Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Net Guardians Net Guardians Ασφάλεια Συναλλαγών Experts Βασικά χαρακτηριστικά ενός καλού ηλεκτρονικού καταστήματος Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Net Guardians Net Guardians Ασφάλεια Συναλλαγών Experts Βασικά χαρακτηριστικά ενός καλού ηλεκτρονικού καταστήματος Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Net Guardians Net Guardians Ασφάλεια Συναλλαγών Experts Βασικά χαρακτηριστικά ενός καλού ηλεκτρονικού καταστήματος Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της αγοράς προϊόντων Tipsters Οδηγίες προς τον καταναλωτή Ορισμός ηλ. εμπορίου Ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) Αγοράζοντας στο Internet. Παράρτημα

2 Net Guardians Ασφάλεια Συναλλαγών

3 Στις ημέρες μας που η ανάπτυξη της τεχνολογίας είναι τόσο μεγάλη και ο αιώνας έχει χαρακτηριστεί ως αιώνας των υπολογιστών, οι άνθρωποι προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου. Στις ημέρες μας που η ανάπτυξη της τεχνολογίας είναι τόσο μεγάλη και ο αιώνας έχει χαρακτηριστεί ως αιώνας των υπολογιστών, οι άνθρωποι προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκαν υπηρεσίες ασφαλείας οι οποίες προσφέρουν ασφάλεια στους χρήστες. Έτσι κάθε φορά που κάνουμε μια αγορά οι υπηρεσίες ασφαλείας μας εξασφαλίζουν μια ασφαλή αγορά.

4 Ασφάλεια Συναλλαγών Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος για να κάνουμε συναλλαγές με ασφάλεια. Από την αρχή μέχρι το τέλος της σύνδεσής μας σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά μας στοιχεία κρυπτογραφούνται με βάση το SSL, το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης. Η λειτουργία της είναι να κωδικοποιεί τις πληροφορίες μέχρι αυτή να φτάσει στον επιθυμητό αποδέκτη. SSL

5 SSL Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer) είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και εξυπηρετητών. Προστατεύει τους χρήστες από την έκθεση των προσωπικών τους πληροφοριών στο διαδίκτυο. Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής όλα τα στοιχεία που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή. Επιπλέον, όλες πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.

6

7 Σημαντικό είναι να γνωρίζουμε το Brand Name του καταστήματος και τη φήμη του. Έτσι μπορούμε να ξέρουμε την αξιοπιστία του και τους μηχανισμούς ασφαλείας του. Επίσης η γνώση του ονόματος είναι χρήσιμη γιατί με αυτό τον τρόπο μπορούμε να επικοινωνήσουμε και μέσω για να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κατάστημα.

8 Πιστοποίηση Η πιστοποίηση του καταστήματος μας συμβουλεύει για την αξιοπιστία και την ασφάλειά του. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο και ο πελάτης συνήθως προτιμά και εκτιμά ένα τέτοιο κατάστημα. Έτσι, σωστό είναι να αποφεύγουμε καταστήματα που δεν διαθέτουν πιστοποίηση και κωδικούς αποκρυπτογράφησης. Πρέπει να είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε ένα έγκυρο πιστοποιητικό για να μην πέσουμε θύματα απάτης.

9 Τράπεζες στις οποίες κάνουμε συναλλαγές με ασφάλεια  Αρκετοί χρήστες που θέλουν να κάνουν καταθέσεις μέσω διαδικτύου θέλουν να ξέρουν πως η τράπεζα στην οποία απευθύνονται είναι αξιόπιστη. Προτεραιότητα των τραπεζών αυτών είναι η ασφάλεια συναλλαγών η οποία επιτυγχάνεται με τις διαδικασίες και τα συστήματα που διαθέτουν οι τράπεζες και εμποδίζουν τρίτους να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία της.

10 Experts Βασικά χαρακτηριστικά ενός καλού ηλεκτρονικού καταστήματος Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της αγοράς προϊόντων

11 ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ  Ύπαρξη αναλυτικού προφίλ της εταιρείας του καταστήματος. Πρωτεύον παράγοντας είναι η αξιοπιστία της σελίδας.  Καλοφτιαγμένη αρχική σελίδα. Οργάνωση, μικρά μενού, λέξεις κλειδιά που βοηθούν στην ευκολότερη αγορά.  Ταχύτητα στις συναλλαγές. Είναι ο βασικός στόχος του καταναλωτή: να αγοράσει προϊόντα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

12  Επαγγελματικού τύπου φωτογραφίες και λεπτομερή περιγραφή των προϊόντων. Αφού ο πελάτης δεν μπορεί να αγγίξει αυτό που αγοράζει, θεωρεί πολύ σημαντικό να μπορεί να το δει όπως είναι στην πραγματικότητα και να είναι σίγουρος για την αγορά του.  Συστηματική ενημέρωση του πελάτη για την εξέλιξη της παραγγελίας.

