Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας της Αστρονομίας Σοφοκλής Σωτηρίου Ελληνογερμανική Αγωγή Θερινό Σχολείο Αστρονομίας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας της Αστρονομίας Σοφοκλής Σωτηρίου Ελληνογερμανική Αγωγή Θερινό Σχολείο Αστρονομίας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας της Αστρονομίας Σοφοκλής Σωτηρίου Ελληνογερμανική Αγωγή Θερινό Σχολείο Αστρονομίας

2 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Δομή της παρουσίασης Διδασκαλία φυσικών επιστημών σήμερα Ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα Προτάσεις για αλλαγή του τοπίου Από τη θεωρία στην πράξη Το εικονικό αστεροσκοπείο και η DSpace εκπαιδευτική πύλη για την αστρονομία COSMOS

3 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Παρατηρούμε σήμερα μία σημαντική μείωση στο ενδιαφέρον των νέων σχετικά με τις Φυσικές Επιστήμες και ειδικότερα στην Αστρονομία. Είναι γεγονός; Για ποιόν λόγο συμβαίνει αυτό; Είναι άραγε ένα κοινωνικό φαινόμενο που οφείλεται στον τρόπο ζωής των νέων αλλά και στο πώς σκέφτονται τη ζωή τους στο μέλλον; Μήπως όμως οφείλεται στον τρόπο με τον οποίο οι Φυσικές Επιστήμες διδάσκονται σήμερα στο σχολείο;

4 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

5 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Greece 467 PISA 2006

6 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Θα ήθελα να σπουδάσω Φυσικές Επιστήμες περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο πεδίο. (The ROSE study, 2006)

7 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Double Eurobarometer survey

8 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

9 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

10 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών The Rocard Report on Science Education (2007) Science Education in Europe:Critical Reflections (J. Osborne, J. Dilon, 2008)

11 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών As students become absorbed with technology-based games, educators grapple with how best to use technology. Immersive simulations represent one way in which new media can enhance traditional learning experiences. Redefining Science Education There is a major mismatch between opportunity and action in most education systems today. It revolves around what is meant by "science education," a term that is incorrectly defined in current usage. Rather than learning how to think scientifically, students are generally being told about science and asked to remember facts. This disturbing situation must be corrected if science education is to have any hope of taking its proper place as an essential part of the education of students everywhere. Bruce Alberts, Science, January 2009

12 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

13 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

14 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

15 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

16 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

17 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

18 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών January 2007, Opening of the EA Observatory, the first school observatory in Greece

19 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Το εικονικό αστεροσκοπείο Discovery Space

20 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

21 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Δίκτυο ρομποτικών τηλεσκοπίων Τηλεσκόπιο του Liverpool, Κανάρια Νησιά, Ισπανία Τηλεσκόπιο του Σκίνακα, Κρήτη, Ελλάς Τηλεσκόπιο του Εθνικού Κέντρου Αστρονομίας, Jordan Valley, Ισραήλ Τηλεσκόπιο της Ελληνογερμανικής Αγωγής, Παλλήνη, Ελλάς

22 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Go Observing Κάντε την παρατήρησή σας σε 4 βήματα 1. Επιλέξτε τηλεσκόπιο 2. Επιλέξτε αντικείμενο 3. Ελέγξτε τον καιρό 4. Συμπληρώστε τις λεπτομέρειες (ημερομηνία, ώρα, φίλτρα κλπ)

23 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Σενάρια Χρήσης για την άτυπη εκπαίδευση Σχέδια μαθήματος για την τυπική εκπαίδευση

24 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Θέματα και προγράμματα Ο Ήλιος Κηλίδες –Κηλίδες και Ηλιακό Μαγνητικό Πεδίο. –Μέτρηση της γωνιακής ταχύτητας του Ήλιου. –Μελέτη της περιστροφής του Ήλιου. Από το Γαλιλαίο έως σήμερα. –Ηλιακή δραστηριότητα και η επίδραση της στη Γη. Το Ηλιακό Σύστημα Εκλείψεις –Σεληνιακές και Ηλιακές Εκλείψεις –Ηλιακές Εκλείψεις σε άλλους πλανήτες. Νόμοι του Kepler στο Ηλιακό Σύστημα –Καθορισμός της μάζας των πλανητών.

25 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Θέματα και προγράμματα Άστρα Χρώματα –Πληροφορία από το χρώμα. Φασματοσκοπία –Tο συνεχές φάσμα των άστρων. –Το γραμμικό φάσμα των άστρων. –Εκλείψεις στην περίπτωση των άστρων: Μέτρηση του φυσικού μεγέθους των άστρων μέσω των εκλείψεων τους. Γαλαξίες και Κβάζαρ –Μετρώντας τη μάζα των Κβάζαρ. –Το βάρος της Μαύρης Τρύπας στο κέντρο του Γαλαξία. –Πληθυσμοί άστρων στον Γαλαξία μας. Tο Σύμπαν Η εξέλιξη του Σύμπαντος – Νόμος του Hubble’s –Απομάκρυνση Γαλαξιών από παρατηρήσεις Υπερκαινοφανών. –Μετρώντας αποστάσεις και ταχύτητες απομάκρυνσης σπειροειδών Γαλαξιών– Νόμος του Hubble. –Αναζητώντας τη δομή του Σύμπαντος.

