Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεKristian Galatas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
2
The “we love” concept! Επαγγελματική εμπειρία: Consumer Electronics. Διαπιστώσαμε ένα κενό στην online αγορά παιχνιδιού. Η...σύλληψη! Παντελής απουσία online καταστήματος. Μη οργανωμένο λιανεμπόριο: μόνο ένα κατάστημα με παρουσία σε όλη την επικράτεια! Σταθερή και ανελαστική ζήτηση.
3
Η έρευνα για το online περιβάλλον! 1,1 δις Ευρώ οι συνολικές online αγορές το 2010 από περίπου 1 εκ. Έλληνες καταναλωτές. 10-11 συναλλαγές το χρόνο ανά online καταναλωτή. Μέθοδος πληρωμής: αντικαταβολή κατά 65%, άρα δεν έχει χτιστεί ακόμα σχέση εμπιστοσύνης. Ηλικίες 25-45 ετών, ίσα μοιρασμένες ανάμεσα σε γυναίκες και άντρες. Consumer Electronics: 17% του συνολικού τζίρου γίνεται online με σαφείς τάσεις ανάπτυξης. Κυριαρχία ενός νέου αποκλειστικά online καταστήματος σε σχέση με πασίγνωστα «φυσικά» καταστήματα με online παρουσία. The “we love” concept!
4
Η έρευνα για την αγορά παιχνιδιών! Εξαιρετικά χαρακτηριστικά ισολογισμών. Μέγεθος αγοράς: 350 – 400 εκ. Ευρώ το 2010. Ευρωπαϊκή εμπειρία online πωλήσεων παιχνιδιών: πολύ θετική! Σοβαρή στήριξη από βασικούς προμηθευτές. The “we love” concept!
5
Η επιχειρηματική πρόταση! The “we love” concept! Το πρώτο στην Ελλάδα, αποκλειστικά online κατάστημα παιχνιδιών, παιδικών ταινιών, ειδών πάρτυ, βρεφικών, μεταφοράς μωρού, σχολικών ειδών, παιδικού δωματίου και εποχικών προϊόντων. Unique Selling Points: “We love” concept: o Απόλυτη εξυπηρέτηση πελάτη. o Επεκτάσιμο. o 24 ώρες παράδοσης αυστηρά σε όλη την Ελλάδα. o 365 ημέρες δικαίωμα επιστροφής με δωρεάν μεταφορικά. o Opinion leaders: 10% ισόβια έκπτωση σε τρίτεκνους & δίδυμα. o Υπενθύμιση εορτών με προτάσεις αγοράς. o «Δεν έχετε ιδέα τί ψάχνετε;» Κι εγένετο... www.welovetoys.gr !!!
6
Η επέκταση! The “we love” concept! Τρελαινόμαστε για τα παιχνίδια, αλλά μας αρέσουν και τα αναλώσιμα λόγω συχνότητας αγοράς! “We love” concept ! Ισχυρότατη κατανάλωση στην ηλικία 0 – 3 ετών. Συμφωνία με τον leader της αγοράς πάνας, την Pampers (P&G)! Κι εγένετο... www.welovebabies.gr !!! Χτίσιμο και άλλων κατηγοριών: μπάνιο και φροντίδα, βρεφικά, θηλασμός. “Έτοιμο” πελατολόγιο από welovetoys.gr Επικοινωνούμε με τον καταναλωτή από την γέννηση έως περίπου 12 ετών. Unique Selling Points: o Κοινή εγγραφή, κοινό καλάθι, κοινό check out, κοινή αποστολή! o Μοναδική Giga συσκευασία ένα μήνα = μοναδική τιμή. o Ισχύουν όλα όπως στο welovetoys.gr
7
Σκέψεις για το ηλεκτρονικό επιχειρείν Είναι λάθος να προσεγγίζεται το θέμα σε σχέση ανταγωνισμού με το «φυσικό» επιχειρείν. Πρόκειται για άλλον έναν τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή, τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο. Ως τέτοιος, πρέπει να είναι άριστα οργανωμένος για να έχει πιθανότητες επιτυχίας. Ο online καταναλωτης δεν διαφέρει σε τίποτε στα βασικά χαρακτηριστικά του σε σχέση με τον «φυσικό» καταναλωτή. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι! Αν οι online επιχειρηματίες σεβαστούν τον καταναλωτή, το κανάλι αυτό θα υπάρχει για πάντα! Στην Ελλάδα, που είμαστε στην αρχή και έχουμε έτοιμα διδάγματα και best practices από άλλες χώρες, μπορούμε να προσφέρουμε μια σοβαρή πρόταση στον καταναλωτή.
8
Σκέψεις για το ηλεκτρονικό επιχειρείν Μην εμπλακείτε ποτέ αν δεν είστε έτοιμοι να υποστηρίξετε μια online παρουσία! Οι απαιτήσεις επένδυσης δεν είναι μικρές, αντίθετα με ότι πιστεύουν οι περισσότεροι. Η πρόκληση συνύπαρξης online / offline λιανικής είναι σημαντική και δεν πρέπει να παραμελείται. Χρειάζεται σωστό σχεδιασμό!
9
Σας ευχαριστώ πολύ!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.