Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση σχετικά με διασκέψεις και συνεργασία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση σχετικά με διασκέψεις και συνεργασία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση σχετικά με διασκέψεις και συνεργασία

2 Στόχοι Σε αυτήν τη σειρά μαθημάτων θα μάθετε πώς να: •Προετοιμαστείτε για ηλεκτρονικές συσκέψεις Διάσκεψη με κλήση σύνδεσης και προσωπικό αναγνωριστικό •Προγραμματίσετε μια ηλεκτρονική σύσκεψη Συσκέψεις με πολλούς συμμετέχοντες σε πολλαπλές πλατφόρμες, με τη χρήση του Lync και του Outlook •Κάνετε μια επαγγελματική παρουσίαση Επίσημες παρουσιάσεις με κοινή χρήση οθόνης, PowerPoint και πίνακα •Εργαστείτε με οποιονδήποτε, οπουδήποτε Συνεργασία με συναδέλφους, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται •Χρησιμοποιείτε το Microsoft Lync Attendee Συμμετοχή σε ηλεκτρονικές συσκέψεις ακόμα και αν δεν έχετε εγκατεστημένο το Lync

3 Προετοιμασία για ηλεκτρονικές συσκέψεις Αυτή η ενότητα καλύπτει τα εξής θέματα: • Διάσκεψη με κλήση σύνδεσης • Ορισμός του προσωπικού σας αριθμού αναγνώρισης (PIN) ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

4 Κατανόηση της διάσκεψης με κλήση σύνδεσης Διάσκεψη με κλήση σύνδεσης Η διάσκεψη με κλήση σύνδεσης αποτελεί μια επιλογή ήχου για τις ηλεκτρονικές συσκέψεις η οποία παρέχει στους συμμετέχοντες, εντός ή εκτός του οργανισμού σας, τη δυνατότητα να συνδεθούν στον ήχο της σύσκεψης χρησιμοποιώντας ένα τηλέφωνο. Οι συμμετέχοντες μπορούν απλώς να καλέσουν το νούμερο της πρόσκλησης σε σύσκεψη, να εισαγάγουν το αναγνωριστικό διάσκεψης και να συνδεθούν στο ηχητικό μέρος. Προσωπικός αριθμός αναγνώρισης (PIN) Εάν δεν είστε συνδεδεμένοι στο εταιρικό σας δίκτυο και θέλετε να συνδεθείτε με κλήση σε μια σύσκεψη χρησιμοποιώντας ένα τηλέφωνο, είτε ως προεδρεύων είτε ως καλών με έλεγχο ταυτότητας, θα χρειαστείτε το εσωτερικό σας νούμερο και το PIN σας. Καλών με έλεγχο ταυτότητας είναι ένας χρήστης που ανήκει στην ίδια επιχείρηση με το διοργανωτή της σύσκεψης ή σχετίζεται με την επιχείρηση. Οποιοσδήποτε χρήστης στην εταιρεία σας μπορεί να συνδεθεί ως καλών με έλεγχο ταυτότητας χρησιμοποιώντας το PIN του και το εσωτερικό του τηλέφωνο. Όταν χρησιμοποιείτε το PIN σας, αναγνωρίζεστε και ελέγχεται η ταυτότητά σας και το όνομά σας θα εμφανίζεται στη λίστα συμμετεχόντων μαζί με το ρόλο σας. Σημείωση: Εάν δεν χρησιμοποιήσετε το PIN σας, θα μπορέσετε να συνδεθείτε στη σύσκεψη αλλά δεν θα ελεγχθεί η ταυτότητά σας και δεν θα μπορείτε να ξεκινήσετε την κλήση ως προεδρεύων. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

5 Ορισμός του προσωπικού σας αριθμού αναγνώρισης (PIN) Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στη σελίδα ρυθμίσεων του PIN με κάποιον από τους ακόλουθους τρόπους: • Ανοίξτε το Microsoft Lync, κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού δίπλα στο κουμπί Επιλογές, κάντε κλικ στην επιλογή Εργαλεία και στη συνέχεια κάντε κλικ στην εντολή Ρυθμίσεις διάσκεψης με κλήση σύνδεσης. • Ανοίξτε το Lync, κάντε κλικ στο κουμπί Τηλέφωνο και, και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή PIN. Προβολή των ρυθμίσεων για το PIN σας 1.Στη σελίδα ρυθμίσεων για το PIN και στην ενότητα Προσωπικός αριθμός αναγνώρισης, κάντε κλικ στην επιλογή Είσοδος. 2.Στη λίστα Γλώσσα, κάντε κλικ στη γλώσσα που προτιμάτε και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Είσοδος. 3.Στη σελίδα Δημιουργία νέου PIN, κάντε κλικ στην επιλογή PIN ή Αλλαγή PIN. Στο πλαίσιο κειμένου PIN, πληκτρολογήστε ένα νούμερο που πληροί τις προϋποθέσεις PIN και στη συνέχεια πληκτρολογήστε πάλι το νέο σας PIN στο πλαίσιο "Επιβεβαίωση PIN". Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί OK. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Θα πρέπει να βρίσκεστε εντός του εταιρικού σας δικτύου για να ορίσετε το PIN σας. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

6 Ρυθμίσεις διάσκεψης με κλήση σύνδεσης Στη σελίδα "Ρυθμίσεις διάσκεψης με κλήση σύνδεσης", μπορείτε να βρείτε και άλλες χρήσιμες πληροφορίες όπως: •Εκχωρημένες πληροφορίες διάσκεψης Αυτές οι πληροφορίες είναι το εκχωρημένο αναγνωριστικό διάσκεψης και η διεύθυνση URL της σύσκεψης η οποία συμπληρώνεται αυτόματα στην πρόσκλησή σας για τη σύσκεψη, όταν προγραμματίζετε μια σύσκεψη χρησιμοποιώντας το πρόσθετο του Outlook. Σημειώστε ότι μπορείτε να επαναφέρετε τις εκχωρημένες πληροφορίες διάσκεψης χρησιμοποιώντας τη σύνδεση που παρέχεται στη σελίδα. •Αριθμούς κλήσης σύνδεσης διάσκεψης Οι συμμετέχοντές σας μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν τη λίστα για να βρουν τοπικούς τηλεφωνικούς αριθμούς για την τοποθεσία τους. •Στοιχεία ελέγχου DTMF εντός της διάσκεψης (τονικές εντολές) Χρησιμοποιήστε αυτές τις εντολές τονικής κλήσης για να ελέγξετε διάφορες δυνατότητες στη σύσκεψή σας όπως σίγαση, διακοπή σίγασης, κλείδωμα, ξεκλείδωμα κ.λπ.

