Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
2Ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Αγωγής ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
2
Καλώς ήρθατε στην παρέα μας!
Είμαστε τα 12 παιδάκια του Γ1 τμήματος του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μεγάρων. Αναλάβαμε στην ώρα της Πληροφορικής, να διερευνήσουμε τις δυνατότητες που υπάρχουν για ομαδικά παιχνίδια στην αυλή του σχολείου μας. Στόχος μας είναι να προτείνουμε και τελικά να σχεδιάσουμε επιδαπέδια ή επιτοίχια παιχνίδια στην αυλή του σχολείου έτσι ώστε όλοι μας οι συμμαθητές να μπορούν να απολαμβάνουν σε κάθε διάλειμμα -και όχι μόνο- την χαρά του παιχνιδιού.
3
Στάδιο 1ο Αρχικά…
4
Και κέρδισαν οι Τουλίπες
Αρχικά χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες, των τριών: τις Βιολέτες το Γιασεμί τις Τουλίπες τα Χρυσάνθεμα Έπειτα παίξαμε ένα παιχνίδι: Μέσα σε ένα λεπτό, όποια ομάδα έγραφε τα πιο πολλά παιχνίδια που ήδη έπαιζαν τα μέλη της στην αυλή, θα κέρδιζε. Και κέρδισαν οι Τουλίπες που σημείωσαν 13 ομαδικά παιχνίδια!!!
5
Και για τον απαραίτητο έλεγχο, τα σκανάραμε κιόλας…
Χρυσάνθεμα Γιασεμί Τουλίπες Και για τον απαραίτητο έλεγχο, τα σκανάραμε κιόλας… Βιολέτες
6
Περιγραφή ενός παιχνιδιού
Στάδιο 2ο Περιγραφή ενός παιχνιδιού
7
Εδώ θα βρείτε τα έντυπα αλλά και τις υπόλοιπες περιγραφές.
Στη συνέχεια η κάθε ομάδα έπρεπε να περιγράψει τους κανόνες ενός παιχνιδιού από αυτά που είχε ήδη αναφέρει, σε ένα ειδικό έντυπο, ακολουθώντας κάποιες οδηγίες. Εδώ θα βρείτε τα έντυπα αλλά και τις υπόλοιπες περιγραφές.
8
Δοκιμάζω και προτείνω…
Στάδιο 3ο Δοκιμάζω και προτείνω…
9
Σκεφτήκαμε να φέρουμε από το σπίτι μας κάποια παιχνίδια για να τα παίξουμε στην αυλή. Την άλλη μέρα λοιπόν φέραμε ένα παιχνίδι με κάρτες, το UNO καθώς επίσης και ένα μικρό επιτραπέζιο, το Φιδάκι. Βγήκαμε λοιπόν στην αυλή και αφού αποφασίσαμε το κατάλληλο σημείο, στήσαμε το παιχνίδι μας. Εδώ βγάλαμε συμπεράσματα σχετικά με το ποιού τύπου παιχνίδια είναι δυνατό να υλοποιηθούν στην αυλή μας και με ποιες προϋποθέσεις.
10
Έπειτα η κάθε ομάδα έπρεπε να προτείνει από ένα παιχνίδι που θα ήθελε να παίζει στο μέλλον στην αυλή του σχολείου και που φυσικά να μπορεί να υλοποιηθεί. Να λοιπόν οι προτάσεις μας: Χρυσάνθεμα Φιδάκι Τουλίπες Κύβος Βιολέτες Σκάκι Γιασεμί Τρίλιζα
11
Γιατί πρέπει να παίζω στο διάλειμμα;
Στάδιο 4ο Γιατί πρέπει να παίζω στο διάλειμμα;
12
Σκεφτήκαμε και καταγράψαμε όλοι μαζί, σε ηλεκτρονική μορφή, τους λόγους για τους οποίους είναι καλό τα παιδιά να παίζουν στο διάλειμμα, και σας τους παρουσιάζουμε.
14
Οι άλλες τάξεις παίζουν;
Στάδιο 5ο Οι άλλες τάξεις παίζουν;
15
Ερωτηματολόγιο Θέλοντας να ανακαλύψουμε τι κάνουν οι μαθητές των άλλων τάξεων στο διάλειμμα, σκεφτήκαμε να τους κάνουμε κάποιες ερωτήσεις. Από τάξη σε τάξη λοιπόν, μοιράσαμε το ερωτηματολόγιο που είχαμε συντάξει, και αφού κάναμε ομαδικά την αποδελτίωση, να τα αποτελέσματα που πήραμε:
16
Προσωπικές πληροφορίες
17
1.Προτιμάς παιχνίδια που παίζονται σε εσωτερικό ή σε εξωτερικό χώρο;
18
2.Παίζεις παιχνίδια στο διάλειμμα, έξω στην αυλή του σχολείου;
19
3. Αν ναι ποιο παιχνίδι παίζεις συνήθως; (σημείωσε ένα παιχνίδι)
20
4. Για το παιχνίδι αυτό πόσα άτομα απαιτούνται;
21
5. Γιατί είναι καλό να παίζεις παιχνίδια στο διάλειμμα;
22
6. Γνωρίζεις τι είναι το bullying ή σχολικός εκφοβισμός;
23
7. Αν ναι ποιος σε έχει ενημερώσει;
24
Λουλούδια στο σχολείο μας…
Στάδιο 6ο Λουλούδια στο σχολείο μας…
25
Φυτεύοντας φυτά στην αυλή μας
Οι συμμαθητές μας, τα παιδάκια της Δ’ τάξης με την δασκάλα τους, στα πλαίσια ενός δικού τους προγράμματος, φύτεψαν στην αυλή του σχολείου μας πολλά λουλούδια αλλά και αρκετά δεντράκια. Τα χρώματα των λουλουδιών και η δροσιά των δέντρων θα ομορφύνουν την αυλή του σχολείου μας, θα την κάνουν πιο προσιτή και φιλική για τα παιχνίδια και την ανάπαυλά μας .
26
Τα “υλικά” μας
27
Αρχικά οι συμμαθητές μας ενημερώθηκαν για τα φυτά που θα φυτεύανε.
Την δραστηριότητα αυτή, ανέλαβε η υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Αγωγής ΠΕ, κα Τσίγκου Αλεξάνδρα. Αρχικά οι συμμαθητές μας ενημερώθηκαν για τα φυτά που θα φυτεύανε. Με την κα Τσίγκου συζήτησαν, εξέφρασαν απορίες, υποσχέθηκαν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο πληροφορίες για κάποια από τα είδη των φυτών και τελικά…
29
σκάψαμε φυτέψαμε
33
Τα λουλούδια έφτασαν στο σχολείο μας με δυο τρόπους:
Από το βοτανικό κήπο με την συμβολή του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας Από την ευγενική συνεισφορά των συμμαθητών μας Σας ευχαριστούμε πολύ
34
Τμήμα Γ1 2ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων
Τμήμα Γ1 2ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων Για την ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος εργάστηκαν οι μαθητές: Άρτεμης Μάριος Αλέξανδρος Ιάσoνας Βιολέτης Παναγιώτης Μελίνα Μαριλία
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.