Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεNicole Georgiadis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
2
e-learning Μορφή “ανοικτής ” εκπαίδευσης Εκπαιδευτής και συμμετέχοντες δεν βρίσκονται στον ίδιο χώρο Μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας σύγχρονης ή ασύγχρονης. Τηλεπιμόρφωση ή τηλεκπαίδευση.
3
Χαρακτηριστικά e-learning Βασίζεται σε δικτυακές υποδομές –Στιγμιαία αναβάθμιση –Αποθήκευση / ανάκτηση / διανομή / διαμοιρασμό εκπαίδευσης ή πληροφοριών. Παραδίδεται στον χρήστη διαμέσου υπολογιστή χρησιμοποιώντας τεχνολογίες Internet. Πέραν της παραδοσιακής εκπαίδευσης
4
Μορφές εκπαίδευσης από απόσταση Προσομοίωση της διδασκαλίας σε τάξη με πλήρη επικοινωνία καθηγητών και μαθητών σε πραγματικό χρόνο (virtual classroom) Ανεξάρτητη μάθηση που κατευθύνεται από τον εκπαιδευτή (instructor based )
5
Εκπαίδευση με CBT (1/2) Δεν θεωρείται βέλτιστη λόγω: Η μάθηση είναι συνήθως εικονική Δεν βρίσκονται όλοι οι εκπαιδευόμενοι στο ίδιο επίπεδο. Δεν υπάρχει συνολικός τρόπος αξιολόγησης
6
Εκπαίδευση με CBT (2/2) Έλλειψη αναζήτησης συγκεκριμένης πληροφορίας Έλλειψη διασύνδεσης των γνώσεων Οff-the-shelf λογισμικό Δεν εντάσσονται σε επιχειρησιακή κουλτούρα χωρίς customization Ανυπαρξία διασυνδεσιμότητας περιεχομένου
7
Learning Management Systems Oλοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης e-learning που περιλαμβάνει αλληλεπιδραστικές λειτουργίες, διαχείριση μαθημάτων και αξιολόγηση διδακτικού περιεχομένου.
8
Χαρακτηριστικά LMS Συλλογική ανάπτυξη περιεχομένου Ολοκληρωμένη αξιολόγηση Αυτο-εξυπηρέτηση εκπαιδευομένων Σύνδεση με συστήματα περιεχομένου Σύνδεση με Σύστημα Γνώσης Διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης
9
Στατιστικά περι LMS Survey IDC July 2001
10
Προγραμματισμός υλοποίησης
11
Νέα Φιλοσοφία Αποδοχή των νέων τεχνολογιών Τρόπος προσέγγισης της μάθησης * on the job training * virtual classroom * instructor based Υποδομή Κουλτούρα Επικοινωνιακή πολιτική Ανασχεδιασμός της εκπαιδευτικής στρατηγικής του οργανισμού.
12
Κουλτούρα Στελέχη υπεύθυνα για την μάθηση Ολοκλήρωση της μάθησης με την εργασία Ανταμοιβή για τη γνώση .... Ο καθένας είναι δάσκαλος και πρέπει να διδάσκει τους άλλους...... Εύκολη πρόσβαση στα μαθήματα
13
Ανάλυση Αναγκών Front-End Analysis Αξιολόγηση ΣχεδιασμόςΥλοποίηση Μεθοδολογία Ανάπτυξης Περιεχομένου
14
Χρόνοι και Φάσεις 33% Ανάλυση 10% Σχεδιασμός 23% Υλοποίηση 33% Αξιολόγηση Έναρξη Ολοκλήρωση
15
Εναλλακτικοί τρόποι μέτρησης ROI Χρόνος επίτευξης αποτελέσματος Χρόνος ανταπόκρισης στις ανάγκες της αγοράς Ολοκλήρωση της επαγγελματικής ταυτότητας με χρήση προσομοίωσης και case studies
16
Μοντέλο ROI Kirkpatrick Πρώτο επίπεδο: φύλλα αξιολόγησης. Δεύτερο επίπεδο: τεστ πριν και μετά τη διδασκαλία. Τρίτο επίπεδο: σύνδεση διδασκαλίας με το αντικείμενο εργασίας Τέταρτο επίπεδο: βελτίωση της ποιότητας εργασίας.
17
LearningSpace 5.0 (1/2) Ο LMS leader της αγοράς (> 1250 εγκαταστάσεις) Πλήρης συμβατότητα με γνωστά πρότυπα Δυο modules: Core, Collaboration Ολοκλήρωση με ERP-CRM
18
LearningSpace 5.0 (2/2) Προϊόν IBM-Lotus από το 1995 Λειτουργικότητα σε: Πρόσβαση Μαθήματα Αξιολόγηση Αναφορές Σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση Διαθέσιμο μέσω hosting
19
Ολοκλήρωση Υπηρεσιών ΒΥΤΕ Σύγρονη εκπαίδευση Ασύγχρονη εκπαίδευση Ανάπτυξη εξειδικευμένου περιεχομένου Συμβουλευτικές υπηρεσίες για οργάνωση, υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαίδευσης από απόσταση. Ολοκλήρωση με Συστήματα Γνώσης.
20
Μελλοντικές τάσεις στην Επιμόρφωση(1/3)
21
Μελλοντικές τάσεις στην Επιμόρφωση(2/3)
22
Μελλοντικές τάσεις στην Επιμόρφωση(3/3)
23
Ευχαριστούμε ! Ερωτήσεις?
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.