7 Προγραμματισμός μιας ηλεκτρονικής σύσκεψης Αυτή η ενότητα καλύπτει τα εξής θέματα: • Προγραμματισμός ηλεκτρονικής σύσκεψης με χρήση του Outlook • Ενεργοποίηση επιλογών σύσκεψης • Ενεργοποίηση επιλογών ήχου ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

8 Προγραμματισμός μιας ηλεκτρονικής σύσκεψης Το πρόσθετο "Ηλεκτρονική σύσκεψη" για το Microsoft Outlook εγκαθίσταται αυτόματα κατά την εγκατάσταση του Lync. Χρησιμοποιήστε κάποια από τις επόμενες επιλογές για να προγραμματίσετε μια ηλεκτρονική σύσκεψη: • Στην Κεντρική καρτέλα του Outlook, κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία στοιχείων και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Ηλεκτρονική σύσκεψη. Μεταβείτε στην προβολή Ημερολογίου του Outlook και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Νέα ηλεκτρονική σύσκεψη στην κορδέλα του Outlook για να προγραμματίσετε τη σύσκεψή σας. Ή • Στην προβολή Ημερολογίου, κάντε διπλό κλικ στην ώρα κατά την οποία θέλετε να κάνετε τη σύσκεψη. Κάντε κλικ στην επιλογή Ηλεκτρονική σύσκεψη στη γραμμή εργαλείων. Ηλεκτρονική σύσκεψη ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

9 Η πρόσκληση σε σύσκεψη Ανοίγει μια πρόσκληση για ηλεκτρονική σύσκεψη η οποία περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες: • Σύνδεση συμμετοχής στην ηλεκτρονική σύσκεψη • Πληροφορίες ήχου • Αναγνωριστικό διάσκεψης • Επιλογή επαναφοράς PIN • Βοήθεια για αρχάριους χρήστες Σημείωση: Μπορείτε να προσθέσετε την ατζέντα σας για τη σύσκεψη πάνω ή κάτω από τις διάστικτες γραμμές της πρόσκλησης. Μην αλλάξετε τις πληροφορίες σύσκεψης ανάμεσα στις διάστικτες γραμμές, επειδή κάτι τέτοιο ενδέχεται να εμποδίσει τους προσκεκλημένους σας να συνδεθούν στη σύσκεψη. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

10 Προσαρμογή των επιλογών της σύσκεψής σας Για να αλλάξετε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις της σύσκεψης, κάντε κλικ στην εντολή Επιλογές σύσκεψης στην κορδέλα του Outlook για να προσαρμόσετε τις επιλογές Επίπεδο πρόσβασης, Παρουσιαστές και Ήχος. Επιλέξτε Προσαρμογή πρόσβασης και παρουσιαστών για αυτήν τη σύσκεψη. Έχετε υπόψη σας πως, αν κάνετε αυτήν την επιλογή, θα έχετε μια νέα σύνδεση σύσκεψης και νέο αναγνωριστικό διάσκεψης. Στην ενότητα Πρόσβαση και παρουσιαστής, κάντε τις κατάλληλες επιλογές. Οι επιλογές περιγράφονται αναλυτικά σε αυτήν την ενότητα. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

11 Προσαρμογή πρόσβασης στη σύσκεψη Αποφασίστε ποιος θα μπορεί να συνδεθεί κατευθείαν στη σύσκεψή σας χωρίς να χρειάζεται να περιμένει στο χώρο αναμονής της σύσκεψης. Ο χώρος αναμονής της σύσκεψης αποτελεί έναν εικονικό χώρο αναμονής και μόνο ο διοργανωτής και οι παρουσιαστές μπορούν να αποφασίσουν σε ποιον θα επιτρέψουν την είσοδο από το χώρο αναμονής. Στην ενότητα "Πρόσβαση", επιλέξτε ένα από τα εξής: Μόνο ο διοργανωτής (κλειδωμένη): Μόνο ο διοργανωτής της σύσκεψης θα συνδεθεί κατευθείαν στη σύσκεψη χωρίς να περιμένει στο χώρο αναμονής. Άτομα που προσκαλώ από την εταιρεία μου: Μόνο τα άτομα που έχετε προσκαλέσει και έχει ελεγχθεί η ταυτότητά τους στο εταιρικό σας δίκτυο θα παρακάμψουν το χώρο αναμονής. Άτομα από την εταιρεία μου: Οποιοσδήποτε στο εταιρικό σας δίκτυο διαθέτει τη σύνδεση της σύσκεψης θα μπορεί να έχει απευθείας πρόσβαση στη σύσκεψη, χωρίς να περιμένει στο χώρο αναμονής. Όλοι, συμπεριλαμβανομένων ατόμων εκτός της εταιρείας μου (κανένας περιορισμός): Οποιοσδήποτε έχει τη σύνδεση για τη σύσκεψή σας θα μπορεί να παρακάμψει το χώρο αναμονής. Άτομα που καλούν μέσω τηλεφώνου παρακάμπτουν το χώρο αναμονής: Οποιοσδήποτε συνδέεται στη σύσκεψη από το τηλέφωνο θα μπορεί να παρακάμψει το χώρο αναμονής (εκτός αν η σύσκεψη είναι κλειδωμένη). Επιλογές πρόσβασης ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

12 Προσαρμογή επιλογών παρουσιαστή Από προεπιλογή, μόνο οι παρουσιαστές και οι διοργανωτές μπορούν να κάνουν κοινή χρήση της επιφάνειας εργασίας και των εφαρμογών τους, να παρουσιάσουν αρχεία και να διαχειριστούν τις επιλογές της σύσκεψης. Αυτό περιλαμβάνει και την αποδοχή ατόμων στη σύσκεψη. Στην ενότητα Παρουσιαστές, επιλέξτε ένα από τα εξής: • Μόνο ο διοργανωτής: Μόνο ο διοργανωτής της σύσκεψης μπορεί να κάνει κοινή χρήση περιεχομένου και να αποδέχεται άτομα από το χώρο αναμονής. • Άτομα από την εταιρεία μου: Οποιοσδήποτε από την εταιρεία σας μπορεί να κάνει κοινή χρήση περιεχομένου και να αποδέχεται άτομα από το χώρο αναμονής. • Όλοι, συμπεριλαμβανομένων ατόμων εκτός της εταιρείας μου (κανένας περιορισμός): Οποιοσδήποτε, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων που δεν ανήκουν στην εταιρεία σας και δεν έχει ελεγχθεί η ταυτότητά τους, θα έχει τη δυνατότητα να κάνει κοινή χρήση περιεχομένου και να αποδέχεται άτομα από το χώρο αναμονής. • Τα άτομα που επιλέγω: Για να επιλέξετε συγκεκριμένα άτομα ως παρουσιαστές, κάντε κλικ στην επιλογή Διαχείριση παρουσιαστών και στη συνέχεια προσθέστε τα άτομα που προσκαλείτε στη λίστα των Παρουσιαστών. Σημείωση: Μπορείτε επίσης να προβιβάσετε συμμετέχοντες σε παρουσιαστές και να τους περιορίσετε πάλι σε ρόλο συμμετέχοντος κατά τη διάρκεια της σύσκεψης. Κάντε δεξί κλικ στο όνομα ενός συμμετέχοντος στο τμήμα παραθύρου Άτομα στη σύσκεψή σας και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Να γίνει παρουσιαστής. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

