Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γινόμαστε, μικροί ερευνητές... Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’Δημοτικού Κουτσιούκη Μαντώ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γινόμαστε, μικροί ερευνητές... Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’Δημοτικού Κουτσιούκη Μαντώ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γινόμαστε, μικροί ερευνητές... Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’Δημοτικού Κουτσιούκη Μαντώ

2 Στόχος Στόχος του μαθήματος είναι ο κάθε μαθητής στο τέλος της διδασκαλίας, όταν του δοθούν 8 προτάσεις που αναφέρονται στα 4 στάδια οργάνωσης του ελεύθερου χρόνου καθώς και στα στοιχεία που εμπεριέχονται σ’ αυτά, να μπορεί να κυκλώσει το Σ αν η πρόταση έιναι σωστή και Λ αν η πρόταση είναι λάθος σε χρόνο1,5 λεπτού και χωρίς κανένα λάθος.

3

4 Ας γνωρίσουμε τον Χριστόφορο...

5 1. Ο Χριστόφορος......έψαξε στο διαδίκτυο για δραστηριότητες που μπορει να κάνει κανείς στον ελεύθερο χρόνο του. Επίσης πήρε ιδέες απο φίλους του και απο περιοδικά. Οι δραστηριότητες που τον ενδιέφεραν είναι:  Ποδόσφαιρο  Σκι  Eκμάθηση μουσικού οργάνου  Καράτε  Ιππασία  Πατίνι  Ηλεκτρονικά Παιχνίδια  Ζωγραφική

6 2. Ομαδοποίησε τις δραστηριότητες σε εξωτερικές και εσωτερικές

7 ... σε αθλητικές ή όχι.

8 3. Ο Χριστόφορος σκεφτόταν... «Σκι?Μπα είναι Άνοιξη και δεν έχει χιόνια» «Μμμ νομίζω οτι τα Ηλεκτρονικά Παιχνίδια δεν έχουν να μου προσφέρουν κατι τελικά» «Νομίζω οτι το καράτε χρειάζεται πολύ χρόνο και νομίζω δεν είμαι ακόμη έτοιμος να τον αφιερώσω»

9 Συζήτησε με τους γονείς του... «Το κολυμβητήριο είναι μακριά απο το σπίτι μας και ίσως δυσκολευόμαστε να σε πηγαίνουμε ενώ το γήπεδο είναι απέναντι απο το σπίτι. Το ποδόσφαιρο θα ήταν μια καλή επιλογή» «Χριστόφορε, απο μικρός φαίνεσαι να έχεις μεγάλη έφεση στη μουσική και λίγο λιγότερο στη ζωγραφική. Εξάλλου θα σου κάνει μάθημα ο ξάδερφός σου σε ποιο οικονομική τιμή.Τι λες?» «Όσο για το πατίνι γιατί οχι;Το ζητάς εδω και πολύ καιρό. Με την υπόσχεση όμως οτι πάντα θα φοράς κράνος.»

10 Τελικά επέλεξε!  Ποδόσφαιρο  Εκμάθηση κιθάρας  Πατίνι

11 4. Ξεκίνησε να οργανώνει το πρόγραμμά του  Έμαθε περισσότερα για τη κάθε δραστηριότητα  Ενημερώθηκε για τον εξοπλισμό που του είναι απαραίτητος(πχ κρανος για το skate,κιθάρα κτλ)  Έγινε μέλος  Ενημέρωσε τους φίλους του σε περίπτωση που τους ενδιαφέρει και εκείνους

12 Φυλλάδιο εμπέδωσης Βάλε στη σωστή σειρά τα στάδια, τοποθετώντας τις κάρτες κάτω απο το κατάλληλο τετράγωνο Αποκλείουμε. Συζητούμε με γονείς. Επιλέγουμε. Αναζήτηση πηγών Οργανώνουμε το πρόγραμμά μας Ομαδοποίηση πηγών 3 ο στάδιο1 ο στάδιο4 ο στάδιο2 ο στάδιο

13 Φυλλάδιο Ελέγχου της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας Βάλε σε κύκλο το Σ, όταν η πρόταση είναι σωστή, και το Λ, όταν η πρόταση είναι λάθος. 1. Το ποδόσφαιρο ανήκει στις εξωτερικές δραστηριότητες. Σ Λ 2. Η αναζήτηση πληροφοριών ανήκει στο 1 ο στάδιο. Σ Λ 3. Η ιππασία δεν ανήκει στις αθλητικές δραστηριότητες. Σ Λ 4. Δε συζητάμε με τους γονείς μας για τα ενδιαφέροντα που σκέφτομαστε να ασχοληθούμε. Σ Λ

14 5. Η ομαδοποίηση επιλογών ανήκει στο 4 ο στάδιο. Σ Λ 6. Η αναζήτηση πηγών γίνεται μόνο μέσω του διαδικτύου. Σ Λ 7. Στο 3 ο στάδιο, με τη βοήθεια των γονιών μας επιλέγουμε τα ενδιαφέροντά μας. Σ Λ 8. Αφου επιλέξουμε με ποιες δραστηριότητες θέλουμε να ασχοληθουμε, οργανώνουμε το πρόγραμμά μας. Σ Λ

15 Ανακεφαλαίωση Πως να οργανώσω σωστά τον ελεύθερο χρόνο μου; 1 ο στάδιο Αναζήτηση πηγών 2 ο στάδιο Ομαδοποίηση πηγών 3 ο στάδιο Αποκλείουμε Συζητούμε με τους γονείς μας Επιλέγουμε 4 ο στάδιο Οργανώνουμε το πρόγραμμά μας

16 Ευχαριστώ για τη προσοχή σας!


Κατέβασμα ppt "Γινόμαστε, μικροί ερευνητές... Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’Δημοτικού Κουτσιούκη Μαντώ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google