Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 5 ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού Μίτσης Παναγιώτης, εκπαιδευτικός του σχολείου Μάιος 2011.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 5 ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού Μίτσης Παναγιώτης, εκπαιδευτικός του σχολείου Μάιος 2011."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 5 ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού Μίτσης Παναγιώτης, εκπαιδευτικός του σχολείου Μάιος 2011

2 Στο διάλειμμα ο Τ κοροϊδεύει τον Δ επειδή δεν τα κατάφερε τόσο καλά και του πήρε τη μπάλα ένας αντίπαλος, με αποτέλεσμα να φάει γκολ η ομάδα τους. -Άντε ρε άσχετε, δεν ξέρεις να παίζεις! Άμπαλε! Βγαίνεις από την ομάδα! Τι κάνει ο Δ; Φεύγει Μένει και απαντάει Πάει στο δάσκαλο-α που έχει εφημερίαΜένει και απαντάειΠάει στο δάσκαλο-α που έχει εφημερία

3 Ο Δ, αν και δεν το θέλει, αναγκάζεται να εγκαταλείψει το παιχνίδι. Δεν ξέρει τι να κάνει, πάει πίνει λίγο νερό και μετά Πάει και κάθεται κάπου μόνος του Βρίσκει κάποιους άλλους φίλους του και τους το λέει

4 Ο Δ δεν θέλει να μιλήσει σε κανένα. Πηγαίνει σε μια άκρη της αυλής και κάθεται μόνος του στεναχωρημένος. Σκέφτεται ότι ποτέ δεν τα καταφέρνει να παίξει με τους άλλους κι όλο μένει μόνος του, πράγμα που δεν του αρέσει καθόλου. Νιώθει πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να τον δεχτούν οι άλλοι. Έτσι… κλείνεται στον εαυτό του και προσπαθεί να σκεφτεί κάτι άλλο Δεν αντέχει αυτή την κατάσταση και βάζει τα κλάματα

5 -Παιδιά αυτός ο Τ είναι ανυπόφορος. Συνέχεια με κοροϊδεύει και με λέει άμπαλο. Δε μπορώ άλλο! Οι φίλοι του τον παρηγορούν και του προτείνουν… Να πάνε μαζί να το πούνε στο δάσκαλο Να κάνουν κάτι για να εκδικηθούν τον Τ

6 Ο δάσκαλος ακούει το παράπονο του Δ, του λέει δυο λόγια, ότι δεν είναι σωστό να τσακώνονται κ.λ.π. Στη συνέχεια ο δάσκαλος Δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία στο πρόβλημα του Δ και του λέει να μη στεναχωριέται και να παίξει κάτι άλλο Προσπαθεί να βρεί τον Τ και να δώσει κάποια λύση στο πρόβλημα του Δ

7 Ο Δ νιώθει μόνος κι απροστάτευτος, απογοητεύεται και πιστεύει ότι δεν υπάρχει δικαιοσύνη επόμενο Επιστροφή στην αρχή

8 Πάνε μαζί να βρουν τον Τ και να κουβεντιάσουν ώστε ο Δ να ξαναμπεί στο παιχνίδι, πράγμα που τελικά γίνεται επειδή ο δάσκαλος αναφέρει πως δεν είναι σωστό να κοροϊδεύουμε, όλοι είμαστε μια ομάδα κ.λ.π. Ο Τ εξακολουθεί τις κοροϊδίες Ο Τ παραδέχεται το λάθος του και συνεργάζεται με τον Δ για να κερδίσει η ομάδα τους

9 -Τι λες ρε, εσύ είσαι άσχετος! Κουβέντα με την κουβέντα…. Αρχίζουν να βρίζουν ο ένας τον άλλο Έρχονται στα χέρια

10 Τελικά χαλάει το παιχνίδι τους και ο ένας νιώθει εχθρικά για τον άλλο Συνεχίζουν να βρίζονται και τελικά έρχονται στα χέρια Επεμβαίνουν οι άλλοι και προσπαθούν να τους ηρεμήσουν

11 Επεμβαίνουν οι υπόλοιποι να τους χωρίσουν Έρχεται ο δάσκαλος να τους χωρίσει

12 τους στέλνει στο γραφείο Συζητάνε επιτόπου και ο Δ ξαναμπαίνει στο παιχνίδι

13 Τελικά μέχρι να ηρεμήσουν περνάει το διάλειμμα και χάνουν το παιχνίδι. Ωστόσο Ο χρόνος δεν πάει χαμένος αφού όλοι μαζί καταλήγουν στην απόφαση ότι με τις κοροιδίες δε μαθαίνει κανείς και χαλάει και τη διάθεση των άλλων Ο χρόνος πάει χαμένος αφού δεν καταφέρνουν να καταλάβουν ότι με τις κοροιδίες δε μαθαίνει κανείς και χαλάει και τη διάθεση των άλλων. Ο Τ και ο Δ δεν θα φιλιώσουν αληθινά

14 Μέρα με τη μέρα με την επιμονή και τη διάθεση να λύνουν ειρηνικά τις διαφορές τους και να βλέπουν τα θετικά του καθένα και να συνεργάζονται φτάνουν στον τελικό του σχολικού πρωταθλήματος. Ότι και να γίνει πάντως η παρέα έμαθε τον τρόπο να πετυχαίνει πράγματα. επόμενο Επιστροφή στην αρχή

15 Οι κοροιδίες συνεχίζονται, η παρέα σπάει στα δυο και στο πρώτο ματς του σχολικού πρωταθλήματος χάνουν από τον αντίπαλο και αποχωρούν τσακωμένοι. Δύσκολο να τα καταφέρουν έτσι… επόμενο Επιστροφή στην αρχή

16 Αρχίζουν να βρίζουν ο ένας τον άλλο Έρχονται στα χέρια

17 Μετά τη συζήτηση που κάνουν με το διευθυντή βγαίνουν έξω και… Ο Τ εξακολουθεί τις κοροιδίες Ο Τ παραδέχεται το λάθος του και συνεργάζεται με τον Δ για να κερδίσει η ομάδα τους

18 Ο Τ εξακολουθεί τις κοροιδίες Ο Τ παραδέχεται το λάθος του και συνεργάζεται με τον Δ για να κερδίσει η ομάδα τους

19 Τελικά δεν καταφέρνει να βγάλει από το μυαλό του αυτό που έγινε και νιώθει αδικημένος. Άσχημο αυτό έ; επόμενο Επιστροφή στην αρχή

20 Στην πραγματικότητα ο Δ και οι φίλοι του φέρονται εξίσου άσχημα με τον Τ. Με τον τρόπο αυτό θα συνεχίζεται η ίδια κατάσταση ανάμεσά τους και η ομάδα τους δεν θα τα καταφέρει στο σχολικό πρωτάθλημα αφού συνέχεια θα έχουν καβγάδες και δεν θα μπορούν να συνεργαστούν επόμενοΕπιστροφή στην αρχή

21


Κατέβασμα ppt "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 5 ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού Μίτσης Παναγιώτης, εκπαιδευτικός του σχολείου Μάιος 2011."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google