13 Προσαρμογή επιλογών ήχου Για να προσαρμόσετε τις επιλογές ήχου, κάντε κλικ στην καρτέλα "Ήχος και τηλέφωνο" στο παράθυρο "Επιλογές σύσκεψης". • Επιλέξτε την τοποθεσία από την οποία θα καλέσουν οι περισσότεροι από τους συμμετέχοντες. • Εάν θέλετε να επαναφέρετε το PIN σας, κάντε κλικ στην επιλογή Άμεση λήψη PIN για να μεταβείτε στη σελίδα Ρυθμίσεων διάσκεψης με κλήση και Διαχείρισης PIN. • Εάν θέλετε να ενεργοποιήσετε την ανακοίνωση εισόδου/εξόδου, επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου δίπλα στην επιλογή "Ενεργοποίηση ανακοινώσεων εισόδου και εξόδου για αυτήν τη σύσκεψη". Σημείωση: Μπορείτε επίσης να τροποποιήσετε την επιλογή ανακοίνωσης εισόδου/εξόδου κατά τη διάρκεια της σύσκεψης. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

14 Αποθήκευση των προσαρμοσμένων ρυθμίσεών σας Μπορείτε να αποθηκεύσετε τις ρυθμίσεις που προτιμάτε έτσι ώστε στις μελλοντικές σας συσκέψεις να χρησιμοποιούνται από προεπιλογή οι ίδιες ρυθμίσεις. 1.Κάντε κλικ στην επιλογή Απομνημόνευση ρυθμίσεων. 2.Κάντε κλικ στο κουμπί OK. Απομνημόνευση ρυθμίσεων ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

15 Αποστολή της πρόσκλησής σας Αφού ολοκληρώσετε τη ρύθμιση των επιλογών της σύσκεψης, μπορείτε να προσθέσετε τους συμμετέχοντες, να επιβεβαιώσετε την ημερομηνία και την ώρα και στη συνέχεια να αποστείλετε την πρόσκληση. Η πρόσκληση σε σύσκεψη εμφανίζεται στο ημερολόγιό σας και οι προσκλήσεις αποστέλλονται στους συμμετέχοντες. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

16 Δραστηριότητα 1 Προγραμματίστε μια σύσκεψη με τη χρήση του Outlook και ορίστε τους ρόλους και τα δικαιώματα. 1.Ανοίξτε το Outlook και μεταβείτε σε προβολή ημερολογίου. 2.Κάντε κλικ στην εντολή Νέα ηλεκτρονική σύσκεψη στην κορδέλα του Outlook. 3.Πληκτρολογήστε το θέμα της σύσκεψης και στη συνέχεια επιλέξτε ημερομηνία και ώρα, καθώς και τους συμμετέχοντες. 4.Κάντε κλικ στην εντολή Επιλογές σύσκεψης στην κορδέλα του Outlook και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Προσαρμογή πρόσβασης και παρουσιαστών για αυτήν τη σύσκεψη. 5.Στην ενότητα Πρόσβαση, επιλέξτε ποιος θα έχει τη δυνατότητα να συνδέεται στη σύσκεψή σας χωρίς να χρειάζεται να περιμένει στο χώρο αναμονής. 6.Στην ενότητα Παρουσιαστές, κάντε την επιλογή Τα άτομα που επιλέγω και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Διαχείριση παρουσιαστών και προσθέστε τους παρουσιαστές. 7.Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί OK και στη συνέχεια στείλτε την πρόσκλησή σας. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

17 Δραστηριότητα 2 Μετατρέψτε μια υπάρχουσα σύσκεψη του Outlook σε ηλεκτρονική σύσκεψη. 1.Ανοίξτε μια κανονική σύσκεψη του Outlook που έχετε ήδη προγραμματίσει. 2.Κάντε κλικ στην εντολή Ηλεκτρονική σύσκεψη στην κορδέλα του Outlook. 3.Η πρόσκληση σε σύσκεψη θα ενημερωθεί με τις πληροφορίες της Ηλεκτρονικής σύσκεψης 4.Στην κορδέλα του Outlook θα εμφανιστούν οι εντολές Συμμετοχή σε ηλεκτρονική σύσκεψη και Επιλογές σύσκεψης. 5.Κάντε κλικ στην εντολή Επιλογές σύσκεψης στην κορδέλα του Outlook και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Προσαρμογή πρόσβασης και παρουσιαστών για αυτήν τη σύσκεψη. 6.Στην ενότητα Πρόσβαση, επιλέξτε Άτομα από την εταιρεία μου. 7.Στην ενότητα "Παρουσιαστές", κάντε την επιλογή Τα άτομα που επιλέγω και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Διαχείριση παρουσιαστών και προσθέστε τους παρουσιαστές. 8.Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί OK και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί Αποστολή ενημέρωσης. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

18 Πραγματοποίηση επαγγελματικής παρουσίασης Αυτή η ενότητα καλύπτει τα εξής θέματα: • Συμμετοχή στη σύσκεψή σας • Επιλογή του ήχου • Κοινή χρήση περιεχομένου και συνεργασία • Πρόσθετα εργαλεία παρουσίασης • Εγγραφή της σύσκεψής σας ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

19 Συμμετοχή στη σύσκεψη Για να συμμετάσχετε σε μια σύσκεψη, επιλέξτε κάποια από τις παρακάτω μεθόδους: •Στην πρόσκληση του Outlook, κάντε κλικ στο Συμμετοχή σε ηλεκτρονική σύσκεψη ή στη σύνδεση της σύσκεψης. •Εάν διαθέτετε το Microsoft Outlook, κάντε κλικ στην επιλογή Συμμετοχή σε ηλεκτρονική σύσκεψη στην υπενθύμιση του Outlook. •Αντιγράψτε και επικολλήστε τη σύνδεση της σύσκεψης σε ένα παράθυρο προγράμματος περιήγησης. Συμμετοχή σε ηλεκτρονική σύσκεψη ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

