Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Ομάδα: Sexy Ladies Άγγελος Μπάμπης Βλάσης Λιάπης Γιώργος Λούκος Εμμανουέλλα Μηλιώνη Στέλιος Μάντης

2 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2013

3 Παρακάτω βλέπουμε ένα γράφημα σχετικό με τις προβαλλόμενες διαφημίσεις σε δύο συγκεκριμένα γνωστά κανάλια.

4

5

6 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ Γενικός Διευθυντής Γενικός Διευθυντής Άγγελος Μπάμπης
Διευθυντής Παραγωγής Στέλιος Μάντης Διευθυντής Πωλήσεων Εμμανουέλλα Μηλιώνη Διευθυντής Σχεδιασμού Βλάσης Λιάπης Διευθυντής Οικονομικού Γιώργος Λούκος

7 Αναλαμβάνοντας ο καθένας μας μια θέση στην συνέχεια έπρεπε να σκεφτούμε τι προϊόν ψυχαγωγίας θα παράγουμε. Περάσανε πολλές σκέψεις από το μυαλό μας και τελικά καταλήξαμε στην ιδέα ενός κόμικ. Ενός διασκεδαστικού με πολλές προοπτικές και επιτυχίες ( ;) ) κόμικ. (Στην κόλαση και ακόμα πιο κάτω). Έτσι προέκυψε και το όνομα της εταιρία, Levram. Έχοντας αυτήν ως πρώτη ιδέα ετοιμάσαμε ένα ερωτηματολόγιο για να συμπεράνουμε τι θα προτιμούσαν οι καταναλωτές σε ένα κόμικ ώστε να το προσαρμόσουμε στις ιδέες τους για μεγαλύτερα «κέρδη». Ακολουθούν λοιπόν οι ερωτήσεις αλλά και οι απαντήσεις των καταναλωτών (μαθητών – μαθητριών – γονιών – καθηγητών) με αντίστοιχα γραφήματα.

8 Ερωτήσεις ερωτηματολογίου:
Σας αρέσουν τα κόμικ; ναι όχι

9 Κάθε μέρα Μια φορά την εβδομάδα Δυο φορές την εβδομάδα Σπανιότατα Ποτέ
Πόσο συχνά διαβάζετε κόμικ; Κάθε μέρα Μια φορά την εβδομάδα Δυο φορές την εβδομάδα Σπανιότατα Ποτέ

10 Προτιμάτε ένα βιβλίο ή ένα κόμικ;
Βιβλίο Κόμικ

11 Ποιο είναι το αγαπημένο σας κόμικ;
Μπάτμαν Αστερίξ και Οβελίξ Λούκυ λουκ Μπαφάλντα Μίκυ Μάους Αρκάς Άλλο

12 Σας αρέσουν τα κόμικ δράσης ή τα αστεία κόμικ;
Δράσης Αστεία

13 Πόσος σελίδες θα θέλατε να έχει ένα κόμικ;

14 (Ίσως κάτι λεπτά για την εκτύπωση :P)
Το κόμικ τελικά δημιουργήθηκε. Χρησιμοποιήσαμε μία δωρεάν εφαρμογή, το Comic Strip Editor και δεν υπήρξαν έξοδα παρά μόνο ελάχιστα για την εκτύπωση του. Όσων αφορά τα έσοδα ελπίζουμε στο άμεσο μέλλον να υπάρξει κάποια πώληση του. Ισολογισμός Έσοδα Έξοδα (Ίσως κάτι λεπτά για την εκτύπωση :P)

