Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

TRUE GREECE ΕΙΔIΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. Τα διεθνή ΜΜΕ επικοινωνούν συνεχώς αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα οι περισσότερες από τις οποίες απέχουν.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "TRUE GREECE ΕΙΔIΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. Τα διεθνή ΜΜΕ επικοινωνούν συνεχώς αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα οι περισσότερες από τις οποίες απέχουν."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 TRUE GREECE ΕΙΔIΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

2 Τα διεθνή ΜΜΕ επικοινωνούν συνεχώς αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα οι περισσότερες από τις οποίες απέχουν από την πραγματικότητα δημιουργώντας αρνητικό κλίμα για την εικόνα και την αξιοπιστία της χώρας. ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 1

3 ΣΤΟΧΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ • Αντιμετώπιση της αρνητικής δημοσιότητας ΑΜΕΣΑ ξεπερνώντας τους χρονικούς περιορισμούς • Ανάδειξη της αληθινής κατάστασης της Ελλάδας στην σημερινή καθημερινότητα • Περιορισμός των «κραδασμών» των αρνητικών ειδήσεων με τις οποίες βομβαρδίζεται η διεθνής κοινή γνώμη και αφορούν τη Χώρα μας • Καλλιέργεια θετικότερου κλίματος για την Ελλάδα και δημιουργία αίσθησης ελπίδας και ανάκαμψης. 2

4 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ Το Ελληνικό Κράτος με όσα μέσα διαθέτει, οφείλει να εντείνει ποιοτικά και ποσοτικά την επικοινωνία του λέγοντας αλήθειες για την Ελληνική αξιοπρέπεια και αξιοσύνη, για την όμορφη και φιλόξενη χώρα μας, για την ασφάλεια, για τις καλές τιμές στον τουρισμό, για τον αυθεντικό τρόπο ζωής, για την μοντέρνα Ελλάδα, την τέχνη και την επιστήμη, για όλα όσα μας κάνουν μοναδικούς ακόμα και σε αυτήν την δύσκολη περίοδο που δεν κρύβουμε ότι περνάει η χώρα αλλά και όλη η Ευρώπη. 3

5 • Συντονιστής: Ηγεσία ΥΠΠΟΤ και ΕΟΤ • Επιστρατεύονται όλα τα «εργαλεία» τα οποία διαθέτει το Ελληνικό Κράτος, όλα τα δίκτυα πολλαπλασιαστών ειδήσεων και επιρροής, όλοι οι φιλέλληνες χωρίς κόστος. – Υπουργεία και Φορείς που έχουν εξωστρέφεια και εμπλέκονται άμεσα με ζωτικά πεδία δράσης ως προς την φάση που διέρχεται η Χώρα (π.χ Υπ. Προστασίας του Πολίτη, ΥΠΠΟΤ, Δήμος Αθηναίων) – ΥΠΕΞ- Πρεσβείες της Ελλάδας στο Εξωτερικό, Γραφεία Τύπου και Ενημέρωσης, ΣΑΕ – Κυβερνητικά κλιμάκια σε αποστολές στο εξωτερικό (ΜΕΑ,Αντιπροσωπίες στον ΟΗΕ και σε διεθνή Fora, αθλητικές αποστολές ) – Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού, – Σημαντικοί συνεργάτες του ΕΟΤ – Ανταποκριτές ξένου τύπου στην Ελλάδα – Ελληνικά ΜΜΕ και Α.Π.Ε – Ελληνικοί Σύλλογοι Φοιτητών διεθνώς – Ελληνική Πανεπιστημιακή Κοινότητα- Ομάδες εθελοντών φοιτητών – Συμμαχία Για την Ελλάδα, Συλλογικοί Φορείς Επικοινωνίας – Ιδιωτικές Εταιρίες με εξωστρέφεια ΦΟΡΕΙΣ ΥΛΟΠΟΗΣΗΣ - ΔΙΚΤΥΟ 4

6 Επέκταση δικτύου Επικοινωνία Θετικών ειδήσεων Αληθινές μαρτυρίες TRUE GREECE 5

7 Interface Visitgreece.gr/Truegrece • Δημιουργία ειδικής σελίδας στο portal του ΕΟΤ αφιερωμένη σε – Άρθρα για ασφάλεια, σχέση ποιότητας τιμής και ομαλότητα τα οποία θα χρησιμοποιηθούν ώστε να καταρρίψουμε όλους τους «μύθους» που ακούγονται για τη χώρα – Θετικές ειδήσεις – Μαρτυρίες αληθινών επισκεπτών – Video/ψηφιακό υλικό – έκτακτη επικοινωνία για ειδικά θέματα – Ενδεικτικά… 6

8 Εθελοντισμός. Πρόσκληση μέσα από την καινούργια σελίδα του ΕΟΤ για συμμετοχή σε ομάδα χειριστών της επικοινωνίας 2012 Πρεσβευτές Ελκυστικά νέα - θετικές ειδήσεις – Επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο Αξιολόγηση επικοινωνίας 1 TWITTER communication #TRUESTORY

9 ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΟΤ True Greece Ειδική σελίδα στην Ιστοσελίδα ΕΟΤ Δελτία Τύπου με θετικές ειδήσεις Social media Επικοινωνία μέσω άλλων φορέων και Web partners Αποστολή άρθρων σε Δίκτυο ΜΜΕ του εξωτερικού Newsletter Παράλληλες εκδηλώσεις 8

