Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013 1. ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 3. ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΕΟΤ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΟΤ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013 1. ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 3. ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΕΟΤ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΟΤ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 3. ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΕΟΤ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΟΤ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ

2 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

3 ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 16% ΤΟΥ ΑΕΠ 34 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ 1 ΣΤΟΥΣ 5 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ 2012 ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΜΕ 10 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΑΜΕΣΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ 16 ΕΚ. ΑΦΙΞΕΙΣ 2013 ΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΜΕ 11 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ 17 ΕΚ. ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΝΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΣΕΤΕ) ΚΙ ΑΥΤΟ ΦΙΛΟΔΟΞΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΜΗΛΟΣ ΠΗΧΗΣ

4 ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ QUICK WINS

5 ΤΟΥΡΙΣΜOΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ BIG WINS

6 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

7 BRAND GREECE ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ Η ΒΑΣΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ (BORDAS) ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ PRC/THR/MRB 2007

8 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ BRAND GREECE ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΜΕ ΤΟ BRAND ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

9 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ BRAND GREECE ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΕΡΕΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ

10 ΚΩΔΙΚΟ ΟΝΟΜΑ THE BLUE DOLPHIN D REAM O F L IVING P ASSIONATELY H ELLAS I S N EAR ΤΗΕ T 2 H’ING T RAVEL & T OURISM H ELLAS’ I MAGE N EW G OAL

11 THE BLUE DOLPHIN T 2 H’ING 10 BHMATA ΣΕ 1 ΕΤΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ

12 REPOSITIONING GREECE G ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ GOOD GREAT GOLDEN GORGEOUS GENUINE GREEN GAMES GOURMET GOD GROWTH R ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ RE - POSITION RE - THINK RE - DISCOVER RE - OPERATE RE - INVEST RE - VISIT RE - BRAND RE - EVALUATE RE - LAUNCH RE - POWER

13 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΔΕΑ

14  Click to edit the outline text format  Second Outline Level  Third Outline Level  Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh Outline Level  Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΣΣΙΚΗ

15

16

17

18 ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ (HYPERLINK)

19 ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΕΟΤ NEA ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΟΤ (HYPERLINK) ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (HYPERLINK)

20  Click to edit the outline text format  Second Outline Level  Third Outline Level  Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh Outline Level  Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles Ο ΕΟΤ ΩΣ ΝΠΙΔ Ή ΑΕ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING, ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ, ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕΙ ΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. Η ΚΙΝΗΤΡΟΔΟΤΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΠΡΟΫΠΑΡΧΟΥΣΕΣ, ΣΤΟΧΟ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΥΝΟΪΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΞΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΓΧΩΡΙΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΗΧΗΣΗ. ΕΞΕΤΑΣΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΑΡΓΙΕΣ, ΕΦΟΣΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ/ΠΥΛΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΜΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΠΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ, ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟ, ΤΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ MODEL TOURS, Π.Χ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ, ΤΙΣ ΕΟΡΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ, ΠΑΣΧΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΒΑΣΕΙ ΑΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΤΩΝ ΜΟΝΑΔΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ. ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΕΙΡΩΝ, ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ (ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ/ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ). ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ

21 ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013 ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΟΤ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ


Κατέβασμα ppt "ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013 1. ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 3. ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΕΟΤ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΟΤ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google