15

16 Κριτήριο Αξιολόγησης 1. Περιέγραψε αναλυτικά τι έχεις αναλάβει να υλοποιήσεις για λογαριασμό της ομάδας σου. ( Να αναφέρεις αν έχει ολοκληρωθεί ή όχι ) Όλοι είχαν αναλάβει από κάτι ( δημιουργία ερωτηματολογίου , καταγραφή συμπερασμάτων , δημιουργία κόμικ , δημιουγία video και αφίσας ),το οποίο και υλοποίησαν . Τα μόνα που δεν έχουν ολοκληρωθεί είναι η γραπτή ερ- γασία και το power point. 2. Σε βοήθησαν οι αναρτήσεις στο blog της ερευνητικής μας εργασίας ; Οι περισσότεροι απάντησαν ναι. 3. Πόσες φορές περίπου το επισκέφθηκες κατά τη διάρκεια του τετραμήνου ; Η πλειονότητα απάντησε 3 φορές. 4. Πώς ένιωσα συμμετέχοντας στη διαδικασία ; Συμμετέχοντας στη διαδικασία σε κάποιους άρεσε η συνεργασία της ομάδας και σε κάποιους άλλους η ίδια η διαδικασία γιατί έμοιαζε σαν να δουλεύου- με σε μια μικρή εταιρία.

17 5. Σε ποια σημεία ένιωσα ότι δυσκολεύτηκα κατά τη διάρκεια των δραστηριο-
τήτων και γιατί ; Οι περισσότεροι απάντησαν ότι δεν δυσκολεύτηκαν κάπου. 6. Σε ποια σημεία ένιωσα ότι τα πήγα καλά ; Η πλειονότητα απάντησε ότι γενικά νομίζει ότι τα πήγε καλά. Ποιος ρόλος θεωρώ ότι μου ταίριαζε καλύτερα Όλοι απάντησαν ότι αυτός που είχαν τους ταίριαζε. 8. Τι θα έκανα διαφορετικά σε επόμενη εργασία ; Όλοι δεν θα έκαναν τίποτα διαφορετικά σε επόμενη εργασία. 9. Τι έκανε καλά και τι όχι η ομάδα μου ; Οι περισσότεροι απάντησαν ότι όλα πήγαν καλά. 10. Υπήρχε ευκολία στη λήψη αποφάσεων ; Όλοι απάντησαν ναι. 11. Υπήρξε σωστή διαχείριση του χρόνου ; Όλοι απάντησαν ότι υπήρξε σωστή διαχείριση του χρόνου. 12. Συνεργάστηκα καλά με όλα τα μέλη της ομάδας ; Όλοι απάντησαν ότι υπήρχε καλή συνεργασία με όλα τα μέλη της ομάδας.

18 13. Υπήρχε κάποιος από την ομάδα που θεωρείς ότι βοήθησε περισσότερο στην
εργασία και σε ποιο τομέα ; Όλοι απάντησαν ότι βοήθησαν όλοι το ίδιο. 14. Υπήρχε κάποιος που θεωρείς ότι δε προσέφερε στην ομάδα , όσο θα έπρεπε και γιατί ; Όλοι απάντησαν ότι όλοι προσέφεραν το ίδιο. 15. Από τις υπόλοιπες ομάδες ποια θεωρείς ότι συνεργάστηκε καλύτερα ; Οι περισσότεροι απάντησαν ότι τα κατσαμπάκια συνεργάστηκαν καλύτερα. 16. Από το μέχρι τώρα παραδοτέο υλικό των υπολοίπων ομάδων , ποια θεωρείς ότι είχε καλύτερη/ο : α) Εννοιολογικό χάρτη ; Η πλειονότητα απάντησε ότι καλύτερο εννοιολογικό χάρτη είχαν τα κατσα- μπάκια και οι fashion victims. β) Βίντεο ; Όλοι απάντησαν ότι καλύτερο βίντεο είχαν τα κατσαμπάκια. γ) Γραπτή εργασία ; Οι περισσότεροι απάντησαν ότι καλύτερη γραπτή εργασία είχαν οι fashion victims. δ) Παρουσίαση ; Οι περισσότεροι απάντησαν ότι την καλύτερη παρουσίαση είχαν τα κατσαμπάκια.

19 Ευχαριστούμε πολύ που δεν κοιμηθήκατε!!! Καλή συνέχεια.
Ευχαριστούμε πολύ που δεν κοιμηθήκατε!!! Καλή συνέχεια.


Κατέβασμα ppt "Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google