20 Επιλογή του ήχου της σύσκεψης Κάντε μία από τις παρακάτω επιλογές ήχου: Να μην γίνει συμμετοχή στον ήχο: Κάντε αυτήν την επιλογή, αν θέλετε να συνδεθείτε στον ήχο της σύσκεψης από ένα τηλέφωνο, με χρήση των αριθμών διάσκεψης και του αναγνωριστικού διάσκεψης. Έχετε υπόψη σας ότι, αν συνδέεστε ως προεδρεύων ή ως καλών με έλεγχο ταυτότητας, θα χρειαστείτε επίσης το PIN και τον αριθμό του εσωτερικού τηλεφώνου σας. Χρήση του Lync (ενοποιημένος ήχος και βίντεο): Κάντε αυτήν την επιλογή, αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε ήχο μέσω υπολογιστή. Βεβαιωθείτε ότι το μικρόφωνο και τα ηχεία σας λειτουργούν σωστά χρησιμοποιώντας την επιλογή Ρυθμίσεις συσκευής ήχου. Στη σύσκεψη, κάντε κλικ στην επιλογή Ρυθμίσεις από τη γραμμή μενού και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Ρυθμίσεις συσκευής ήχου. Κλήση στον αριθμό μου: Κάντε αυτήν την επιλογή, αν θέλετε να σας καλέσει αυτόματα το Lync και να σας συνδέσει στη σύσκεψη. Εάν χρησιμοποιήσετε αυτήν την επιλογή, θα συνδεθείτε στη σύσκεψη χρησιμοποιώντας το Lync, αλλά θα ακούτε το ηχητικό τμήμα της σύσκεψης στο τηλέφωνό σας. Δεν χρειάζεται να εισαγάγετε αριθμό τηλεφώνου ή αναγνωριστικό διάσκεψης. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

21 Κοινή χρήση της επιφάνειας εργασίας σας Για να μοιραστείτε την επιφάνεια εργασίας σας: 1.Στην ηλεκτρονική σας σύσκεψη, κάντε κλικ στο στοιχείο Κοινή χρήση. 2.Στο αναπτυσσόμενο μενού Κοινή χρήση, κάντε κλικ στην εντολή Επιφάνεια εργασίας. 3.Θα εμφανιστεί μια γραμμή στο επάνω μέρος της οθόνης και μια λάμψη γύρω από την οθόνη. 4.Κάντε κλικ στην εντολή Διακοπή κοινής χρήσης για να διακόψετε την προβολή της επιφάνειας εργασίας σας. Αφού συνδεθείτε στη σύσκεψη, έχετε, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα να κάνετε κοινή χρήση της επιφάνειας εργασίας σας ή κάποιου προγράμματος, να κάνετε μια παρουσίαση PowerPoint, να εισαγάγετε μια διαφάνεια πίνακα ή ψηφοφορίας και να προσθέσετε συνημμένα. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

22 Κοινή χρήση προγράμματος Για να κάνετε κοινή χρήση ενός προγράμματος και των σχετικών παραθύρων: 1.Κάντε κλικ στο στοιχείο Κοινή χρήση στην ηλεκτρονική σας σύσκεψη. 2.Στο αναπτυσσόμενο μενού Κοινή χρήση, κάντε κλικ στην εντολή Πρόγραμμα. 3.Επιλέξτε το πρόγραμμα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε από κοινού. 4.Θα εμφανιστεί μια γραμμή στο επάνω μέρος της οθόνης και μια λάμψη γύρω από το παράθυρο της εφαρμογής, υποδεικνύοντας το κοινόχρηστο πρόγραμμα. 5.Για να διακόψετε την κοινή χρήση της εφαρμογής οποιαδήποτε στιγμή, κάντε κλικ στην εντολή Διακοπή κοινής χρήσης. Διακοπή κοινής χρήσης ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

23 Εκχώρηση και ανάληψη ελέγχου της περιόδου λειτουργίας κοινής χρήσης Εκχώρηση ελέγχου 1.Κάντε κλικ στην εντολή Εκχώρηση ελέγχου στη γραμμή κοινής χρήσης στο επάνω μέρος της οθόνης. 2.Κάντε κλικ στο όνομα κάποιου ατόμου με το οποίο θέλετε να μοιραστείτε τον έλεγχο και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί OK στο πλαίσιο επιβεβαίωσης για να συνεχίσετε. 3.Αυτό το άτομο θα έχει τώρα τον έλεγχο της περιόδου λειτουργίας κοινής χρήσης και θα μπορεί να χρησιμοποιεί το πληκτρολόγιο και το ποντίκι του για να ελέγχει το κοινόχρηστο περιεχόμενό σας. Η επιλογή Παραχώρηση ελέγχου θα γίνει επίσης διαθέσιμη στη δική του γραμμή εργαλείων της ηλεκτρονικής σύσκεψης. 4.Για να αναλάβετε πάλι τον έλεγχο, κάντε κλικ στην εντολή Ανάληψη ελέγχου στο μενού Εκχώρηση ελέγχου. Όταν ξεκινάτε την κοινή χρήση, είστε ο μόνος που έχει τον έλεγχο του τι προβάλλεται στη σύσκεψη. Μπορείτε να επιτρέψετε σε άλλους να αναλάβουν τον έλεγχο της περιόδου λειτουργίας κοινής χρήσης και μπορείτε να αναλάβετε πάλι τον έλεγχο οποιαδήποτε στιγμή. Εκχώρηση ελέγχου ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

24 Αίτηση για ανάληψη ελέγχου μιας περιόδου λειτουργίας κοινής χρήσης Οι συμμετέχοντες μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσουν τον έλεγχο της περιόδου λειτουργίας κοινής χρήσης και τότε θα λάβετε μια ειδοποίηση για την Αποδοχή ή την Απόρριψη της αίτησης. Μπορείτε να επιτρέψετε σε όλους τους συμμετέχοντες να αναλαμβάνουν αυτόματα τον έλεγχο της περιόδου λειτουργίας κοινής χρήσης ακολουθώντας αυτά τα βήματα: 1.Στη γραμμή κοινής χρήσης στο επάνω μέρος της οθόνης, κάντε κλικ στην εντολή Εκχώρηση ελέγχου και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Αυτόματη αποδοχή αιτήσεων ελέγχου. Κάντε κλικ στο κουμπί OK. 2.Η επιλογή για Αίτηση για έλεγχο θα είναι διαθέσιμη για όλους τους συμμετέχοντες στη σύσκεψη και οι αιτήσεις θα γίνονται αυτόματα αποδεκτές. Μπορείτε να ακυρώσετε την επιλογή οποιαδήποτε στιγμή χρησιμοποιώντας τις εντολές στο μενού "Εκχώρηση ελέγχου". Οι συμμετέχοντες έχουν επίσης τη δυνατότητα να παραχωρήσουν τον έλεγχο. Σημείωση: Μόνο ένα άτομο μπορεί να έχει τον έλεγχο κάθε φορά. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

25 Πραγματοποίηση παρουσίασης PowerPoint Για να κάνετε μια παρουσίαση PowerPoint: 1.Κάντε κλικ στο στοιχείο Κοινή χρήση στη σύσκεψή σας. 2.Κάντε κλικ στο στοιχείο Κοινή χρήση και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Παρουσίαση του PowerPoint. 3.Κάντε διπλό κλικ στο αρχείο PPT το οποίο θέλετε να μοιραστείτε. 4.Οι διαφάνειες θα προβληθούν στην περιοχή Στάδιο. Εμφάνιση μικρογραφιών 6.Για να μετακινήσετε τις διαφάνειες, χρησιμοποιήστε τα βέλη στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου της σύσκεψης. 7.Κάντε κλικ στην επιλογή Εμφάνιση σημειώσεων παρουσιαστή για να δείτε τις σημειώσεις σας. 8.Για να προβάλετε τις μικρογραφίες, κάντε κλικ στο εικονίδιο Εμφάνιση μικρογραφιών. 9.Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία ελέγχου στο κάτω μέρος της σύσκεψής σας για να κάνετε σχόλια επάνω στις διαφάνειες, να χρησιμοποιήσετε ένα δείκτη λέιζερ, να εισαγάγετε μια εικόνα κ.ο.κ. 10.Για να διακόψετε την προβολή της παρουσίασης PowerPoint, κάντε κλικ στην εντολή Διακοπή προβολής. Εργαλεία σχολίων Εμφάνιση σημειώσεων παρουσιαστή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