13

14 ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ  Ποικιλία και απεριόριστο stock. Μπορούμε να ανακαλύψουμε πολλά προϊόντα τα οποία δεν υπάρχουν στα ράφια των καταστημάτων.  Προσφορές, εκπτώσεις και ειδικές τιμές όλο το χρόνο. Αφού δεν υπάρχουν ενδιάμεσοι μεταξύ του προϊόντος και του αγοραστή μειώνονται οι δαπάνες της επιχείρησης και συνεπώς οι τιμές πώλησης. Ακόμα οι εταιρείες κάνουν φιλικότερες τιμές σε συστηματικούς πελάτες.

15  Ανωνυμία. Για να πραγματοποιήσουμε τις αγορές μας χρειάζεται μόνο μια ηλεκτρονική διεύθυνση και ο αριθμός της πιστωτικής μας κάρτας.  Δυνατότητα σύγκρισης τιμών. Μπορούμε να εξοικονομούμε χρήματα ενώ αγοράζουμε αυτό που χρειαζόμαστε.  Εύκολη και άμεση πρόσβαση 24 ώρες το 24άωρο. Πλέον έχουμε τη δυνατότητα να αγοράζουμε πράγματα από οπουδήποτε βρισκόμαστε και όποια ώρα εμείς θέλουμε, χωρίς να εξαρτώμαστε από τα ωράρια των καταστημάτων.

16

17 ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ  Αγορά προϊόντων χωρίς να τα έχουμε αγγίξει ή δοκιμάσει. Πολλοί άνθρωποι θεωρούν σημαντικό μειονέκτημα να αγοράζουν προϊόντα χωρίς να μπορούν να ελέγξουν την ποιότητά τους.  Χαμηλή ποιότητα προϊόντων σε ορισμένα καταστήματα. Ορισμένες φορές οι ιστοσελίδες υπόσχονται άλλη ποιότητα προϊόντων από ότι πραγματικά προσφέρουν.  Απρόσωπη εξυπηρέτηση. Δεν γνωρίζεις με ποιόν συνεργάζεσαι για να πραγματοποιήσεις την αγορά σου.

18  Απεριόριστες δυνατότητες αγοράς που μπερδεύουν τον καταναλωτή. Ο αγοραστής χάνεται σε μια θάλασσα προϊόντων και πληροφοριών και τελικά μπορεί να μην καταφέρει να προμηθευτεί αυτό που πραγματικά θέλει.  Ανασφάλεια για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Υπάρχουν υπόνοιες πως οι ηλεκτρονικές αγορές δεν είναι αρκετά ασφαλής. Οι καταναλωτές φοβούνται για τυχόν υποκλοπή προσωπικών στοιχείων.

19

20 Συνοπτικά έχουμε: ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Εύκολη πρόσβαση στα προϊόντα, ποικιλία Οι απεριόριστες δυνατότητες αγοράς μπερδεύουν τον καταναλωτή Απεριόριστο stock Ανασφάλεια για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές Αγοράζουμε οποιαδήποτε, στιγμή οπουδήποτε Δεν διασφαλίζεται η ποιότητα των προϊόντων που αγοράζουμε Ανωνυμία Χάσιμο χρόνου, αφού ψάχνουμε διαρκώς Εκπτώσεις Δεν αποστέλλουν όλοι στην Ελλάδα Ειδικές τιμές Δεν υπάρχει σχέση με τον πωλητή Προσφορές Απρόσωπη εξυπηρέτηση Σύγκριση τιμών

21

22  ΒΙΒΛΙΑ  ΡΟΥΧΑ  ΜΟΥΣΙΚΗ  ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ  ΔΩΡΑ  ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ  GADGETS  ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

