Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Κ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΑΠΟ: Μομφερράτου Άννα Πετροπούλου Νόπη Σοιλεμεζίδου Ειρήνη Τζόουνς Βάσω.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Κ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΑΠΟ: Μομφερράτου Άννα Πετροπούλου Νόπη Σοιλεμεζίδου Ειρήνη Τζόουνς Βάσω."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Κ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΑΠΟ: Μομφερράτου Άννα Πετροπούλου Νόπη Σοιλεμεζίδου Ειρήνη Τζόουνς Βάσω

2 ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η εργασία στηρίχθηκε στη διεξαγωγή ερωτηματολογίου σε 400 φοιτητές του ΠΑΜΑΚ και περιλαμβάνει θέματα σε σχέση με την περιβαλλοντική διαχείριση του πανεπιστημίου. Στόχος μας είναι η εύρεση συμπερασμάτων σχετικά με την ανάλυση κόστους και ωφέλειας από ενέργειες με επίκεντρο το περιβάλλον.

3 ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ! Κάνετε ανακύκλωση.....;

4 ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑ ΣΧΟΛΗ Στο ΟΕ το 41,35% των φοιτητών κάνει ανακύκλωση, ενώ το 58,64% δεν κάνει. Στην ΟΔΕ το 53,77% κάνει ανακύκλωση, ενώ το 46,23% δεν κάνει. Στο ΔΕΟΠΣ το 42,42% αντίστοιχα κάνει και το 57,58% δεν κάνει. Στην ΕΠ το 30% ανακυκλώνει, ενώ το 70% όχι. Στο ΛΧ αντίστοιχα το 54,54% κάνει και το 45,46% δεν κάνει. Οι εργαζόμενοι ανακυκλώνουν σε ποσοστό 73,33%.

5 ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑ ΦΥΛΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Το ποσοστό των αντρών που ανακυκλώνει είναι 47,85%, ενώ των γυναικών είναι 44,54%. Η ποσοστιαία διαφορά στους άντρες που ανακυκλώνουν και δεν ανακυκλώνουν είναι μικρότερη από αυτή των γυναικών.

6 ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑ ΕΤΟΣ Μετά το 2ο έτος το ποσοστό των φοιτητών που ανακυκλώνει αυξάνεται. Στο 3ο έτος το ποσοστό που ανακυκλώνει ξεπερνάει αυτό που δεν ανακυκλώνει.

7 ΓΙΑΤΙ Δεν ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ;

8 Τι ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ?

9 ΚΑΔΟΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ Στο Πα.ΜΑΚ.;

10 ΠΡΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΠΑ. ΜΑΚ

11 ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ! Πώς μετακινήστε από και προς το πανεπιστήμιο.....;

12 ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ

13 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΑΣ •Μόλις το 4% λαμβάνει υπόψη του τις επιπτώσεις στο περιβάλλον. •Το 50% των φοιτητών επηρεάζεται από χρονικούς περιορισμούς. •Αντίστοιχα ποσοστά 22% 24% έχουν λάβει οι χρηματικοί περιορισμοί και η ποιότητα των αστικών συγκοινωνιών.

14 ΧΡΗΣΗ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ! •Το 10% αφορά κυρίως εκείνους που είτε διαθέτουν δικό τους μεταφορικό μέσο είτε μετακινούνται με τα πόδια

15 ΕΝΕΡΓΕΙΑ! Σπατάλη ενέργειας σε θέρμανση και φωτισμό.....

16 Η ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΑ.ΜΑΚ. ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΑ!ΝΙΩΘΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ?

17 ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΑΝ Το 54% των φοιτητών συμφωνεί να λυθεί το πρόβλημα της θέρμανσης με μείωση κάποιων άλλων υπηρεσιών που προσφέρει το Πα. Μακ.

18 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ??

19 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! Υπάρχει περιβαλλοντική εκπαίδευση..;

20 ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.. Μεγαλύτερα ποσοστά σε μαθήματα που αναφέρονται στο περιβάλλον έχει το Ο.Ε. και η Ο.Δ.Ε.