26 Εισαγωγή πίνακα Χρησιμοποιήστε τον πίνακα για να δημοσιεύσετε μια σημείωση σε όλους τους συμμετέχοντες στη σύσκεψη ή χρησιμοποιήστε τον ως μια κενή σελίδα για την ανταλλαγή ιδεών. Όλοι οι συμμετέχοντες στη σύσκεψη μπορούν να γράψουν και να σχεδιάσουν στον πίνακα. 1.Κάντε κλικ στο στοιχείο Κοινή χρήση στη σύσκεψή σας. 2.Στο αναπτυσσόμενο μενού "Κοινή χρήση", κάντε κλικ στην επιλογή Νέος πίνακας. 3.Θα εισαχθεί μια σελίδα πίνακα στην περιοχή Στάδιο. 4.Για να αρχίσετε να γράφετε ή να σχεδιάζετε στον πίνακα, χρησιμοποιήστε τα εργαλεία στο κάτω μέρος της σύσκεψης. 5.Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στην εντολή Διακοπή κοινής χρήσης. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

27 Εισαγωγή διαφάνειας ψηφοφορίας Για να δημιουργήσετε μια διαφάνεια ψηφοφορίας στη σύσκεψή σας: 1.Κάντε κλικ στο στοιχείο Κοινή χρήση στη σύσκεψή σας. 2.Στο αναπτυσσόμενο μενού Κοινή χρήση, κάντε κλικ στην εντολή Νέα ψηφοφορία. 3.Πληκτρολογήστε ένα όνομα για τη σελίδα ψηφοφορίας, μια ερώτηση και τις επιλογές. 4.Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί OK. Θα εισαχθεί μια σελίδα ψηφοφορίας στην περιοχή Στάδιο της σύσκεψής σας και οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κλικ στις επιλογές για να απαντήσουν στην ερώτησή σας. Χρησιμοποιήστε τα κουμπιά ελέγχου στο κάτω μέρος της σελίδας ψηφοφορίας για να τη διαχειριστείτε, π.χ. για να ανοίξετε, να κλείσετε, να εμφανίσετε ή να αποκρύψετε τα αποτελέσματα. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

28 Διατήρηση σημειώσεων για τη σύσκεψη με το OneNote 1.Στη γραμμή εργαλείων της ηλεκτρονικής σύσκεψης, κάντε κλικ στο στοιχείο Ενέργειες. Σημείωση: Εάν δεν βλέπετε τη γραμμή εργαλείων, πιέστε το πλήκτρο Alt στο πληκτρολόγιό σας για να την ενεργοποιήσετε. 2.Κάντε κλικ στην επιλογή Λήψη σημειώσεων με το OneNote. 3.Θα ανοίξει το OneNote και θα έχετε τη δυνατότητα να πληκτρολογήσετε τις σημειώσεις για τη σύσκεψή σας. 4.Μια λίστα με τους συμμετέχοντες στη σύσκεψη θα εισαχθεί επίσης αυτόματα στο OneNote. Χρησιμοποιήστε το Microsoft OneNote για να κρατήσετε σημειώσεις κατά τη διάρκεια της σύσκεψής σας. Τα ονόματα των συμμετεχόντων στη σύσκεψη θα ανασυρθούν αυτόματα από τη σύσκεψη και θα αποθηκευτούν στο OneNote. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

29 Προσθήκη βίντεο στη σύσκεψή σας Προσθέστε βίντεο στη σύσκεψή σας: 1.Εγκαταστήστε τη βιντεοκάμερά σας ακολουθώντας τις οδηγίες της συσκευής. 2.Κάντε κλικ στο βέλος του μενού Βίντεο και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Ρυθμίσεις συσκευής βίντεο. 3.Προσαρμόστε όπως επιθυμείτε τις ρυθμίσεις της κάμερας web και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί OK. 4.Κάντε κλικ στο βέλος του μενού Βίντεο και στη συνέχεια κάντε κλικ στην εντολή Προσθήκη βίντεο. Το βίντεό σας θα εμφανιστεί σε όλους τους συμμετέχοντες στη σύσκεψη. 5.Κάντε δεξί κλικ στο βίντεο και χρησιμοποιήστε το μενού για να χρησιμοποιήσετε τις ακόλουθες εντολές: Παύση βίντεο, Απόκρυψη προεπισκόπησης, Ανάπτυξη προεπισκόπησης, Ανάπτυξη βίντεο, Προβολή πλήρους οθόνης και Ρυθμίσεις συσκευής βίντεο. Σημείωση: Αφού κάνετε οποιαδήποτε από τις παραπάνω εργασίες, μπορείτε να κάνετε πάλι δεξί κλικ στο βίντεο για να αναιρέσετε την εντολή. Για παράδειγμα, αφού κάνετε παύση του βίντεό σας, κάντε πάλι δεξί κλικ στο βίντεο και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην εντολή Έναρξη βίντεο για να προβάλετε το βίντεό σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα στοιχεία ελέγχου στο επάνω μέρος του βίντεο για να κάνετε παύση του βίντεό σας, να μεταβείτε σε προβολή πλήρους οθόνης, να αναπτύξετε το βίντεο κ.ο.κ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

30 Προσθήκη ή προβολή συνημμένων Για να προσθέσετε ένα αρχείο στη σύσκεψή σας, όπως σημειώσεις ακροατηρίου ή την παρουσίασή σας για να την πάρουν οι συμμετέχοντες: 1.Κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη ή προβολή συνημμένων. 2.Στο παράθυρο διαλόγου Συνημμένα, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη συνημμένων. 3.Επιλέξτε το αρχείο που θέλετε να στείλετε και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο στοιχείο Άνοιγμα. 4.Από προεπιλογή, οποιοσδήποτε στη σύσκεψη έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει το συνημμένο στον υπολογιστή του. Για να ελέγξετε την πρόσβαση, κάντε κλικ στο βέλος δίπλα στο αρχείο, τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού στην επιλογή Διαθέσιμο σε και κάντε μία από τις ακόλουθες επιλογές: Διοργανωτής σύσκεψης, Παρουσιαστές, Όλοι. Μπορείτε να αλλάξετε το επίπεδο πρόσβασης οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της σύσκεψης. Συμβουλή: Για να διατηρήσετε την προσοχή των συμμετεχόντων εστιασμένη στην παρουσίασή σας και να αποφύγετε τους περισπασμούς, μπορείτε αρχικά να περιορίσετε την πρόσβαση στο Διοργανωτή ή τους Παρουσιαστές και να κάνετε το αρχείο διαθέσιμο σε Όλους μετά το τέλος της παρουσίασής σας. Οι συμμετέχοντες στη σύσκεψη μπορούν να κάνουν κλικ στο κουμπί Προσθήκη ή προβολή συνημμένων και στη συνέχεια να κάνουν κλικ στο αρχείο για να το λάβουν τοπικά. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

