Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Αναστασίου Κώστας  Βουρονίκος Μάκης  Δήμας Νίκος  Ελεμένογλου Κώστας  Ζωγοπούλου Άννα  Λύτος Γιώργος  Νίκας Παναγιώτης  Σταθάκη Αρετιάννα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Αναστασίου Κώστας  Βουρονίκος Μάκης  Δήμας Νίκος  Ελεμένογλου Κώστας  Ζωγοπούλου Άννα  Λύτος Γιώργος  Νίκας Παναγιώτης  Σταθάκη Αρετιάννα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2  Αναστασίου Κώστας  Βουρονίκος Μάκης  Δήμας Νίκος  Ελεμένογλου Κώστας  Ζωγοπούλου Άννα  Λύτος Γιώργος  Νίκας Παναγιώτης  Σταθάκη Αρετιάννα

3  Η εξέλιξη των υπολογιστών έχει οδηγήσει στην αυξανόμενη χρήση τους.  Προσφέρει ατέλειωτη πηγή πληροφοριών σε όλους τους τομείς.  Διαδραστικά προγράμματα για την εύκολη εκμάθηση μαθημάτων δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου.  Ένα τέτοιο πρόγραμμα είναι το Virtual Chemistry Laboratory.

4  Μαθητές Γυμνασίου και σε καθηγητές.

5  Εναλλακτική πηγή γνώσης.  Το μάθημα γίνεται πιο ενδιαφέρον.  Ο μαθητής αποκτά γνώσεις παίζοντας.  Δίνει την ευκαιρία σε μαθητές που δεν έχουν πρόσβαση στο περιβάλλον ενός εργαστηρίου να έρθουν σε μια πρώτη επαφή έστω και εικονικά μέσω υπολογιστή.

6  Περιέχει πολλές λειτουργίες και εργαλεία ιδιαίτερα χρήσιμα για τον μαθητή και τον καθηγητή.  Πολύ εύκολο στην εκμάθησή του.  Για την εκτέλεση μίας χημικής αντίδρασης.  Ο μαθητής βάζει απλά στο δοχείο τα διάφορα στοιχεία και το πρόγραμμα τα επεξεργάζεται.

7  Τα διάφορα στοιχεία αλληλεπιδρούν και παράγουν το τελικό αποτέλεσμα κατά τρόπο πολύ παρόμοιο με ένα πραγματικό εργαστήριο.  Το πρόγραμμα έχει μία βάση δεδομένων που επεξεργάζεται τα δεδομένα που έδωσε ο μαθητής και εμφανίζει ανάλογες πληροφορίες.

8  Επαφή με οποιαδήποτε χημική ουσία απαιτεί ξέπλυμα με τρεχούμενο νερό.  Απαγορεύεται η οποιαδήποτε κατάποση χημικών παρασκευασμάτων.

9  Ποτέ μη δουλεύει κανείς μόνος στο εργαστήριο.  Πολύ προσοχή στην χρήση των χημικών ουσιών.  Χρησιμοποιημένα υλικά να μην επανατοποθετούνται πίσω.

10  Τα χρησιμοποιημένα υλικά να πετιούνται προσεκτικά με βάση τις οδηγίες.  Τα δοχεία να επιστρέφουν πάντα στην θέση τους.

11  Η οπτική επαφή με τα πειράματα να γίνεται πάντα από το πλάι.  Να μην γίνεται αλόγιστη χρήση των χημικών ουσιών  Η δουλειά στο εργαστήριο να γίνεται πάντα με τον κατάλληλο εξοπλισμό και μόνο υπό την επίβλεψη του καθηγητή.

12 Το περιοδικό πίνακα Το πίνακα διαλυτότητας

13  Την οξειδωτική δραστηριότητα.  Την σχετική δραστηριότητα.  Γλωσσάρι.

14  Μετατροπέας (επιτάχυνση, γωνία, ενέργεια, συχνότητα κλπ)  Ημερολόγιο για καταγραφή πειραμάτων(σημειώσεις εργαστηρίου, κομμάτια πειράματος, αποτέλεσμα)  Αριθμομηχανή.  Editor για καταγραφή χημικών εξισώσεων.

15  Υπάρχει η δυνατότητα ο μαθητής να κάνει κάποια τεστ αυτοαξιολόγησης, σαν παιχνίδι, και πιο διαδραστικά.  Αυτό μπορεί να είναι είτε κάποιο διαγώνισμα, είτε εξάσκηση πάνω σε χημικές εξισώσεις, είτε πάνω σε ασκήσεις εργαστηρίου.

16  Επιλογή:  Χρόνου διαγωνίσματος.  Αριθμός ερωτήσεων.  Πιθανές απαντήσεις.  Με ή χωρίς βοήθεια. Στο τέλος εμφανίζεται ο βαθμός, καθώς και μια μικρή αξιολόγηση.

17  Αφού ο μαθητής ή ο καθηγητής ορίσει ποια χημική αντίδραση θέλει, προσθέτοντας τυχαία 2 στοιχεία, ο μαθητής θα πρέπει κάνοντας χρήση ενός ειδικά διαμορφωμένου interface να βρει τα παράγωγα της αντίδρασης. πχ. Ca + 2(H2O) -> Ca(OH)2 + H2

18 Πρόκειται για ερωτήσεις πάνω σε πιο εμπειρικά ζητήματα όπως :  Σε μια χημική εξίσωση, να βρεις ποιο από τα παράγωγα είναι οξύ και ποιό βάση(διαφορά μεταξύ βάση-οξύ)  Παρήγαγε υδροξείδιο του νατρίου (αέριο που φλέγεται)  Παρήγαγε θειικό οξύ (παραγωγή άλατος και νερού)

19  Λειτουργεί και Forum για περαιτέρω συζήτηση και επίλυση αποριών.  Υπάρχει η δυνατότητα να γίνει update η βάση δεδομένων για τα στοιχεία ή ενώσεις τους.

20  Το πρόγραμμα έφτιαξε ο Boyan Mihaylov.  Link:


Κατέβασμα ppt " Αναστασίου Κώστας  Βουρονίκος Μάκης  Δήμας Νίκος  Ελεμένογλου Κώστας  Ζωγοπούλου Άννα  Λύτος Γιώργος  Νίκας Παναγιώτης  Σταθάκη Αρετιάννα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google