23 Tipsters Οδηγίες προς τον καταναλωτή Ορισμός ηλ. εμπορίου

24 Ορισμός Ηλεκτρονικού Εμπορίου Ως Ηλεκτρονικό Εμπόριο, ή ευρέως γνωστό >, ορίζεται το εμπόριο που πραγματοποιείται με ηλεκτρονικά μέσα. Αποτελεί δηλαδή, μια ολοκληρωμένη συναλλαγή που πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου (internet) χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των συμβαλλομένων μερών (δηλαδή του πωλητή και του αγοραστή). Ως Ηλεκτρονικό Εμπόριο, ή ευρέως γνωστό >, ορίζεται το εμπόριο που πραγματοποιείται με ηλεκτρονικά μέσα. Αποτελεί δηλαδή, μια ολοκληρωμένη συναλλαγή που πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου (internet) χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των συμβαλλομένων μερών (δηλαδή του πωλητή και του αγοραστή). Χρησιμοποιεί τεχνολογίες δικτύων και λογισμικού. Δεν είναι απλώς η χρήση ηλεκτρονικών μέσων για την επίτευξη επικοινωνίας και εμπορικών συναλλαγών. Ορίζοντάς το απλά θα μπορούσαμε να πούμε ότι «ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η επικοινωνία και η σύναψη εμπορικών συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων ή μεταξύ επιχειρήσεων και των πελατών τους, με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων». Χρησιμοποιεί τεχνολογίες δικτύων και λογισμικού. Δεν είναι απλώς η χρήση ηλεκτρονικών μέσων για την επίτευξη επικοινωνίας και εμπορικών συναλλαγών. Ορίζοντάς το απλά θα μπορούσαμε να πούμε ότι «ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η επικοινωνία και η σύναψη εμπορικών συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων ή μεταξύ επιχειρήσεων και των πελατών τους, με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων».

25 Το ηλεκτρονικό εμπόριο περιλαμβάνει το σύνολο των διαδικτυακών διαδικασιών 1) Ανάπτυξη 2) Προώθηση 3) Πώληση 4) Παράδοση 5) Εξυπηρέτηση και 6) Πληρωμή Για προϊόντα και υπηρεσίες

26 Ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει συναίσθηση του τι αγοράζει. Ναι μεν οι online αγορές είναι πιο εύκολες αλλά κρύβουν πολλούς κινδύνους. Ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει συναίσθηση του τι αγοράζει. Ναι μεν οι online αγορές είναι πιο εύκολες αλλά κρύβουν πολλούς κινδύνους. Πολλές φορές όμως, υπάρχουν αναγνωρισμένα site που είναι αξιόπιστα και οι συναλλαγές είναι ασφαλείς. Η διαφορά στο διαδίκτυο είναι ότι στα μάτια του αρχάριου χρήστη ένα online κατάστημα είναι ίδιο με ένα άλλο και ελάχιστοι τρόποι υπάρχουν να αντιληφθεί κανείς αν αποπειράται να ψωνίσει από ένα διαδικτυακό κατάστημα ή έναν απατεώνα ο οποίος απλώς περιμένει τις μύγες να πέσουν στον ιστό του. Πολλές φορές όμως, υπάρχουν αναγνωρισμένα site που είναι αξιόπιστα και οι συναλλαγές είναι ασφαλείς. Η διαφορά στο διαδίκτυο είναι ότι στα μάτια του αρχάριου χρήστη ένα online κατάστημα είναι ίδιο με ένα άλλο και ελάχιστοι τρόποι υπάρχουν να αντιληφθεί κανείς αν αποπειράται να ψωνίσει από ένα διαδικτυακό κατάστημα ή έναν απατεώνα ο οποίος απλώς περιμένει τις μύγες να πέσουν στον ιστό του. Θα αρκεστούμε στο να παρουσιάσουμε μερικές βασικές κατευθυντήριες γραμμές και σημεία τα οποία μπορείτε να προσέξετε, από εκεί και ύστερα η εγρήγορση και η εμπειρία είναι ο μόνος σας σύμμαχος. Θα αρκεστούμε στο να παρουσιάσουμε μερικές βασικές κατευθυντήριες γραμμές και σημεία τα οποία μπορείτε να προσέξετε, από εκεί και ύστερα η εγρήγορση και η εμπειρία είναι ο μόνος σας σύμμαχος. Οδηγίες προς τον καταναλωτή

27  Σε κάθε αγορά θα πρέπει να εξετάζουμε προσεκτικά τους όρους της σύμβασης που θα συνάψουμε, οι οποίοι θα πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια. Είναι σημαντικό να διαβάσουμε προσεκτικά τους όρους συναλλαγής και να μη δίνουμε εύκολα τη συγκατάθεσή μας.

28 Οι αγοραστές-καταναλωτές θα πρέπει για την ασφάλεια των αγορών τους να ακολουθήσουν τα εξής βήματα: 1. Nα ζητούν αναλυτική γραπτή περιγραφή του παρόχου και των όρων διεκπεραίωσης της συναλλαγής. 2. Θα πρέπει να ζητείται γραπτή επιβεβαίωση της παραγγελίας. 2. Θα πρέπει να ζητείται γραπτή επιβεβαίωση της παραγγελίας. 3. Να ενημερωθούν σχετικά με όρους ακύρωσης τη διαδικασία διατύπωσης παραπόνων, τις μετά την πώληση υπηρεσίες, εγγυήσεις, κλπ. 4. Να γνωρίζουν ότι πρέπει να γίνεται υλοποίηση της αποστολής εντός 30 ημερών ή άλλη περίοδο ανάλογα με τη συμφωνία.