26 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Σενάρια χρήσης για όλους Τα βασικά της Αστρονομίας

27 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Σενάρια χρήσης για όλους Παρατηρώντας και φωτογραφίζοντας Σεληνιακές και Ηλιακές Εκλείψεις

28 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Σενάρια χρήσης για μαθητές

29 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Σενάρια χρήσης για μαθητές: Περιστροφή του Ήλιου

30 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Σενάρια χρήσης για μαθητές: Περιστροφή Αστεροειδών

31 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

32 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Σενάρια χρήσης για ερασιτέχνες αστρονόμους: Οδηγός παρατήρησης του Κρόνου

33 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Σενάρια χρήσης: Οι προτεινόμενες δραστηριότητες απαιτούν από τους μαθητές: Να κάνουν αστρονομικές παρατηρήσεις Να συλλέγουν δεδομένα Να αναλύουν δεδομένα Να συζητούν και να παρουσιάζουν τις απόψεις τους Να παρουσιάζουν τα αποτελέσματα τους στη μορφή εκθέσεων και ερευνητικών εργασιών

34 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Η ψηφιακή βιβλιοθήκη COSMOS

35 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Διασύνδεση εκπαιδευτικών εφαρμογών και ψηφιακού περιεχομένου

36 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Διασύνδεση εκπαιδευτικών εφαρμογών και ψηφιακού περιεχομένου

37 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Υλικό οργανωμένο σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα

38 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Υλικό από εκπαιδευτικούς και μαθητές…

39 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών … σχεδιασμένο σύμφωνα με κοινές προδιαγραφές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις…

40 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών … δοκιμασμένο σε πραγματικά περιβάλλοντα

41 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Πρόσβαση σε πραγματικά δεδομένα…

42 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών …σε προηγμένες εκπαιδευτικές εφαρμογές…

43 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών …και ποιοτικό εκπαιδευτικό περιεχόμενο

44 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

45 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

46 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

47 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

48 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

49 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

50 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

51 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

52 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

53 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

54 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

55 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

56 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Hertzsprung-Russell (HR) Diagrams

57 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

58 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

59 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

60 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών

61 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Οικοδομώντας κοινότητες εκπαιδευτικών που ανταλλάσσουν εμπειρίες και καλές πρακτικές

62 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Εικόνες του μέλλοντος Τα σενάρια αυτά έχουν ως στόχο να παρουσιάσουν τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών για τη βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης αλλά και προτείνουν έναν νέο τρόπο οργάνωσης των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

63 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Κλείνοντας… Η αναζήτηση αποτελεσματικών τρόπων για την ένταξη των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση αλλά και η ανάδειξη του δυναμικού των ΤΠΕ για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αποτελεί μία πρόκληση για την εκπαιδευτική κοινότητα, τους ερευνητές, τους τεχνολόγους, τους σχεδιαστές της εκπαιδευτικής πολιτικής.

64 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Τhe future of education is outside of education. It is in the everyday life. In business, in the world. In life long learning. But the principles can be applied inside of formal education as well. They require a change in thinking, to move toward problem-centered, meaningful activities in the classroom. To exploit people's interests and subvert them to lead to natural, inspired learning activities.

65 26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών I think the classroom can help. It is up to schools, and to all initiatives that can educate, including reliable Internet sites, to ensure that young people gradually acquire the correct understanding of scientific procedure. A most difficult task, Because even knowledge transmitted by schools is often deposited in the memory like a sequence of miraculous episodes: Madame Curie who come home one evening and discovers radioactivity thanks to a mark on a sheet of paper,......Galileo who sees a lamp swaying and suddenly discovers everything, even that the world rotates…It is the duty of a man of learning not only to do scrupulous research but also to present his knowledge effectively. Scientists sometimes still feel it’s not dignified to take an interest in popularization, although masters in the field include Einstein and Heisenberg. But if we are to teach a nonmagical view of science, we cannot expect it to come from the mass media. The scientific community itself must construct it bit by bit in the collective awareness, starting with the young.


Κατέβασμα ppt "26/8/2009Ένωση Ελλήνων Φυσικών Καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας της Αστρονομίας Σοφοκλής Σωτηρίου Ελληνογερμανική Αγωγή Θερινό Σχολείο Αστρονομίας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google