31 Εγγραφή μιας σύσκεψης Εγγραφή μιας σύσκεψης: 1.Κάντε κλικ στο κουμπί Περισσότερες επιλογές στη σύσκεψή σας και στη συνέχεια κάντε κλικ στην εντολή Έναρξη εγγραφής. 2.Οι εντολές Παύση και Διακοπή στο κάτω μέρος του παραθύρου σύσκεψης γίνονται διαθέσιμες. 3.Κάντε κλικ στο κουμπί Διακοπή και, εφόσον χρειάζεται, προσαρμόστε τις επιλογές στο παράθυρο Διακοπή εγγραφής. 4.Από προεπιλογή, το Lync αποθηκεύει τις εγγραφές σας σε μορφή εγγραφής Lync στη θέση: C:\Users\όνομαχρήστη\LyncRecordings. Κάντε κλικ στο κουμπί Αναζήτηση για να αποθηκεύσετε την εγγραφή σας σε μια διαφορετική θέση. 5.Από προεπιλογή, είναι επίσης ενεργοποιημένη η επιλογή για αποθήκευση της εγγραφής σε μορφή (.wmv). Εάν δεν είναι ενεργοποιημένη, επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου Επίσης δημιουργία έκδοσης που να μπορεί να δημοσιευτεί σε άλλα άτομα (.wmv). Αυτή η επιλογή αποθηκεύει την εγγραφή σας σε ένα αρχείο μορφής βίντεο.wmv, το οποίο μπορείτε να στείλετε σε άλλους. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

32 Προβολή της εγγραφής σας Προβολή της εγγραφής σας: 1.Κάντε κλικ διαδοχικά στο Έναρξη, Όλα τα προγράμματα, Microsoft Lync και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Διαχείριση εγγραφής του Μicrosoft Lync. Συμβουλή: Μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση στη Διαχείριση εγγραφής από το Lync. Κάντε κλικ στην εντολή Εργαλεία από τη γραμμή μενού και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Διαχείριση εγγραφής. 2.Στο παράθυρο της Διαχείρισης εγγραφής, επιλέξτε εάν θέλετε να προβάλετε την εγγραφή σε μορφή Εγγραφή Lync ή σε μορφή Εγγραφές του Windows Media. Κάντε κλικ στην κατάλληλη καρτέλα στο επάνω μέρος του παραθύρου της Διαχείρισης εγγραφής. 3.Επιλέξτε μια εγγραφή και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Αναπαραγωγή. 4.Εάν έχετε επιλέξει τη μορφή Εγγραφές του Windows Media, η εγγραφή θα αναπαραχθεί στον Windows Media Player. Εάν έχετε επιλέξει τη μορφή Lync, η εγγραφή θα αναπαραχθεί στο Πρόγραμμα αναπαραγωγής εγγραφής του Lync. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

33 Κοινή χρήση της εγγραφής σας Μοιραστείτε την εγγραφή σας με άλλους: 1.Ανοίξτε τη Διαχείριση εγγραφής και κάντε κλικ στην καρτέλα Εγγραφές του Windows Media. 2.Επιλέξτε την εγγραφή σας και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί Αναζήτηση για να μεταβείτε στη θέση που είναι αποθηκευμένη η εγγραφή σας. 3.Αντιγράψτε το αρχείο και δημοσιεύστε το σε σημείο όπου άλλα άτομα μπορούν να έχουν πρόσβαση. Εάν έχετε αποθηκεύσει την εγγραφή σας μόνο σε μορφή Εγγραφή Lync και θέλετε να έχετε και μια έκδοση WMV, ακολουθήστε αυτά τα βήματα: 1.Κάντε κλικ στην καρτέλα Εγγραφή Lync. 2.Επιλέξτε την εγγραφή σας και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί Δημοσίευση. 3.Στο παράθυρο Αποθήκευση και δημοσίευση αλλάξτε, αν θέλετε, το όνομα και τη διαδρομή της εγγραφής και στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί OK. ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Μπορείτε επίσης να δημοσιεύσετε την εγγραφή απευθείας σε μια θέση στην οποία έχουν πρόσβαση άλλοι, όπως ένα SharePoint ομάδας. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

34 Μοιραστείτε την επιφάνεια εργασίας και τις εφαρμογές σ α ς Δραστηριότητα 3 1.Κάντε κλικ στην επιλογή Συμμετοχή σε ηλεκτρονική σύσκεψη για να συνδεθείτε στη σύσκεψή σας. 2.Στο αναπτυσσόμενο μενού Κοινή χρήση, κάντε κλικ στην εντολή Επιφάνεια εργασίας. 3.Η γραμμή κοινής χρήσης στο επάνω μέρος της οθόνης και η χρυσή γραμμή στη σύσκεψή σας υποδεικνύουν ότι βρίσκεστε σε κατάσταση κοινής χρήσης. Κάντε κλικ στην επιλογή Προεπισκόπηση για να ανοίξετε την περιοχή σταδίου. Κάντε κλικ στην επιλογή Διακοπή κοινής χρήσης στη γραμμή εργαλείων κοινής χρήσης. 4.Στο αναπτυσσόμενο μενού Κοινή χρήση, κάντε κλικ στην εντολή Πρόγραμμα. 5.Επιλέξτε το πρόγραμμα που θέλετε να μοιραστείτε. Παρατηρήστε τη γραμμή κοινής χρήση και την ειδοποίηση στη σύσκεψή σας. 6.Κάντε κλικ στην επιλογή Διακοπή κοινής χρήσης. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

35 Κάντε μια παρουσίαση PowerPoint Δραστηριότητα 4 1.Στο αναπτυσσόμενο μενού Κοινή χρήση, κάντε κλικ στην εντολή Παρουσίαση του PowerPoint. 2.Επιλέξτε το αρχείο PowerPoint και μετά κάντε κλικ στην επιλογή Άνοιγμα. 3.Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία στο κάτω μέρος της οθόνης για να μετακινήσετε τις διαφάνειες ή για να κάνετε σχόλια επάνω στις διαφάνειες PowerPoint. 4.Κάντε κλικ στην επιλογή Διακοπή κοινής χρήσης. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

