Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΜΑΔΑ Κ Δαλαγιώργος Γιώργος Ζαμπούνης Φίλιππος Κράντα Μαριέτα Λαγανάς Χρήστος Νικολοπούλου Ανυσία Νικολοπούλου Λουίζα Σιδηρόπουλος Δημήτρης Τσαρτσαράκης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΜΑΔΑ Κ Δαλαγιώργος Γιώργος Ζαμπούνης Φίλιππος Κράντα Μαριέτα Λαγανάς Χρήστος Νικολοπούλου Ανυσία Νικολοπούλου Λουίζα Σιδηρόπουλος Δημήτρης Τσαρτσαράκης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΜΑΔΑ Κ Δαλαγιώργος Γιώργος Ζαμπούνης Φίλιππος Κράντα Μαριέτα Λαγανάς Χρήστος Νικολοπούλου Ανυσία Νικολοπούλου Λουίζα Σιδηρόπουλος Δημήτρης Τσαρτσαράκης Αντώνης

2

3 MSKodu  Microsoft Labs  Πλατφόρμα εικονικού προγραμματισμού  Τοπικό λογισμικό  Δωρεάν λογισμικό/Κλειστού κώδικα

4 Στόχος  Μαθητές δημοτικού  Δημιουργία παιχνιδιών  Εύκολη πλατφόρμα για το δάσκαλο  Ο μαθητής μαθαίνει παίζοντας

5 Κόσμος και Αντικείμενα  Αντικειμενοστραφής και Γεγονοστραφής προγραμματισμός  Συμπεριφορά : Γεγονός + Ενέργεια  Δημιουργία κόσμου  Αντικείμενα

6 Σχεδιάζω τον κόσμο μου  Εργαλεία σχεδίασης : 1.Βούρτσα Εδάφους ( Ground brush ) 2.Λόφοι και κοιλάδες (Up/Down) 3.Λείανση εδάφους (Flatten) 4.Σκλήρυνση επιφάνειας (Roughen) 5.Εργαλεία νερού (Water tool) 6.Κίνηση κάμερας

7 Γιατί είναι σημαντικός ο κόσμος  Η πολυπλοκότητα εξαρτάται απο τη φαντασία των μαθητών  Ο κόσμος επηρεάζει το παίχνιδι (όσο πιο δύσκολος ο κόσμος τόσο πιο ενδιαφέρον το παιχνίδι αλλά και πιο περίπλοκος ο προγραμματισμός του)  Αντιλαμβάνονται οι μαθητές την αλληλεπίδραση μεταξύ των αισθητήρων και των αντικειμένων

8 Αλληλεπίδραση αντικειμένου με το χρήστη  Οι χαρακτήρες αντιδρούν με τα πλήκτρα  Οι αισθητήρες επιτρέπουν την αλληλεπίδραση με το χρήστη  Οι αισθητήρες χρειάζονται ενέργειες

9 Αλληλεπίδραση μεταξύ των αντικειμένων  Ιδιότητες αντικειμένων  Αισθητήρες για την κατανόηση του κόσμου  Ενέργειες για την αλληλεπίδραση των αντικειμένων  Επεξεργαστής εντολών

10 Ιδιότητες και ρυθμίσεις του κόσμου  Επιλογές – ιδιότητες κόσμου  Ρυθμίσεις κόσμου  Εντολή When()  Εντολή Do()

11 ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ  Οι μεταβλητές έχουν διαφορετικές μορφές  Αλλαγή της τιμής τους  Καταγραφή δεδομένων, πχ σκορ.  Αρίθμηση και καταγραφή συμβάντων

12 Αλλαγή Σελίδας(Switch) και δημιουργία κλόνων  Τα αντικείμενα παύουν να έχουν στατική συμπεριφορά  Υπάρχει δυνατότητα 12 διαφορετικών συμπεριφορών  Διαφορετική σελίδα – διαφορετική συμπεριφορά  Δυνατότητα να εμφανίζονται αντικείμενα τα οποία δεν υπήρχαν αρχικά στο παιχνίδι

13 Από τη φαντασία στην υλοποιήση  Πετυχημένο παιχνίδι – Λέξεις κλειδιά  Πρώτα σχεδιάζω τη λύση και μετά την υλοποιώ  Σχεδιάζω στο χαρτί  Σχεδιασμός παιχνιδιού - συμπεριφορών

14 Ερωτήσεις ?


Κατέβασμα ppt "ΟΜΑΔΑ Κ Δαλαγιώργος Γιώργος Ζαμπούνης Φίλιππος Κράντα Μαριέτα Λαγανάς Χρήστος Νικολοπούλου Ανυσία Νικολοπούλου Λουίζα Σιδηρόπουλος Δημήτρης Τσαρτσαράκης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google