10 • Κεντρικό banner • ΕΙΔΙΚΟ ΕΝΘΕΤΟ BANNER ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΠΥΛΗΣ ΤΟΥ ΕΟΤ υπό τον τίτλο TRUE GREECE • Ενίσχυση της ομάδας διαχείρισης περιεχομένου του ΕΟΤ με εθελοντές • Ειδική ενέργεια στο Twitter για να φέρουμε στη χώρα 2012 ambassadors • Σειρά δελτίων τύπου στα Αγγλικά και στα Ελληνικά • Παράλληλα επικοινωνία με στόχο αποκλειστικά την στήριξη της ζήτησης στον Τουρισμό μέσα από τα κανάλια επικοινωνίας του ΕΟΤ • Συνεχής ανάρτηση ελκυστικού φωτογραφικού υλικού, μικρών κειμένων με αισιόδοξο περιεχόμενο ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ 9

11 • ΥΠΠΟΤ – Ενεργοποίηση αρμόδιων Υπουργείων (ΥΠΕΞ) και Φορέων – Επικοινωνία ΥΠΠΟΤ με τα ΜΜΕ εσωτερικού και το ΕΣΡ για αποστολή θετικών ειδήσεων • Γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού : – Αποστολή έγγραφων οδηγιών στα Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού/Εσωτερικού για την επικοινωνία με κοινό, δημοσιογράφους, Τ.Ο. ς, ειδικά κοινά-στόχος. – Σύνταξη έγγραφων οδηγιών για απάντηση αρνητικών επιστολών/σχολίων/ηλεκτρονικών και μεμονωμένων γεγονότων. – Αποστολή αναφορών (από τα γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού) από τις αγορές και σύνταξη προτάσεων ειδικής- έκτακτης επικοινωνίας – Εκτίμηση της κατάστασης στο Εξωτερικό από τα Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού καταγραφή των αντιδράσεων των Τ.Ο.΄ς του Εξωτερικού, των τάσεων της αγοράς και τροφοδότηση με θετικά μηνύματα την κεντρική ομάδα διαχείρισης περιεχομένου – Διοργάνωση εκδηλώσεων δημοσιότητας σε βασικές αγορές –στόχους (Παρίσι-Φρανκφούρτη-Λονδίνο) • Κεντρική Υπηρεσία ΕΟΤ – Συγκέντρωση των δηλώσεων στήριξης της Ελλάδας διεθνών προσωπικοτήτων του επιστημονικού και καλλιτεχνικού κόσμου, jet setters κ.λ.π και χρήση τους καθημερινά στην ειδική-έκτακτη επικοινωνία(updated) – Επικοινωνία μέσω social media – Επικοινωνία των ΠΥΤ με τα κατά τόπους ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις για την παρακολούθηση της εξέλιξης της τουριστικής κίνησης και συντονισμός των τοπικών αρχών για την άρτια υποδοχή των τουριστών – Διοργάνωση Fam Trips ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ 10

12 Επικοινωνία με ΜΜΕ Εξωτερικού Αποστολή Δελτίων Τύπου και άρθρων σε έντυπα μέσω Πρεσβειών της Ελλάδας στο Εξωτερικό, Γραφεία Τύπου και Ενημέρωσης, Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού Διαδικτυακή Καμπάνια -Visit Greece.gr ΕΙΔΙΚΟ ΕΝΘΕΤΟ BANNER ΣΤΟ INTERFACE ΤΟΥ PORTAL ΤΟΥ ΕΟΤ υπό τον τίτλο της ειδικής επικοινωνίας TRUE GREECE, στο οποίο θα αναρτώνται καθημερινά ειδήσεις και νέα για την Ελλάδα με έμφαση στην ασφάλεια Κατεύθυνση των διαφημιστικών ενεργειων του ΕΟΤ (google, yahoo!,WAYN, Lastaminute.com, κοκ) στο ίδιο επικοινωνιακό concept προς το ειδικά διαμορφωμένο banner Viral Campaign με testimonials αληθινών επισκεπτών.. Social MediaΤροφοδότηση με θετικές ειδήσεις κάτω από το ίδιο επικοινωνιακό πλαίσιο/concept. Δημιουργία παιχνιδιών- διαγωνισμών NewslettersΤροφοδότηση του business newsletter ΣυνεντεύξειςΚοινή Συνέντευξη Πολιτικής Ηγεσίας σε Ανταποκριτές Ξένου Τύπου στην Ελλάδα και Ελληνικά ΜΜΕ. Συνέντευξη ΥΠΠΟΤ σε Ανταποκριτές Ξένου Τύπου στην Ελλάδα και Ελληνικά ΜΜΕ. ΕκδηλώσειςΜεγαλύτερη Προβολή εκδηλώσεων που γίνονται στην Ελλάδα μέσω των καναλιών Εκδηλώσεις σε αγορές - στόχους Διοργάνωση εκδήλωσης satellite με αληθινούς επισκέπτες - τουρίστες ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΌΛΑ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΜΗΝΥΜΑ 11

13 • ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΤΟΥΣ • ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ/ΑΠΟΨΕΩΝ/ΙΔΕΩΝ • ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ • ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ 12


Κατέβασμα ppt "TRUE GREECE ΕΙΔIΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. Τα διεθνή ΜΜΕ επικοινωνούν συνεχώς αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα οι περισσότερες από τις οποίες απέχουν."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google