36 Εισαγάγετε και χρησιμοποιήστε έναν πίνακα Δραστηριότητα 5 1.Στο αναπτυσσόμενο μενού "Κοινή χρήση", κάντε κλικ στην εντολή Νέος πίνακας. 2.Θα εισαχθεί στη σύσκεψή σας μια σελίδα πίνακα. 3.Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία στο κάτω μέρος της οθόνης για να κάνετε σχόλια επάνω στον πίνακα. 4.Κάντε κλικ στην εντολή Εισαγωγή εικόνας και επιλέξτε μια εικόνα για να την εισαγάγετε στον πίνακά σας. 5.Χρησιμοποιήστε τα κουμπιά σφραγίδας για να εισαγάγετε βέλος, σημάδι ελέγχου και σφραγίδα Χ. 6.Κάντε κλικ στην επιλογή Διακοπή κοινής χρήσης. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

37 Εργασία με οποιονδήποτε, οπουδήποτε Αυτή η ενότητα καλύπτει τα εξής θέματα: • Συνεργασία με τις επαφές σας • Εκκίνηση μιας έκτακτης ηλεκτρονικής σύσκεψης • Εκκίνηση μιας έκτακτης κλήσης διάσκεψης ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

38 Συνεργασία με τις επαφές σας 1.Κάντε διπλό κλικ στο όνομα μιας επαφής για να ανοίξετε ένα παράθυρο συνομιλίας. 2.Στο αναπτυσσόμενο μενού Κοινή χρήση, επιλέξτε κάποια από τις επιλογές παρουσίασης: • Επιφάνεια εργασίας • Πρόγραμμα • Παρουσίαση του PowerPoint • Νέος πίνακας • Νέα ψηφοφορία 3.Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες συνεργασίας και τις επιλογές κοινής χρήσης με τον ίδιο τρόπο που θα τις χρησιμοποιούσατε στις προγραμματισμένες συσκέψεις. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Lync για να εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες διάσκεψης και συνεργασίας, χωρίς να πρέπει να προγραμματίσετε μια ηλεκτρονική σύσκεψη. Μπορείτε να κάνετε κοινή χρήση της επιφάνειας εργασίας σας με κάποιον συνάδελφο σε άλλη τοποθεσία, να κάνετε μια παρουσίαση PowerPoint ή να μοιραστείτε ιδέες στον ηλεκτρονικό πίνακα. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

39 Εκκίνηση μιας έκτακτης ηλεκτρονικής σύσκεψης 1.Ανοίξτε το Lync, κάντε κλικ στο βέλος Εμφάνιση μενού δίπλα στο κουμπί Επιλογές και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Άμεση σύσκεψη. 2.Κάντε μια επιλογή Ήχου και στη συνέχεια συνδεθείτε στη σύσκεψη. 3.Για να προσκαλέσετε συμμετέχοντες, κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού Επιλογές ατόμων. 4.Για να προσθέσετε άτομα από τον οργανισμό σας και συνεργαζόμενους οργανισμούς ή για να προσκαλέσετε κάποιον από το τηλέφωνο, κάντε κλικ στην επιλογή Πρόσκληση ανά όνομα ή ανά αριθμό τηλεφώνου. Μπορείτε επίσης να σύρετε επαφές από τη λίστα επαφών σας και να τις αποθέσετε στο παράθυρο της σύσκεψης. 5.Για να στείλετε μια πρόσκληση με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε κάποιον εντός ή εκτός της εταιρείας σας, κάντε κλικ στην εντολή Πρόσκληση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στείλτε την πρόσκληση του Outlook που θα ανοίξει αυτόματα. Χρησιμοποιήστε την επιλογή Άμεση σύσκεψη για να ξεκινήσετε μια έκτακτη ηλεκτρονική σύσκεψη και να προσκαλέσετε συμμετέχοντες. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

40 Συμμετοχή σε μια έκτακτη κλήση διάσκεψης Εάν έχετε προσκληθεί σε μια κλήση διάσκεψης, κάντε κλικ στην αναδυόμενη ειδοποίηση που θα εμφανιστεί στην κάτω δεξιά γωνία του υπολογιστή σας και θα προστεθείτε στην κλήση διάσκεψης. Εκκίνηση μιας έκτακτης κλήσης διάσκεψης Εκκίνηση μιας έκτακτης κλήσης διάσκεψης με πολλαπλές επαφές 1.Στη λίστα Επαφών, κρατήστε πατημένο το πλήκτρο CTRL και, στη συνέχεια, επιλέξτε τις επαφές που θέλετε να καλέσετε. 2.Κάντε δεξί κλικ στην εικόνα ή στο κουμπί παρουσίας της τελευταίας επαφής και μετά τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού στην εντολή Έναρξη κλήσης διάσκεψης και κάντε κλικ στο Lync. 3.Οι επαφές σας θα λάβουν μια ειδοποίηση για την πρόσκληση σε διάσκεψη με την οποία θα μπορούν να συμμετάσχουν στη διάσκεψή σας. Ειδοποίηση πρόσκλησης σε διάσκεψη ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

41 Ξεκινήστε μια έκτακτη ηλεκτρονική σύσκεψη (Άμεση σύσκεψη) Δραστηριότητα 6 1.Ανοίξτε το Lync, κάντε κλικ στο βέλος Εμφάνιση μενού δίπλα στο κουμπί Επιλογές και στη συνέχεια κάντε κλικ στην επιλογή Άμεση σύσκεψη. 2.Κάντε κλικ στο μενού Επιλογές ατόμων και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην εντολή Πρόσκληση ανά όνομα ή ανά αριθμό τηλεφώνου. 3.Αναζητήστε κάποια επαφή ή επιλέξτε από τη λίστα και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί OK. 4.Ο προσκεκλημένος σας θα λάβει μια ειδοποίηση και θα έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει κάνοντας κλικ στην αναδυόμενη ειδοποίηση ή στην επιλογή Αποδοχή. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

42 Microsoft ® Lync™ 2010 Attendee Αυτή η ενότητα καλύπτει τα εξής θέματα: • Κατανόηση του Lync Attendee • Συμμετοχή σε σύσκεψη χρησιμοποιώντας το Lync Attendee • Ρύθμιση ήχου και βίντεο • Επιλογές του Lync Attendee ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

43 Microsoft Lync 2010 Attendee Το Lync Attendee είναι ένα πρόγραμμα-πελάτης με πολλές δυνατότητες, που σας επιτρέπει να συμμετέχετε σε ηλεκτρονικές συσκέψεις. Δεν θα χρειαστείτε το Lync ή λογαριασμό στο διακομιστή όπου θα φιλοξενηθεί η σύσκεψη. Δυνατότητες Το Lync Attendee παρέχει άμεσα μηνύματα, ήχο, βίντεο, καθώς και όλες τις δυνατότητες συνεργασίας με δεδομένα, για όσο χρόνο βρίσκεστε στη διάσκεψη. Διαλειτουργικότητα Εάν είναι εγκατεστημένα στον υπολογιστή σας και το Lync Attendee και το Communicator 2007 R2, θα ανοίξει αυτόματα το σωστό πρόγραμμα για τη σύσκεψη όταν συνδέεστε σε ηλεκτρονικές συσκέψεις ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

