Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 H καινοτομία και η δημιουργικότητα ήταν στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ιστορίας. Η Αναγέννηση, ο Διαφωτισμός, η εξερεύνηση του κόσμου και η Βιομηχανική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " H καινοτομία και η δημιουργικότητα ήταν στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ιστορίας. Η Αναγέννηση, ο Διαφωτισμός, η εξερεύνηση του κόσμου και η Βιομηχανική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2  H καινοτομία και η δημιουργικότητα ήταν στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ιστορίας. Η Αναγέννηση, ο Διαφωτισμός, η εξερεύνηση του κόσμου και η Βιομηχανική επανάσταση – όλα αυτά τα αποφασιστικά βήματα βασίζονταν στην επιθυμία για ένα νέο ξεκίνημα.  Η ύπαρξη και μόνο της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι η απόδειξη της δημιουργικότητας των ιδρυτών της.

3  Σήμερα, η Ευρώπη έχει μεγάλη ανάγκη για καινοτομίες και δημιουργίες.  Υπάρχει ανάγκη να αντιμετωπιστούν προβλήματα όπως οι κλιματικές αλλαγές, το πρόβλημα της ενέργειας, η μετανάστευση και η γήρανση του πληθυσμού.

4  Η παγκοσμιοποίηση δίνει καινούργιο νόημα στην Ευρώπη, γεννιούνται νέα ερωτήματα και νέες ευκαιρίες.  Η γνώση πρέπει να μετατρέπεται σε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες.  Όλοι χρειάζεται να επεκτείνουν τις δημιουργικές τους δεξιότητες.  Χρειάζεται να ενισχυθεί το τρίγωνο εκπαίδευσης, έρευνας και καινοτομίας

5  Ενημέρωση  Διάχυση καλών πρακτικών  Έρευνα  Αλλαγή της πολιτικής

6  “Creativity is often obvious in young children, but it may be harder to find in older children and adults because their creative potential has been suppressed by a society that encourages intellectual conformity”. R.J. Sternberg

7  Κρίνονται «ένοχα» τα εκπαιδευτικά συστήματα διότι αναλώνονται στη μεταφορά της γνώσης και όχι στη δημιουργία της με πρωτότυπο τρόπο.  Μήπως τελικά σκοτώνουμε τη δημιουργικότητα;

8  Η αβεβαιότητα για το μέλλον είναι χαρακτηριστικό της εποχής μας. Δύσκολο να προβλέψουμε τις αλλαγές στον κόσμο μας σε 20 χρόνια και τις προκλήσεις του.  Εκπαιδεύουμε τα παιδιά για αυτό το αβέβαιο μέλλον.  Commissioner Figel... : “The major future challenges in the education field are how to reform our learning systems to prepare our young people “for jobs that do not exist yet, using technologies that have not been invented yet, in order to solve problems that haven’t even been identified yet”.

9  Διάφοροι ορισμοί, αλλά υπάρχουν 4 χαρακτηριστικά με τα οποία συμφωνούν όλοι:  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ  ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ  ΑΞΙΑ  (The National Advisory Committee on Creative and Cultural Education (NACCCE) in UK)

10  Πώς πρέπει να διαμορφωθεί ένα εκπαιδευτικό σύστημα ώστε να προάγεται η δημιουργικότητα;  Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του;  Πώς μπορεί να ενσωματωθεί η δημιουργικότητα στην καθημερινή μας ζωή;

11  Οι εκπαιδευτικοί πρέπει :  1) να αυξήσουν τον επαγγελματισμό τους,  2) να κάμουν βίωμά τους τη δια βίου εκπαίδευση,  3) να είναι πολύ καλοί γνώστες του γνωστικού τους αντικειμένου αλλά και παιδαγωγικών μεθόδων για ενθάρρυνση της δημιουργικότητας

12  Οι αλλαγές δεν μπορούν να γίνουν αμέσως.  Χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια.  Όμως, υπάρχει η βούληση για αλλαγή.

13 ΤΕΛΟΣ


Κατέβασμα ppt " H καινοτομία και η δημιουργικότητα ήταν στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ιστορίας. Η Αναγέννηση, ο Διαφωτισμός, η εξερεύνηση του κόσμου και η Βιομηχανική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google