21 ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΝΑ ΕΤΟΣ....! Ανά έτος αυξάνεται αναλογικά το ποσοστό αναφοράς των μαθημάτων σε θέματα περιβάλλοντος.

22 ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑ ΣΧΟΛΗ Κ ΦΥΛΟ! Στα τμήματα Ο.Ε., Ο.Δ.Ε. και Ε.Π. οι άντρες έδωσαν θετική απάντηση στην ερώτηση. Μεγαλύτερο ποσοστό επιλογής έχουν οι άντρες του Ο.Ε. Αντίθετα οι άντρες των Δ.Ε.Ο.Π.Σ. και Λ.Χ. απάντησαν αρνητικά για την επιλογή μαθήματος με θέμα το περιβάλλον.

23 ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑ ΣΧΟΛΗ Κ ΦΥΛΟ! Αντίθετα από τους άντρες, οι γυναίκες από όλα τα τμήματα απαντάνε θετικά στην ερώτηση. Το μεγαλύτερο ποσοστό το έχουν οι γυναίκες του τμήματος Ο.Ε. Συγκριτικά τα ποσοστά των αρνητικών απαντήσεων στις γυναίκες κάθε σχολής είναι μικρότερα από αυτά των αντρών.

24 ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑ ΕΤΟΣ! Στο 4ο έτος βλέπουμε μία κατακόρυφη αύξηση του ποσοστού των φοιτητών για την επιλογή περιβαλλοντικού μαθήματος. Το ποσοστό που απάντησε αρνητικά σε κάθε έτος δεν μεταβάλλεται σχεδόν καθόλου.

25 ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Οι επιλογές των ερωτηθέ- ντων έγιναν με βάση τα μαθήματα που είναι σχετικά με την κάθε σχολή.

26 ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΣΧΟΛΗ!

27 ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ! Έχουμε οικολογικές ανησυχίες....;

28 ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ??

29 ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΜΑΚ! Στα τμήματα Ο.Δ.Ε., Ε.Π. και Λ.Χ. το ποσοστό των εθελοντών σε μια οικολογική ομάδα είναι αυξημένo στους άντρες. Στα Ο.Ε. και Δ.Ε.Ο.Π.Σ. υπερισχύουν οι αρνητικές απαντήσεις.

30 ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΠΑΜΑΚ! Μόνο στις γυναίκες του Ο.Ε. και του Δ.Ε.Ο.Π.Σ. οι θετικές απαντήσεις υπερβαίνουν τις αρνητικές. Στα υπόλοιπα τμήματα η διάθεση για εθελοντική συμμετοχή σε οικολογική ομάδα είναι αρνητική. Τα ποσοστά των γυναικών ανά σχολή είναι ακριβώς αντίθετα με αυτά των αντρών.

31 ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝΑ ΕΤΟΣ! Στο 1ο έτος η εθελοντική συμμετοχή σε μια οικολογική ομάδα είναι μεγαλύτερη από την αποχή. Στα υπόλοιπα έτη η αποχή ξεπερνάει τη συμμετοχή, αλλά σε μικρό ποσοστό.

32 ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ!!!

33 ‘Η ανάλυση κόστους-ωφέλειας έχει μεγάλη σημασία στη διαδικασία λήψης ρυθμιστικών αποφάσεων.Εάν όμως αγνοήσουμε τις αδυναμίες της,είναι πιθανό να οδηγηθούμε σε μια επιφανειακή ποσοτικοποίηση ζητημάτων τα οποία δεν μπορούν να γίνουν απόλυτα κατανοητά απλά και μόνο με το να τα ντύσουμε με κάποια καθησυχαστικά ακριβή ποσοτικά στοιχεία…….’ Douglas M.Costle (1981)


Κατέβασμα ppt "ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Κ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΑΠΟ: Μομφερράτου Άννα Πετροπούλου Νόπη Σοιλεμεζίδου Ειρήνη Τζόουνς Βάσω."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google