44 Απαιτήσεις του Lync Attendee • Εάν το λειτουργικό σας σύστημα είναι τα Windows, το μόνο που χρειάζεστε είναι το Lync Attendee και τη σύνδεση για τη σύσκεψη, η οποία συνήθως περιλαμβάνεται σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα λάβετε από το διοργανωτή. • Το Lync Attendee επιλέγει αυτόματα τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό ρυθμίσεων συσκευών για την ηλεκτρονική σύσκεψη, αλλά μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις. • Όταν είναι εγκατεστημένα και το Communicator 2007 R2 και το Lync Attendee, οι ρυθμίσεις συσκευής που τροποποιήθηκαν και αποθηκεύτηκαν για το ένα πρόγραμμα- πελάτη, θα αποθηκευτούν και για το άλλο. • Το Lync Attendee μπορεί να έχει εγκατασταθεί στον υπολογιστή σας από την εταιρεία σας ή, εφόσον επιτρέπεται από την εταιρεία σας, μπορείτε να το λάβετε από τη διεύθυνση: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

45 Συμμετοχή με τα εταιρικά διαπιστευτήριά σας Για να χρησιμοποιήσετε τα διαπιστευτήρια του δικτύου σας: 1.Κάντε κλικ στη σύνδεση της σύσκεψης στην πρόσκλησή σας για να ανοίξετε το παράθυρο εισόδου του Lync Attendee. 2.Επιλέξτε Συμμετοχή με χρήση εταιρικών διαπιστευτηρίων. 3.Στο πλαίσιο διεύθυνσης Είσοδος, πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας όπως φαίνεται στο παράδειγμα. 4.Κάντε κλικ στο κουμπί Συμμετοχή. 5.Κάντε μια επιλογή για τον Ήχο και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί OK. 6.Θα συνδεθείτε στη σύσκεψη και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ήχο, βίντεο ή άμεσα μηνύματα για να επικοινωνήσετε με άλλους συμμετέχοντες. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

46 Για να συμμετάσχετε ως επισκέπτης: 1.Στο παράθυρο εισόδου, επιλέξτε Συμμετοχή ως επισκέπτης. 2.Πληκτρολογήστε το όνομά σας όπως θέλετε να εμφανίζεται στη σύσκεψη και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί Συμμετοχή. 3.Εάν ο διοργανωτής έχει ενεργοποιήσει το χώρο αναμονής, θα οδηγηθείτε στο χώρο αναμονής της σύσκεψης έως ότου κάποιος παρουσιαστής σάς δεχτεί στη σύσκεψη. Διαφορετικά, θα συνδεθείτε αυτόματα. Χώρος αναμονής Συμμετοχή ως επισκέπτης ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

47 Πρόσβαση στις επιλογές ήχου και βίντεο Το Lync Attendee ρυθμίζει αυτόματα τις παραμέτρους, ανάλογα με τη συσκευή που συνδέεστε. Επιβεβαίωση ρυθμίσεων ήχου 1.Στη γραμμή εργαλείων, κάντε κλικ στο κουμπί Ρυθμίσεις. Εάν δεν βλέπετε τη γραμμή εργαλείων, πιέστε το πλήκτρο Alt στο πληκτρολόγιό σας για να την ενεργοποιήσετε. 2.Κάντε κλικ στην επιλογή Ρυθμίσεις συσκευής ήχου. 3.Στο παράθυρο Επιλογές Lync Attendee, κάντε κλικ στην καρτέλα Συσκευή ήχου. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

48 Ρύθμιση ήχου και βίντεο 1.Στην καρτέλα Συσκευή ήχου, ελέγξτε τα ηχεία και το μικρόφωνό σας και ρυθμίστε τα όπως προτιμάτε. 2.Κάντε κλικ στην καρτέλα Συσκευή βίντεο και στη συνέχεια επιλέξτε τη βιντεοκάμερα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. 3.Κάντε κλικ στην επιλογή Ρυθμίσεις κάμερας web, για να προσαρμόσετε τις επιλογές όπως προτιμάτε. Συσκευή ήχου Συσκευή βίντεο ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

49 Επιλογές του Lync Attendee Μπορείτε επίσης να ελέγξετε ή να τροποποιήσετε τις επιλογές του Lync Attendee προτού ξεκινήσει η σύσκεψη. 1.Κάντε κλικ στο κουμπί Έναρξη και έπειτα στην επιλογή Όλα τα προγράμματα. 2.Κάντε κλικ στο Microsoft Lync Attendee. 3.Στο παράθυρο Επιλογές του Lync Attendee, ελέγξτε και τροποποιήστε οποιαδήποτε επιλογή ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

50 Ανασκόπηση Σε αυτήν τη σειρά μαθημάτων, καλύφθηκαν τα ακόλουθα θέματα: •Προετοιμασία για ηλεκτρονικές συσκέψεις Διάσκεψη με κλήση σύνδεσης και προσωπικό αναγνωριστικό •Προγραμματισμός μιας ηλεκτρονικής σύσκεψης Συσκέψεις με πολλούς συμμετέχοντες σε πολλαπλές πλατφόρμες με τη χρήση του Lync και του Outlook •Πραγματοποίηση επαγγελματικής παρουσίασης Επίσημες παρουσιάσεις με κοινή χρήση οθόνης, PowerPoint και πίνακα •Εργασία με οποιονδήποτε, οπουδήποτε Συνεργασία με συναδέλφους, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται •Χρήση του Microsoft Lync Attendee Συμμετοχή σε ηλεκτρονικές συσκέψεις ακόμα και αν δεν έχετε εγκατεστημένο το Lync

51 © 2010 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Τα Microsoft, Exchange ActiveSync, Excel, Lync, Outlook, PowerPoint, SharePoint, SQL Server, Windows, Windows Live, Windows Mobile, Windows Server και άλλα ονόματα προϊόντων είναι ή μπορεί να είναι σήματα κατατεθέντα ή/και εμπορικά σήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες ή/και άλλες χώρες/περιοχές. Οι πληροφορίες που παρέχονται εδώ προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικούς σκοπούς και αντιπροσωπεύουν την τρέχουσα άποψη της Microsoft Corporation κατά την ημερομηνία αυτής της παρουσίασης. Επειδή η Microsoft πρέπει να ανταποκριθεί στις συνθήκες της αγοράς που αλλάζουν, οι πληροφορίες αυτές δεν πρέπει να ερμηνευθούν ως δέσμευση από την πλευρά της Microsoft και η Microsoft δεν μπορεί να εγγυηθεί την ακρίβεια των πληροφοριών που παρέχονται μετά την ημερομηνία αυτής της παρουσίασης. Η MICROSOFT ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ, ΡΗΤΕΣ, ΣΙΩΠΗΡΕΣ Ή ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ


Κατέβασμα ppt "Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση σχετικά με διασκέψεις και συνεργασία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google