλος Ερωτώμενος Ο υπεύθυνος για τη λήψη αποφάσεων σε οικονομικά θέματα στο νοικοκυριό ετών

4 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Το ερωτηματολόγιο  Συνολικό διαθέσιμο εισόδημα για επενδύσεις (>=50.000)  Σε ποιο οικονομικό προϊόν έχουν επενδύσει περισσότερο μέχρι σήμερα / κατάταξη (πρώτο, δεύτερο κλπ)  Αν είχαν Ευρώ πως θα καταμέριζαν το ποσό σε επενδυτικά προϊόντα/ κατάταξη  Σύγκριση με 6 μήνες πριν αν αύξησαν/μείωσαν/ κράτησαν σταθερά τα ποσά που έχουν επενδύσει  Σύγκριση με 12 μήνες μπροστά αν θα αυξήσουν/μειώσουν/ κρατήσουν σταθερά τα ποσά που έχουν επενδύσει Αποτελείται από 6 ερωτήσεις συνολικά με τα ακόλουθα θέματα:

5 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Ο φορέας της έρευνας και ο στόχος της  Η έρευνα διεξάγεται από τα τοπικά γραφεία της GfK σε κάθε χώρα για λογαριασμό της Wall Street Journal όπου και πρωτο-δημοσιεύονται τα αποτελέσματα.  Η έρευνα αποσκοπεί να καταγράψει τις επενδυτικές τάσεις μέσα στο απλό καταναλωτικό κοινό και όχι σε θεσμικούς επενδυτές

6 30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Ο Έλληνας επενδυτής 2

7 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Κύριο επενδυτικό προϊόν που χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή ΒΑΣΗ: Υπεύθυνος του νοικοκυριού για επνδυτικές αποφάσεις

8 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Τι επενδυτικό προϊόν θα χρησιμοποιούσαν αν διέθεταν € για επένδυση ΒΑΣΗ: Υπεύθυνος του νοικοκυριού για επνδυτικές αποφάσεις

9 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Πρόθεση για επένδυση στο μέλλον ΒΑΣΗ: Υπεύθυνος του νοικοκυριού για επνδυτικές αποφάσεις

10 30 June 2014 GfK GroupCustom Research „WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris Η τάση ανά προϊόν Που θα επενδύσουν περισσότερο Που θα επενδύσουν λιγότερο Διαφορά Μετοχές853 Αμοιβαία κεφάλαια615 Άλλα αμοιβαία κεφάλαια 110 Ομόλογα211 Τραπεζικές Καταθέσεις Ασφάλειες Ζωής523 Συνταξιοδοτικά Προγράμματα 312 Άλλες επενδύσεις321


Κατέβασμα ppt "30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris GfK. Growth from Knowledge GfK-WSJ Investment Barometer Αποτελέσματα Άνοιξης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google