29 5. Γνωρίστε την εταιρία με την οποία συναλλάσσεστε. Αναζητήστε πληροφορίες σχετικά με την εταιρία και την αξιοπιστία της. 6. Αν οι πληροφορίες που προσφέρονται για κάποιo προϊόν δεν είναι αρκετές, αναζητήστε τις μέσω Κατανοήστε τους όρους πώλησης και ελέγξτε τυχόν εγγυήσεις, περιορισμούς, πολιτική για επιστροφές, τεχνική υποστήριξη και άλλες υπηρεσίες που ισχύουν σε πολλά προϊόντα μετά την πώληση. 8. Ελέγξτε αν το site διαθέτει μηχανισμό ασφαλών συναλλαγών. Ρίξτε μια ματιά στα πιστοποιητικά ασφαλείας του site και στις ημερομηνίες τους.

30 9. Διερευνήστε τι συμβαίνει με το απόρρητο των προσωπικών σας στοιχείων. 10. Κατανοήστε τις συνέπειες που μπορεί να έχει τυχόν πρόβλημα στην αγορά σας. Αν για παράδειγμα μια παραγγελία χαθεί στο ταχυδρομείο, η εταιρία την αντικαθιστά; Ή, τι θα συμβεί αν μετά από μια αγορά στο συγκεκριμένο κατάστημα βρείτε άσχετες χρεώσεις στην πιστωτική σας κάρτα; 11. Προσέχετε τις διαφημίσεις. Ένα κλικ σε μια διαφήμιση θα σας μεταφέρει στο κατάστημα το οποίο διαφημίζεται και ενδεχομένως θα δώσει στο εκεί υπολογιστή στοιχεία για το που βρίσκεστε κ.λπ. 12.Αναζητήστε τη νομοθεσία σχετικά με τα δικαιώματα σας ως διαδικτυακοί καταναλωτές.

31 Είναι χρήσιμο να θυμάστε πως κάθε πελάτης έχει δικαίωμα να ακυρώσει το συμβόλαιό του, μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή του. Είναι χρήσιμο να θυμάστε πως κάθε πελάτης έχει δικαίωμα να ακυρώσει το συμβόλαιό του, μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή του.

32 Με τη βοήθεια αυτών των βημάτων θα μπορέσετε να κάνετε συναλλαγές μέσω διαδικτύου με ασφάλεια

33 Παράρτημα

34 Αποτελέσματα Έρευνας

35

36 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Α2 ΤΑΞΗΣ ΓΕΛ ΧΩΡΑΣ ΦΥΛΟ: ΑΝΤΡΑΣ / ΓΥΝΑΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑ: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ  Σας αρέσει να αγοράζετε προϊόντα από το διαδίκτυο; ΝΑΙ ΟΧΙ  Πόσες φορές το χρόνο κάνετε τις αγορές σας με αυτόν τον τρόπο; περισσότερες περισσότερες  Νοιώθετε ασφαλείς αγοράζοντας προϊόντα από ηλεκτρονικά καταστήματα; ΝΑΙ ΟΧΙ  Βρίσκετε αυτό τον τρόπο αγοράς ευκολότερο από τον παραδοσιακό; ΝΑΙ ΟΧΙ ΝΑΙ ΟΧΙ  Τι προτιμάτε να αγοράζετε; Ρούχα Υποδήματα Ρούχα Υποδήματα Βιβλία Μουσική Βιβλία Μουσική Εισιτήρια Δώρα Εισιτήρια Δώρα Gadgets Gadgets  Τι τρόπο πληρωμής προτιμάτε; Αντικαταβολή Πιστωτική κάρτα Pay pal Μέσο τραπέζης Pay pal Μέσο τραπέζης

37 Οι Ομάδες Που Εργάστηκαν Είναι:  Net Quardians  Κωνσταντίνος Παναγόπουλος  Αγγελική Σκρομπόλα  Παναγιώτης Σταθόπουλος  Γιώργος Τζωρτζίνης  Αλέξανδρος Χριστόπουλος

38  Experts  Νικόλαος Μπολκβάτζε  Δημήτριος Ντεμιάν  Βλασία Παρνασσά  Παναγιώτης Πετρόπουλος  Αναστάσιος Τσόπελας

39  Tipsters Χριστίνα Μπάρκα Ναταλία Ρουσσοπούλου Πολυξένη Τουλούπα Βασίλειος Χαραμής

40 Επιβλέπων Καθηγητής Κωνσταντοπούλου Βασιλική


Κατέβασμα ppt "Net Guardians Net Guardians Ασφάλεια Συναλλαγών Experts Βασικά χαρακτηριστικά ενός καλού ηλεκτρονικού καταστήματος Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google